Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Tesla Model Y - 2020 - 39.000$ - 480km

- - - - -
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#1
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,995
  • Înscris: 01.08.2005
Tesla a lansat in aceasta dimineata o Tesla Model 3 umflata putin cu pompa. Posted Image Sau cel putin asta a fost prima mea impresie.

Este un SUV low-cost (Asa se lauda ei, mai de graba as zice ca este un crossover, avand garda la sol foarte scazuta), iar pretul incepe de la 39.000 $ in SUA, cu 4.000$ in plus fata de Model 3.

Livrarile vor incepe la final de 2020. Se pare ca tesla pastreaza aceeasi strategie de marketing de a lansa versiunea ieftina la final dupa saturarea comenzilor pentru versiunile mai scumpe.

https://www.tesla.com/modely

Attached Files


Edited by AndyM, 15 March 2019 - 17:10.


#2
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 857
  • Înscris: 25.09.2011
Model 3 si Model X au facut s*x si a iesit Y.

Attached Files


Edited by diabolik213, 15 March 2019 - 17:09.


#3
iliketoforkmyself

iliketoforkmyself

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 30.08.2016
Meh

#4
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
urmatoarea informatie care conteaza e cat costa un schimb de baterii

#5
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Tare. Cam bate la cur SUV-urile de la Audi si Jaguar atat la pret cat si la performante. Dar or sa fie clienti si pentru alea ca au plastice mai bune :) !
Insa mie tot Model 3 imi place mai mult deoarece nu ma omor dupa crossovere sau SUV-uri.

#6
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
Pilotul automat face toti banii (era unu' care dormea in timp ce masina se conducea singura pe autostrada wtf)

Edited by YourFan, 15 March 2019 - 17:45.


#7
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007

View Postmarcusdefeis, on 15 martie 2019 - 17:38, said:

urmatoarea informatie care conteaza e cat costa un schimb de baterii
Ce mai conteaza cind au ajuns cu anduranta in exploatare peste 400 000 mile
https://electrek.co/...ry-degradation/

Edited by ciine, 15 March 2019 - 18:13.


#8
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Dupa cum am spus de aratat arata grozav. La momentul actual este favorita mea ca electrica (imi plac cross-overele si pozitia specifica la volan).
Vedem peste 2 ani cu cine o sa se bata pe piata dar daca ma uit la ce e disponibil acum si la ce e anuntat ca fiind diponibil in 2021, Y-ul este clar #1 in topul meu .

Edited by ro_explorer, 15 March 2019 - 18:24.


#9
lool21135

lool21135

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 09.11.2010

View PostFord4, on 15 martie 2019 - 17:40, said:

Tare. Cam bate la cur SUV-urile de la Audi si Jaguar atat la pret cat si la performante.
Până ajungi să schimbi bateria la testa.

#10
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Vorbeam de e-tron și i-pace la comparație
La 400.000 km schimbi mașina înaintea bateriei oricum.

#11
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,995
  • Înscris: 01.08.2005

View Postlool21135, on 15 martie 2019 - 18:28, said:

Până ajungi să schimbi bateria la testa.
Pana sa schimbi bateria la Tesla, schimbi minim 3 distributii in valoare de 5000 lei fiecare (Vezi N47) si vreo doua DPF-uri in valoare de vreo 7000 lei fiecare... Sa nu mai vorbim de banalele revizii cu schimburile de ulei si filtre care costa vreo 1000 lei si daca le faci odata la 12k km, pana sa schimbi bateria de la Tesla le faci de vreo 30 ori ceea ce inseamna 30.000 lei....
Deci in vreo 400k km, la o masina premium bagi 15.000 lei pe distributii, 14.000 lei pe DPF-uri, 30.000 lei pe schimburi de ulei si filtre... deci 59.000 lei adica 12.500 euro
Nu am pus la socoteala combustibilul, acolo unde iesi cu mult in avantaj la o electrica, mai ales daca mai mulgi niste incarcari gratuite prin parcari.

Edited by AndyM, 15 March 2019 - 18:35.


#12
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007
Da e adevarat , dar bateria inca e veriga slaba , sunt curios de abortarea VW  pe partea de baterie.
Si sa le ia drak , mi -s-a urat de cind astept dupa ele  sa le gasesc lovite pe la dezmembrari , bineinteles tot pt baterie  care te poate face autonom energetic

Edited by ciine, 15 March 2019 - 18:56.


#13
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006

View Postlool21135, on 15 martie 2019 - 18:28, said:

Până ajungi să schimbi bateria la testa.

Se referea tot la modele electrice Jaguar I-PACE ( Nu E PACE), si Audi e-Tron.
Si se referea la performante dinamice si autonomie.
Altfel la calitatea materialelor Tesla e mancata...

#14
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postloock, on 15 martie 2019 - 19:35, said:

Altfel la calitatea materialelor Tesla e mancata...
Iti dau o informatie de prima mana: calitatea materialelor de pe Model 3 este mai buna decat ce am vazut pe BMW M4 si Audi A4, A5, cam in aceeasi categorie cu Mercedes CLS.
Pana nu atingi cu mana si curu' tau nu iti da cu parerea.

Pe Model Y banuiesc ca o sa puna cam aceleasi materiale ca cica 75% din piese sunt comune.

Edited by inuendo0, 15 March 2019 - 19:53.


#15
eINSTEINmc2

eINSTEINmc2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 14.03.2019
Daca apare, asta va fi prima masina pe care o voi cumpara si conduce.

#16
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006

View Postinuendo0, on 15 martie 2019 - 19:52, said:

Iti dau o informatie de prima mana: calitatea materialelor de pe Model 3 este mai buna decat ce am vazut pe BMW M4 si Audi A4, A5, cam in aceeasi categorie cu Mercedes CLS.
Pana nu atingi cu mana si curu' tau nu iti da cu parerea.

Pe Model Y banuiesc ca o sa puna cam aceleasi materiale ca cica 75% din piese sunt comune.

Unde am scrie au ceva de cele de care povestesti ???

Era vorba de Jaguar I-PACE in primul rand, si de Audi e-TRON.

Eu sunt fan electrice, insa la Model S care e mult peste 3, se agata si smulg chederele cand iesi din masina, si pe sub masina la trenul de rulare sunt numai fierotenii ordinare care ruginesc ca la ultima chinezarie.

Legat de 3, da, au pus o scandura sau furnir in loc de bord, lemnul e OK, dar bordul cu monitorul ala ieftinache protapit acolo este un record si o culme de ieftineala de prost gust.

#17
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View Postloock, on 15 martie 2019 - 20:00, said:

Legat de 3, da, au pus o scandura sau furnir in loc de bord, lemnul e OK, dar bordul cu monitorul ala ieftinache protapit acolo este un record si o culme de ieftineala de prost gust.
Vanzarile tind sa te contrazica. Se preconizeaza ca Y va avea succes chiar mai mare decat 3 caci cross-overele au devenit extrem de populare in ultimii ani, mai ales in US of A.
Dupa cum ii spuneam si lui @cristimate pe alt topic, e OK sa nu iti placa o masina, e dreptul tau .. dar e si obligatia ta sa nu arunci cu cacat uin gusturile altora daca difera de ale tale.

#18
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006
Gusturile de rahat sunt un fapt obiectiv.
Vanzarile de mare serie nu reflecta obligatoriu absolut deloc bunul gust, rafinamentul, etc., ba e chiar ceva deosebit sa fie ceva OK in zona asta. Sunt cazuri sau exceptii, dar evident si ele sunt partiale si limitate, de genul ca sunt cateva modele care nu sunt hidoase ca majoritatea, dar oricum sunt pline de plastice ieftine, panza sintetica neagra, performante submediocre, etc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate