Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Benzina, 15000, noua, compacta

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#19
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
Inainte sa deschid subiectul am citit pe forum aici despre aceste motoare care sunt surpranuminte ascutitori, pocnitori, ca nu trag la deal etc...de asta am vrut opinii de la cei care chiar le au si le folosesc si reusesc sa fie obiectivi.
Nu am preferinte aspirat, turbo sau sute de cai mai degraba sa fie eficient energetic.
Pana la urma cred ca am restrans lista la Ceed, Golf si Megane...si Scala daca apare in urmatoarea luna in Romania

#20
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
.
Pe forum si in special aici , vor fii mereu 100 de maimute care vor sustine ca ai nevoie de un motor de minim 2.0 Litri si minim 150 CP si musai automata , ca sa poti sa urci un deal , pe sosea.
Testeaza si vezi cu ochii tai cum se comporta o ascutitoare si lasa parerologii de serviciu sa trolleze cat vor .

#21
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Nu stiu celelalte dar la Renault nu mai ai cum sa cumperi aspirat.
Altfel, cu cat mai mare puterea cu atat mai bine !
Sa ai in vedere greutatea masinii, un minim  de 10cp/100kg este rezonabil si suficient !
Testdrive-ul este relevant doar daca tii masina mai multe zile, altfel atentia ta va fi indreptata spre o gramada de lucruri.
Poti inchiria eventul sa te dai o zi, doua cu masina !

Edited by M0sGerila, 06 March 2019 - 08:30.


#22
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
VAG Ford si Renault au turbo da. La Kia mai gasesti modele mai ieftine de 1.4 si 1.6 aspirate dar care au puteri si cuplu motor mai mic decat cel de 1.0 turbo
Cu masa masinii e la nimereala am vazut la VAG cum modele de 2019 sunt mai grele cu 100kg decat in 2018 cu aceeasi echipare/motor...s-au mai ingrasat o data cu trecerea la WLTP...una e ce scriu ei pe site alta e ce scriu in cartea masinii chiar fara nici o dotare suplimentara care ar adauga si kg in plus. M-am hotarat sa o sa aleg dupa culoare iar aici Kia Ceed e campion...cu 60e iti alegi ce culoare vrei :))

#23
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017
Eu as sugera sa iti iei 2-3 zile in care sa colinzi cat mai mutle reprezentante pentru ca sa poti vedea pe viu modelele respective si sa faci cate un test drive cu masinile pe care le gasesti disponibile. Dupa ce faci asta o sa iti poti face o idee referitoare la modelele care iti plac si care ar putea intra intr-o finala.
Degeaba iti spune lumea ca Ceed-ul (e doar un exemplu) e ceea ce ar trebui sa iti iei, daca atunci cand o sa te urci in masina nu o sa-ti placa scaunele, sau pozitionarea schimbatorului de viteze sau....

Referitor la cat de rele sunt motoarele pe benzina turbo de capacitate mica, lasa deoparte parerile "specialistilor" la care tehnologia se limiteaza la "cu cat e mai mare cu atat e mai tare" si arunca o privire asupra ofertei de motorizare pentru masinile din clasa asta, unde se poate vedea ca majoritatea producatorilor au trecut pe "turbate", probabil de prosti ce sunt....

Edited by axl07, 06 March 2019 - 13:36.


#24
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Detii vreo turbata de asta ? Eu am trecut de la aspirata la turbo si pot spune ca 10cp/100kg este un minim de decenta ! Masinile astea sar de 1.5 tone cand mergi cu ele, daca ai impresia ca 100cp pe 1.5 tone de fier sunt suficienti , te inseli amarnic !

#25
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Mosule tu-i fi ceva pui de Fittipaldi mai de nu-ti ajung calutii .

 M0sGerila, on 06 martie 2019 - 19:58, said:

Masinile astea sar de 1.5 tone cand mergi cu ele,
Si cand stai pe loc ce se intampla ? Scade masa ?

#26
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Cand sta pe loc e goala nea baxoane, iar legat de caluti , aia vin mana in mana cu niutonii.
Eu le simt lipsa in oras unde se merge ca melcul , subturat si lag-ul este imens.
Astea nu sunt ca aspiratele sa nu protesteze .
La acelasi motor diferenta de cuplu este de 25% pe masura ce creste numarul de ponei., una este sa ai 200Nm, alta 250.
Zic si eu !

Edited by M0sGerila, 06 March 2019 - 20:22.


#27
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
Deci ăia care spun că viaţa în cuplu e minunată nu vorbesc prostii... :)

#28
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017

 M0sGerila, on 06 martie 2019 - 19:58, said:

Detii vreo turbata de asta ? Eu am trecut de la aspirata la turbo si pot spune ca 10cp/100kg este un minim de decenta ! Masinile astea sar de 1.5 tone cand mergi cu ele, daca ai impresia ca 100cp pe 1.5 tone de fier sunt suficienti , te inseli amarnic !

Da, detin una din asta. Focus Wagon 1.0 EB 125 CP Daca nu te crezi vreun pui de Fitipaldi, pentru frecat prin oras si mers in concediu cu familia e foarte buna masina cu motorul asta.
Acum nu zic ca nu mi-ar placea de exemplu sa am un Mustang cu motoru de 5 litri, da asta ar avea un alt scop, nu de masina de familie, si costurile de intretinere ar fi din alt film.

Am vazut ca ziceai si de mersul subturat prin oras, eu la asta as zice ca nu e vina masinii ca merge cu motorul subturat, piesa dintre scaun si volan e vinovata pentru asta.

Edited by axl07, 07 March 2019 - 09:29.


#29
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Nu te contrazic, dar nu pot sa merg cu masina cu 2700 rpm permanent ca sa nu fie subturata, sa folosesc doar treapta a doua zilnic.
Nu stiu ce aveti cu saracu' Fitipaldi , daca mergi cu ecobustu de 150 cp s-ar putea sa nu mai fii asa de incantat de al tau..
Pentru ce spui am folosit un Logan de 75cp, deci...
Altfel, daca tu zici ca 200Nm is mai buni decat 250Nm.....ca este acelasi lucru sa ai cuplu maxim pe hartie la 1600rpm comparativ cu 2000rpm, iarasi....
De asta e bine ca nu suntem toti la fel.

#30
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 M0sGerila, on 07 martie 2019 - 11:42, said:


Altfel, daca tu zici ca 200Nm is mai buni decat 250Nm.....
N-o zis nimeni asa ceva , astea-s scorneli de ale tale ,

#31
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Nu e subturata nici la 2000 rpm.

Si depinde de pe ce masina vine.
Daca vine de pe una slaba, ii va fi ok si 200 Nm cuplu.
Daca vine de pe una mai tare, va fi dezamagit

#32
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

Eu am expus perceptia mea, venind  de pe un Logan, se simte un plus in contextul irelevant al cresterii cp cu 80%  dar si asa mai este loc.
A mea la 2000 nu este nici subturata, nici turata, este in cuplu maxim pe hartie iar in realitate are lag.
De regula cine face un salt de asta poate avea asteptari prea mari, in sensul asta am zis.
Altfel....spor la ales, rabla mai da cineva anul asta ?

Edited by M0sGerila, 07 March 2019 - 14:46.


#33
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017

 M0sGerila, on 07 martie 2019 - 11:42, said:

Nu te contrazic, dar nu pot sa merg cu masina cu 2700 rpm permanent ca sa nu fie subturata, sa folosesc doar treapta a doua zilnic.
Nu stiu ce aveti cu saracu' Fitipaldi , daca mergi cu ecobustu de 150 cp s-ar putea sa nu mai fii asa de incantat de al tau..
Pentru ce spui am folosit un Logan de 75cp, deci...
Altfel, daca tu zici ca 200Nm is mai buni decat 250Nm.....ca este acelasi lucru sa ai cuplu maxim pe hartie la 1600rpm comparativ cu 2000rpm, iarasi....
De asta e bine ca nu suntem toti la fel.

N-a zis nimeni ca 200Nm sunt mai buni ca 250Nm, am si zis mai sus ca nu mi-ar displacea vreun Mustang sau ceva similar cu motor de 5 litri + , dar realist vorbind EB-ul actual isi face treaba foarte bine din punctul meu de vedere. Ca te plangeai de felul in care se comporta in oras, cel putin in cazul Fordului 1.5 EB nu are nimic in plus fata de 1.0 EB pana la viteze de 60-70 km\h adica viteze de oras. Diferentele dintre cele 2 motoare se vad la viteze mai mari, unde da, avantajul lui 1.5 EB este clar. E adevarat ca exista un mic lag la acceleratie, dar odata ce te obisnuiesti cu asta, si stii cum sa il folosesti motoarele turbo benzina mi se par mai placute in exploatare comparativ cu aspiratele.

#34
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
La 1.0 nu am obs un lag la acceleratie.
1.5 il simti mai tare ca 1.0 in orice moment si loc, si in tr 2 la 30/h si cand dai cu spatele.
Are permanent un 40-50 Nm in plus fata de 1.0, ceea ce e mult raportat la valoarea max de cuplu.
Ca in oras e ok si trotineta cu 110 Nm max e adevarat, dar nu ca nu sunt/nu simti diferente intre 1.0 si 1.5 la viteze mici, sunt acolo tot timpul si sunt notabile.

#35
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017
Uita-te la 0-50 si 0-60: http://www.zeperfs.c...el5573-5595.htm

Lagul se simte, mai ales daca ai sub 2000 RPM sau daca apesi acceleratia foarte usor

#36
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Depinde mult de conditiile de exploatare.
La mine, cu 24km/h media pe 5000 de km....sau 14km/h media pe oras...simti lag la greu.
La 40 km/h am 2500 rpm, i-am dat a treia si a picat in 1700 rpm...la revedere.
Altfel, foarte misto motorisca, in sport nu are lag deloc 😂😂😂

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate