VW, BMW și Daimler riscă amenzi de un miliard de euro fiecare
Last Updated: Mar 14 2019 19:04, Started by
Remicade
, Mar 10 2019 18:29
·
0
#38
Posted 11 March 2019 - 20:53
djl, on 11 martie 2019 - 20:13, said:
Colegul cred că se referă la următoarea chestie: unii, care nu le prea au cu tehnica sau nu le au deloc cu tehnica, din instrument de scris dau nişte directive care cred ei că se pot pune în practică, dar, care defapt nu se pot pune în practică sau nu se pot pune imediat, aşa că altă soluţie nu au decât să mintă, că de abandonat producţia nu pot s-o abandoneze - profit, dar şi costuri sociale mari. Şi în concluzie, ca să nu se ajungă la asta, ar trebui puşi la butoane oamen care se pricep la tehnică, nu unii gen Nicolae & Elena Ceauşescu. |
#39
Posted 13 March 2019 - 20:56
Vw se pregătește bine http://automarket.ro...-ani-90381.html
|
#40
Posted 13 March 2019 - 22:10
De parcă alţii nu au făcut asta în trecut...
Oricum, e o reducere progresivă a personalului, nu e concediere. |
#41
Posted 13 March 2019 - 22:38
Da djl, contează cum o spui ) Nu e concediere, e eficientizarea costurilor...
|
#42
Posted 13 March 2019 - 22:41
#43
Posted 13 March 2019 - 23:47
În ştire spune pe măsură ce vor pensiona oameni, nu vor mai angaja alţii în loc. Deci probabil vor fi şomeri pentru că nu vor mai exista locuri de muncă disponibile la ei, nu pentru că dau oameni afară.
Economia a luat-o într-o direcţie nu tocmai bună, aşa că siguranţa (nu aia auto) e ceva de domeniul trecutului |
#44
Posted 14 March 2019 - 00:17
Stii ce inseamna "pensionari anticipate?" din punctul de vedere al unei corporatii? Aparent nu.
Uite aici explicat un pic mai pe bune: https://www.autoblog...-ev-production/ "Volkswagen has ruled out compulsory layoffs until 2025, but early retirement of staff working in administrative positions at the company's headquarters in Wolfsburg, Germany, will help reduce the workforce by 5,000 to 7,000, it said." Traducere: pana in 2025 nu o sa dea pe nimeni afara, dar va accepta "early retirement ... ". Adica, "baieti, pana in 2025 joburile raman asa cum sunt dar daca pana atunci decideti sa va pensionati mai devreme, o sa va oferim un pachetel stimulativ si .... vaya con dios!". Incepand cu 2025 gata cu pachetelele, uite usa. Edited by ro_explorer, 14 March 2019 - 00:23. |
#45
Posted 14 March 2019 - 01:01
ro_explorer, on 14 martie 2019 - 00:17, said:
Traducere: pana in 2025 nu o sa dea pe nimeni afara, dar va accepta "early retirement ... ". Adica, "baieti, pana in 2025 joburile raman asa cum sunt dar daca pana atunci decideti sa va pensionati mai devreme, o sa va oferim un pachetel stimulativ si .... vaya con dios!". Incepand cu 2025 gata cu pachetelele, uite usa. ti-am mai zis, mai bine ai mai utiliza energia asta si in ceva lupte mai principiale, mai importante pt tara, pt viitorul nostru, copiilor, parintilor, rudelor etc... zi de zi Romania se duce intr=o directie gresita, si voi pare ca va bucurati ca au probleme tocmai companiile care ne mai tin si pe noi in viata artificial cu cateva fabrici... |
#46
Posted 14 March 2019 - 01:08
unbrutus, on 14 martie 2019 - 01:01, said:
, pt viitorul nostru [...] Romania unbrutus, on 14 martie 2019 - 01:01, said:
ce e cu inversunarea asta ba cu dieselul |
|
#47
Posted 14 March 2019 - 01:52
ro_explorer, on 14 martie 2019 - 01:08, said:
Viitorul vostru e al vostru, pe mine ma intereseaza strict al meu. Directia in care e duce Romania e ceva ce nu pot influenta ... asadar, mult mult noroc! si nu vad ce anume influentezi cu energia consumata aici... directia VAG? |
#48
Posted 14 March 2019 - 08:40
Deci eu am găsit un articol pe un site (apăruse în newsfeed la fb) și gata o dai în înverșunare? Ai început rău de tot cu offtopic ul
|
#49
Posted 14 March 2019 - 09:42
#50
Posted 14 March 2019 - 16:16
MicroEdge, on 14 martie 2019 - 08:40, said:
Deci eu am găsit un articol pe un site (apăruse în newsfeed la fb) și gata o dai în înverșunare? Ai început rău de tot cu offtopic ul Nuuuu, nu e vorba de inversunare din partea voastra... ro_explorer, on 14 martie 2019 - 00:17, said:
Stii ce inseamna "pensionari anticipate?" din punctul de vedere al unei corporatii? Aparent nu. La Tesla era ok cand ii concedia fara nimic, nu-i asa? Da-i naiba de sindicalisti. LOL |
#51
Posted 14 March 2019 - 16:26
valitudor, on 14 martie 2019 - 16:16, said:
Pai parca erai impotriva sindicatelor, socialismului, etc? Traiasca angajatorii, nu-i asa? Ah, era vorba doar de Tesla, VW e un angajator hain, care face mult rau salariatilor, oferindu-le o pensionare anticipata cu pachete compensatorii. La Tesla era ok cand ii concedia fara nimic, nu-i asa? Da-i naiba de sindicalisti. LOL |
|
#52
Posted 14 March 2019 - 18:13
Am inteles acum.
Si totusi spui asta incasandu-ti salariul intr-un stat socialist... Rezumand putin pentru MicroEdge, putem concluziona ca VW chiar daca face rau, face clar mai putin rau decat Tesla, care concediaza fara absolut nicio compensatie sau pensie, nu-i asa? Intreb asta pentru a fi clar pentru toata lumea, indiferent daca sunt mai la dreapta sau mai la stanga... |
#53
Posted 14 March 2019 - 18:27
valitudor, on 14 martie 2019 - 18:13, said:
Nu. Putem concluziona că VW, BMW și Daimler riscă amenzi de un miliard de euro pentru că au format un cartel. Dacă se dovedește adevărat sau nu, urmează să vedem. Extrem de urât din partea lor, ar însemna că nu au nici un fel de respect față de clienți și nu văd nici un motiv pentru care cineva le-ar ține partea. |
#54
Posted 14 March 2019 - 19:04
djl, on 13 martie 2019 - 23:47, said:
În ştire spune pe măsură ce vor pensiona oameni, nu vor mai angaja alţii în loc. Deci probabil vor fi şomeri pentru că nu vor mai exista locuri de muncă disponibile la ei, nu pentru că dau oameni afară. Economia a luat-o într-o direcţie nu tocmai bună, aşa că siguranţa (nu aia auto) e ceva de domeniul trecutului Uite un link la care unii fac alergie https://electrek.co/...-cut-7000-jobs/ In a bid to save €5.9 billion and raise their operating margin to 6%, VW will cut 5,000-7,000 jobs by 2023. These job cuts will mostly be a result of offering early retirement to longtime employees, rather than layoffs. Tradus: vor sa mareasca marginea operatioala care in acest moment e foarte redusa (mai redusa decat la PSA de exemplu). As part of this announcement, VW laid out a plan for its future. The company will boost their software engineering department significantly in the coming years, hiring 2,000 new employees in software and electronics. VW did not offer more specifics about what departments the job cuts would come from, just that they would mostly be a result of “automation of routine tasks.” Currently, VW claims that 90% of their engineering is hardware-related, but it wants to shift this to around 50% by 2030. Aici unii comentau pe buna dreptate ca daca vor ,,pensiona" 5000-7000 de ,,hardisti" si vor angaja 2000 de ,,softisti" s-ar putea ca financiar sa nu mai fie nici o reducere semnificativa de costuri... In fine, nu vad nici o legatura intre thread si anuntul VW cu pensionarile. Edited by Hansolo, 14 March 2019 - 19:05. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users