Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat auto doamna
#19
Posted 22 April 2019 - 18:10
Mitubishi Colt ... am avut ptr sotia unu fabricat 2007 din 2015 pana acum o luna .... masina robusta si cu performante ridicate (spatiu mare si modular - bancheta spate fractionata 1/3 2/3, permitea miscare fata / spate de cca 15 cm putand jongla cu spatiu portbagaj vs spatiu pasageri, etc) . vandut cu ceva mai mult de 2000 euro.
Edited by Tarzy, 22 April 2019 - 18:12. |
#20
Posted 22 April 2019 - 18:16
andreic, on 22 aprilie 2019 - 16:48, said:
Da, si e unul vechi. Nu apar chestiunile astea pe forumurile externe. Rulmentii se inlocuiesc la 120k km, daca-i faci mai tarziu nu e vina puntii. Am consultat forumurile de fani francezi si englezi fara sa dau de aceste probleme mai mult ca la alte masini. Chestiunea e un stereotip. Edited by 41ex, 22 April 2019 - 18:17. |
#21
Posted 22 April 2019 - 18:20
Rulmentii nu intra in planul de service. Prin urmare nu se schimba periodic daca nu dau semne de uzura.
|
#22
Posted 22 April 2019 - 18:26
Oricare masina clasa mica pe benzina , marca este absolut irelevanta la banii astia, in stare tehnica cat mai buna ( se verifica masina la service inainte sa dai banu ) .
P.S. Puntea spate la 206 se strica doar daca o conduce un idiot surd care nu isi da seama ca uruie rulmentii ! |
#23
Posted 22 April 2019 - 18:28
Am avut la job un 206 de prin 2003. o scurta perioada colegii au facut naveta cu el, la 30km. 4-5 persoane, plus scule, materiale. Dupa 2 saptamani a trebuit schimbata puntea spate. Nici la vechile Dacii nu pica asa usor. Nu putem compara utilizarea pe autostrazile din vest, cu maxim 2-3 persoane, cu gropile noastre, masina full. Fulia de la arbore o schimbam deja din mers, asa m-am specializat, de cate ori s-a dezintegrat. Cel mai fain a fost cu dopurile din ciulasa, motor de Ford diesel. A inceput sa piarda antigel, nici la Daciile de 50 de ani n-am vazut. Sa ajungi la dopuri, trebuia dat jos turbosuflanta, galeria de admisie. Sa dai jos galeria, trebuiau scoase prezoanele, cu contrapiulite, ca nu ieseau din cauza suportului de alternator. Dopul, fisurat la ambutisare, nu era de gasit la reprezentanta, am apelat la un strungar. Dupa o luna, aceiasi aventura, cu al doilea dop. Ca de vreo 3 ori, nu a vrut sa porneasca, ca si cum nu ar fi recunoscut cheia. Aia cu schimbatul unui bec e deja fainosag... Orice om sanatos la cap evita masinile frantuzesti si italiene. Lamborghini nu vreau nici gratis, de ex, doar, eventual, sa gasesc un fraier sa-l vand.
|
#24
Posted 22 April 2019 - 18:33
abac, on 22 aprilie 2019 - 18:20, said:
Rulmentii nu intra in planul de service. Prin urmare nu se schimba periodic daca nu dau semne de uzura. O gramada de 206-uri din 2001-2003 circula si azi fara probleme intretinute corect. Edited by andreic, 22 April 2019 - 18:34. |
#25
Posted 22 April 2019 - 18:34
Multumesc pentru sfaturi.
M-ar interesa ceva ieftin la intretinere. Masinile frantuzesti am inteles ca sunt exorbitant de scumpe la intretinere. Are socrul meu un Peugeot 206 din 2005 dar mi se pare cam nefiabila masina si exorbitant de scumpa la intretinere. O Fabia sau Corsa ori poate altceva..... Prea multi bani nu vreau sa dau ca nu merita. Am luat Octavia noua si m-am lecuit de dat averi pe table care nu mai fac nimic in cativa ani. Edited by giv, 22 April 2019 - 18:34. |
#26
Posted 22 April 2019 - 18:34
andreic, on 22 aprilie 2019 - 18:33, said:
Nu e in planul obligatoriu, e doar recomandat, cam aia e viata lor. La fel nu sunt in plan de ex flansele de amortizoare (rulmenti de sarcina) sau capetele de bara si totusi se recomanda schimbarea lor, dupa un kilometraj iti zice la itp direct sa-i rezolvi. O gramada de 206-uri din 2001-2003 circula si azi fara probleme intretinute corect. De cate ori ai schimbat rulmentii, flanse amortizor, capete de bara la masina ta cand au implinit x numar de km fara sa faca niciun zgomot? Exact. Eu in afara de distributie si bujii nu am auzit de inlocuit alte piese la masina la interval de km sau timp. Nici macar ambreiajul sau placute/discuri de frana. Pana nu se aprinde martor de uzura in bord nu ai treaba sa umbli la frane. Singura exceptie o face lichidul de frana care se schimba la 2 ani din cauza ca ii scade temperatura de fierbere in timp pentru ca ii place sa absoarba apa. Edited by abac, 22 April 2019 - 18:38. |
#27
Posted 22 April 2019 - 18:40
rumegus, on 22 aprilie 2019 - 18:28, said:
Am avut la job un 206 de prin 2003. o scurta perioada colegii au facut naveta cu el, la 30km. 4-5 persoane, plus scule, materiale. Dupa 2 saptamani a trebuit schimbata puntea spate. giv, on 22 aprilie 2019 - 18:34, said:
M-ar interesa ceva ieftin la intretinere. Masinile frantuzesti am inteles ca sunt exorbitant de scumpe la intretinere. abac, on 22 aprilie 2019 - 18:34, said:
De cate ori ai schimbat rulmentii, flanse amortizor, capete de bara la masina ta cand au implinit x numar de km fara sa faca niciun zgomot? Exact. abac, on 22 aprilie 2019 - 18:34, said:
Pana nu se aprinde martor de uzura in bord nu ai treaba sa umbli la frane. Edited by andreic, 22 April 2019 - 18:40. |
#28
Posted 22 April 2019 - 18:40
Deci ai schimbat rulmentii ca ai ridicat masina si ai simtit/auzit zgomot cand invarteai roata. Deci cam asta a fost cu schimbarea preventiva. Nu schimba nici dracu rulmenti preventiv.
Edited by abac, 22 April 2019 - 18:41. |
|
#29
Posted 22 April 2019 - 18:43
giv, on 22 aprilie 2019 - 18:34, said:
. Masinile frantuzesti am inteles ca sunt exorbitant de scumpe la intretinere. . O masina extrem de scumpa la intretinere este din grupul vag si se refera la diZal , la cele de la BMW , Mercedes & all shit " premium " ! Iti dai seama ca in baza la prostiile ce le-ai " inteles " vei lua un Polo sau o Fabia care la banii aia va fi o epava numa buna de dat la remat ! Fa ca tine daca crezi ca stii ce si cum . Edited by Baxon, 22 April 2019 - 18:45. |
#30
Posted 22 April 2019 - 18:43
Cine vrea sa fie preventiv o face, cine nu... nu, e o alegere personala daca vrei sa tii masina mult timp, daca nu.. o lasi pana scartaie.
Am avut si Saxo apropo, la care seamana articulatiile de spate cu 206 si e chiar identic cu 106 N-am avut nicio problema mecanica cu ea si a facut 160k, am dat-o totusi ca incepea sa ceara reparatii si am profitat ca au scos proatia aia de taxa auto. Am mers cu ea si pe forestiere gramada... Edited by andreic, 22 April 2019 - 18:46. |
#31
Posted 22 April 2019 - 18:45
nu poti sfatui pe altii sa schimbe preventiv atata timp cat tu nu o faci si atata timp cat manualul de service nu mentioneaza asta. Incetam si noi cu ipocrizia? Tu nu o faci. Nu mai recomanda ceva ce tu nu faci.
In plus este complet ne-ecologic sa schimbi piese, dispozitive functionale, considerand bineinteles ca nu sunt depasite tehnologic si moral. Edited by abac, 22 April 2019 - 18:47. |
#32
Posted 22 April 2019 - 18:49
Pot sa recomand si suplimentar, in cazul in care doreste viata lunga fara probleme neasteptate, am dreptul la opinie... nu e nimeni obligat la ceva deci termina tu cu ipocrizia. Traiesti de pe urma stricaciunilor ?
Baxon, on 22 aprilie 2019 - 18:43, said:
O masina extrem de scumpa la intretinere este din grupul vag si se refera la diZal , la cele de la BMW , Mercedes & all shit " premium " ! Iti dai seama ca in baza la prostiile ce le-ai " inteles " vei lua un Polo sau o Fabia care la banii aia va fi o epava numa buna de dat la remat ! Fa ca tine daca crezi ca stii ce si cum . Edited by andreic, 22 April 2019 - 18:52. |
#33
Posted 22 April 2019 - 18:56
Inevitabil apar niste retarzi care tin neaparat sa distruga topicurile, cu sfaturile lor.. scuze, dar ma apuca toti nervii cand vad asa discutii
|
|
#34
Posted 22 April 2019 - 19:04
#35
Posted 22 April 2019 - 19:08
giv, on 22 aprilie 2019 - 18:34, said:
Multumesc pentru sfaturi. M-ar interesa ceva ieftin la intretinere. Masinile frantuzesti am inteles ca sunt exorbitant de scumpe la intretinere. Are socrul meu un Peugeot 206 din 2005 dar mi se pare cam nefiabila masina si exorbitant de scumpa la intretinere. O Fabia sau Corsa ori poate altceva..... Prea multi bani nu vreau sa dau ca nu merita. Am luat Octavia noua si m-am lecuit de dat averi pe table care nu mai fac nimic in cativa ani. Nu sunt nici mașini proaste, nici scumpe la întreținere. Singura lor problema sunt mecanicii incompetenți. |
#36
Posted 22 April 2019 - 19:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users