Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Muncă multă în constructor - da sau ba?
#55
Posted 03 May 2019 - 09:42
Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 01:27, said:
Dar adaugare de elemente si cresterea capacitatii sunt metode publice care nu pot fi accesate in orice ordine, de aici conform celor spuse de OC un vector gol este invalid. Desigur, poti apela adaugarea de elemente si poti creste capacitatea unui vector (cu sau fara elemente) in orice ordine-ti convine. Cresterea capacitatii, de altfel, este complet optionala - vectorul se redimensioneaza automat - si folosita doar pentru evitarea unor realocari. Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 01:27, said: Ba din contra, ele sunt OOP real modelat prin OOAD si nu din lumea academica teoretica, unde se prind fluturi ideali cu prastia. Ca sa ajungi in lumea academica trebuie sa treci de liceu. Extemporale pe hartie corectate cu rosu si notate de profesor, ziceai? |
#56
Posted 03 May 2019 - 10:49
TS030, on 03 mai 2019 - 09:42, said:
Nu pot fi accesate in orice ordine? Nu stii ce-i ala OOP, business logic, cum functioneaza un container... Nu-i bai, cu totii am pornit de undeva - dar ar fi cazul sa-ti mai temperezi tupeul. Eu n-am tupeu, eu vorbesc realitate si arat acolo unde sunt greseli tehnice sau interpretari gresite(care la tine sunt multe) care nu au absolut nici un fundament ci sunt doar postulate academice -strousstroupine invate mecanic pe dinafara si aplicate mecanic. Asa ca te rog frumos, incearca sa-ti argumentezi afirmatiile folosind cod asa cum fac eu. Quote
Desigur, poti apela adaugarea de elemente si poti creste capacitatea unui vector (cu sau fara elemente) in orice ordine-ti convine. Cresterea capacitatii, de altfel, este complet optionala - vectorul se redimensioneaza automat - si folosita doar pentru evitarea unor realocari. Se reculeaza asa de mult capacitatea aia incat la un vector gol da eroare daca accesezi acea propietate. Asa cum reiese mai jos: int main() { std::vector<int> myvector; cout << myvector.capacity; //Compiler Error C3867 return 0; }Adica un vector gol nu-si cunoaste nici macar capacitatea si da eroare la accesarea acestei propietati desi el exista. S-au dus pe apa sambatei toate principiile academice-strousstrupiene ?! In alta limbaje, chestia asta este rezolvata foarte elegant: import java.util.*; public class Vector_demo { public static void main(String[] arg) { // create default vector Vector v = new Vector(); System.out.println(v.capacity()); //10 } }Adica atunci cand instantiezi un obiect gol de tip vector i se rezerva capacitatea initala de 10. Ei asa da, asta container. Quote
Si unde ai definit vreun obiect, in exemplele tale? Nici macar nu te intreb de relatiile dintre obiecte, ca aici deja iti trebuie doua. ce inseamna obiect, clasa, si ca business-logicul este motivul pt care se creaza o clasa care este folosita pt a instantia obiecte. Faptul ca nu iti dai seama ce este un obiect se datoreaza ca ai invatat mecanic OOP si nu prin OOAD https://en.wikipedia...ysis_and_design Iti recomand un curs de OOAD: https://www.amazon.c...tackoverfl08-20 Vei privi OOP-ul cu totul altfel dupa un curs OOAD Food for thought: daca ai avea de modelat in paradigma OOP urmatorul business-logic: Vizionarea pe tv a unui clip video folosind un disc blue-ray : 1.care sunt clasele necesare pt implementarea acestui businees-logic 2.care sunt relatiile dintre aceste clase 3. Dpdv al business-logicul expus mai sus , obiectul dvd-player ca entiate de sine statatoare, este un obiect valid sau nu ? Quote
Ca sa ajungi in lumea academica trebuie sa treci de liceu. Extemporale pe hartie corectate cu rosu si notate de profesor, ziceai? bani. Edited by Iulius-Foyas, 03 May 2019 - 10:50. |
#57
Posted 03 May 2019 - 11:18
Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 10:49, said:
Se reculeaza asa de mult capacitatea aia incat la un vector gol da eroare daca accesezi acea propietate. Asa cum reiese mai jos: int main() { std::vector<int> myvector; cout << myvector.capacity; //Compiler Error C3867 return 0; }Adica un vector gol nu-si cunoaste nici macar capacitatea si da eroare la accesarea acestei propietati desi el exista. S-au dus pe apa sambatei toate principiile academice-strousstrupiene ?! int main() { std::vector<int> myvector; cout << myvector.capacity(); return 0; }pentru ca acest vector::capacity() este o functie. Iata cum iar iti scapa un lucru absolut elementar. Iar daca apelezi vector::capacity() rezultatul este, complet previzibil, 0. Pentru ca nu ai rezervat capacitate. Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 10:49, said:
Iar ca sa ajungi la software-ul de productie unde suntem noi Ti-ai aratat extrem de clar nivelul, domnule extemporal pe hartie. N-are sens sa-mi mai bat capul cu tine. Edited by TS030, 03 May 2019 - 11:15. |
#59
Posted 03 May 2019 - 12:29
TS030, on 03 mai 2019 - 11:18, said:
Evident ca da eroare de compilare, corect este: int main() { std::vector<int> myvector; cout << myvector.capacity(); return 0; }pentru ca acest vector::capacity() este o functie. Iata cum iar iti scapa un lucru absolut elementar. De ce nu-mi semnalizeaza cu rosu linia myvector.capacity ? Daca variabila capacity nu exista ? stupid_capacity.PNG 30.77K 7 downloads Quote
Ti-ai aratat extrem de clar nivelul, domnule extemporal pe hartie. N-are sens sa-mi mai bat capul cu tine. |
#60
Posted 03 May 2019 - 12:32
#61
Posted 03 May 2019 - 12:37
In OOP daca scriu myobject.do_that, insemana ca instanta myobject are un camp numit do_that care este public.
In OOP daca scriu myobject.do_that() inseamna ca instanta myobject are o o functie numita do_that() care este publica. Adica in OOP avem: public class MyObject(){ public int do_that = 0; // camp de clasa //....alt cod public void do_that() { //citire din baza de date, orice altceva } }Ghici cum se apeleaza in OOP ambele entitati ? Uite asa cu penitudine competenta: MyObject myobject = new MyObject(); myobject.do_that; // este un int myobject.do_that(); // citesc din baza de dateAsta spune un cod de plenitudine competenta. Ia uite pana si Visual Studio va contrazice: Intelisensului imi spune ca dpdv al OOP exista doar campul public capacity. bad_intellisense.png 24.47K 13 downloads Edited by Iulius-Foyas, 03 May 2019 - 12:42. |
#62
Posted 03 May 2019 - 12:38
Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 12:29, said:
Atunci de ce editorul Microsoft Visual Studio nu se plange daca scriu myvector.capacity ? din moment ce capacity nu ar exista ci ar exista doar functia capacity() ? De ce nu-mi semnalizeaza cu rosu linia myvector.capacity ? Daca variabila capacity nu exista ? stupid_capacity.PNG Exact n-are, acum te rog citeste cursul ala de OOAD. Cunoștințele sunt la tine. |
#63
Posted 03 May 2019 - 12:44
Quote
Cunoștințele sunt la tine. Este o diferenta de la cer la pamant. Faptul ca insusi cele mai bune IDE-urile induc in eroare, asta spune enorm de multe despre acest limbaj. Deci atentie ca in OOP-ul real, myobject.do_that si myobject.do_that() reprezinta lucruri total diferite si pot face de asemni si lucrui diferite. De asemeni nu inteleg cum un editor cum este Microsoft Visual Studio care mai este si cu licenta si costa bani, nu poate face ce fac IDE-uri gratis precum Eclipse sau varianta gratuita a lui InteliJ Idea Edited by Iulius-Foyas, 03 May 2019 - 12:49. |
#64
Posted 03 May 2019 - 12:50
Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 12:37, said:
Ia uite pana si Visual Studio va contrazice: Intelisensului imi spune ca dpdv al OOP exista doar campul public capacity. bad_intellisense.png IDE-ul îți arată funcția capacity() ! |
|
#65
Posted 03 May 2019 - 12:51
Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 12:44, said:
Exact, citeste mai sus ca am scris ce inseamna in OOP myobject.do_that si myobject.do_that(). Este o diferenta de la cer la pamant. Faptul ca insusi cele mai bune IDE-urile induc in eroare, asta spune enorm de multe despre acest limbaj. Deci atentie ca in OOP-ul real, myobject.do_that si myobject.do_that() reprezinta lucruri total diferite si pot face de asemni si lucrui diferite. De asemeni nu inteleg cum un editor cum este Microsoft Visual Studio care mai este si cu licenta si costa bani, nu poate face ce fac IDE-uri gratis precum Eclipse sau varianta gratuita a lui InteliJ Idea |
#66
Posted 03 May 2019 - 12:53
In programarea reala daca nu ai incredere in IDE-ul pe care il folosesti you are f....d ! Si stii de ce ? Pentru ca ai nevoie de o scula IDE de incredere atunci cand folosesti de API-uri noi, mai ales in intelisense-ul IDE-uui ca dezvoltarea sa merga rapid si IDE-ul sa nu te induca in eroare pt ca "Suportul limbajului X pentru IntelliSense nu e atât de dezvoltat"
tavitu, on 03 mai 2019 - 12:50, said: IDE-ul îți arată funcția capacity() ! |
#67
Posted 03 May 2019 - 12:55
IDE-ul si functiile lui n-au nici o legatura cu limbajul. Visual Studio e ca un retardat oligofren pe linga IntelliJ. De multe ori imi arata chestii subliniate cu rosu pina dau compile, apoi se trezeste si le arata corect.
Asta nu inseamna ca trebuie sa te uiti dupa culori si sublinieri, trebuie sa citesti codul... |
#68
Posted 03 May 2019 - 12:56
#69
Posted 03 May 2019 - 12:58
Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 12:44, said:
Exact, citeste mai sus ca am scris ce inseamna in OOP myobject.do_that si myobject.do_that(). Este o diferenta de la cer la pamant. Faptul ca insusi cele mai bune IDE-urile induc in eroare, asta spune enorm de multe despre acest limbaj. Deci atentie ca in OOP-ul real, myobject.do_that si myobject.do_that() reprezinta lucruri total diferite si pot face de asemni si lucrui diferite. De asemeni nu inteleg cum un editor cum este Microsoft Visual Studio care mai este si cu licenta si costa bani, nu poate face ce fac IDE-uri gratis precum Eclipse sau varianta gratuita a lui InteliJ Idea Se poate observa în partea dreaptă că "capacity" este o funcție care returnează un size_t. Attached FilesEdited by red46, 03 May 2019 - 13:19. |
|
#70
Posted 03 May 2019 - 12:58
Mosotti, on 03 mai 2019 - 12:55, said:
IDE-ul si functiile lui n-au nici o legatura cu limbajul. Visual Studio e ca un retardat oligofren pe linga IntelliJ. De multe ori imi arata chestii subliniate cu rosu pina dau compile, apoi se trezeste si le arata corect. Asta nu inseamna ca trebuie sa te uiti dupa culori si sublinieri, trebuie sa citesti codul... |
#71
Posted 03 May 2019 - 12:59
Iulius-Foyas, on 03 mai 2019 - 12:58, said:
Adica vrei sa spui ca trebuie sa ma duc pe pagina de documentatie a limbajului respectiv si sa ma uit la paginile cu documentatie , in paralel ce am si IDE-ul deschis. Edited by tavitu, 03 May 2019 - 13:00. |
#72
Posted 03 May 2019 - 13:04
OriginalCopy, on 03 mai 2019 - 12:51, said:
Hai lasa smiorcaiala, ca acest topic nu este despre un limbaj anume. "Multa munca in constructor" este o discutie valida in foarte multe limbaje. la un vector nu pot sa apelez metoda .at(index) fara sa-l populez mai intai si ma intreb: este un vector gol un obiect valid din moment ce contrazice aceasta mantra ? tavitu, on 03 mai 2019 - 12:59, said:
Da! Dacă este prima dată când folosești o funcție sau o clasă, da! Edited by Iulius-Foyas, 03 May 2019 - 13:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users