Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pierdere antigel Golf 7 2.0TDI
Last Updated: Jun 07 2019 11:59, Started by
MisuFoarfeca
, Mar 04 2019 13:39
·
0
#1
Posted 04 March 2019 - 13:39
Buna ziua.
Am golful din noiembrie 2017. Cum a dat caldura afara, a inceput sa imi piarda antigel, fara scurgeri vizibile. Am fost la diferite service.uri si am auzit pareri si pareri. Am pun chiar si dispozitivul ce creeaza presiune in instalatie pentru a verifica de scurgeri. Nimic. Cum am remarcat eu ca se manifesta, cu un an aproape de la problema. Se intampla doar cand este cald afara. Imi creste presiunea in instalatie si imi sufla antigelul pe orificul de la vasul de expansiune. Daca din 50 in 50 de km desfac busonul cat sa iasa presiunea, merge fara probleme. Problemele au inceput prin aprilie anul trecut, vara masina a fost rulata foarte putin de tatal meu si la viteze micute. Nu a pierdut foarte mult. Am condus-o din nou in toamna cand deja era frigut afara si a inceput din nou sa nu mai piarda. Am avut un drum pana in Bulgaria, unde la dus au fost 5 grade si nu a piedut nimic iar la intors au fost 15+ si mi s-a aprins martorul de antigel putin. De atunci au scazut temperaturile, si desi nu merg tocmai mosnegeste, nu am mai pierdut nimic. Temperaturile vor creste de acum si ma astept ca problema sa reapara. Am fost la un service recomandat de multi in Iasi iar ei spun ca este ori coolerul egr ori garnitura de chiulasa sau chiulasa in sine. Cand am schimbar filtrele, am schimbat si vasul de expansiune pentru ca era innegrit. Acum, dupa 10k km, observ ca s-a innegrit iar. Cei de la service suspecteaza ca este garnitura. Ceva pareri? TL;DR: Golf 7, 2.0TDI, pierde antigel pe la vasul de expansiune doar cand e cald afara, vasul se innegreste in timp Edited by MisuFoarfeca, 04 March 2019 - 13:41. |
#3
Posted 04 March 2019 - 13:51
Daca e garnitura de chiulasa ar trebui sa aiba si ulei de motor in lichidul de racire. Nu cred ca are legatura cu faptul ca e frig sau cald afara, are legatura cu cat incalzesti motorul, in ce sarcina il duci. Il incalzesti greu mergand distante scurte in frig.
|
#4
Posted 04 March 2019 - 13:57
pai nu scrie omul ca vasul de expansiune e innegrit??
de la ce altceva decat de la oloi? |
#5
Posted 04 March 2019 - 14:46
SpeedDemon, on 04 martie 2019 - 13:51, said:
Daca e garnitura de chiulasa ar trebui sa aiba si ulei de motor in lichidul de racire. Edited by dan1980_25, 04 March 2019 - 14:46. |
#6
Posted 04 March 2019 - 14:59
Am avut ceva asemanator la un Tiguan cu aceeasi motorizare daru fiind in garantie nu mi-am batut capul. Tin minte ca spuneau ca au schimbat egr ul sau ceva in zona respectiva. La un drum Buc-Oradea cred ca am completat 1l de apa si nu o pierdea pe nicaieri. Totusi apa era curata in rezervor.
|
#7
Posted 04 March 2019 - 16:31
SpeedDemon, on 04 martie 2019 - 13:51, said:
Nu cred ca are legatura cu faptul ca e frig sau cald afara, are legatura cu cat incalzesti motorul, in ce sarcina il duci. Il incalzesti greu mergand distante scurte in frig. Am mers pana in Bulgaria cu 5 oameni in masina, pe frig. Viteze mari. Nu a pierdut nimic. Nu este vorba de distante mici aici. Efectiv nu pierde pe frig Edited by MisuFoarfeca, 04 March 2019 - 16:31. |
#8
Posted 04 March 2019 - 16:45
Capacul de la ulei prezinta condens sau culoare albastruie?
Edited by [mc]xtrem, 04 March 2019 - 16:45. |
#9
Posted 04 March 2019 - 17:26
#10
Posted 04 March 2019 - 21:25
"Am golful din noiembrie 2017. Cum a dat caldura afara, a inceput sa imi piarda antigel, fara scurgeri vizibile. Am fost la diferite service.uri si am auzit pareri si pareri.
Am pun chiar si dispozitivul ce creeaza presiune in instalatie pentru a verifica de scurgeri. Nimic. Cum am remarcat eu ca se manifesta, cu un an aproape de la problema. Se intampla doar cand este cald afara. Imi creste presiunea in instalatie si imi sufla antigelul pe orificul de la vasul de expansiune. Daca din 50 in 50 de km desfac busonul cat sa iasa presiunea, merge fara probleme." Nu inteleg ceva. In prima faza ai spus ca pierde antigel fara scurgeri vizibile. Apoi ai spus ca sufla pe la vasul de expansiune. Daca sufla pe la vasul de expansiune ar trebui sa bolboroseasca. De multe ori se aude evident dupa ce opresti motorul. E normal sa face presiune in vas dar nu ar trebui sa dea apa afara daca nu sunt probleme. Capacul vasului ar trebui sa fie inchis bine. Cand ai schimbat vasul ai schimbat si capacul? |
|
#11
Posted 05 March 2019 - 11:26
A fost e exprimare mai putin fericita. Ma refeream ca au fost verificate furtunasele si nu se vedea nimic.
In schimb se vedea apa pe sub vas iar orificiul pe unde putea iesi apa era umed. Am vrut sa ma asigur ca pe acolo dispare si am ster orificiul cu un servetel iar dupa 50 de km era umed iar. Nu boloborosea deloc. Cand am schimbat vasul de expansiune, am cerut si un buson nou, deci se exclude si asta Edited by MisuFoarfeca, 05 March 2019 - 11:26. |
#13
Posted 06 March 2019 - 00:24
@ MisuFoarfeca ''Cand am schimbat filtrele, am schimbat si vasul de expansiune pentru ca era innegrit. Acum, dupa 10k km, observ ca s-a innegrit iar''
Vasul de expansiune trebuie sa fie curat permanent,dar tu spui ca dupa 10k km e innegrit;e un semn de intrebare(am un golf 4 in familie si are aprope 300 000km si vasul este curat) posibil sa fie de la garnitura de chiulasa,in prima faza eu zic totusi sa faci o incercare cu schimbarea termostatului posibil sa nu inchida/deschida corect,chestia ca ai sters cu servetelul si dupa era umed nu e concludent nicidecum. Edited by kmyson, 06 March 2019 - 00:25. |
#14
Posted 10 March 2019 - 00:25
Am sa incerc si asta. Dar ar avea sens sa nu functioneze corect termostatul doar la temperaturi de 15 grade+?
|
#15
Posted 10 March 2019 - 09:40
mai exista o solutie, faci rost de colorant/reactiv UV si o lanterna cu UV, pui in vasul de expansiune si verifici peste o vreme cu lanterna peste tot, ar trebui sa se vada clar daca pierzi pe undeva.
|
|
#16
Posted 13 March 2019 - 15:19
Foarte interesanta idee. Am vazut rapid un filmulet pe yt cu un tip care doar turna cateva picaturi dintr.o solutie in radiator pt a face antigelul actual sa fie vizibil la lanterna. Sunt curios cat de safe ar fi.
Voi intreba si mecanicul ce parere are |
#17
Posted 13 March 2019 - 15:26
Din păcate, daca ai văzut vasul înnegrit, asta nu e posibil decât prin contaminare cu ulei.
Din fericire schimbarea garniturii de chiulasă nu e chiar inginerie spațială. Deranjant, dar doar atât. |
#18
Posted 19 March 2019 - 18:44
Deranjant la portofel.
MisuFoarfeca, on 13 martie 2019 - 15:19, said:
Foarte interesanta idee. Am vazut rapid un filmulet pe yt cu un tip care doar turna cateva picaturi dintr.o solutie in radiator pt a face antigelul actual sa fie vizibil la lanterna. Sunt curios cat de safe ar fi. Voi intreba si mecanicul ce parere are |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users