Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Intrebare program spion telefon a...

W10 busit

„Scriere” Calculator ...
 Calprotectina crescuta si Helicob...

Conectare TV, telefon și pc ...

PROIECT CASUTA MICA IN JUR DE 40M...

Vecini cu chef de renovari
 La multi ani @TheSignMetro64!

Exista firme DDD dezinsectie Bucu...

Masina noua - plata finala

Laptop 17" - baterie buna
 Uree 239 analize catel

Programare Sala Tulcea

Tensiune mica Smart Forfour 2017

Reglaj a
 

Tesla Model Y - 2020 - 39.000$ - 480km

- - - - -
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#55
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,793
  • Înscris: 15.12.2009
Ca in orice articol de genul asta, comentariile sunt super de citit ... telenovele :)

#56
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,931
  • Înscris: 17.09.2007
Ca se intrebau unii cum nu era nimeni pe locul soferului, un banal exemplu cum ajungi pe locul din spate
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mIcG2lnDmqk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#57
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,482
  • Înscris: 18.10.2003

View Postkolfleading, on 20 aprilie 2021 - 21:26, said:

Este chiar surprinzator pentru mine ca Frank Lambert de la Electrek a putut scrie un articol atat de nefavorabil Tesla.

Din articolul respectiv se vede din nou cu cata usurinta minte Musk.
Un fan obscur Tesla spune ca cele declarate de politie nu prea au sens, deoarece scaunul masinii are senzor de greutate pentru a detecta prezenta soferului, senzorii de pe volan, de asemenea vor detecta absenta mainilor, asadar Autopilotul nu are cum sa fie activat fara ca soferul sa fie la locul sau.
Pana aici nu-i nimic deosebit, un simplu fan ignorant ia partea unei companii fara sa stie ce vorbeasca.

Insa apare Musk si-i raspunde, girand cele spuse de acel fan, asadar comitand o manipulare vizibila din avion pentru oricine are doi neuroni valizi.
Oare Musk nu stie ca minte cand spune lucrurile alea?

CR a demonstrat din nou cat de usor minte Musk...
CR Engineers Show a Tesla Will Drive With No One in the Driver's Seat

#58
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvalitudor, on 23 aprilie 2021 - 18:28, said:



CR a demonstrat din nou cat de usor minte Musk...
CR Engineers Show a Tesla Will Drive With No One in the Driver's Seat
Asta e din categoria "Bosch minte, pentru ca un flex Bosch poate fi folosit ca arma mortală sau ca sa-ti tai gâtul daca nu stii cum sa-l folosesti".
Ia citeste si articolul de mai jos, poate înțelegi despre ce e vorba si cine e Consumer Reports.
https://www.teslarat...ossed-the-line/

#59
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,793
  • Înscris: 15.12.2009
Am citit și eu articolul de pe CR. Aia e hack de acum. Cu hackuri poți obține ce efect vrei. Nu consider ala ca fiind un demo relevant.

#60
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,931
  • Înscris: 17.09.2007

View Postvalitudor, on 23 aprilie 2021 - 18:28, said:

CR a demonstrat din nou cat de usor minte Musk...
CR Engineers Show a Tesla Will Drive With No One in the Driver's Seat
Ce anume a mintit? Au fost sau nu linii pe pista respectiva a CR?
Ca sa demonstreze ceva CR ar fi trebuit sa incerce pe o zona similara cul-de-sac activarea lane-keep (daca nu are FSD capability) si cum pe distanta aia atat de mica au putut sa puna activeze lane-keep, sa accelereze atat de mult si sa se mute de pe scaunul soferului incat sa aibe acel crash.

#61
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,263
  • Înscris: 13.11.2017
Mai n-ați înțeles nimic. Valitudor s-au uitat pe log înaintea lui Musk și acum și-a dat seama că Musk a modificat logul. De aia îl face mincinos

#62
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,482
  • Înscris: 18.10.2003

View Postro_explorer, on 24 aprilie 2021 - 10:30, said:

Am citit și eu articolul de pe CR. Aia e hack de acum. Cu hackuri poți obține ce efect vrei. Nu consider ala ca fiind un demo relevant.
Hack ii zici? Hack inseamna sa intervi asupra sistemului de siguranta al masinii, sa-i aduci modificari.
CR n-a facut decat sa cupleze centura de siguranta prin spatele soferului si sa atarne o mica greutate de volan, asa cum a facut zeci de utilizatori deja pe yt,

View PostHansolo, on 24 aprilie 2021 - 11:08, said:

Ce anume a mintit? Au fost sau nu linii pe pista respectiva a CR?
Ca sa demonstreze ceva CR ar fi trebuit sa incerce pe o zona similara cul-de-sac activarea lane-keep (daca nu are FSD capability) si cum pe distanta aia atat de mica au putut sa puna activeze lane-keep, sa accelereze atat de mult si sa se mute de pe scaunul soferului incat sa aibe acel crash.
Cum a mintit? Pai scrie in articolul Electrek (am trait s-o vad si pe asta scrisa in Electrek) sau in articolul CR.
Attached File  AP_Musk_lies.PNG   40.63K   15 downloads

Aprobandu-l pe ala, Musk sugereaza ca AP nu poate activa in conditiile alea pentru ca:

- exista un senzor in scaun care verifica prezenta soferului pe scaun. - MINCIUNA - Exista un senzor, insa semnalul lui nu conditioneaza activarea AP. Probabil este folosit doar pentru airbag, asa cum a demonstrat CR
- exista un senzor care detecteaza prezenta mainilor pe volan- alta MINCIUNA. Nu exista niciun astfel de senzor, Tesla a mai mintit la accidentul mortal prcedent, cand a murit inginerul de la Apple. Tesla nu are niciun senzor de genul asta la volan, detecteaza doar daca coloanei (volanului) i se aplica o mica forta/cuplu. de rasucire. Lucru foarte usor de pacalit, asa cum ne-a din nou CR (si alte sute de idioti pe YT, cu banane, sticle de apa, etc agatate de volan)
- nu se poate activa AP pentru ca drumul nu avea marcaje. Alta semi-minciuna. Nu se poate activa, e drept, insa daca AP a fost activat pe un drum cu marcaje, el ramane activat si daca marcajele dispar. Asta n-a mai aratat-o CR, o stiu de la posesori (credibili)
- AP nu poate depasi viteza legala pe sectorul respectiva. WTF? Ma indoiesc ca "nu poate", in orice situatie, insa cu siguranta poti sa te infigi intr-un pom si sa crapi si fara sa depasesti viteza maxima legala.
So, mr. Musk a girat (si astfel si-a asumat) 4 minciuni sfruntate cu acea interventie, toate cu scopul de a lasa impresia ca AP nu ar fi putut fi activat acolo.
Daca a fost sau nu activat, nu stiu, insa sper sa ne lamureasca autoritatile, ca de la Tesla nu am nicio asteptare

View Postinuendo0, on 24 aprilie 2021 - 09:34, said:

Ia citeste si articolul de mai jos, poate înțelegi despre ce e vorba si cine e Consumer Reports.
https://www.teslarat...ossed-the-line/
Incerci sa discreditezi CR postand articole scrise de Alvarez pe Teslarati?
Dar pe NTSB, EuroNCAP sau IIHS, care au spus acelasi lucru de mai multe ori, cum ca Tesla nu face ce trebuie pentru a preveni lucrurile astea, nu-i discreditezi si pe ei?
Comparatia ta cu flexul lui Bosch este atat de naiva incat nu merita sa raspund la ea...

#63
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,793
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvalitudor, on 26 aprilie 2021 - 13:27, said:

Hack ii zici? Hack inseamna sa intervi asupra sistemului de siguranta al masinii, sa-i aduci modificari.
CR n-a facut decat sa cupleze centura de siguranta prin spatele soferului si sa atarne o mica greutate de volan, asa cum a facut zeci de utilizatori deja pe yt,
2 hack-uri !
Nu s-a folosit masina asa cum scrie in manual ca se foloseste.

Hai sa le spunem "exploit-uri" .. OK ?

Si eu la masina mea daca activez cuise controlul si ma dau pe scaunul din dreapta masina o sa se opreasca intr-un stalp.
Mai mult, daca pun o banda peste camera din parbriz nu o sa mai detecteze pietonii si alte obstacole .. deci sistemul e fail.

Asa punem problema acum?

#64
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,482
  • Înscris: 18.10.2003

View Postro_explorer, on 26 aprilie 2021 - 13:36, said:

Si eu la masina mea daca activez cuise controlul si ma dau pe scaunul din dreapta masina o sa se opreasca intr-un stalp.

Asa punem problema acum?
Dragule, desi am vazut multe chestii pe aici, chestiile asta m-as fi asteptat sa le citesc pe la altii, nu pe la tine.
La fel de bine spunea si Hansolo, care avea o argumentatie similara cu a ta, spunand ca daca pui o caramida pe acceleratia unei masini, masina va produce un accident mai devreme sau mai tarziu.
Adica gata, Tesla e absolvita de responsabilitate. Mi se pare caraghios.

Vrei, nu vrei, nu exista nimeni care sa tranteasca vreo caramida pe acceleratia vreunei masini si sa se astepte ca totul sa se termine cu bine. Cum nu exista nimeni care sa activeze CC si sa treaca pe scaunul din dreapta din exact aceleasi motive.
Te-ai intrebat de ce? Pentru ca toata lumea este constienta ca aceste lucruri sunt iresponsabile si vor duce negresit la un accident grav. Din acest motiv producatorii nu au fost nevoiti (macar moral daca vrei) sa puna bariere in caalea idiotilor care si-au dorit sa puna caramizi pe acceleratie sau sa activeze CC fara sofer. Pentru simplul motiv ca nu exista astfel de idioti, adica nu era nevoie de masuri.

In cazul AP Tesla situatia sta complet diferit. Nu numai ca Tesla nu face nimic concret si serios in cazul folosirii inadecvate a sistemului, insa chiar pune umarul serios la a crea confuzie in randul utilizatorilor si a le inocula ideea ca sistemul este mult mai performant decat este in realitate.
Datoria producatorului este de a face tot ce este posibil, in limite rezonabile, pentru ca produsul lor sa nu puna in pericol viata oamenilor. CC de pe scaunul din dreapta si caramida pe acceleratie nu pun pe nimeni in pericol, dupa cum e usor de vazut, pe cand AP pune in pericol destui oameni, inca de la aparitie

#65
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,793
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvalitudor, on 26 aprilie 2021 - 13:59, said:

[....]
E opinia ta si ai dreptul la ea. Nu inseamna ca e si corecta.

Eu continui sa cred ca aia care se dau cu autopilotul in mod "autonom" fara ca sistemul sa fie unul autonom si ajung prin stalpi sau prin capete de pod isi merita soarta. Darwin awards cu premiul la 2 metri sub pamant.
Pacat ca in unele cazuri mai pot lua si pe altii cu ei. Dar aici nu e vina Tesla, oricum te uiti la problema.

Cat timp in manual este scris cu rosu, bolduit, cu marcaje cu semnul exclamarii, despre cum se utilizeaza dracovenia, e vina utilizatorului. Si in cazul armelor de foc sunt multi care se impusca singuri (uneori mortal) datorita utilizarii neadecvate. Nu pot sa le spun decat: succese maxime in continuare ... poate data viitoare tintesc mai bine spre sfecla.

Edited by ro_explorer, 26 April 2021 - 14:20.


#66
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvalitudor, on 26 aprilie 2021 - 13:59, said:


CC de pe scaunul din dreapta si caramida pe acceleratie nu pun pe nimeni in pericol, dupa cum e usor de vazut, pe cand AP pune in pericol destui oameni, inca de la aparitie
Din străfundul puțului gândirii.  Sau negândirii.

View Postvalitudor, on 26 aprilie 2021 - 13:59, said:


In cazul AP Tesla situatia sta complet diferit. Nu numai ca Tesla nu face nimic concret si serios in cazul folosirii inadecvate a sistemului, insa chiar pune umarul serios la a crea confuzie in randul utilizatorilor si a le inocula ideea ca sistemul este mult mai performant decat este in realitate.

Numai minciuni. Cine a folosit măcar o dată AP-ul știe despre ce e vorba. De manual și disclaimere prin meniul masinii nu mai zic.

View Postvalitudor, on 26 aprilie 2021 - 13:27, said:

- exista un senzor care detecteaza prezenta mainilor pe volan- alta MINCIUNA. Nu exista niciun astfel de senzor, Tesla a mai mintit la accidentul mortal prcedent, cand a murit inginerul de la Apple.
Il acuzi pe Musk de o minciuna pe care nu a zis-o nici el si nici ala căruia i-a răspuns.  Recitește twitt-urile pe care chiar tu le-ai pus. Zice undeva de prezenta unui senzor la care visezi tu?
Ceea ce faci este flame si minciuna. Ai raport.

View Postvalitudor, on 26 aprilie 2021 - 13:27, said:


Daca a fost sau nu activat, nu stiu, insa sper sa ne lamureasca autoritatile, ca de la Tesla nu am nicio asteptare

Aah deci nu știi dar faci circ ca și cum ar fi fost. Asta se cheamă flame.

View Postvalitudor, on 26 aprilie 2021 - 13:27, said:

Incerci sa discreditezi CR postand articole scrise de Alvarez pe Teslarati?
CR se discrediteaza singuri cu asemenea abordari biased impotriva Tesla. O fi din cauza ca la conducerea lor se afla o persoana care are strânse legături cu Ford?

View Postvalitudor, on 26 aprilie 2021 - 13:27, said:

Comparatia ta cu flexul lui Bosch este atat de naiva incat nu merita sa raspund la ea...
Nu este deloc naivă. Mașina, Autopilotul, flexul, ciocanul sunt niste unelete care se întrebuințează în anumite feluri. Cu oricare dintre ele, daca ești suficient de cretin, te poti omorî sau poti omorî pe cineva.


View Postvalitudor, on 26 aprilie 2021 - 13:27, said:

Tesla nu face ce trebuie pentru a preveni lucrurile astea,
Tesla nu poate preveni prostia. E ca si cu le-ai cere producatorilor de ciocane sa le faca de burete, ca prostii isi pot sparge capetele cu ele.

#67
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,482
  • Înscris: 18.10.2003

View Postro_explorer, on 26 aprilie 2021 - 14:07, said:

E opinia ta si ai dreptul la ea. Nu inseamna ca e si corecta.
Nu este doar parerea mea, o spun pentru a suta oara. Este pararea celor de la NTSB, EuroNCAP sau IIHS, toate insitutii specializate in securitatea transpoorturilor care au salvat, probabil mii sau zeci de mii de vieti. Dar nici asta nu dovedeste corectitudinea parerii, e drept, insa trebuie sa admiti ca-i da o anumita greutate, mult mai mare decat a voastra, nu-i asa? :)

View Postro_explorer, on 26 aprilie 2021 - 14:07, said:

Eu continui sa cred ca aia care se dau cu autopilotul in mod "autonom" fara ca sistemul sa fie unul autonom si ajung prin stalpi sau prin capete de pod isi merita soarta. Darwin awards cu premiul la 2 metri sub pamant.
Pacat ca in unele cazuri mai pot lua si pe altii cu ei. Dar aici nu e vina Tesla, oricum te uiti la problema.
Nu este adevarat. Statul este dator sa-si apere cetatenii, chiar si pe cei mai idioti dintre ei, cu atat mai mult pe cei nevinovati, victime colaterale.
Din acest motiv scarile au balustrade, conductorii prin care trece voltaj mare sunt izolati, din acest motiv nu pot conduce decat cei care au urmat o scoala si au dat exament. Toate astea pentru ca statul trebuie sa-si protejeze cetatenii, si pei cei idioti, dar mai ales pe cei nevinovati de actiunile idiotilor. Nu merge doar cu responsabilitatea individului

In 2015, un dezaxat, la mansa unui avion al carui co-pilot era, a omorat o gramada de oameni cand a prabusit avionul voit pentru ca-l parasise prietena sau cam asa ceva.
-Ce ar fi trebuit sa faca statul? Pai ar fi trebuit sa dea vina exclusiv pe seama idiotului de copilot, invocandu-l in mod gratuit pe Darwin, sa dea vina pe soarta, pe shit happens, pe ghinion de nesansa, adica exact cum faceti voi, pe aici... sau...
-statul, reprezentat de NTSB-ul francez si cel german, sa anlizeze in amanuntime toate detaliile care au dus la acea catastrofa, sa impuna zeci sau sute de masuri de urmat in viitor, de la examinarea medicala a pilotilor pana la felul cum se duc la buda pilotii cand sunt in aer.

Ce crezi tu ca a facut statul? Ti-a urmat tie opinia cu "doar mortu-i vinovat", sau a incercat sa faca mai zborul mai sigur pentru zeci de milioane de oameni?
Ce ti-ai fi dorit sa faca staul in situatia aia. Chiar astept un raspuns sincer la intrebarile mele, nu sunt doar retorice

Anul trecut, NTSB-ul american a lasat un pomelnic intreg de masuri si critici la adresa Tesla, dar mai ales la adresa altei agentii americane, NHTSA. Ironic, desi recomandarile NTSB pot duce la blocarea la sol a unei intregi flote de avioane sau nave maritime, agentia nu are nicio putere asupra transportului rutier, aceasta fiind in sarcina NHTSA. Ultii avand deja o experienta comuna carghioasa cu Tesla si asa-zisul lor studiu de siguranta rutiera. Prietenii stiu la ce ma refer....

View Postro_explorer, on 26 aprilie 2021 - 14:07, said:

Si in cazul armelor de foc sunt multi care se impusca singuri (uneori mortal) datorita utilizarii neadecvate.
Zau, asta nu-i argument/comparatie care iti face cinste.
Dar daca insisti, poftim, daca vrei o putem discuta.
Spune-mi tu ce ar trebui sa faca (si n-auu facut) producatorii de arme de foc pentru ca acestea sa nu poata fi folosite gresit. Senzori de amprente, cititoare cerebrale?
Eu iti voi spune ce ar trebui sa faca Tesla si refuza sa faca. E vorba de masuri rezonabile, nu prostii

Dar nu despre asta era vorba in mesajul meu, nu-i asa?

Era vorba despre mesajul lui Musk care deliberat lasa impresia ca lucrurile stau altfel decat sunt in realitate, fara sa minta explicit. Omul este un geniu in a aburi norodul.
Iti mai aduci aminte de "soarele a orbit camera, iar camionul nu a fost vazut nici de camera si nici de om"? Adica ghinion de nesansa, CSF, NCSF?

#68
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,793
  • Înscris: 15.12.2009
Ma bucur ca ai adus exemplele alea pe care le-ai adus.

In ordine:

Scarile au balustrada dar nu ii opreste nimeni pe prosti sa sara peste si sa isi rupa gatul (sunt multe cazuri).
Conductorii electrici au izolatie dar nu opreste nimeni prostii sa nu taie izolatia cu un briceag si sa se faca negri (nu aficani).
Dupa ce dementul ala a omorat o gramada de oameni cu aavionul, pilotii sunt cei care trec prin super teste .. nu am auzit de nici un avion care sa aiba mansa schimbata sau care sa le fută 2 palme pilotilor in loc sa strige "pull up, pull up" ...

Deci, statul are limite in ceea ce poate sa faca, in cazul in care prostii sunt de vina putand cel mult sa incerce sa ii filtreze pe prosti. Daca nu poti, asta e ... ura si la gara ... Darwin awards.

Despre mesajul lui Musc mi se rupe. Si de Musk. Musk nu e Tesla .. musk doar conduce Tesla. Tesla, masina asta superba pe care a creat-o compania  este produsul unei armate de ingineri. Musk doar decide ce idei se vor implementa si care nu.

Cat despre faza cu "soarele a orbit camera" ... masina mea dezactiveaza cruise controlul adaptiv cand soarele bate sub un anume unghi in camera. Si nu conteaza cu ce viteza mergi sau ce faci in acel moment .. se aude "bip bip", apare un mesaj pe ecran si masina incetineste agresiv. BMW .. superba tehnologie germana. Ce a facut BMW ca sa corecteze aceasta problema? Nimic .. nu are ce.

#69
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,482
  • Înscris: 18.10.2003
Referitor la balustrade si conductori, ai cititi ce recomandari a lasat NTSB lui Tesla? Ai citit criticile aduse celor de la NHTSA?
Daca le-ai citit, te rog sa-mi zici cu ce anume nu esti de acord. daca nu le-ai citit, iti recomand sa le citesti.
Acelasi lucru despre IIHS sau EuroNCAP

Cat priveste primul accident nefericit al Tesla, eu nu am criticat eroarea inginereasca a Tesla. Erori se intampla oraicand si oricui, eu am criticat lispa de scrupule a lui Musk in comunicatele oficiale sau mai putin oficiale.
Nici aici nu sunt de acord cu tine. Musk este Tesla. Poate nu este pentru tine care poti face o distinctie clara intre masina si ceea ce ofera ea obeiectiv si ceea ce comunica Musk, insa pentru multi altii, distinctia asta nu exista.

#70
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,793
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvalitudor, on 27 aprilie 2021 - 10:48, said:

Referitor la balustrade si conductori, ai cititi ce recomandari a lasat NTSB lui Tesla?

Daca tin bine minte, era vorba de niste recomandari ca sa adauge contramasuri pentru a face mai greu sa abuzezi sistemele astea. Cred ca astea sunt deja existente. Dar ingenuitatea umana nu are limite.
Tesla are in oglinda interioara o camera care poate supraveghea soferul ... aia inca ridica niste chestiuni de privacy ...

#71
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvalitudor, on 23 aprilie 2021 - 18:28, said:

CR a demonstrat din nou cat de usor minte Musk...
CR Engineers Show a Tesla Will Drive With No One in the Driver's Seat
Intr-un video de 6 minute omul ăsta explică ceea ce toti reporterii lui peste nu au reusit timp de o săptămână: sa verifice sursa informațiilor si cat de credibilă este aceasta, ci doar au înghițit pe nemestecate galusca celor de la Consumer Reports.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/E-iAu85uAvg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#72
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,482
  • Înscris: 18.10.2003

View Postro_explorer, on 27 aprilie 2021 - 11:03, said:

Daca tin bine minte, era vorba de niste recomandari ca sa adauge contramasuri pentru a face mai greu sa abuzezi sistemele astea. Cred ca astea sunt deja existente. Dar ingenuitatea umana nu are limite.
Nu tii tu bine minte. Critica n-a suferit nicio modificare, Tesla n-a facut nimic sa indrepte lucrurile, doar a ignorat recomandarile NTSB.

Quote

"Contributing to the crash was the operational design of Tesla's partial automation system, which permitted disengagement by the driver, and the company's failure to limit the use of the system to the conditions for which it was designed," the report says

Quote

it said it had contacted automakers as far back as 2017 about making autonomous driving systems harder to misuse. "Sadly, one manufacturer has ignored us, and that manufacturer is Tesla," said NTSB

"We ask that recommendation recipients respond to us within 90 days. That's all we ask. But it's been 881 days since these recommendations were sent to Tesla and we've heard nothing. We're still waiting."

Tesla ignora orice recomandare care nu-i pica ei bine, iar atata timp cat NTSB nu are nicio putere de impunere asupra transportului rutier, doar asupra celui aerian si maritim, Tesla se face ca ploua sub obladuirea NHTSA.

View Postro_explorer, on 27 aprilie 2021 - 11:03, said:

Tesla are in oglinda interioara o camera care poate supraveghea soferul ... aia inca ridica niste chestiuni de privacy ...
Daca acea camera nu transmite nimic pentru "antrenarea" AI-ului nu are ce chestiuni de privacy sa incalce. Nu poti sa activezi AP fara acea camera, ce mare scofala. Imaginile sa nu paraseasca masina. Simplu si perfect realizabil la toate celelalte masini care au deja acest sistem de multi ani.

View Postinuendo0, on 28 aprilie 2021 - 17:11, said:

Intr-un video de 6 minute omul ăsta explică ceea ce toti reporterii lui peste nu au reusit timp de o săptămână: sa verifice sursa informațiilor si cat de credibilă este aceasta, ci doar au înghițit pe nemestecate galusca celor de la Consumer Reports.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/E-iAu85uAvg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Exista o vorba romaneasca care poate fi adaptata foarte bine aici
Spune-mi ce citesti, ca sa-ti spun cine esti. Nu ma mira deloc ca voi 3 urmariti asa ceva. Am urmarit filmul in speranta ca voi gasi niste argumente pentru a ma convinge de ce CR este critic pe nedrept cu Tesla, in special cu ultimul lor test. In schimb n-am vazut decat o incercare jenanta de discreditare a CR pe motiv ca doua doamne din conducerea CR au lucrat in trecut pe la nu stiu ce organizatie afiiata de Ford. Jenant si pierdere de vreme. Un video de tip "gunoi"/junk cu trecere doar la cei puternic polarizati, care nu asculta de argumente pro sau contra.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate