Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
GPL Duster
Last Updated: May 14 2019 11:29, Started by
Anonymous1986
, May 05 2019 22:58
·
0
#2
Posted 05 May 2019 - 23:25
din cate stiu eu, nu pun gpl pe motorul ala de 1.6. am dat si pe configurator. de la Dacia doar 0.9 are gpl. si costa cam 800 euro in plus.
1.6 e un motor care consuma foarte mult. si nici nu are vreun cuplu prea mare, 156 la 4000 de rotatii. cred ca e si zgomotos la turatia aia. 1,3 e the way to go. dar nu stiu daca o sa-i puna gpl. |
#3
Posted 05 May 2019 - 23:27
In franta,italia si spania stiu sigur ca exista modelul pe GPL.Motorizarea de 1.6,ca restul au probleme pe gpl din cauza turbinei.Acum nu stiu daca exista in Romania posibilitatea asta.
Ce nu inteleg eu e de ce ai vrea sa treci pe un suv care nu are mai deloc aerodinamica si cu un consum maricel si care nu are nici 4x4. Edited by george_eu25, 05 May 2019 - 23:28. |
#4
Posted 05 May 2019 - 23:29
cunosc pe cineva care are pe 0.9 gpl, care are turbina. 40.000-50.000 km fara probleme.
|
#5
Posted 05 May 2019 - 23:37
george_eu25, on 05 mai 2019 - 23:27, said:
Ce nu inteleg eu e de ce ai vrea sa treci pe un suv care nu are mai deloc aerodinamica si cu un consum maricel si care nu are nici 4x4. On : poti s-o montezi si dupa achizitie Edited by Baxon, 05 May 2019 - 23:38. |
#6
Posted 06 May 2019 - 00:03
Despre beneficii sau nu exista o pagina separata
https://forum.softpe...-duster-cu-gpl/ Cat despre motorizarea de 1.3 TCe... mi se pare mica pentru o masina cu pretentia de SUV, chit ca are puterea de 131 CP, turbina si cuplul de 240 Nm. Iar pretul descurajant, peste 15.000 euro. Edited by claudiu1, 06 May 2019 - 00:12. |
#7
Posted 06 May 2019 - 00:14
esti sigur ca ai nevoie de garda mai mare la sol a unui duster? daca mergi des in extraurban te penalizeaza maxim la consum, mai ales daca iti place sa depasesti uneori limita maxima admisa.
|
#8
Posted 06 May 2019 - 00:45
Ia masina echipata cu GPL de fabrica, altfel risti sa ai pb de garantie la motor.
Nici alea de .9l nu1s toate la fel, sint versiuni diferite la care se pune GPL claudiu1, on 06 mai 2019 - 00:03, said: Cat despre motorizarea de 1.3 TCe... mi se pare mica pentru o masina cu pretentia de SUV, chit ca are puterea de 131 CP, turbina si cuplul de 240 Nm. Iar pretul descurajant, peste 15.000 euro. Adica un Patrol de 2,4T are 136Cp si cuplul pe la 280Nm dar la Duster nu`i suficient! Hai sa fim mai seriosi un pic. |
#9
Posted 06 May 2019 - 07:48
Daca doriti 4x2 sunt alte masini cu dotari foarte bune si mai confortabile la drum lung. Dusterul merita in special pentru 4x4. Daca doriti consum redus Diesel, pentru restul un Tce 1.3 150Cp este super, dar inca nu se stie daca sufera de ceva "boli ale copilariei". Tce-ul 1.2 avea o problema cu uleiul...
Logan 0.9 GPL. are specificatii bune, fiabilitate. La pret de 11600 am dat comanda pentru un laureat cu navi si cruise. Duster GPL nu exista deocamdata la noi si din cate am inteles nu este recomandat sa montezi asa ceva aftermarket. Motoarele vechi 105Cp (k4m) suporta bine GPL-ul, vad ca s-a ajuns la 170 mii km fara probleme. Sce 114 pentru GPL din fabrica are cateva piese cu tratamente speciale gen supape, pistoane. |
#10
Posted 06 May 2019 - 07:50
Sa ai in vedere si faptul ca rezervorul GPL toroidal linseamna adio roata de rezerva si ca portbagajul Dusterului este mic. Lipsa rotii de rezerva la drumuri mai lungi poate fi un stres, naiba stie ce porcarii mai arunca lumea pe sosele.
Edited by spooky51, 06 May 2019 - 07:51. |
|
#11
Posted 06 May 2019 - 08:03
Daca retin bine stirea, GPL pe Duster ar fi ori de anul asta, ori de la anul, si nu pentru Romania (Franta ar fi prima piata, posibil sa ajunga si in Italia).
La Logan MCV, diferenta dintre cu si fara GPL era de aproximativ 600E (practic cam cat ar costa o instalatie aftermarket, cu montaj inclus), dar motorul e mai bine pregatit si pentru arderea gazului. |
#12
Posted 06 May 2019 - 08:49
Quote Cat despre motorizarea de 1.3 TCe... mi se pare mica pentru o masina cu pretentia de SUV, chit ca are puterea de 131 CP, turbina si cuplul de 240 Nm. Mai aud pe cate unu... Sa "dai blana" frate... Sa dai blana unde? in bucurestiul asta unde numai cu trotineta poti trece de trafic? Pe mirobolantele autostrazi unde sunt mai multe gropi decat pe luna? Sau poate pe soselele alea cu un singur sens si sa faci tot felul de depasiri la mustata pentru cateva minute in plus din viata... |
#13
Posted 06 May 2019 - 08:57
spooky51, on 06 mai 2019 - 07:50, said:
Sa ai in vedere si faptul ca rezervorul GPL toroidal linseamna adio roata de rezerva si ca portbagajul Dusterului este mic. Lipsa rotii de rezerva la drumuri mai lungi poate fi un stres, naiba stie ce porcarii mai arunca lumea pe sosele. Cam asta e si problema mea mai ales ca sunt la un pas sa montez GPL pe Duster. LA 4x2 din cate stiu roata este sub masina, la mine, 4x4, este in interior. Dar volumul portbagaj la 4x2 este de 500l la 4x4 350l. Valorile sunt aproximative. Daca nu pleci in off-road nu e problema, sunt roti slim, kit-uri de pana, etc. Mai exista si o posibilitate de prindere in exterior cu un kit de la Mudster, pe carlig sau asa ceva. |
#14
Posted 06 May 2019 - 10:11
#18
Posted 07 May 2019 - 09:24
hatchback!
Ce avans mare ? De bani sau la ce te referi cu avansul ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users