Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cont HBO
Last Updated: Oct 22 2019 09:54, Started by
Mihaimirceamihai
, May 04 2019 06:53
·
0
#1
Posted 04 May 2019 - 06:53
Bună ziua! Help! Am uitat mailul/contul de la HBO GO si imi retrag astia lunar cate 15 lei si fara sa pot beneficia de serviciu. HBO ma trimite la bancă si invers. Am verificat mailurile stiute si ... nk. In mesajul care-mi vibe pe tel si ma instiinteaza ca mi s-au retras 15 lei nu se pomeneste nk de cont. Merci!
|
#2
Posted 04 May 2019 - 07:04
Daca esti logat in aplicatie pe telefon, mergi la Settings/ Account Management, aici ar trebui sa vezi detalii despre cont, automat si adresa de email.
|
#3
Posted 04 May 2019 - 07:05
#4
Posted 04 May 2019 - 07:42
Schimbi cardul si spui la banca sa il blocheze pe cel vechi din acel moment.
|
#5
Posted 04 May 2019 - 08:20
Multumesc!
1. Nu vreau sa inchid contul/cardul. 2. Nu imi stiu contul ca sa îi dau dezactivare. La cel pe care il banuiesc imi da eroare si nu ma pot loga. Multumesc! 1. Nu vreau sa inchid contul/cardul. 2. Nu imi stiu contul ca sa îi dau dezactivare. La cel pe care il banuiesc imi da eroare si nu ma pot loga. Nu mai sunt logat si nu gasesc nici in mailuri detalii. Probabil ca mailul in cauza a fost uitat... |
#6
Posted 04 May 2019 - 08:25
Nu inchizi nici un cont bancar, doar schimbi cardul... asa cum se face cand expira cardul.
Iar apoi incep sa se aplice termenii HBO GO: Quote 6.5 În cazul în care Utilizatorul nu pune la dispozitie suficiente fonduri la data la care plata este datorata, HBO va emite a notificare de ”plată nereușită” printr-un email trimis la adresa de poștă electronica furnizata de Utilizator urmând ca HBO sa încerce din nou, dar nu mai mult de 5 (cinci) ori, sa traga suma aferenta tarifului de pe cardul de credit sau de debit al Utilizatorului. 6.6 Daca plata nu este efectuata la timp, HBO va avea dreptul sa suspende sau sa limiteze deîndata accesul Utilizatorului la Serviciu. HBO are, de asemenea, dreptul de a rezilia Contractul cu efect imediat daca întârzierea la plata depășește douazeci (20) de zile. Edited by tigerheart, 04 May 2019 - 08:29. |
#7
Posted 04 May 2019 - 08:59
Daca schimb cardul - plasticul nu am rezolvat nimic. Ca e acelasi cont. HBO isi ia bani din cont...Trebuie inchis contul. Insa asta vreau sa evit.
|
#8
Posted 04 May 2019 - 09:07
tigerheart, on 04 mai 2019 - 08:25, said: Nu inchizi nici un cont bancar, doar schimbi cardul... asa cum se face cand expira cardul. Iar apoi incep sa se aplice termenii HBO GO: Cel putin asa mi se pare mie logic ! ca e acelasi cont bancar desi cardul e altul. Iar daca @OP decide sa inchida contul bancar (desi nu vrea), nu il cauta HBO sa recupereze suma / sumele neplatite la timp de pe vechiul cont ?! Eu cred ca solutia e sa dea telefon la HBO si sa le ceara rezilierea contului. |
#9
Posted 04 May 2019 - 09:10
Un serviciu online iti foloseste CARDUL, nu contul; totusi, platesti cu cardul, si nu prin ordin de plata, nu? Atata vreme cat schimbi cardul (iar cel pe care HBO il are in baza de date devine nul), serviciul se va afla in imposibilitatea de a debita suma => va suspenda contul.
Mai plastic, cardul e cheia catre cont; schimb cheia...contul e innaccesibil. Parerea mea insa e ca trebuie incercat la suportul HBO - oamenii de acolo vor putea, cu usurinta, sa faca legatura intre factura si contul existent. Nu stiu eu exact ce i-ai intrebat, dar ar trebui sa fie in masura sa-ti spuna mailul atasat commentului de-l vezi pe extrasul de cont. Edited by Immortal, 04 May 2019 - 09:12. |
#10
Posted 04 May 2019 - 09:57
Deoarece nu mai pot modifica postul de mai sus (#8) scriu aici:
@Mihaimirceamihai, daca nu mai cunosti contul la HBO GO ai doua solutii: 1) iei legatura cu HBO sa isi anuleze contul la ei; 2) mergi la banca sa schimbi cardul bancar ori contul. Personal nu cunosc daca la schimbarea cardului nu ti se va mai trage sau nu bani din contul bancar ! Dar daca schimbi contuil sigur nu mai au cum sa traga bani. Ideea e ca dupa neplata contului HBO ti se va anula contul fara sa platesti daune deoarece nu ai un contract semnat si poti renunta oricand sa mai platesti. |
|
#11
Posted 04 May 2019 - 10:20
Multumesc!
Cei de la hbo nu vor sa ma sprijine...ca, de ce am uitat contul? Nu am contract cu ei... Am amenintat cu OPC...nk In caz de schimbare a cardului, noul card va avea acelasi numar, acelasi cod PIN si acelasi cod CVV pe spate. Singura soluție e să închid contul. Credeam că găsesc altă sugestie. Mulțumesc! |
#12
Posted 04 May 2019 - 10:31
Immortal, on 04 mai 2019 - 09:10, said:
Un serviciu online iti foloseste CARDUL, nu contul; totusi, platesti cu cardul, si nu prin ordin de plata, nu? Atata vreme cat schimbi cardul (iar cel pe care HBO il are in baza de date devine nul), serviciul se va afla in imposibilitatea de a debita suma => va suspenda contul. Mai plastic, cardul e cheia catre cont; schimb cheia...contul e innaccesibil. Parerea mea insa e ca trebuie incercat la suportul HBO - oamenii de acolo vor putea, cu usurinta, sa faca legatura intre factura si contul existent. Nu stiu eu exact ce i-ai intrebat, dar ar trebui sa fie in masura sa-ti spuna mailul atasat commentului de-l vezi pe extrasul de cont. |
#13
Posted 04 May 2019 - 11:19
Absurd, asa e.
Solutia cu schimbarea numai a cardului nu e buna. Noul card va avea acelasi numar, acelasi cod PIN si acelasi cod CVV pe spate. Deci, trebuue inchis contul.ok. |
#14
Posted 04 May 2019 - 11:22
Absurd, ne absurd, asta este. Alta data sa fii atent, sa nu iti mai uiti datele. Sau platesti. Neatentia costa!
|
#15
Posted 04 May 2019 - 12:05
Mihaimirceamihai, on 04 mai 2019 - 11:19, said: … Solutia cu schimbarea numai a cardului nu e buna. Noul card va avea acelasi numar, acelasi cod PIN si acelasi cod CVV pe spate. Deci, trebuie inchis contul.ok. Edited by sags, 04 May 2019 - 12:12. |
|
#16
Posted 04 May 2019 - 13:01
Mihaimirceamihai, on 04 mai 2019 - 10:20, said:
In caz de schimbare a cardului, noul card va avea acelasi numar, acelasi cod PIN si acelasi cod CVV pe spate. super8, on 04 mai 2019 - 09:07, said:
Daca schimba doar cardul bancar, HBO ia bani din acelaasi cont. Edited by tigerheart, 04 May 2019 - 13:02. |
#17
Posted 04 May 2019 - 13:40
O solutie care nu implica schimbarea cardului ar fi limitarea tranzactiilor. In principiu ar trebui sa se poata pune limite pe fiecare tip de tranzactie. Se discuta cu cei de la banca, sa iti spuna tipul tranzactiei facute de catre HBO si se cere ca pentru tipul ala de tranzactii limita sa fie <15lei. @Mihaimirceamihai, daca ai Internet Banking atunci verifici acolo daca nu poti seta asta. In caz ca te afecteaza la alte tranzactii atunci pui o limita mai mare doar cand trebuie sa faci o tranzactie si apoi schimbi cu o suma mai mica de 15lei.
|
#18
Posted 04 May 2019 - 14:23
Nu mai esti logat pe nici un dispozitiv ?
Te-ai logat vreodata pe calculator / pe browser ? Nu s-a pastrat acolo adresa de mail, la cimpul respectiv, auto-complete ? Anuleaza [cont +] card vechi si faci unul nou. NU inlocuiesti cardul vechi. Intreaba la banca daca noul card (daca NU anulezi si cont) va avea acelasi numar. Daca e la fel, anulezi si cont. Vorbeste la banca daca se poate refuz orice plata, pe viitor, de la acea firma (cum apare pe extrasul de cont....) Sau vorbeste la banca sa anuleze platile recurente (parca asa se cheama) pentru acea firma... Goleste cardul ala complet, pentru cel putin 30 de zile, si sa speram ca-ti anuleaza contul HBO. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users