Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina naveta + oras [7000E]
Last Updated: May 11 2019 20:20, Started by
revanftw
, May 07 2019 19:47
·
0
#19
Posted 08 May 2019 - 18:02
Octavian___, on 08 mai 2019 - 08:39, said:
Dar ce ate Fiesta de nu e buna pt naveta? Sau ce nu are? Sau de ce trebuie sa fie din clasa compacta? E clasa mica, sprintena, consum ok...ce nu e ok? alin2pas, on 08 mai 2019 - 08:52, said:
Pentru navetă e foarte bună, iar dacă ocazional mai merg cu ea la cumpărături sau în vacanță 1 - 2 persoane este OK. Pentru cei cu valențe de Schumacher sau la care se cred singuri pe drum când conduc (și vor tot drumul pentru ei) sun recomandate alte mașini. |
#20
Posted 08 May 2019 - 18:04
Ti-am mai scris eu @baxton, prefer Loganul crosland-ului tau!
|
#21
Posted 08 May 2019 - 19:54
Spațiu în mașină e suficient și în cele de clasa mică, dacă nu ai nevoie de multe bagaje și nu merg cu mașina 4 - 5 persoane. Un prieten a folosit destul de mult timp un Matiz ca mașină pentru navetă și nu a avut probleme cu spațiul. Singura lui problemă era că la 150 kg+ era prea scurtă centura de siguranță .
|
#22
Posted 08 May 2019 - 20:10
Mai oameni buni, mai ganditi-va si la un posibil accident care vi se poate intampla!Mai ales la drumuri exterioare...Cu cat masina e mai mare, mai solida, inchegata, cu atat sansele de supravietuire sunt mai mari...D-asta spun ca pentru drumuri exterioare e si mai comoda si mai sigura clasa compacta!
Edited by raducut123, 08 May 2019 - 20:10. |
#23
Posted 08 May 2019 - 22:30
raducut123, on 08 mai 2019 - 20:10, said:
Mai oameni buni, mai ganditi-va si la un posibil accident care vi se poate intampla!Mai ales la drumuri exterioare...Cu cat masina e mai mare, mai solida, inchegata, cu atat sansele de supravietuire sunt mai mari...D-asta spun ca pentru drumuri exterioare e si mai comoda si mai sigura clasa compacta! raducut123, on 08 mai 2019 - 18:04, said:
Ti-am mai scris eu @baxton, prefer Loganul crosland-ului tau! Edited by Baxon, 08 May 2019 - 22:32. |
#24
Posted 09 May 2019 - 05:35
Auzi mai artistule...eu am zis ca daca ar fi sa aleg intre masinuta ta crosland si Logan as alege Loganul...nu ca mi-as cumpoara Logan si nici ca am Logan...Se pare ca iti place sa jignesti daca ce spui tu nu e ascultat, daca nu fac toti cum vrei tu!Uite ca altii au si ei parerile lor, masinile lor...si da au si bani mai multi ca tine...Hai, sa nu-mi spui ca nu ti-ai fi dorit un motor mai maire de 82 de cai la crosland, 110 sau 130, ca nu te cred...Ce era daca mai puneai 1500 euro?.....Sau nu i-ai avut?
Ce n-ai inteles la treaba cu masina compacta e mai sigura la un impact decat cea din clasa mica? Trebuie putina fizica.... Edited by raducut123, 09 May 2019 - 05:48. |
#25
Posted 09 May 2019 - 08:45
Logan e clasa mica:) e un Clio din 96 cu putine imbunatatiri la siguranta. Cand vor veni cu o platforma noua, gandita la standardele anilor 2018 macar atunci vom putea vb de siguranta.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1djYYB0Ebns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/d_p9tFPDyrk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vezi la Logan stalpul de la sofer cum se face praf, se rupe la mijloc si cum se crapa tot parbrizul. Iar stalpul ala e parte din structura rigida a masinii... La impactul cu stalpul nu mai zic. Vs logan 2004 e o imbunatatire, dar vs restul e tot la coada. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5Asusu4cXcE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Uite si Sandero, unde find mai usoara ar trebui sa preia mai bine fortele si sa reziste mai ok.. Vezi la imaginile de sus, colt stanga la parbriz cum se deformeaza structura... Loganul ar fi distrus la un small overlap test, un test nou introdus de IIHS in america de nord si unde multe masini premium au dat chix cand au fost introdus. Si a fost introdus pt ca multe din accidente au o zona de impact de 25% din suprafata masinii (botului) vs 50% ce se masoara la ncap. Loganul e o masina ok din foarte multe pct de vedere pana la siguranta. Ia si un VW UP, o masina ce poate fi luata la un pret echivalent cu un logan, si care il vad preferat de firmele de livrari in detrimentul loganului... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xYZ2ALnQqO4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eu as mai cauta si asa ceva: http://www.ofertepeu...P-BVM5-EURO-6.2 Ori http://www.ofertecit...ITROEN-C3-(AM22)-HATCHBACK-5-USI-LIVE-1.2-PURETECH-STS-82-BVM5-EURO-6.2 Poate mai prinzi ceva euro discount, 2-300e https://www.autovit....html#9ee228eab8 Edited by t-balt, 09 May 2019 - 08:58. |
#26
Posted 09 May 2019 - 10:58
raducut123, on 09 mai 2019 - 05:35, said:
...eu am zis ca daca ar fi sa aleg intre masinuta ta crosland si Logan as alege Loganul... raducut123, on 09 mai 2019 - 05:35, said:
.Hai, sa nu-mi spui ca nu ti-ai fi dorit un motor mai maire de 82 de cai la crosland, 110 sau 130, ca nu te cred... Ramai cu Loganul si lasa discutiile serioase ca nu-s de tine , vad ca numa ironii stii sa faci ( din frustrare binenteles ) . |
#27
Posted 09 May 2019 - 12:53
raducut123, on 08 mai 2019 - 20:10, said:
Mai oameni buni, mai ganditi-va si la un posibil accident care vi se poate intampla!Mai ales la drumuri exterioare...Cu cat masina e mai mare, mai solida, inchegata, cu atat sansele de supravietuire sunt mai mari...D-asta spun ca pentru drumuri exterioare e si mai comoda si mai sigura clasa compacta! Cât despre siguranță, Fiesta are mai multe stele EuroNCAP decât Loganul și e în aceeași categorie de greutate. |
#28
Posted 10 May 2019 - 22:18
Atentie mare la userul @baxon. E precum pesedeul... Incearca sa denatureze lucrurile pentru a va aduce "pe fagasul cel bun". Adica sa va luati "gipan" de 80 de cai. Sa te ia risul, nu alta... Deci, nu plecati dupa fenta.
|
|
#29
Posted 11 May 2019 - 06:49
alin2pas, on 09 mai 2019 - 12:53, said: Pentru drumuri exterioare, pentru confort și siguranță eu i-aș recomanda un BMW X5, un Audi Q7 sau un Hummer. Nu știu cum pot fi nemții așa de inconștienți să-și cumpere Sandero sau mașini de clasă mică și să meargă cu ele pe autostrăzi fără limită de viteză, deși au salarii mult mai mari decât noi și Ă®și pot permite mașini mai scumpe. Dar știți ce zicea un neamț? Tot ce iei Ă®n plus față de ce ai nevoie este un lux inutil pentru care arunci banii degeaba. Cât despre siguranță, Fiesta are mai multe stele EuroNCAP decât Loganul și e Ă®n aceeași categorie de greutate. Cum poti sa compari autostrazile nemtesti, de fapt autostrazile din orice colt de europa cu carnagiul de pe soselele noastre care sunt 95% DN-uri inguste cu o banda pe sens?! |
#30
Posted 11 May 2019 - 13:59
Pe șoselele noastre așa cum sunt circulă 6 milioane de autovehicule, iar accidente în lanț se întâmplă și pe autostrăzile din Franța sau Germania. În cazul în care nu ai citit topicul de la început, omul are nevoie de o mașină pentru NAVETĂ, adică de o mașină cu care să se poată deplasa 250 de zile pe an din punctul A în punctul B situat la o distanță de 30 km și retur, asta cu costuri minime. Cu maxim 7000 de euro își poate cumpăra o mașină de clasă mică sau cel mult din clasa compactă în stare bună, astfel încât să nu cheltuie prea mult pentru combustibil, impozite, asigurare, întreținere și reparații. Dacă își va cumpăra o mașină de clasă medie, o limuzină sau un SUV de aceeași sumă, își va lua o mașină mult mai veche, mai uzată și mai grea (dar probabil va crește siguranța în caz de accident), iar cheltuielile cu combustibilul, impozite, asigurare, întreținere și reparații vor fi mai mari și probabil vor depăși suma pe care e dispus să o dea din salariu pentru navetă și să fie mai rentabil să se mute mai aproape de locul de muncă sau să-și caute alt loc de muncă mai aproape de casă (și nu mai are nevoie de mașină pentru navetă). În plus, o mașină mai veche și mai uzată (care e mult mai probabil să se defecteze) riscă să-l lase fără mijloc de transport pentru navetă exact când are mai mare nevoie.
Cât despre riscul de accident, am prieteni care conduc de peste 30 de ani și conduc mii de km/lună și sunt bine merci (nu au avut nici un accident), dar știu și persoană care a intrat cu viteză cu un Q7 într-un autobuz staționat, a făcut daune totale atât autobuzul cât și Q7 și a scăpat cu doar câteva contuzii. Dacă ai observat, am propus și Q7. Propune-i și tu o mașină pentru navetă de maxim 7000 de euro care să corespundă standardelor tale de siguranță, fiecare poate să-și spună părerea, de aceea este discuția pe forum. Eu i-am propus ce am crezut eu de cuviință, iar el va alege ce consideră că e mai bun pentru el. |
#31
Posted 11 May 2019 - 14:21
Citeste ce ai scris, ca Fiesta ofera suficienta siguranta, ca nu ne trebuie masini mari. Asta raspunzand cuiva cu un sfat pertinent
|
#32
Posted 11 May 2019 - 14:57
Mai demult am avut un accident cu un Clio care s-a dat peste cap, am fost 5 în mașină și eu am fost singurul rănit ușor, ceilalți nu au avut nimic. Într-adevăr, dacă dai peste unul ca Huidu care intră pe contrasens cu un ML sau altceva echivalent... RIP! Chiar dacă ai o mașină mai solidă, asta nu îți garantează că scapi cu viață, doar îți crește șansele să scapi. De atunci am evitat „n” bizoni care conduceau de parcă erau singuri pe drum. Zilele trecute au arătat la TV un accident între o autoutilitară și un BMW, iar tipul din BMW a decedat la spital. Dacă era într-o Fiesta deceda pe loc, asta e singura diferență. Tot nu ai propus nici o mașină de 7000 de euro suficient de sigură și totuși, inițiatorul topicului de atât dispune doar. Ce face, renunță la navetă și se mută mai aproape de serviciu?
Eu închei disputa aici, deoarece nu văd cum poate să-l ajute pe inițiatorul topicului. Eu am scris care e părerea mea, fiecare poate să-și dea cu părerea, iar inițiatorul va alege ce va crede de cuviință. Aceste dispute se abat de la subiect deja și nu fac decât să polueze topicul. |
#33
Posted 11 May 2019 - 15:25
Mersi, si eu stiu un accident frontal intre Logan si golf 4, ghici ce familie a ramas fara un nepot si o bunica?
Mi se pare dovada de inconstienta sa dai drept exemplu un nene care facea naveta cu matizul, pt ce rahat, pt 0.5L pe care ii mananca in plus o masina din secolul asta? Revin, DA, un criteriu crucial in alegerea unei masini folosite pe DN mi se pare siguranta. NU merge cu aiureli gen "pai nemtii merg cu 160 cu Fiesta", ca am vazut si eu persoane de o varsta cu mama ce ma depaseau cu Ford Ka pe autobahn, dar 1) eram pe autostrada, 2) toti mergeau asa 3) erau 0% riscuri sa te trezesti cu sinucigasi pe sensul tau de mers, capre, oi, cai, carute. |
|
#34
Posted 11 May 2019 - 15:35
Acum ani de zile, Huidu a intrat cu Mercedesul pe contrasens pe Valea Prahovei și a ucis o familie întreagă într-un Logan (tot Logan!). Nu am pomenit de Matiz niciodată (cu 7000 euro cumperi o parcare întreagă de Matizuri, dar nu văd nici un motiv să faci așa ceva). Cât despre Golf (mai nou, nu Golf 4) e și acela o variantă, dacă nu are motor 1.2TSI cu distribuție pe lanț.
|
#35
Posted 11 May 2019 - 17:48
alin2pas, on 08 mai 2019 - 19:54, said:
Spațiu Ă®n mașină e suficient și Ă®n cele de clasa mică, dacă nu ai nevoie de multe bagaje și nu merg cu mașina 4 - 5 persoane. Un prieten a folosit destul de mult timp un Matiz ca mașină pentru navetă și nu a avut probleme cu spațiul. Singura lui problemă era că la 150 kg+ era prea scurtă centura de siguranță . Ring a bell? Nu trebuie sa facem toti tampenii pt ca le fac si altii. |
#36
Posted 11 May 2019 - 20:20
1. Partea cu Matizul puteai să observi că era un răspuns la alt user care considera că nu e destul spațiu în Fiesta. Nu sunt tâmpit să-i propun Matiz când inițiatorul specifică o limită de preț de 7000 de euro, nu de 700 de euro cu tot cu benzină pentru un an de zile.
2. Fiesta a sugerat chiar inițiatorul topicului în două postări. 3. Tot n-ai spus ce mașină îi recomanzi pentru cerințele lui. Nu vrei sau nu știi, dar îți place numai să faci off-topic? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users