Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Probleme Nissan

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
Jorjj

Jorjj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 15.07.2015
Salutare prieteni, am o problemă cu al meu Nissan care nu pornește mai deloc cum trebuie.

- marca: Nissan
- model: Micra K12
- an fabricatie: 2004
- combustibil: Benzină
- capacitate cilindrica/cod motor: 1.2 / CR12DE

Problemele au început după ce am achiziționat mașina de la un domn relativ ok - nu dădea de bănuit nimic. Prima problemă a fost cu contactul care se învârtea până la capăt când avea el chef, l-am schimbat pentru că mașina nu voia să pornească din prima cheie. Pe lângă asta dădea eroare în bord senzorul de la poziția axului cu came - mașina se oprea întâmplător după ce o porneai, nu stătea la relanti - se tura întâmplător, am schimbat acest senzor -toate bune, mașina nu mai dă eroare, în schimb pornește foarte greu când motorul este rece: mai exact dupa aprox. 10 chei, am fost la un priceput care a zis ca posibil să fie releul de la pompa de benzină: l-am schimbat și pe ăsta > mașina a pornit dupa 4/6 încercări fiind motorul încă cald. Am fost la alt priceput care mi-a zis că e posibil să fie de la bujii. Zis și făcut - am schimbat bujiile (între timp - mașina dădea și cu fum alb). Degeaba.  M-am uitat pe internet pe la ce au mai pățit alte persoane și din ro dar și din afară: multe persoane au spus că ar fi injectoarele înfundate / clapeta de accelerație blocată: desfăcut, curățat totul - pus tester sute de erori de la senzori / temperaturi mari, le-am șters - nici că au mai apărut vreodată. (între timp mașina a mai trrecut prin alte testere / unele mai inteligente decât altele - chiar din service-uri - nu prezintă nici un cod de eroare). Alte persoane mai spuneau pe www că lanțul de distribuție ar fi problema generală la acest tip de mașină, și anume: în timp se întinde cu za și asta îngreunează pornirea. Zis și făcut, schimbat distribuția, lanț-întinzător-patine-cele două rotițe zimțate -- fără regulator ax cu came. Ce-i drept distribuția era varză, lanț super întins, întinzătorul care nu mai întindea nimic, rotițele tocite / patinele la fel. Distribuția fiind cea originală de pe mașina, prima dată schimbată azi: 8/03/2019, acum 30 minute am luat mașina de la service, s-a mai pus testerul de 3 ori la fața locului. Nici o eroare. În concluzie am schimbat cam tot ce era de schimbat: și senzorii aferenți dar degeaba. Mașina pornește foarte greu la rece: 5/10 chei, după ce reușești să o pornești și o oprești pornește la sfert. pentru 20 minute când se răcește motorul.
(regulatorul am înțeles că dacă se strică dă eroare pe tester și nu era tocit oricum, mecanicul mi-a dat factură la tot ce a făcut și un filmuleț cu distribuția demontată - cea originala să se vadă starea ei)

Dacă a citit cineva această pățanie și știe care ar putea fi problema și vrea să facă un bine... îl rog să ajute un motor sărman de 1.2 benzină și un suflet de copil tânăr la 26 ani.
Mulțumesc frumos !!!

ps: după distribuție buburuza fuge de rupe asfaltul!!! nimic de zis!!!! doar că pornește împinsă aproape.

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Ai verificat compresia ?

Mi-a placut asta:
îl rog să ajute un motor sărman de 1.2 benzină și un suflet de copil tânăr la 26 ani. Posted Image

#3
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Din ce zici tu acolo nu cred ca e vorba de racirea motorului ci de dezamorsarea traseului de alimentare. Parerea mea.

#4
Jorjj

Jorjj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 15.07.2015

 pasilla, on 08 martie 2019 - 20:48, said:

Ai verificat compresia ?

Mi-a placut asta:
îl rog să ajute un motor sărman de 1.2 benzină și un suflet de copil tânăr la 26 ani. Posted Image
>> din ce am înțeles de la mecanic compresia este ok, dacă era ceva greșit nu mai pornea deloc

 RealThing, on 08 martie 2019 - 20:54, said:

Din ce zici tu acolo nu cred ca e vorba de racirea motorului ci de dezamorsarea traseului de alimentare. Parerea mea.
>> mai în detaliu ce ar trebui schimbat/verificat ? să încerc să desfac și pompa de benzină ? acesta fiind singurul lucru la care nu am umblat.

Edited by Jorjj, 08 March 2019 - 21:00.


#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 RealThing, on 08 martie 2019 - 20:54, said:

Din ce zici tu acolo nu cred ca e vorba de racirea motorului ci de dezamorsarea traseului de alimentare. Parerea mea.
Nu are pompa in rezervor ?
Cred ca se poatre verifica usor daca la punerea contactului, are benzina pe rampa.

Edited by pasilla, 08 March 2019 - 21:09.


#6
Jorjj

Jorjj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 15.07.2015

 pasilla, on 08 martie 2019 - 21:09, said:

Nu are pompa in rezervor ?
Cred ca se poatre verifica usor daca la punerea contactului, are benzina pe rampa.

am verificat și asta, am scos rampa de injectoare, am curățat totul - a ieșit mizerie, am pus totul la loc si am scos furtunul am pus contactul și benzina ieșea ca apa de la robinet.
Singura chestie este că nu știu ce presiune are pompa.

Dacă zice cineva să o desfac, acum mă duc și o desfac - doar să o văd că merge.

#7
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
De regula se intercaleaza un manometru in.alimentarea cu benzina, se.verifica presiunea, se vede daca.scade rapid, dupa ce motorul se raceste se verifica din nou, se pune contactul, daca presiunea bensineine tot mica, se alimenteaza pompa pe direct, cand presiunea e ok, dai cheie si vezi daca porneste ok sau tot la fel.

#8
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Daca zici ca a iesit mizerie cand ai scos alimentarea de la injectoare, filtrul de combustibil e schimbat? (pe mine m-a luat groaza de ce-a iesit din el, si am din ala montat pe pompa in rezervor)

ma gadesc sa nu ai o supapa anti-retur bulita.

Edited by RealThing, 08 March 2019 - 21:21.


#9
Jorjj

Jorjj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 15.07.2015

 RealThing, on 08 martie 2019 - 21:21, said:

Daca zici ca a iesit mizerie cand ai scos alimentarea de la injectoare, filtrul de combustibil e schimbat? (pe mine m-a luat groaza de ce-a iesit din el, si am din ala montat pe pompa in rezervor)

ma gadesc sa nu ai o supapa anti-retur bulita.

pe partea cu alimentarea nu am umblat / verificat nimic, m-am aruncat în problemele găsite/rezolvate de altii pe www. Nici măcar filtrul de combustibil nu l-am schimbat. Dacă e vorba de presiune, caut un motoraș pentru pompă și îl schimb și pe ăla + filtru... 130lei din ce am văzut...

Dacă crede cineva de aici că e capabil să-i dea de cap eu suport costurile și vin cu frumoasa adormită la el să vedem ce are.

Edited by Jorjj, 08 March 2019 - 21:39.


#10
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Schimba intai filtrul ala, nu are voie sa treaca mizerie de el, realizezi ca e 0 si surpriza, mizeria a luat-o iar pe la injectoare (nu te gandi ca ai rezervorul bec, in al meu am gasit nisip extrem de fin).

#11
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
De ce treaba asta s-ar intampla numai la rece, daca acel filtru este infundat ?

Edited by pasilla, 08 March 2019 - 21:33.


#12
Jorjj

Jorjj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 15.07.2015

 RealThing, on 08 martie 2019 - 21:30, said:

Schimba intai filtrul ala, nu are voie sa treaca mizerie de el, realizezi ca e 0 si surpriza, mizeria a luat-o iar pe la injectoare (nu te gandi ca ai rezervorul bec, in al meu am gasit nisip extrem de fin).

mâine pe zi caut un filtru și-l schimb să vedem ce se întâmplă.

 rumegus, on 08 martie 2019 - 21:14, said:

De regula se intercaleaza un manometru in.alimentarea cu benzina, se.verifica presiunea, se vede daca.scade rapid, dupa ce motorul se raceste se verifica din nou, se pune contactul, daca presiunea bensineine tot mica, se alimenteaza pompa pe direct, cand presiunea e ok, dai cheie si vezi daca porneste ok sau tot la fel.

-- dacă tot umblu mâine prin oraș, o să caut și pe cineva cu o "sculă" d-asta să vedem ce se întâmplă.


** Vreau să vă mulțumesc că sunteți aici cu mine prinși în poveste. Apreciez promptitudinea cu care ați tastat și gândurile pozitive dacă sunt!! Pace pentru cilindrii vostri!

#13
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 pasilla, on 08 martie 2019 - 21:33, said:

De ce treaba asta s-ar intampla numai la rece, daca acel filtru este infundat ?

De exemplu mie imi dadea missfire pe 1 si 2 numai la rece (dar pornea foarte usor). Dupa ce am curatat traseu/injectoare si schimbat pompa + filtru (la 250 lei cat a fost pompa n-avea rost sa n-o fac daca tot m-am bagat in rezervor) n-am mai avut nicio eroare.

#14
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Eu zic sa mergi la orice mecanic pe care nu-l cheama Dorel-din-spatele-blocului. Din ce zici, ai fost doar la dobitoci, care si-au dat cu parerea, pe banii tai, au schimbat aiurea piese, in ideea ca poate va merge. Niciunul n-avea un tester, nici nu stia sa-l foloseasca, n-a verificat presiunea benzinei din rampa. E la mintea cocosului, ca-n situatia ta, primul suspect e pierderea presiunii din rampa. Nu mai tin minte cum e la masina ta, daca pompa porneste cand ai pus contactul, sau doar in momentul cand dai la cheie. La unele masini porneste cand deschizi usa soferului, cand te-ai pus la volan, deja ai presiunea ok. Daca, cand pui contactul, auzi pompa de benzina, ca merge in gol, apoi se opreste, mai pui contactul.de.cateva.ori, pana auzi ca.merge in plin, apoi dai la automat, vezi daca e ok. Daca nu auzi pompa, cauti releul, scoti carcasa de plastic apesi cu mana contacele pana auzi pompa, apoi dai la cheie. Daca porneste tot greu, buba e in alta parte, se trece la nivelul urmator. Asta daca faci interventia in parcare, nu ai tester, manometru, doar doua maini, o ureche si o surubelnita.

#15
Jorjj

Jorjj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 15.07.2015

 rumegus, on 08 martie 2019 - 21:45, said:

Eu zic sa mergi la orice mecanic pe care nu-l cheama Dorel-din-spatele-blocului. Din ce zici, ai fost doar la dobitoci, care si-au dat cu parerea, pe banii tai, au schimbat aiurea piese, in ideea ca poate va merge. Niciunul n-avea un tester, nici nu stia sa-l foloseasca, n-a verificat presiunea benzinei din rampa. E la mintea cocosului, ca-n situatia ta, primul suspect e pierderea presiunii din rampa. Nu mai tin minte cum e la masina ta, daca pompa porneste cand ai pus contactul, sau doar in momentul cand dai la cheie. La unele masini porneste cand deschizi usa soferului, cand te-ai pus la volan, deja ai presiunea ok. Daca, cand pui contactul, auzi pompa de benzina, ca merge in gol, apoi se opreste, mai pui contactul.de.cateva.ori, pana auzi ca.merge in plin, apoi dai la automat, vezi daca e ok. Daca nu auzi pompa, cauti releul, scoti carcasa de plastic apesi cu mana contacele pana auzi pompa, apoi dai la cheie. Daca porneste tot greu, buba e in alta parte, se trece la nivelul urmator. Asta daca faci interventia in parcare, nu ai tester, manometru, doar doua maini, o ureche si o surubelnita.
mașina tocmai a ieșit din service de la coafat distribuția, releul pompei a fost schimbat și el. o să văd și cu manometrul ăsta cum fac. Distribuția bine că am schimbat-o că era varză.. asta a fost cel mai costisitor... ca la orice masină..
Mulțumesc frumos.

** pe tester nu scoate nici o eroare. nimic. curat.

Edited by Jorjj, 08 March 2019 - 21:51.


#16
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 15.06.2009
Initiatorul mentioneaza ca dupa schimb distributie masina merge foarte bine. Cu ce merge, cu benzina, asadar pompa are si debit si presiune suficiente pentru regim de sarcina. Deci si pentru pornire este acoperitor. OK sa schimbe filtrul, e in algoritmul de interventii la o masina SH . Eu as verifica la actionarea demarorului ce cadere de tensiune are acumulatorul. Asta odata. O cauza frecventa de pornire grea la rece  este faptul ca injectoarele nu mai inchid, in timpul stationarii picura in poarta supapei de adimisie , cel putin 2 bujii se "umezesc". As verifica si valoarea senzor temperatura motor, de ex daca livreaza ecu o informatie ca T este 80 grade C, amestecul va fi corespunzator.
  Rog pe cei care califica ca Dorel pe oricine sa stea un pic pe ganduri. In cazul de fata cel care i-a schimbat distributie-lant in niciun caz nu e un Dorel. Si sa enumere doua-trei probleme dificile pe care le-au rezolvat ei parerologii cu brio. E o meserie dificila, plina de provocari, ca oricare altul si mecanicul poate sa aiba limitele lui.

#17
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Si ce daca releul e nou? Eu am zis sa-l actionezi manual, sa bagi presiun in rampa. Degeaba bagi un tester chinezesc de 5$, nici pe ala nu stii sa-l folosesti, doar stergi erori si crezi ca ai rezolvat masina. 99% dintre "testeraci" habar nu au sa-l foloseasca. Trebuie mers pe module, senzori, vazut valorile, comparate cu cele uzuale. Ai tai meseriasi niciunul n-a masurat presiunea la rampa, deci despre ce vorbim? Nu orice eroare apare automat pe tester, nu orice masina are senzori la orice. De ex, ai un senzor de temperatura. Daca e in scurt, sau intrerupt, apare eroarea, dar daca e decalibrat, in loc de 15 grade masoara 60, ecu nu are de unde stii daca e senzorul defect, nu sunt doi senzori care sa arate diferit, deci ecu va crede ca motorul tau e cald, va da mai putina benzina, motorl va porni mult mai greu. Trebuie mers pe senzor, vazut cat indica, apoi vezi, in functie de temperatura reala a motorului, daca indica bine, sau aiurea. La fel poate fi un contact prost, care la rece fac figuri, apoi la cald, se dilata si sa fie ok.

#18
Jorjj

Jorjj

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 15.07.2015

 rumegus, on 08 martie 2019 - 22:08, said:

Si ce daca releul e nou? Eu am zis sa-l actionezi manual, sa bagi presiun in rampa. Degeaba bagi un tester chinezesc de 5$, nici pe ala nu stii sa-l folosesti, doar stergi erori si crezi ca ai rezolvat masina. 99% dintre "testeraci" habar nu au sa-l foloseasca. Trebuie mers pe module, senzori, vazut valorile, comparate cu cele uzuale. Ai tai meseriasi niciunul n-a masurat presiunea la rampa, deci despre ce vorbim? Nu orice eroare apare automat pe tester, nu orice masina are senzori la orice. De ex, ai un senzor de temperatura. Daca e in scurt, sau intrerupt, apare eroarea, dar daca e decalibrat, in loc de 15 grade masoara 60, ecu nu are de unde stii daca e senzorul defect, nu sunt doi senzori care sa arate diferit, deci ecu va crede ca motorul tau e cald, va da mai putina benzina, motorl va porni mult mai greu. Trebuie mers pe senzor, vazut cat indica, apoi vezi, in functie de temperatura reala a motorului, daca indica bine, sau aiurea. La fel poate fi un contact prost, care la rece fac figuri, apoi la cald, se dilata si sa fie ok.

--> domn senior nu mă certați că nu m-am născut învățat, tocmai d-aia am venit aici, am relatat doar ce s-a întâmplat cu buburuza, e normal dacă vreau ajutor să știți prin ce operațiuni a trecut buburuza, nu m-am dat cu fundul de perete că nu e posibil să fie ce spui tu, doar că mi-e peste mână să iau un manometru la ora asta să verific eu la mașina. am deschis topicul cu pace și încerc să comunic făcând haz de necaz. Prefer să împing mașina decât să dialoghez pe tonul ăsta ! (tonul tastaturii) mulțumesc fain frumos!
>> cum a spus și persoana de jos, dacă știi tu pe cineva care nu e un dorel, hai la el cu buburuza să o facă. //vin si pana la capat de tara. că masina nu are nimic.. doar porneste la a 5a cheie Posted Image

 kesarion111, on 08 martie 2019 - 22:08, said:

Initiatorul mentioneaza ca dupa schimb distributie masina merge foarte bine. Cu ce merge, cu benzina, asadar pompa are si debit si presiune suficiente pentru regim de sarcina. Deci si pentru pornire este acoperitor. OK sa schimbe filtrul, e in algoritmul de interventii la o masina SH . Eu as verifica la actionarea demarorului ce cadere de tensiune are acumulatorul. Asta odata. O cauza frecventa de pornire grea la rece  este faptul ca injectoarele nu mai inchid, in timpul stationarii picura in poarta supapei de adimisie , cel putin 2 bujii se "umezesc". As verifica si valoarea senzor temperatura motor, de ex daca livreaza ecu o informatie ca T este 80 grade C, amestecul va fi corespunzator.
  Rog pe cei care califica ca Dorel pe oricine sa stea un pic pe ganduri. In cazul de fata cel care i-a schimbat distributie-lant in niciun caz nu e un Dorel. Si sa enumere doua-trei probleme dificile pe care le-au rezolvat ei parerologii cu brio. E o meserie dificila, plina de provocari, ca oricare altul si mecanicul poate sa aiba limitele lui.
** ce e drept când am schimbat bujiile erau puțin umede
mulțumesc frumos pentru susținere.. mâine mai alerg prin oraș și văd ce rezolv, vă țin la curent cu ce mai face buburuzaPosted Image

Edited by Jorjj, 08 March 2019 - 22:28.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate