Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nesimtire Telekom
Last Updated: Nov 18 2019 09:39, Started by
LAA86
, Apr 08 2019 11:13
·
0
#1
Posted 08 April 2019 - 11:13
Saptamana trecuta am sesizat Telekom ca in zona mea nu le functioneaza reteaua mobila. Mi-au cerut mai multe detalii si le-am oferit datele personale si mai multe explicatii. In aceiasi zi reteaua si-a revenit, dar eu in continuare sunt deranjat de ei odata la 2-3 ore. Am 3 abonamente la ei si toate telefoanele suna in draci. Cand raspund ma pun in asteptare si cand intru in contact cu imbecilii de la serviciu clienti sunt intrebat cu ce pot fi ajutat. Le-am explicat odata despre ce este vorba si tipa de acolo mi-a spus ca nu voi mai fi contactat. Exact. Am 4-5 zile de cand sunt sunat intruna si sunt pus in asteptare. Am incercat sa le explic dupa o asteptare de 5-10 min, le-am blocat numerele. Nu stiu ce sa mai fac, astia sunt din ce in ce mai insistenti. Dupa ce ca numai in ultima luna au avut serviciile cazute cumulat peste 24 de ore, ca mi-au marit abonamentul, ca nu ai cu cine comunica cand ii suni, acum ma si hartuesc.
Daca as fi stiut acest lucru nu mai prelungeam cu ei sa le bag in buzunare 41€ si ei sa imi ofere nesimtire maxima. Nu sunt tepar, dar imi vine sa ii las cu buza umflata cand le este lumea mai draga. Ma scot din minti. Voi ati patit asa ceva? Ce este de facut? |
#4
Posted 08 April 2019 - 11:19
In primul rand, mers la scoala.
in al doilea rand, da-le teapa, vezi ce se intampla, cine ramane cu buza umflata. |
#5
Posted 08 April 2019 - 11:22
Va informam ca numarul de telefon 0784****** nu mai este activ in reteaua Telekom.
Asta e nesimtire. Cu toate ca asta e un numar utilizat zilnic si reincarcat lunar deci fooooarte activ. Mi-au dat raspunsul asta cand i-am intrebat de ce nu pot sa il portez de la ei la Orange. Mare reclamatie la ANPC urmeaza. Cei mai incompetenti sunt astia de la Telekom; bine ca am plecat de la ei acum 4 ani. |
#6
Posted 08 April 2019 - 11:24
Daca tu esti sunat de ei cum adica stai in asteptare 5 - 10 minute ? Spui de prima data "problema pentru care am facut sesizare s-a rezolvat de la sine, la revedere, o zi buna" si inchizi.
Ai facut foarte multe sesizari probabil si bietii oameni te suna inapoi cu rezolvarea si tu esti deranjat de asta sau cum ? De obicei lumea se plange ca nu-i mai baga nimeni in seama dupa o sesizare, dar tu esti un caz special ... |
#8
Posted 08 April 2019 - 11:35
Chestia cu cartela prepay am patit-o si eu in 2016. Aveam cartela de pe vremea cosmote si o incarcam cu 7€ lunar. Intr-o zi m-am trezit cu ea fara semnal. Am contactat Telekom-ul si le-am explicat ce si cum... Nu am rezolvat nimic. Am mers in magazin unde mi-au spus ca nr este disponibil si pot sa imi fac abonament daca vreau, dar cartela si nr tel nu le-am mai putut recupera. Drept urmare mi-am facut abonament la cateva luni pe acel nr. Acum imi pare foarte rau ca am ales sa am dea face cu ei. Trebuia atunci sa fi fugit.
@modoran O singura sesizare in aproape 3 ani. Sunt sunat chiar daca le-am explicat ca problema este rezolvata si tipa de la ei mi-a zis ca nu voi mai fi deranjat. Stiu ca este ilogic, dar asta patesc. Sunt sunat continu si cand raspund sunt pus pe asteptare (suna tel si dupa porneste muzica. exact cum este cand ii suni tu). |
#9
Posted 08 April 2019 - 12:11
Situatia cu "punere in asteptare" fiind sunat de ei, am patit-o si eu dupa o sesizare.
Cel mai probabil sistemul lor informatic, partea de rezolvare sesizari, incepe sa sune in ordinea sesizarilor primite pana cand se raspunde. Dupa ce s-a facut legatura, cum este disponibil unul dinrtre operatori preia legatura, urmarind pe monitor situatia legata de sesizare. Prin urmare aceasta punere in asteptare este automata si este mai lunga sau mai scurta in functie numarul de sesizari si operatori disponibili. Legat de reclamatii / sesizari, in general. Cea mai buna cale de a primi un raspuns / solutie / rezolvare, este varianta de sezizare prin formularul onlline. Nu da gres niciodata. Am primit / am fost sunat si in mai putin de cateva ore. Altfel, sa stai cu zecile de minute cu melodia in urechi pana esti preluat, te lipsesti. Formularul online este aici: https://www.telekom.ro/contact/ Este nevoie de specificat in textul in care se descrie situatia, numarul de telefon si codul de abonat / cnp-ul pe care este abonamentul. Edited by radudd, 08 April 2019 - 12:12. |
#11
Posted 08 April 2019 - 12:24
Vorbești o singură dată cu ei, cu așteptare sau nu și le spui că s-a rezolvat.
E uimitoare insistența lor și de lăudat, nu de reclamat. Vor oamenii să știe că e totul bine. |
#12
Posted 08 April 2019 - 12:34
pariu ca daca suna si reclama ceva si n-o mai suna nimeni, facea pe mofturoasa?
|
#13
Posted 08 April 2019 - 12:57
waterman, on 08 aprilie 2019 - 12:24, said:
Vorbești o singură dată cu ei, cu așteptare sau nu și le spui că s-a rezolvat. E uimitoare insistența lor și de lăudat, nu de reclamat. Vor oamenii să știe că e totul bine. Am facut lucrul asta! Iti spun sigur ca nu este de laudat cand telefonul iti suna in draci din 3 in 3 ore. |
#14
Posted 08 April 2019 - 12:59
Și de obicei nu te sună nimeni sau cum ?
Mi se pare că nu e ceva grav că se stresează de fapt să vadă dacă ți s-a remediat situația. |
#16
Posted 08 April 2019 - 13:01
Macar suna telefonul si cu un timp relativ mai bun din 3 in 3 ore si nu ceasul desteptator din 5 in 5 minute sa te trezeasca sa te duci la servici....
|
#18
Posted 08 April 2019 - 14:03
LAA86, on 08 aprilie 2019 - 11:13, said:
Saptamana trecuta am sesizat Telekom ca in zona mea nu le functioneaza reteaua mobila. Mi-au cerut mai multe detalii si le-am oferit datele personale si mai multe explicatii. In aceiasi zi reteaua si-a revenit, dar eu in continuare sunt deranjat de ei odata la 2-3 ore. Am 3 abonamente la ei si toate telefoanele suna in draci. Cand raspund ma pun in asteptare si cand intru in contact cu imbecilii de la serviciu clienti sunt intrebat cu ce pot fi ajutat. Le-am explicat odata despre ce este vorba si tipa de acolo mi-a spus ca nu voi mai fi contactat. Exact. Am 4-5 zile de cand sunt sunat intruna si sunt pus in asteptare. Am incercat sa le explic dupa o asteptare de 5-10 min, le-am blocat numerele. Nu stiu ce sa mai fac, astia sunt din ce in ce mai insistenti. Dupa ce ca numai in ultima luna au avut serviciile cazute cumulat peste 24 de ore, ca mi-au marit abonamentul, ca nu ai cu cine comunica cand ii suni, acum ma si hartuesc. Daca as fi stiut acest lucru nu mai prelungeam cu ei sa le bag in buzunare 41€ si ei sa imi ofere nesimtire maxima. Nu sunt tepar, dar imi vine sa ii las cu buza umflata cand le este lumea mai draga. Ma scot din minti. Voi ati patit asa ceva? Ce este de facut? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users