Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Pierdere antigel Golf 7 2.0TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019
Mda, deranjant la portofel, dar dacă garnitura aia cedează de tot și ajunge și apă în ulei, nu doar ulei in apă nu va deveni și mai deranjant la portofel ?
Acum e doar o prăpădită de garnitura de schimbat.

#20
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
@misu
ce temperaturi are antigelul?
cum se comporta racirea?

Edited by arg, 21 March 2019 - 01:09.


#21
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

 Amaryl, on 21 martie 2019 - 00:57, said:

Acum e doar o prăpădită de garnitura de schimbat.
pai nu-i numai o prapadita de garnitura, daca vrei s-o faci ca la carte, chiulasa ar trebui testata hidraulic, rectificata, rectificat scaunul la supape, schimbate simeringurile la supape, simeringuri axe cu came, restul garniturilor, suruburi chiulasa, cureaua de distributie, pompa de apa etc

daca tragi linie si socotesti vezi ca prapadita aia de garnitura implica multe

#22
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
si in final ajungi la concluzianca e mai ieftin un motor sh

#23
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019
Dacă ești nebun faci toate alea. Daca ești normal la cap schimbi garnitura pur și simplu și vezi că a dispărut problema.
Pt o prăpădită de garnitură cu posibil defect de fabricație faci motorul din nou ? Nu e logic, schimbi întâi piesa defectă și apoi vezi daca ai nevoie de planeizare chiulasă și alte operațiuni.

#24
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
Planarea chiulasei trebuie facuta in 90% din cazuri
Personal, nu as monta nimic la loc fara sa fie verificata planeitatea chiulasei. Mai ales ca nu costa o avere.

Edited by dan1980_25, 21 March 2019 - 23:49.


#25
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

 Amaryl, on 21 martie 2019 - 01:49, said:

Nu e logic, schimbi întâi piesa defectă și apoi vezi daca ai nevoie de planeizare chiulasă și alte operațiuni.
ba tu ai facut treaba asta vreodata? adica schimbi garnitura si dupa, daca ai probleme desfaci motorul iar?

si garantia?

Edited by dan210, 22 March 2019 - 00:16.


#26
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
El crede ca o garnitura de chiulasa se demonteaza din 2 suruburi, in 10 minute in fata blocului...
Ca atunci cand schimbi cearsaful  de pat.

Edited by dan1980_25, 22 March 2019 - 00:33.


#27
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019
Nu are șuruburi la mine , se prinde in clipsuri.
Vă place să trollati.

#28
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
clipsuri, pasta verde si calti...

p.s. pe vremuri pe la unele masini japoneze parca se si suda.

#29
MisuFoarfeca

MisuFoarfeca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 19.03.2017
Salutare. Revin cu update-uri cand a revenit caldura.

Am avut un drum lung (cu emotii) unde dus-intors am insumat 1300 de km, cu portiuni si de autostrada si temperaturi de 15-25 de grade.
La inceput am mers sub 120 de km/h si incetul cu incetul i-am dat si mai tare.
Concluzia este ca nu a pierdut deloc antigel. Nu mai inteleg... voi verifica mai des nivelul uleiul, in rest nu stiu la ce sa mai am grija.
Aveam programare in service pentru schimbarea garniturii, dar am anulat-o. Masina se comporta normal.

Nu exclud posibilitatea revenirii problemei, insa anul trecut, in aceleasi conditi, pierdeam apa la greu.

#30
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Problema poate fi si de la racitorul de EGR. Eu personal nu m-as gandi la chiulasa inca. Masinile moderne au EGR-ul invelit intr-o "camasa" de racire cu lichid. Acolo sunt niste garnituri care pot ceda si astfel pierzi lichid de racire pe acolo, se coloreaza de la funingine si lichidul de racire, dar garnitura de chiulasa poate sa nu aiba nici o problema.
Asta explica si de ce lichidul de racire este innegrit, dar nu are pelicula de ulei, cum ar fi daca ai avea probleme la garnitura de chiulasa ( slabe sanse).

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zl2i6x0GZEM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Daca pui pauza la 0:38 o sa vezi cum circula apa pe langa gaze acolo unde sunt si cele 3 suruburi de prindere si o placheta. Daca ai o garnitura pe acolo si aia nu etanseaza bine .. q.e.d. ( s-ar putea sa nu fie exact modelul tau, dar principiul e acelasi la toate)

Avand in vedere ca racitoarele de EGR sunt relativ nou introduse la masinile de volum, lumea (inclusiv la service-uri ) nu se gandeste la ele si ajunge sa schimbe garnituri de chiulasa aiurea sau sa creada ca uleiul e singura sursa de contaminare / colorare a lichidului de racire si apoi sa nu se rezolve nimic. S-au schimbat multe in industria auto.
Mergi la un service sa iti verifice, nasol e ca de multe ori pentru o garnitura amarata astia schimba un modul intreg - gen tot EGR-ul si ajunge sa te coste binisor.

Edited by Mihai_mb, 10 May 2019 - 10:02.


#31
MisuFoarfeca

MisuFoarfeca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 19.03.2017
Sa stii ca asta a fost prima teorie a unui mecanic de cartier. Imi sugera sa nu schimb garnitura si sa ma uit la racitor.

Mecanica, eu nu cunosc. Dar stiu ca zicea mecanicul ca piesa asta e sudata, si nu prea ai cum sa o verifici, decat schimband-o, sau schimband tot egr-ul. Nu mai retin


Asta oare sa fie motivul pentru care imi sufla antigelul pe la vasul de expansiune?

#32
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
E cel mai plauzibil motiv.

#33
valentincr

valentincr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 05.05.2008
Uita-te pe postul 5 de aici http://www.clubaudi.....32138/page-103

#34
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

View PostMisuFoarfeca, on 15 mai 2019 - 09:16, said:

Dar stiu ca zicea mecanicul ca piesa asta e sudata, si nu prea ai cum sa o verifici, decat schimband-o
daca are tuburi de cauciuc accesibile, ajunge o bucata de teava sa unesti tuburile, ocolind racitorul, pana vezi daca-i acolo problema

Edited by dan210, 15 May 2019 - 19:25.


#35
MisuFoarfeca

MisuFoarfeca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 19.03.2017
Update dupa o luna si inca o mie de kilometri.

Inca nu a pierdut nimic.
Deja am 12 mii de km de la ultima revizie. Ma vad nevoit sa fac rervizia si sa vad mai tarziu daca mai revine sau nu problema

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate