Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Pierdere antigel Golf 7 2.0TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
MisuFoarfeca

MisuFoarfeca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 19.03.2017
Buna ziua.

Am golful din noiembrie 2017. Cum a dat caldura afara, a inceput sa imi piarda antigel, fara scurgeri vizibile. Am fost la diferite service.uri si am auzit pareri si pareri.
Am pun chiar si dispozitivul ce creeaza presiune in instalatie pentru a verifica de scurgeri. Nimic.

Cum am remarcat eu ca se manifesta, cu un an aproape de la problema.
Se intampla doar cand este cald afara. Imi creste presiunea in instalatie si imi sufla antigelul pe orificul de la vasul de expansiune.  Daca din 50 in 50 de km desfac busonul cat sa iasa presiunea, merge fara probleme.

Problemele au inceput prin aprilie anul trecut, vara masina a fost rulata foarte putin de tatal meu si la viteze micute. Nu a pierdut foarte mult.
Am condus-o din nou in toamna cand deja era frigut afara si a inceput din nou sa nu mai piarda. Am avut un drum pana in Bulgaria, unde la dus au fost 5 grade si nu a piedut nimic iar la intors au fost 15+ si mi s-a aprins martorul de antigel putin.

De atunci au scazut temperaturile, si desi nu merg tocmai mosnegeste, nu am mai pierdut nimic. Temperaturile vor creste de acum si ma astept ca problema sa reapara.
Am fost la un service recomandat de multi in Iasi iar ei spun ca este ori coolerul egr ori  garnitura de chiulasa sau chiulasa in sine. Cand am schimbar filtrele, am schimbat si vasul de expansiune pentru ca era innegrit. Acum, dupa 10k km, observ ca s-a innegrit iar.


Cei de la service suspecteaza ca este garnitura. Ceva pareri?

TL;DR:  Golf 7, 2.0TDI, pierde antigel pe la vasul de expansiune doar cand e cald afara, vasul se innegreste in timp

Edited by MisuFoarfeca, 04 March 2019 - 13:41.


#2
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
garnitura de chiulasa

#3
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Daca e garnitura de chiulasa ar trebui sa aiba si ulei de motor in lichidul de racire. Nu cred ca are legatura cu faptul ca e frig sau cald afara, are legatura cu cat incalzesti motorul, in ce sarcina il duci. Il incalzesti greu mergand distante scurte in frig.

#4
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
pai nu scrie omul ca vasul de expansiune e innegrit??

de la ce altceva decat de la oloi?

#5
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007

 SpeedDemon, on 04 martie 2019 - 13:51, said:

Daca e garnitura de chiulasa ar trebui sa aiba si ulei de motor in lichidul de racire.
Nu musai. Se intampla dar nu obligatoriu. Poate sa scape doar gaze astfel incat bolboroseste in vas, dar nu baga efectiv ulei.

Edited by dan1980_25, 04 March 2019 - 14:46.


#6
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007
Am avut ceva asemanator la un Tiguan cu aceeasi motorizare daru fiind in garantie nu mi-am batut capul. Tin minte ca spuneau ca au schimbat egr ul sau ceva in zona respectiva. La un drum Buc-Oradea cred ca am completat 1l de apa si nu o pierdea pe nicaieri. Totusi apa era curata in rezervor.

#7
MisuFoarfeca

MisuFoarfeca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 19.03.2017

 SpeedDemon, on 04 martie 2019 - 13:51, said:

Nu cred ca are legatura cu faptul ca e frig sau cald afara, are legatura cu cat incalzesti motorul, in ce sarcina il duci. Il incalzesti greu mergand distante scurte in frig.

Am mers pana in Bulgaria cu 5 oameni in masina, pe frig. Viteze mari. Nu a pierdut nimic. Nu este vorba de distante mici aici. Efectiv nu pierde pe frig

Edited by MisuFoarfeca, 04 March 2019 - 16:31.


#8
[mc]xtrem

[mc]xtrem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 22.07.2004
Capacul de la ulei prezinta condens sau culoare albastruie?

Edited by [mc]xtrem, 04 March 2019 - 16:45.


#9
MisuFoarfeca

MisuFoarfeca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 19.03.2017

 [mc]xtrem, on 04 martie 2019 - 16:45, said:

Capacul de la ulei prezinta condens sau culoare albastruie?
nu. Nu am vazut nici spuma in baia de ulei, nici urme de ulei in vas sau sa bolboroseasca acolo

Edited by MisuFoarfeca, 04 March 2019 - 17:26.


#10
[mc]xtrem

[mc]xtrem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 22.07.2004
"Am golful din noiembrie 2017. Cum a dat caldura afara, a inceput sa imi piarda antigel, fara scurgeri vizibile. Am fost la diferite service.uri si am auzit pareri si pareri.
Am pun chiar si dispozitivul ce creeaza presiune in instalatie pentru a verifica de scurgeri. Nimic.
Cum am remarcat eu ca se manifesta, cu un an aproape de la problema.
Se intampla doar cand este cald afara. Imi creste presiunea in instalatie si imi sufla antigelul pe orificul de la vasul de expansiune.  Daca din 50 in 50 de km desfac busonul cat sa iasa presiunea, merge fara probleme."

Nu inteleg ceva. In prima faza ai spus ca pierde antigel fara scurgeri vizibile. Apoi ai spus ca sufla pe la vasul de expansiune.  Daca sufla pe la vasul de expansiune ar trebui sa bolboroseasca. De multe ori se aude evident dupa ce opresti motorul.
E normal sa face presiune in vas dar nu ar trebui sa dea apa afara daca nu sunt probleme.  Capacul vasului ar trebui sa fie inchis bine.
Cand ai schimbat vasul ai schimbat si capacul?

#11
MisuFoarfeca

MisuFoarfeca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 19.03.2017
A fost e exprimare mai putin fericita. Ma refeream ca au fost verificate furtunasele si nu se vedea nimic.
In schimb se vedea apa pe sub vas iar orificiul pe unde putea iesi apa era umed.  Am vrut sa ma asigur ca pe acolo dispare si am ster orificiul cu un servetel iar dupa 50 de km era umed iar. Nu boloborosea deloc.

Cand am schimbat vasul de expansiune, am cerut si un buson nou, deci se exclude si asta

Edited by MisuFoarfeca, 05 March 2019 - 11:26.


#12
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006
ai incercat fara termostat?

#13
kmyson

kmyson

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 21.08.2011
@ MisuFoarfeca  ''Cand am schimbat filtrele, am schimbat si vasul de expansiune pentru ca era innegrit. Acum, dupa 10k km, observ ca s-a innegrit iar''
Vasul de  expansiune trebuie sa fie curat permanent,dar tu spui ca dupa 10k km e innegrit;e un semn de intrebare(am un golf 4 in familie si are aprope 300 000km si vasul este curat)
posibil sa fie de la garnitura de chiulasa,in prima faza eu zic totusi sa faci o incercare cu schimbarea termostatului posibil sa nu inchida/deschida corect,chestia ca ai sters cu servetelul si dupa era umed nu e concludent nicidecum.

Edited by kmyson, 06 March 2019 - 00:25.


#14
MisuFoarfeca

MisuFoarfeca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 19.03.2017
Am sa incerc si asta. Dar ar avea sens sa nu functioneze corect termostatul doar la temperaturi de 15 grade+?

#15
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,332
  • Înscris: 22.10.2007
mai exista o solutie, faci rost de colorant/reactiv UV si o lanterna cu UV, pui in vasul de expansiune si verifici peste o vreme cu lanterna peste tot, ar trebui sa se vada clar daca pierzi pe undeva.

#16
MisuFoarfeca

MisuFoarfeca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 19.03.2017
Foarte interesanta idee. Am vazut rapid un filmulet pe yt cu un tip care doar turna cateva picaturi dintr.o solutie in radiator pt a face antigelul actual sa fie vizibil la lanterna. Sunt curios cat de safe ar fi.
Voi intreba si mecanicul ce parere are

#17
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019
Din păcate, daca ai văzut vasul înnegrit, asta nu e posibil decât prin contaminare cu ulei.
Din fericire schimbarea garniturii de chiulasă nu e chiar inginerie spațială.
Deranjant, dar doar atât.

#18
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
Deranjant la portofel.

 MisuFoarfeca, on 13 martie 2019 - 15:19, said:

Foarte interesanta idee. Am vazut rapid un filmulet pe yt cu un tip care doar turna cateva picaturi dintr.o solutie in radiator pt a face antigelul actual sa fie vizibil la lanterna. Sunt curios cat de safe ar fi.
Voi intreba si mecanicul ce parere are
Degeaba speri. Tot la garnitura ajungi.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate