Cont HBO
Last Updated: Oct 22 2019 09:54, Started by
Mihaimirceamihai
, May 04 2019 06:53
·
0
#19
Posted 04 May 2019 - 14:59
Nu poate face refuz de plata atata timp cat din partea HBO nu a avut restrictii in utilizarea serviciului ci nu l-a folosit din motive ce tin exclusiv de el - nu a vrut sau nu a [mai] stiut cum. Daca face, refuzul va fi respins si taxat (de obicei e o taxa pentru refuz nejustificat).
|
#20
Posted 04 May 2019 - 15:12
Ce treaba ara banca cu HBO ?
De ce sa nu faci refuz... ca asa vrei tu ?! Trebuie sa oferi un motiv intemeiat pentru asa ceva ? Oricum, nu-l doare mina sa sune si sa intrebe |
#21
Posted 04 May 2019 - 17:52
Bineinteles ca trebuie un motiv intemeiat. Banca va consulta si cealalta parte, nu anuleaza plata ca asa zice unu’. In esenta se accepta refuzul () atunci cand vanzatorul nu dovedeste ca a livrat marfa/ furnizat serviciul. Ceea ce clar nu e cazul aici.
|
#22
Posted 04 May 2019 - 18:07
Nu mă doare mâna! Sau...mă cam doare. De cât am scris la HBO să-i fac să priceapă că mă tâlhăresc. Îmi iau bani din cont fără să vreau și fără să beneficiez de serviciul plătit. La fel și cu banca. CEC. Niște idioți care nu sunt în stare să-mi administreze un cont...
Nu mai reiau... Am încercat toate variantele.... O să schimb cardul cu altul cu număr diferit. Iar treaba cu motivul întemeiat: Am unul, simplu: nu mai vreau serviciul lor. Punct. Ce atâta motiv? Nu am contract pe vreo nu știu cât timp. Nu am contract deloc. Greșeala mea FATALĂ pentru toți e că am uitat contul. Ce să zic... lecitina.... Însă nu prea l-am uitat. Nu le pot verifica pe toate utilizate că îmi dă eroare. Nu mai contează... Am utilizat numai smartphone-ul și apk lor. |
#23
Posted 05 May 2019 - 09:24
Mihaimirceamihai, on 04 mai 2019 - 18:07, said:
De cât am scris la HBO să-i fac să priceapă că mă tâlhăresc. Îmi iau bani din cont fără să vreau și fără să beneficiez de serviciul plătit. Care este vina HBO ca ai uitat tu mailul ? Ti-ai dat acordul la inceput pentru plati recurente - deci pica aia cu " Îmi iau bani din cont fără să vreau" Obligatia HBO este sa-ti furnizeze serviciul. Ce faci tu cu el dupa aia, nu mai este treaba lor. Deci pica si aia cu "fără să beneficiez de serviciul plătit". Ce ai intrebat la banca si ce au raspuns cei de la banca? Pe de alta parte, cite adrese de mail ai? Si cite folosesti in mod curent ? Da, OK, si eu am in jur de 30 de mailuri. Dar folosesc in mod curent 2. Doar DOUA. |
#24
Posted 05 May 2019 - 09:39
Mihaimirceamihai, on 04 mai 2019 - 18:07, said: … Greșeala mea FATALĂ pentru toți e că am uitat contul. Ce să zic... lecitina.... Însă nu prea l-am uitat. Nu le pot verifica pe toate utilizate că îmi dă eroare. Nu mai contează... |
#25
Posted 05 May 2019 - 14:59
Tâlhărie e că NU MAI VREAU să le dau bani. Când am vrut normal că nu era tâlhărie. Simplu!
Am câteva mailuri pe care le folosesc inclusiv cu hbo însă la 2 nu mă lasă să mă loghez. Îmi dă eroare. Astfel că nici reset parola nu pot. Altceva...sags... Edited by Mihaimirceamihai, 05 May 2019 - 15:00. |
#26
Posted 05 May 2019 - 15:36
Hehe, deci tilharia DIN PARTEA HBO este ca TU nu vrei sa le mai dai bani.
Vezi acolo contradictia ?!?! Observi unde e buba ?? La 2 nu te lasa sa te loghezi ? Cum adica, ce se intimpla ? Si la celelalte ce se intimpla ? Ce inseamna "citeva"? 3, 10, 180? "Citeva" e un termen relativ. Si ai dat la cele 2 sau la toate: am uitat PAROLA ? Acolo ce zice ? Eu am incercat sa bag un mail aiurea si zice "client nu exista in baza de date" sau ceva similar. |
#27
Posted 05 May 2019 - 15:59
2 din 5-6
La error zice: combinatia cont/parola nu e valida. Cod eroare 12.20. Si nu ma lasa sa trec mai departe. Nicit reset parola. |
#28
Posted 05 May 2019 - 16:05
Cind dai reset parola, cu cele 2 mailuri, zice tot "combinatia cont/parola nu e valida" ?!
Nu prea cred. Incearca toate operatiunile astea pe calculator, pe browser. Sau pe telefondar pe browser, nu pe aplicatie. |
|
#31
Posted 14 May 2019 - 07:52
#32
Posted 24 May 2019 - 12:30
Da. Dupa 1 ale fiecarei luni, imi trageau 15 lei. O sa vad si va spun. Oricum, daca schimbi cardul inainte de expirare (ca pierdut) se schimba si nr. si PIN... Altfel, nu.
|
#33
Posted 24 May 2019 - 18:10
draga, eu de fiecare data cind mi-a expirat un card, am primit altul cu numar, pin si cvv diferite!
|
|
#34
Posted 22 October 2019 - 09:54
fac pe necromancerul cu threadul asta
am patit-o si eu. card expirat din luna a 6 a, stiam ca expira si nu m-am mai obosit sa dau cancel... pana cand am intrat ieri si am vazut ca am invoice in fiecare luna, desi cardul era expirat si stiu ca imi scria si atunci in cont ca daca nu introduc alta metoda de plata nu voi mai avea acces de luna urmatoare |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users