Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Google Stadia - Cloud Gaming
Last Updated: Jan 03 2022 12:16, Started by
Lex404
, Mar 20 2019 03:05
·
0
#1
Posted 20 March 2019 - 03:05
Astăzi a venit google cu o veste mare... Cloud Gaming.
Platforma care promite marea cu sarea însă sa vedem. Stadia.com The future of gaming is not a box. Introducing Stadia, a new gaming platform from Google for playing AAA video games across all kinds of screens. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4SOS-a4ks7s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 20 March 2019 - 07:51
Adica nu va mai trebui sa bag mii de lei in placi video, procesoare, RAM si ma voi putea juca de oriunde? Count me in.
|
#3
Posted 20 March 2019 - 08:55
Haha ce mișto.
Science bitch. Să vezi ce cade prețul acum la procesoare de gheiming. Și plăci video. |
#5
Posted 20 March 2019 - 09:19
Probabil că fabricanții de hardware sînt nițeluș pissed-off în acest moment. E adevărat că depinde și de prețurile pe care Gogole la va cere...
|
#6
Posted 20 March 2019 - 09:22
Totuși, sa ținem cont de faptul ca n-o sa meargă cu warez_spam.
Edit: Pfff, am activat cenzura. Edited by george_alexandru, 20 March 2019 - 09:23. |
#7
Posted 20 March 2019 - 09:32
Streamed gaming e mort din fașă. Înafară de cei care au visat dar nu au putut niciodată să-și cumpere un PC mid-range, nimeni nu va juca cu latența dată de conexiunea la internet (30 - 70 ms).
Aici am 2 ms către serverele Google și tot e cu 2 milisecunde peste ce aș accepta ca latență (joc la 144Hz). Plus că aici vorbim de Google/Youtube. Compresia video la 1080p pe Youtube este execrabilă, iar pentru o calitate mai bună evident trebuie o bandă mai largă. Cum ziceam că așa ceva ar putea prinde la oameni săraci care nu au bani de PC (India, Pakistan, Indonesia, you get it), ei bine, acolo nu este internet de bandă largă. Eventual ar fi ok pentru cei care joacă la 30 fps acum, ceea ce e doar o formă de tortură, nicidecum timp de relaxare petrecut cu o formă de divertisment digital. Edited by RedDev, 20 March 2019 - 09:40. |
#8
Posted 20 March 2019 - 09:43
asta e un fel de google remote desktop?
ca ala imi merge ca dracu si am rds ca tot omu |
#9
Posted 20 March 2019 - 09:48
Nah, jocul e randat în ferma Google, imaginea comprimată și trimisă pe ecranul tău. Apeși buton -> internet -> randat -> comprimat -> trimis imaginea -> decodat pe calculatorul tău -> abia acum vezi reacția la butonul apăsat.
|
#10
Posted 20 March 2019 - 10:59
waterman, on 20 martie 2019 - 08:55, said:
Haha ce mișto. Science bitch. Să vezi ce cade prețul acum la procesoare de gheiming. Și plăci video. RedDev, on 20 martie 2019 - 09:32, said:
Streamed gaming e mort din fașă. Înafară de cei care au visat dar nu au putut niciodată să-și cumpere un PC mid-range, nimeni nu va juca cu latența dată de conexiunea la internet (30 - 70 ms). Aici am 2 ms către serverele Google și tot e cu 2 milisecunde peste ce aș accepta ca latență (joc la 144Hz). Plus că aici vorbim de Google/Youtube. Compresia video la 1080p pe Youtube este execrabilă, iar pentru o calitate mai bună evident trebuie o bandă mai largă. Cum ziceam că așa ceva ar putea prinde la oameni săraci care nu au bani de PC (India, Pakistan, Indonesia, you get it), ei bine, acolo nu este internet de bandă largă. Eventual ar fi ok pentru cei care joacă la 30 fps acum, ceea ce e doar o formă de tortură, nicidecum timp de relaxare petrecut cu o formă de divertisment digital. |
|
#11
Posted 20 March 2019 - 11:10
Nu e noua chestia asta, mai sunt cateva servicii care se ocupa de asta. Eu nu cred ca va avea viitor, cel putin nu acum. Ai nevoie de servere si infrastructura pusa la punct. Pana departe mai e mult.
|
#12
Posted 20 March 2019 - 11:16
#13
Posted 20 March 2019 - 11:28
Orice serviciu de genul acesta mizează pe jucătorii de duzină. Ăia care nu văd diferența între 30 / 60 cadre pe secundă, pentru care un gamepad e super pentru un FPS și care reprezintă vreo 80% din totalul jucătorilor.
După cum ziceam, la 144Hz ai o fereastră de 6.95 milisecunde pentru a genera un cadru. Evident că nu voi accepta nici 2 milisecunde extra. La 60Hz ai 16.67 milisecunde. Cu RDS mi se pare că cel mai bine scoți un 20 - 30 de milisecunde latență până la un server din Europa de Vest (mă îndoiesc că Google va avea servere în România, până și google.ro are vreo 20 - 30 ms ping în România). Deci deja timpul între apăsatul butonului și reacția pe ecran e foarte mare. Așa că pentru jucătorii de canapea care oricum joacă la 30 de cadre pe secundă marea majoritate a titlurilor, indiferent că e 1080p sau 4K, unde parcă îți miști personajul cu un elastic, va prinde foarte bine. Iar apoi infrastructura de date contează foarte mult. Crede că va juca cineva pe mobil prin 4G unde ai ping de 40 ms și jitter de 20 în condiții excelente? Dacă schimbi camera în care ești și mai pui un perete între tine și stâlp, îți crește ping-ul la 60 ms? Degeaba, între randarea în timp real pe sistemul propriu și randarea la distanță + costul transportului de date, întotdeauna va câștiga prima, chiar dacă durează cu o milisecundă în plus tot. Poți miza doar să ai o masă de oameni care să renunțe la calitate. Și de ăștia sunt. Edited by RedDev, 20 March 2019 - 11:48. |
#14
Posted 20 March 2019 - 12:03
in primul rand, google promite 60fps@4k. sa vedem cum o sa implementeze. in al doilea rand, alte servicii de game streaming, de ex ps4 now, se misca foarte bine. in uk, ca in Romania se simte lagul. eu nu mi-as da cu parerea pana nu vad cum se misca in realitate, sper ca google a testat destul de bine inainte de a lansa serviciul.
|
#15
Posted 20 March 2019 - 12:15
Da, a testat în SUA prin Google Fiber sau în Amsterdam. Tot vorbesc de minim 15 mbps bandă, de parcă poți juca prin DSL chit că ai 30 mbps.
|
|
#16
Posted 20 March 2019 - 13:15
Odata cu implementerea 5G, banda de internet nu o sa mai fie o problema.
Cred ca in viitor vom avea doar niste ecrane de diferite dimensiuni prin care o sa ne conectam la diverse platforme de jocuri, filme, televiziune etc. Pentru filme avem deja Netflix, HBO GO etc. Din punctul meu de vedere, este inceputul sfarsitului pentru piata consolelor si a jocurilor pe format fizic. Asa cum s-a intamplat si cu filmele pe dvd sau cu cd-urile cu muzica. Edited by borhot, 20 March 2019 - 13:16. |
#17
Posted 20 March 2019 - 13:17
Eu cred ca va avea succes. La 144hz sunt putini care joaca...echipamentul e scump...eu unul, de exemplu, chiar daca imi permit, nu dau banii pe asa ceva...60hz e suficient. Deci la mase va prinde. e vazut insa si care va fi pretul...daca ar fi similar cu ceva gen Netflix, atunci sigur va avea succes...cine n-ar da 15 euro pe luna sa joace orice joc AAA?
|
#18
Posted 20 March 2019 - 13:25
Again, nu banda e problema, ci durata între apăsatul butonului și reacția pe ecran (latența).
Un monitor la 144 Hz e vreo 1400 de lei. Atâta am dat pe al meu. VA, 27 inchi, 1440p. Și e o diferență enormă de la 60Hz. Și vă zic, ba chiar ordon, să luați monitoare de 144 sau mai mult când bugetul vă va permite. Și dacă nu simțiți diferența, fuga la oftalmolog și neurolog că aici vorbim de probleme de sănătate/cogniție grave :> Anyway, eșecuri de astea au mai fost (onLive din 2003) și vor mai fi. Mai este PS Now, Geforce Now, Microsoft scoate ceva acum și au mai fost/sunt încă 100 de astfel de servicii de care probabil că habar nu aveți de ce încununate de succes sunt. Edited by RedDev, 20 March 2019 - 13:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users