Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Probleme Nissan

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Parerea mea e ca daca tot te bagi pe circuitul de alimentare...baga-te de tot. Adica rabateaza bacnheta din spate si scoate pompa de benzina de acolo, scoate toate benzina si curata rezervorul. Posibil sa ai apa de la condens si apoi apa aia se va duce iar in filtru. Am curatat eu la cineva care pornea masina doar daca statea dreapta, inclinata murea in mers (apa in rezervor).
Daca tot desfaci pompa de benzina, desfa si turu/returul de la rampa de injectoare si sufla pe acolo cu aer comprima sa nu cumva sa ai si mizerie pe conducte. Nu doar presiunea e importanta dar si debitul. Stiu, daca iti merge dupa ce pornesti inseamna ca ai debit...dar daca tot ai desfacut, fa si treaba asta.
Presiunea la rampa de injectoare ar trebuie sa fie undeva la 2-2,5bari. Sub 2 nu prea e ok.
Fa un test de compresie la rece. Tot ce este sub 12 bari nu e bine. La fel presiunea la cilindrii ar trebui sa fie apropiata intre masuratori (adica daca un cilindru are 16 bari si unul 12 bari...iar nu prea e ok).

Aaa, si mi-a mai picat o fisa...am patit-o la un Polo. Vezi sa nu cumva termostatul sa aiba dublu-circuit (unul pentru ECU si unul pentru ceasul din bord). Unele masini cu termostatul defect indica bina in bord dar in ECU da valori false ( temperaturi negative) si ineaca motorul. E bine de pus pe tester si urmarita temperatura motorului in timp ce functioneaza...sa creasca si sa fie oarecum aproape de ce indica ceasul din bord. Asta se poate verifica usor daca cineva da sa porneasca si cineva verifica daca pe esapament miroase a benzina....
Oricum, cand iei o masina de la orice persoana, distributia se schimba...este cel mai indicat.

Edited by tehnics, 08 March 2019 - 23:47.


#20
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Senzorul de temperatura. (cel putin la diesel stiu ca exista). Daca cel de la axa cu came zici ca l-ai schimbat.
Vezi si avansul sa fie reglat cum trebuie.
Daca uda bujiile nu-i in regula, probabil asta e cauza.

#21
Jorjj

Jorjj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 15.07.2015

 tehnics, on 08 martie 2019 - 23:42, said:

Parerea mea e ca daca tot te bagi pe circuitul de alimentare...baga-te de tot. Adica rabateaza bacnheta din spate si scoate pompa de benzina de acolo, scoate toate benzina si curata rezervorul. Posibil sa ai apa de la condens si apoi apa aia se va duce iar in filtru. Am curatat eu la cineva care pornea masina doar daca statea dreapta, inclinata murea in mers (apa in rezervor).
Daca tot desfaci pompa de benzina, desfa si turu/returul de la rampa de injectoare si sufla pe acolo cu aer comprima sa nu cumva sa ai si mizerie pe conducte. Nu doar presiunea e importanta dar si debitul. Stiu, daca iti merge dupa ce pornesti inseamna ca ai debit...dar daca tot ai desfacut, fa si treaba asta.
Presiunea la rampa de injectoare ar trebuie sa fie undeva la 2-2,5bari. Sub 2 nu prea e ok.
Fa un test de compresie la rece. Tot ce este sub 12 bari nu e bine. La fel presiunea la cilindrii ar trebui sa fie apropiata intre masuratori (adica daca un cilindru are 16 bari si unul 12 bari...iar nu prea e ok).

Aaa, si mi-a mai picat o fisa...am patit-o la un Polo. Vezi sa nu cumva termostatul sa aiba dublu-circuit (unul pentru ECU si unul pentru ceasul din bord). Unele masini cu termostatul defect indica bina in bord dar in ECU da valori false ( temperaturi negative) si ineaca motorul. E bine de pus pe tester si urmarita temperatura motorului in timp ce functioneaza...sa creasca si sa fie oarecum aproape de ce indica ceasul din bord. Asta se poate verifica usor daca cineva da sa porneasca si cineva verifica daca pe esapament miroase a benzina....
Oricum, cand iei o masina de la orice persoana, distributia se schimba...este cel mai indicat.

Da, să trăiți! chiar asta am să fac mâine! Dacă pornește, ne strangem toți la o poză cu buburuza și o cafea!
Mulțumesc pentru ajutor !

* Înainte să schimb senzorul axei cu came mașina pornea dar se oprea dacă nu o țineai din accelerație. După ce am schimbat senzorul a apărut problema asta cu pornitul greu dar s-a sters eroarea singura, sa ma deranjez sa-l pun pe cel vechi înapoi ? să vedem, poate toarce ?

#22
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 TruculMagic, on 09 martie 2019 - 00:00, said:

Senzorul de temperatura. (cel putin la diesel stiu ca exista). Daca cel de la axa cu came zici ca l-ai schimbat.
Vezi si avansul sa fie reglat cum trebuie.
Daca uda bujiile nu-i in regula, probabil asta e cauza.
Nu imi dau seama despre ce avans vorbesti. La diesel stiu ca exista avans dar la benzina nu cred atata timp cat are injectie/scanteie electronica n-are nici o treaba.

Initiator. Vezi daca nu cumva senzorul care l-ai luat, desi nou sa nu fie cu probleme. Cam rar dar se poate intampla. Pune-l pe cel vechi si vezi daca masina se comporta fix la fel. Cel putin sa poti faci o comparatie.

#23
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,785
  • Înscris: 12.01.2018
spui că ai dus mașina la tester dar atenție căci mulți au programe piratate și nu simt micile chestii  care fac probleme mari financiare.posibil dintr-un releu de 30 lei care nu dă eroare numai cu program original să schimbi așa»injectoare ,catalizator plus alte mărunțișuri și asta la o mașină luată de nouă

#24
Jorjj

Jorjj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 15.07.2015
Am ieșit la o cursă cu mașina rachetă pentru că pur și simplu nu ai cum să nu zbori cu ea după schimbul ăla de distribuție. De dimineață cand am dat primele 2 chei s-a înecat puțin si dădea să pornească.. Am pus contactul de douri ori si dupa a pornit lejer. Mă măi deplasez puțin cu ea prin oraș până pe seară când intră iar pe masa de operații!!
Mulțumesc pentru replyuri!!!

#25
Jorjj

Jorjj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 15.07.2015
A trecut weekendul și nu am apucat să fac nimic. Mai mult am tras de mașinuță decât să o coafez.
Azi m-am dat jos din pat cu zambetul pe buze, mi-am luat hainele nebune și am coborât la garaj să văd ce mai zice micruța. Citisem ceva pe net cum că ar fi mufele de la ECU murdare de praf și alte impurități și că nu ar face contact bine, un baiat a zis ca el le-a umplut de spray de contacte și după mașina a pornit fără probleme. Am zis: hai să o luăm pas cu pas. Am curățat mufele, contactele m-am urcat in mașină am dat cheie si ce credeți ? Nimic. Pasul 2: am desfăcut pompa de benzină (treabă de două persoane- un chin pentru că trebuie dat afară tot ansamblul banchetei). Ce am gasit în pompa de benzină și ce am scos din rezervor m-a lasat tablou, am zis: sigur de la asta era! Între timp am aflat că mașina are filtru de benzina capsulat in pompa care intra in rezervor și nu se poate desface pentru că este lipit la cald. Se vedea negreala din el prin plasticul alb. (Am atașat si două poze să vedeți despre ce vorbesc. Din pompa ieseau efectiv bucăți mici de rugină și praf maro. Curățat tot, testat pompa la baterie, mergea de nu se poate. Pun totul la loc in rezervor, bag benzina ... Ma duc dau cheie.. nimic. Am zis: lasă să își faca presiune.. între timp pompa ba se auzea ba nu se auzea am zis că asa e normal la mașina asta..  am mai dat 10 chei și tot n-a pornit. Chem un prieten, o împingem de 3 ori și tot nu pornește. Ghinion. O mai împingem o data cu spatele dăm o cheie si o ia la sfert. Ne-am bucurat prea repede. Dupa 10minute n-a mai vrut sa pornească.
Pasul3: dintr-o glumă dintr-o caterinca am desfăcut senzorul de la axul cu came și l-am pus pe cel vechi.. râzând ma pun în mașină.. dau o cheie și o ia la sfert iar.. am zis să tac din gură că nu e adevărat ce se întâmplă. A mai trecut o ora în care i-am tot dat cheie si a luat-o de fiecare dată. Atunci am realizat că jurnalul acestei probleme de bord se încheie aici, astăzi, 11martie. Chiar părea că nu mai are nici o speranță după ce am curățat pompa aia si tot nu mergea. Mai rău nu mai mergea deloc.

Până la urmă distracția cu mașinuța nu a costat așa mult.
Distribuția + ulei + filtru + manoperă + senzor ax cc (pe care am dat 70lei degeaba) m-au dus undeva la 1700lei.
Având în vedere stadiul în care era distribuția mă bucur să știu că nu o să mai am probleme cu ea pe termen lung de acum.
Senzor vechi + distribuție nouă = problemă rezolvată.

Multumesc tuturor celor care au răspuns la acest topic, celor care m-au sfătuit și m-au ajutat cu idei și celor care au fost cu gandul bun spre buburuza 1.2.

Să ne auzim cu bine!!! Mă înclin!

Attached Files



#26
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Multi km fara probleme! ;)

#27
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 Jorjj, on 11 martie 2019 - 20:41, said:

Pasul3: dintr-o glumă dintr-o caterinca am desfăcut senzorul de la axul cu came și l-am pus pe cel vechi.. râzând ma pun în mașină.. dau o cheie și o ia la sfert iar.. am zis să tac din gură că nu e adevărat ce se întâmplă. A mai trecut o ora în care i-am tot dat cheie si a luat-o de fiecare dată. Atunci am realizat că jurnalul acestei probleme de bord se încheie aici, astăzi, 11martie. Chiar părea că nu mai are nici o speranță după ce am curățat pompa aia si tot nu mergea. Mai rău nu mai mergea deloc.

 tehnics, on 09 martie 2019 - 00:19, said:

Initiator. Vezi daca nu cumva senzorul care l-ai luat, desi nou sa nu fie cu probleme. Cam rar dar se poate intampla. Pune-l pe cel vechi si vezi daca masina se comporta fix la fel. Cel putin sa poti faci o comparatie.

Deci pana la urma am avut dreptate...

Iar acea sita din poze nu e filtrul de benzina. Este doar o sita de la sorbul pompei de benzina. Filtrul trebuie sa fie intr-un loc accesibil si usor de schimbat. La unele masini se afla sub rezervor, deasupra puntii spate sau pe langa una din roti (dreapta sau stanga, in functie de pozitia rezervorului).

In rest, mult succes.

Edited by tehnics, 12 March 2019 - 00:19.


#28
knfzGTI

knfzGTI

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.01.2021
Salut. Am citit tot threadul, am aceeasi problema - mai mult ca sigur. De fapt, stiam asta, dar nu eram convins inca. Am vazut si eu ca si tine, ca problema vine de la lant. Intrebarea mea este, tot la un mecanic meticulos vreau sa merg, ti-au trebuit cale speciale ca sa blochezi axele? Sau ati reusit sa o puneti fara scule blocante?

Edited by Dany_Darke, 15 January 2021 - 13:25.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate