Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

GPL Duster

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,382
  • Înscris: 03.03.2016
Eu și sotia intenționăm sa trecem de OpelAstra G la Duster, noi ne gândim la varianta pe benzina 4x2,din câte am înțeles exista Posibilitatea sa o luam direct cu GPL din fabrica, exista cost în plus? merita?

#2
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,386
  • Înscris: 24.09.2017
din cate stiu eu, nu pun gpl pe motorul ala de 1.6. am dat si pe configurator. de la Dacia doar 0.9 are gpl. si costa cam 800 euro in plus.
1.6 e un motor care consuma foarte mult. si nici nu are vreun cuplu prea mare, 156 la 4000 de rotatii. cred ca e si zgomotos la turatia aia.
1,3 e the way to go. dar nu stiu daca o sa-i puna gpl.

#3
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
In franta,italia si spania stiu sigur ca exista modelul pe GPL.Motorizarea de 1.6,ca restul au probleme pe gpl din cauza turbinei.Acum nu stiu daca exista in Romania posibilitatea asta.
Ce nu inteleg eu e de ce ai vrea sa treci pe un suv care nu are mai deloc aerodinamica si cu un consum maricel si care nu are nici 4x4.

Edited by george_eu25, 05 May 2019 - 23:28.


#4
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,386
  • Înscris: 24.09.2017
cunosc pe cineva care are pe 0.9 gpl, care are turbina. 40.000-50.000 km fara probleme.

#5
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 george_eu25, on 05 mai 2019 - 23:27, said:

Ce nu inteleg eu e de ce ai vrea sa treci pe un suv care nu are mai deloc aerodinamica si cu un consum maricel si care nu are nici 4x4.
Pt garda la sol - ce stii pe unde are de umblat initiatorul , vizibilitate mai buna , avantajul ca nu cobori ca sa intri in masina si sa urci ca sa iesi afara ( probleme cu genunchii ) etc
On : poti s-o montezi si dupa achizitie

Edited by Baxon, 05 May 2019 - 23:38.


#6
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 01.10.2004
Despre beneficii sau nu exista o pagina separata
https://forum.softpe...-duster-cu-gpl/

Cat despre motorizarea de 1.3 TCe... mi se pare mica pentru o masina cu pretentia de SUV, chit ca are puterea de 131 CP, turbina si cuplul de 240 Nm.
Iar pretul descurajant, peste 15.000 euro.

Edited by claudiu1, 06 May 2019 - 00:12.


#7
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
esti sigur ca ai nevoie de garda mai mare la sol a unui duster? daca mergi des in extraurban te penalizeaza maxim la consum, mai ales daca iti place sa depasesti uneori limita maxima admisa.

#8
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Ia masina echipata cu GPL de fabrica, altfel risti sa ai pb de garantie la motor.
Nici alea de .9l nu1s toate la fel, sint versiuni diferite la care se pune GPL

 claudiu1, on 06 mai 2019 - 00:03, said:



Cat despre motorizarea de 1.3 TCe... mi se pare mica pentru o masina cu pretentia de SUV, chit ca are puterea de 131 CP, turbina si cuplul de 240 Nm.
Iar pretul descurajant, peste 15.000 euro.

Adica un Patrol de 2,4T are 136Cp si cuplul pe la 280Nm dar la Duster nu`i suficient!
Hai sa fim mai seriosi un pic.

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca doriti 4x2 sunt alte masini cu dotari foarte bune si mai confortabile la drum lung. Dusterul merita in special pentru 4x4.  Daca doriti consum redus Diesel, pentru restul un Tce 1.3 150Cp este super, dar inca nu se stie daca sufera de ceva "boli ale copilariei". Tce-ul 1.2 avea o problema cu uleiul...

Logan 0.9 GPL. are specificatii bune, fiabilitate. La pret de 11600 am dat comanda pentru un laureat cu navi si cruise.

Duster GPL nu exista deocamdata la noi si din cate am inteles nu este recomandat sa montezi asa ceva aftermarket.  Motoarele vechi 105Cp (k4m) suporta bine GPL-ul, vad ca s-a ajuns la 170 mii km fara probleme.  Sce 114  pentru GPL din fabrica are cateva piese cu tratamente speciale gen supape, pistoane.

#10
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Sa ai in vedere si faptul ca rezervorul GPL toroidal linseamna adio roata de rezerva si ca portbagajul Dusterului este mic. Lipsa rotii de rezerva la drumuri mai lungi poate fi un stres, naiba stie ce porcarii mai arunca lumea pe sosele.

Edited by spooky51, 06 May 2019 - 07:51.


#11
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Daca retin bine stirea, GPL pe Duster ar fi ori de anul asta, ori de la anul, si nu pentru Romania (Franta ar fi prima piata, posibil sa ajunga si in Italia).

La Logan MCV, diferenta dintre cu si fara GPL era de aproximativ 600E (practic cam cat ar costa o instalatie aftermarket, cu montaj inclus), dar motorul e mai bine pregatit si pentru arderea gazului.

#12
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,222
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Cat despre motorizarea de 1.3 TCe... mi se pare mica pentru o masina cu pretentia de SUV, chit ca are puterea de 131 CP, turbina si cuplul de 240 Nm.
Ce vrei mai, noi astia care am mers cu dacii de 40 CP suntem obisnuiti dar generatia asta e nascuta numai in masini de formula 1 cu minim 400 CP si eventual si 2 rachete in spate.
Mai aud pe cate unu... Sa "dai blana" frate...
Sa dai blana unde? in bucurestiul asta unde numai cu trotineta poti trece de trafic?
Pe mirobolantele autostrazi unde sunt mai multe gropi decat pe luna? Sau poate pe soselele alea cu un singur sens si sa faci tot felul de depasiri la mustata pentru cateva minute in plus din viata...

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 spooky51, on 06 mai 2019 - 07:50, said:

Sa ai in vedere si faptul ca rezervorul GPL toroidal linseamna adio roata de rezerva si ca portbagajul Dusterului este mic. Lipsa rotii de rezerva la drumuri mai lungi poate fi un stres, naiba stie ce porcarii mai arunca lumea pe sosele.

Cam asta e si problema mea mai ales ca sunt la un pas sa montez GPL pe Duster. LA 4x2 din cate stiu roata este sub masina, la mine, 4x4, este in interior. Dar volumul portbagaj la 4x2 este de 500l la 4x4 350l. Valorile sunt aproximative. Daca nu pleci in off-road nu e problema, sunt roti slim, kit-uri de pana, etc. Mai exista si o posibilitate de prindere in exterior cu un kit de la Mudster, pe carlig sau asa ceva.

#14
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 bumpocbum, on 06 mai 2019 - 08:57, said:

. Dar volumul portbagaj la 4x2 este de 500l la 4x4 350l.
La 4x4 portbagajul are 408 L . La 4x2 are 475 L.

Edited by Baxon, 06 May 2019 - 10:12.


#15
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,382
  • Înscris: 03.03.2016
Fata de Opel astra g hasback pe care îl am acum cu statul cred ca e un avans mare pentru mine

#16
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Despre ce avans si stat e vorba ?! Posted Image

#17
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,382
  • Înscris: 03.03.2016

 Baxon, on 06 mai 2019 - 23:08, said:

Despre ce avans si stat e vorba ?! Posted Image

Reformulez : Fata de Opel astra g hasback pe care îl am acum cred ca e un avans mare pentru mine


#18
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
hatchback!
Ce avans mare ? De bani sau la ce te referi cu avansul ?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate