Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zilele emailului

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 

Ati auzit de Hyundai Elantra GT ?

- - - - -
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#19
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Dacă vrei GT nu mai uiți la GPL că nu se face. Ești bogat, n-ai nevoie de GPL.

#20
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
@waterman, faci confuzie intre clubul de marca(monomarca) si clubul de tuning si/sau clubul de racing (Anonymus, Xteam, NSL...etc)

#21
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Hai sã desenãm.

Topicul se numește "Ati auzit de Hyundai Elantra GT ? "

Text "Daca exista pasionati de asemenea masina, astept sa vorbim. Eu detin modelul din 2016 si este o masina exceptionala...
Este identica cu i30, doar ca are motor de 2 litri, GDI si 173 cai putere. Nu o gasesti decat in America de Nord sau Asia.
"

Eu în spirit de glumã rãspund colegului cu întrebarea cu GPL cã nu se face sã pui GPL pe GT cã dacã vrei consum iei altceva.

Tu vii sã spui ce cã n-am priceput nimic ?

Ce club  ?


View Postcostin001, on 14 martie 2019 - 09:11, said:

Stiu pe unul care are Lambodoors pe Logan si venea la intalnire.etc.

Attached File  when-i-saw-that-us-congressional-republicans-have-created-a-reddit-account-in-hope-of-open-rpolitics-8631.gif   1.57MB   49 downloads

Edited by waterman, 14 March 2019 - 13:49.


#22
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Da, da, nu fii mirat. A expus masina si la Romexpo in Bucuresti, langa aia care facusera un Logan decapotabil, diferenta fiind si in faptul ca turbase motorul in Craiova si pus pe dyno a scos 212CP la roata. A ingenuncheat Golf GTI si Focus RS pentru ca era si usoara.

Cat despre GPL, intradevar este cea mai mare M**E pe care o poti da propriei masini, cand ai una de peste 150CP. Mai bine o vinzi si iti iei un Logan diesel daca mergi pe consum.

Edited by costin001, 15 March 2019 - 07:55.


#23
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016
Baieti...sa revenim la subiect, pentru ca vad ca ati luat-o pe aratura cu Logan-ul si GPL-ul  :)

Masina este foarte economica. In oras consuma maximum 10 litri daca merg doar la ore de varf...dar de obicei consuma doar 8.5 cand ma feresc de ore de varf.
La drum lung consuma 6.5 litri, daca o tin in maximum 3000 de turatii.
Daca conduci sportiv si vrei sa te bucuri de puterea ei, consuma mai mult, evident.
Pe mine m-a impresionat plaja larga de turatii la care merge. O duc in 6500 de turatii daca vreau, pentru ca dupa 4000 de turatii zvacneste.
Ceea ce-mi place cel mai mult este in depasiri pe autostrada. Merg cu a 6-a cu 120 pe ora si cand vreau sa fac o depasire cobor 2 trept si  nu  pierde putere deloc, zvacneste la fel de rapid.
Nu se simte ca se chinuie si nu da senzatia ca lesina...

Si pentru cei care nu au inteles... asta nu este i30 rebotezata in America. Asta e alta masina !
Este o masina cu alt motor si este facuta in Coreea.

Masini rebotezate sunt de exemplu Mazdaspeed 3, care in Europa se numeste Mazda 3 MPS.
Sau City Golf, care de fapt era doar un Golf 4 care nu se mai fabrica pentru Europa si ramasese in fabricatie prin Mexic. Am avut si un City golf din 2007, care m-a dezamagit profund.

#24
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009

View Posts_scat, on 15 martie 2019 - 08:55, said:

Ceea ce-mi place cel mai mult este in depasiri pe autostrada. Merg cu a 6-a cu 120 pe ora si cand vreau sa fac o depasire cobor 2 trept si  nu  pierde putere deloc, zvacneste la fel de rapid.
Nu se simte ca se chinuie si nu da senzatia ca lesina...
Daca retrogradezi doua trepte cum sa piarda putere sau se chinuie?! Posted Image

#25
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005

View Postcostin001, on 15 martie 2019 - 07:54, said:

Da, da, nu fii mirat. A expus masina si la Romexpo in Bucuresti, langa aia care facusera un Logan decapotabil, diferenta fiind si in faptul ca turbase motorul in Craiova si pus pe dyno a scos 212CP la roata. A ingenuncheat Golf GTI si Focus RS pentru ca era si usoara.

Cat despre GPL, intradevar este cea mai mare M**E pe care o poti da propriei masini, cand ai una de peste 150CP. Mai bine o vinzi si iti iei un Logan diesel daca mergi pe consum.

Felicitari!

View Posts_scat, on 15 martie 2019 - 08:55, said:

Baieti...sa revenim la subiect, pentru ca vad ca ati luat-o pe aratura cu Logan-ul si GPL-ul  :)

Masina este foarte economica. In oras consuma maximum 10 litri daca merg doar la ore de varf...dar de obicei consuma doar 8.5 cand ma feresc de ore de varf.
La drum lung consuma 6.5 litri, daca o tin in maximum 3000 de turatii.
Daca conduci sportiv si vrei sa te bucuri de puterea ei, consuma mai mult, evident.
Pe mine m-a impresionat plaja larga de turatii la care merge. O duc in 6500 de turatii daca vreau, pentru ca dupa 4000 de turatii zvacneste.
Ceea ce-mi place cel mai mult este in depasiri pe autostrada. Merg cu a 6-a cu 120 pe ora si cand vreau sa fac o depasire cobor 2 trept si  nu  pierde putere deloc, zvacneste la fel de rapid.
Nu se simte ca se chinuie si nu da senzatia ca lesina...

Si pentru cei care nu au inteles... asta nu este i30 rebotezata in America. Asta e alta masina !
Este o masina cu alt motor si este facuta in Coreea.

Masini rebotezate sunt de exemplu Mazdaspeed 3, care in Europa se numeste Mazda 3 MPS.
Sau City Golf, care de fapt era doar un Golf 4 care nu se mai fabrica pentru Europa si ramasese in fabricatie prin Mexic. Am avut si un City golf din 2007, care m-a dezamagit profund.

E alta masina decat cea cu care e identica la aspect?! Ce diferente sunt?

#26
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016

View PostDannyMC, on 15 martie 2019 - 20:30, said:

Daca retrogradezi doua trepte cum sa piarda putere sau se chinuie?! Posted Image
Incearca sa faci asta cu un Loogan...si vei intelege...  Posted Image. Eu am si un Sandero de 1.6...si daca fac asta o omor...

Edited by s_scat, 16 March 2019 - 07:58.


#27
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
Am facut si n-a patit nimic! Dar nu despre asta era vorba ci despre faptul evident ca atunci cand retrogradezi masina accelereaza mai bine nu mai prost!

Edited by DannyMC, 16 March 2019 - 08:33.


#28
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016

View PostDannyMC, on 16 martie 2019 - 08:17, said:

Am facut si n-a patit nimic! Dar nu despre asta era vorba ci despre faptul evident ca atunci cand retrogradezi masina accelereaza mai bine nu mai prost!
Evident, dar depinde de motor si de viteza. Eu vorbeam de 120 pe ora...
Daca suporta turatie mare cum e a mea si are si distributie variabila, nu pateste nimic. Daca nu e de turatie cum e Logan-ul...o strici. Aia nu e masina de urcat brusc 1000 de turati si sa mai si accelereze pe deasupra. La Logan cobori doar o treapta, nu doua

#29
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005
Cobori cate vrei tu cu rev matching, ce treaba are distributia variabila? Aia la majoritatea motoarelor iti modifica timpii de deschidere supape; ca accelerezi loganul de pe loc pana la 6000 sau ca schimbi din 5 la 3000 in 3 la 5500, trage la fel ca si de pe loc, nu? Ce sa strici? Strici ambreiajul daca nu faci rev matching, in rest nu vad ce ar avea.

#30
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016

View PostSlick0r, on 17 martie 2019 - 08:00, said:

Cobori cate vrei tu cu rev matching, ce treaba are distributia variabila? Aia la majoritatea motoarelor iti modifica timpii de deschidere supape; ca accelerezi loganul de pe loc pana la 6000 sau ca schimbi din 5 la 3000 in 3 la 5500, trage la fel ca si de pe loc, nu? Ce sa strici? Strici ambreiajul daca nu faci rev matching, in rest nu vad ce ar avea.
Pai are mare treaba distributia variabila (adica acel DCVVT), pentru ca dupa 4000 de rotatii simti ca se smulge. Seamana cu senzatia de turbo, doar ca e la turatie mai mare.
Si, evident ca poti accelera fara pierdere de putere. Ceea ce cu un Logan nu poti face, pentru ca o supraturezi si nu face fata.
Rev matchingul e doar pentru a proteja ambreiajul. Dar daca motorul nu suporta turatii mari, faci rev matching degeaba...pentru ca tot nu poate accelera mai mult ca sa depasesti rapid.
Daca ai distributie variabila, cand atingi turatia de peste 4000, accelereaza bine si poti depasi usor cu 2 trepte coborate.
Este vorba despre cum raspunde motorul la turatii mari. Asta e tot.

#31
Grig

Grig

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 20.02.2005

View PostDannyMC, on 15 martie 2019 - 20:30, said:

Daca retrogradezi doua trepte cum sa piarda putere sau se chinuie?! Posted Image
Merge subturat. Chiar si 2 trepte sunt subturate???? Sau alta este cauza........ filtru de particule.

Lasati alte masini pentru alte topicuri. Ce treaba aveti cu Loganul??? Ce vrea sa stie  omul asta este Hyundai GT. cunoasteti sau nu cu ce se mananca. Eu nu stiu, de ceea sunt curios sa vad, sa citesc ceva pertinent, dar discutati in afara de subiect.

Edited by Grig, 17 March 2019 - 12:13.


#32
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
Motorul ala nu are filtru de particule.

Edited by DannyMC, 17 March 2019 - 15:28.


#33
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005

View Posts_scat, on 17 martie 2019 - 09:12, said:


Pai are mare treaba distributia variabila (adica acel DCVVT), pentru ca dupa 4000 de rotatii simti ca se smulge. Seamana cu senzatia de turbo, doar ca e la turatie mai mare.
Si, evident ca poti accelera fara pierdere de putere. Ceea ce cu un Logan nu poti face, pentru ca o supraturezi si nu face fata.
Rev matchingul e doar pentru a proteja ambreiajul. Dar daca motorul nu suporta turatii mari, faci rev matching degeaba...pentru ca tot nu poate accelera mai mult ca sa depasesti rapid.
Daca ai distributie variabila, cand atingi turatia de peste 4000, accelereaza bine si poti depasi usor cu 2 trepte coborate.
Este vorba despre cum raspunde motorul la turatii mari. Asta e tot.

Ce inseamna sa "supraturezi" un Logan si cum anume il strici?

#34
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016
Pai, e simplu.
Motorul fiind destul de mic si nefiind motor de turatie... se chinuie, urla si apar uzuri premature. Peste 3500 de turatii se aude clar.
Numai un inconstient isi supratureaza Loganul (ma rog, toata gama Dacia). Astea sunt masini de mers din punctul A in punctul B, atat. Sunt masini ieftine, fara performate, masini pentru oameni modesti.
Eu nu pot merge mai mult de 200 de Km cu Sandero, pentru ca ma doare spatele din cauza scaunului prost si din multe alte motive care ma deranjeaza la masina.
Cu Elantta GT merg si 1000 de Km fara oprire. Am testat asta.
AI nevoie de explicatii suplimentare ?

#35
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005
Prin faptul ca "nu e motor de turatie" [deci de aia se strica] ce intelegi mai exact? Ca nu are puterea maxima la 8000 rpm ca unele Honde si deci nu trebuie turat peste 3500? vezi ca sunt destule Honde cu puterea maxima mult mai jos de atat. Sunt masini contemporane cu loganurile, chiar turbo, unde puterea maxima e tot pe la 5500-6000. Crezi ca inginerii dacia/renault sunt asa oligofreni ca au pus rev limit la plesneala, ca au etajat cutia dand cu banul si ca stii tu mai bine? Ce sa zic, da-le un tzar, poate faci si un curs de pilotaj corect si inveti oamenii sa nu mai tureze motoarele peste jumatatea plajei ca le strica.

1 ca ar fi accelerat mai bine cu vvt/valvetronic/vtec/whatever, de acord
2 ca nu te da pe spate, de acord
3 ca il strici urcand peste 5000 rpm, idiotenie
4 ca nu trage urcand peste 5000 rpm, idiotenie. Nu stiu exact unde e sweet spot la Logan, dar ma indoiesc ca rapoartele cutiei te fac sa ai mai multa putere in treapta superioara la 3500 rpm decat in treapta inferioara la 4500+ rpm chiar si nefiind "motor de turatie".

#36
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009

View Posts_scat, on 17 martie 2019 - 19:58, said:

Motorul fiind destul de mic si nefiind motor de turatie... se chinuie, urla si apar uzuri premature. Peste 3500 de turatii se aude clar.
Jeez ce bati campii !

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate