Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce nu s-a mai folosit ambreiajul automat la cutiile manuale?
Last Updated: Mar 06 2019 12:01, Started by
djl
, Feb 23 2019 01:18
·
0
#19
Posted 23 February 2019 - 08:04
Erau prin anii '80 Trabanturile hycomat, pt invalizi. Si motocicletele Jawa din anii '60 aveau un fel de ambreiaj automat, practic cand atingeai schimbatorul se apasa o tija care decupla ambreiajul. Nu era chiar automat, dar puteai schimba, pleca de pe loc, fara sa atingi maneta de ambreiaj.
|
#20
Posted 23 February 2019 - 08:54
tehnics, on 23 februarie 2019 - 01:35, said:
@djl, stiu despre ce vorbesti. Culmea, m-am plimbat cu o astfel de masina si chiar am stat pe langa proprietar cand o restaura. Nu am condus dar am stat in dreapta. Era un Wolseley 50. Dar spre dezamagirea ta, avea ambreiaj cu actionare vacumatica. Avea o pompa de vaccum speciala pentru ambreiaj. Actionarea ambreiajului se facea din maneta de viteze. Avea un inel in jurul manetei similar cu cel care il intalnesti astazi pentru marsalier la unele masini. Prin tragerea acelui inel se deschidea o supapa si lasa vidul sa actioneze ambreiajul. Ca e cam greu sa reglezi patinarea ambreiajului la pornire doar actionand un inel... rumegus, on 23 februarie 2019 - 08:04, said:
Erau prin anii '80 Trabanturile hycomat, pt invalizi. Si motocicletele Jawa din anii '60 aveau un fel de ambreiaj automat, practic cand atingeai schimbatorul se apasa o tija care decupla ambreiajul. Nu era chiar automat, dar puteai schimba, pleca de pe loc, fara sa atingi maneta de ambreiaj. |
#21
Posted 23 February 2019 - 09:34
Din moment ce era hycomat, de ce sa mai aibe maneta? Ambreiaj la maneta aveau cele clasice, cu ambreiaj clasic, adaptate pt infirmi. Aveau maneta ce actiona frana de picior, acceleratia, de la caz la caz, functie de infirmitatea soferului.
|
#22
Posted 23 February 2019 - 09:47
Hunor_66, on 23 februarie 2019 - 08:54, said: Trabant-urile alea nu aveau o maneta ca de ambreiaj de motocicleta pe schimbatorul de viteze ? Am condus așa ceva, avea tot 3 pedale si putea fi condus ca o mașina normala cu condiția să nu apeși până la fund pedala de ambreiaj. Dacă o apăsai rămânea blocată acolo și vitezele puteau fi schimbate fara ambreiaj. Deblocarea pedalei de ambreiaj se făcea manual, se tragea de o manetă, parcă |
#23
Posted 23 February 2019 - 10:14
djl, on 23 februarie 2019 - 01:42, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/69TC-GLnfDQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5JLzjwUyb-E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ou_p3Y_oZMg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5aozO4Wk9l0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] tehnics, on 23 februarie 2019 - 01:49, said:
Am gasit si o poza de la acea masina de care vorbeam. Se vede in poza ca are maneta de viteze dar doar 2 pedale. Si intr-adevar a fost masina unui veteran de razboi norvegian care si-a pierdut un picior. |
#24
Posted 23 February 2019 - 10:15
rumegus, on 23 februarie 2019 - 08:04, said:
Erau prin anii '80 Trabanturile hycomat, pt invalizi. Si motocicletele Jawa din anii '60 aveau un fel de ambreiaj automat, practic cand atingeai schimbatorul se apasa o tija care decupla ambreiajul. Nu era chiar automat, dar puteai schimba, pleca de pe loc, fara sa atingi maneta de ambreiaj. |
#25
Posted 23 February 2019 - 10:15
Neaceasca85, on 23 februarie 2019 - 02:59, said:
Dacia, cea mai ne-automatizata masina, aproape ca si motorul era manual la ea, nu mai spun de servo-muschi, gambo-frana, odorizantul cu transpiratie veche si benzina/ulei ars, aer neconditionat vara, cablu de acceleratie blocat in turatie mare cand urcam o panta, sistem neaudio cu populara, "lapte" intre straturile parbrizului. Cineva si-a batut joc de noi rau cu Dacia 1310 si 1410. |
#26
Posted 23 February 2019 - 10:49
R12 era ok, dar cand unui produs low-cost, destinat maselor, ii aplici taieri serioase de costuri nu prea are cum sa iasa ceva bun.
nu poti sa faci din rahat bici si sa si prinda 130 fara sa tremure bordul Edited by _-livio-_, 23 February 2019 - 10:50. |
#27
Posted 23 February 2019 - 11:49
xcit, on 23 februarie 2019 - 10:15, said:
am avut jawa 250 cc, intradevar schimbai fara ambreiaj, dar la plecatul de pe loc trebuia tinut de maneta altfel te cam smucea, nu prea puteai sa pleci lin daca nu foloseai maneta, dar 2,3 si 4 mergeau brici fara caraieli |
#28
Posted 23 February 2019 - 12:16
corect, a mea avea 2 tobe cu un cilindru, cand pornea pe dos era circ
|
|
#29
Posted 23 February 2019 - 13:40
Parca toate aveau 2 tobe, CZ-urile aveau doar una, mai mare, asa le puteai deosebi.
|
#30
Posted 25 February 2019 - 13:56
@ Ion_de_la_Raion : dacă s-ar fi făcut unele lucruri interesante în perioade recente, aş fi venit cu exemple mai recente
|
#31
Posted 25 February 2019 - 16:30
Neaceasca85, on 23 februarie 2019 - 02:59, said:
Nu as fi stiut ca a existat ambreiaj automat, aparent contradictie in termeni, daca nu citeam aici, muream prost, thanks djl, thanks SP. Dacia, cea mai ne-automatizata masina, aproape ca si motorul era manual la ea, nu mai spun de servo-muschi, gambo-frana, odorizantul cu transpiratie veche si benzina/ulei ars, aer neconditionat vara, cablu de acceleratie blocat in turatie mare cand urcam o panta, sistem neaudio cu populara, "lapte" intre straturile parbrizului. Cineva si-a batut joc de noi rau cu Dacia 1310 si 1410. Masinile electrice nu mai au nici ambreiaj, nici cutie, sunt cumva similare sistemului folosit la tramvaie sau locomotive electrice? Pe traiectul Pitesti-Slatina-Craiova nici trenul nu este electric ci diesel. |
#32
Posted 26 February 2019 - 13:57
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HGm80IFtbfA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vCagH28uCjQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#33
Posted 26 February 2019 - 15:15
Pana la urma, ce vrei cu filmele astea din anii '30? Sunt demult depasite, s-a inventat converizorul hidraulic de cuplu, apoi cutia automata, de ce ar folosi cineva o porcarie invechita pe masinile de azi? De ce am calatori si azi cu postalionul, daca exista masini, trenuri, avioane?
|
|
#34
Posted 26 February 2019 - 15:20
Te las pe tine să dai răspunsul (asta pentru că nu ai ştiut cum să formulezi întrebarea) şi să-mi spui cum ajută de exemplu convertizorul hidraulic o maşină la care doreşti să schimbi tu manual vitezele.
Iar pentru cine vrea să înţeleagă principiile de bază ale transmisei hidraulice... tot un filmuleţ vechi [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tfe2ym8ojOw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#35
Posted 26 February 2019 - 15:33
Sunt o gramada de masini cu cutie automata la care poti schimba si manual vitezele, de regula cu padele la volan, sau secvential, cu maneta schimbatorului, deci ce te doare pe tine, de ai deschis topicul asta?
|
#36
Posted 05 March 2019 - 21:40
În fine, dacă e aşa de greu de prins de ce:
1) La alea automate la care schimbi vitezele manuale mai au sau nu pedală de ambreiaj?; 2) În principiul, Saxomatul e ceva mai simplu decât o cutie robotizată şi ţinând cont că în trecut nu existau cutii robotizate, nu înţeleg de ce nu au încercat să îmbunătăţească sistemul pentru a uşura viaţa şoferilor. Existau cutiie hidramate, însă nu erau aşa de eficiente; 3) Am vrut să fac o comparaţie între sistemele existente de-a lungul timpului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users