Pierdere antigel Golf 7 2.0TDI
Last Updated: Jun 07 2019 11:59, Started by
MisuFoarfeca
, Mar 04 2019 13:39
·
0
#19
Posted 21 March 2019 - 00:57
Mda, deranjant la portofel, dar dacă garnitura aia cedează de tot și ajunge și apă în ulei, nu doar ulei in apă nu va deveni și mai deranjant la portofel ?
Acum e doar o prăpădită de garnitura de schimbat. |
#20
Posted 21 March 2019 - 01:07
@misu
ce temperaturi are antigelul? cum se comporta racirea? Edited by arg, 21 March 2019 - 01:09. |
#21
Posted 21 March 2019 - 01:27
Amaryl, on 21 martie 2019 - 00:57, said:
Acum e doar o prăpădită de garnitura de schimbat. daca tragi linie si socotesti vezi ca prapadita aia de garnitura implica multe |
#22
Posted 21 March 2019 - 01:36
si in final ajungi la concluzianca e mai ieftin un motor sh
|
#23
Posted 21 March 2019 - 01:49
Dacă ești nebun faci toate alea. Daca ești normal la cap schimbi garnitura pur și simplu și vezi că a dispărut problema.
Pt o prăpădită de garnitură cu posibil defect de fabricație faci motorul din nou ? Nu e logic, schimbi întâi piesa defectă și apoi vezi daca ai nevoie de planeizare chiulasă și alte operațiuni. |
#24
Posted 21 March 2019 - 23:49
Planarea chiulasei trebuie facuta in 90% din cazuri
Personal, nu as monta nimic la loc fara sa fie verificata planeitatea chiulasei. Mai ales ca nu costa o avere. Edited by dan1980_25, 21 March 2019 - 23:49. |
#25
Posted 22 March 2019 - 00:15
Amaryl, on 21 martie 2019 - 01:49, said: Nu e logic, schimbi întâi piesa defectă și apoi vezi daca ai nevoie de planeizare chiulasă și alte operațiuni. si garantia? Edited by dan210, 22 March 2019 - 00:16. |
#26
Posted 22 March 2019 - 00:29
El crede ca o garnitura de chiulasa se demonteaza din 2 suruburi, in 10 minute in fata blocului...
Ca atunci cand schimbi cearsaful de pat. Edited by dan1980_25, 22 March 2019 - 00:33. |
#27
Posted 23 March 2019 - 13:29
Nu are șuruburi la mine , se prinde in clipsuri.
Vă place să trollati. |
#28
Posted 23 March 2019 - 13:38
clipsuri, pasta verde si calti...
p.s. pe vremuri pe la unele masini japoneze parca se si suda. |
|
#29
Posted 10 May 2019 - 09:02
Salutare. Revin cu update-uri cand a revenit caldura.
Am avut un drum lung (cu emotii) unde dus-intors am insumat 1300 de km, cu portiuni si de autostrada si temperaturi de 15-25 de grade. La inceput am mers sub 120 de km/h si incetul cu incetul i-am dat si mai tare. Concluzia este ca nu a pierdut deloc antigel. Nu mai inteleg... voi verifica mai des nivelul uleiul, in rest nu stiu la ce sa mai am grija. Aveam programare in service pentru schimbarea garniturii, dar am anulat-o. Masina se comporta normal. Nu exclud posibilitatea revenirii problemei, insa anul trecut, in aceleasi conditi, pierdeam apa la greu. |
#30
Posted 10 May 2019 - 09:47
Problema poate fi si de la racitorul de EGR. Eu personal nu m-as gandi la chiulasa inca. Masinile moderne au EGR-ul invelit intr-o "camasa" de racire cu lichid. Acolo sunt niste garnituri care pot ceda si astfel pierzi lichid de racire pe acolo, se coloreaza de la funingine si lichidul de racire, dar garnitura de chiulasa poate sa nu aiba nici o problema.
Asta explica si de ce lichidul de racire este innegrit, dar nu are pelicula de ulei, cum ar fi daca ai avea probleme la garnitura de chiulasa ( slabe sanse). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zl2i6x0GZEM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca pui pauza la 0:38 o sa vezi cum circula apa pe langa gaze acolo unde sunt si cele 3 suruburi de prindere si o placheta. Daca ai o garnitura pe acolo si aia nu etanseaza bine .. q.e.d. ( s-ar putea sa nu fie exact modelul tau, dar principiul e acelasi la toate) Avand in vedere ca racitoarele de EGR sunt relativ nou introduse la masinile de volum, lumea (inclusiv la service-uri ) nu se gandeste la ele si ajunge sa schimbe garnituri de chiulasa aiurea sau sa creada ca uleiul e singura sursa de contaminare / colorare a lichidului de racire si apoi sa nu se rezolve nimic. S-au schimbat multe in industria auto. Mergi la un service sa iti verifice, nasol e ca de multe ori pentru o garnitura amarata astia schimba un modul intreg - gen tot EGR-ul si ajunge sa te coste binisor. Edited by Mihai_mb, 10 May 2019 - 10:02. |
#31
Posted 15 May 2019 - 09:16
Sa stii ca asta a fost prima teorie a unui mecanic de cartier. Imi sugera sa nu schimb garnitura si sa ma uit la racitor.
Mecanica, eu nu cunosc. Dar stiu ca zicea mecanicul ca piesa asta e sudata, si nu prea ai cum sa o verifici, decat schimband-o, sau schimband tot egr-ul. Nu mai retin Asta oare sa fie motivul pentru care imi sufla antigelul pe la vasul de expansiune? |
#33
Posted 15 May 2019 - 13:24
Uita-te pe postul 5 de aici http://www.clubaudi.....32138/page-103
|
|
#34
Posted 15 May 2019 - 19:25
MisuFoarfeca, on 15 mai 2019 - 09:16, said:
Dar stiu ca zicea mecanicul ca piesa asta e sudata, si nu prea ai cum sa o verifici, decat schimband-o Edited by dan210, 15 May 2019 - 19:25. |
#35
Posted 07 June 2019 - 11:59
Update dupa o luna si inca o mie de kilometri.
Inca nu a pierdut nimic. Deja am 12 mii de km de la ultima revizie. Ma vad nevoit sa fac rervizia si sa vad mai tarziu daca mai revine sau nu problema |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users