Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Avarie RDS
Last Updated: Jan 30 2019 16:02, Started by
barbat
, Jan 30 2019 14:11
·
0
#1
Posted 30 January 2019 - 14:11
Zona Titan. Nu am nici cablu, nici net de 3 zile. Mai e cineva in situatia asta?
|
#3
Posted 30 January 2019 - 14:16
#4
Posted 30 January 2019 - 14:16
#5
Posted 30 January 2019 - 14:16
La Tehnic la ei ai încercat ?
031 400 401 ? 031.400.4414 Edited by waterman, 30 January 2019 - 14:17. |
#7
Posted 30 January 2019 - 14:19
Am sunat. Mi-au zis ca e nu stiu ce problema acolo in zona. Altii de la alte scari n-au probleme
Edited by barbat, 30 January 2019 - 14:20. |
#8
Posted 30 January 2019 - 14:23
#10
Posted 30 January 2019 - 14:27
Au fost multe probleme Sambata trecuta. la tine se pare ca abia dupa ce i-au rezolvat pe ceilalti a aparut....
Eu am stat doar in Weekend fara cablu. Net am avut. Da am dat mail la ei la suport imediat ce am vazut. E o faza - daca ai reclamatia depusa si 3 ziel n-ai beneficiat de servicii sunt obligati sa te despagubeasca. Daca n-ai reclamatia depusa la timp, degeaba. Se iau 3 zile de la reclamatie. Sunt patit. Am avut o problema similara acu un an. Mie mi-au dedus la factura, la vecini nu ca n-au reclamat. |
|
#11
Posted 30 January 2019 - 14:30
Ce farmec ar mai avea sa contactezi direct suportul tehnic daca ne poti scrie noua, cei care nu te putem ajuta cu absolut nimic....
Edited by MembruAnonim, 30 January 2019 - 14:31. |
#13
Posted 30 January 2019 - 14:37
La TV nu simt vreun prejudiciu ca nu stiu nici de ce mai tin serviciul asta dar la net....Am revenit acum cu telefon la ei si au o chestie in sistem completata pe la 14:32 ca trebuie reconfigurate nu stiu ce echipamente.
addelin, on 30 ianuarie 2019 - 14:30, said:
Ce farmec ar mai avea sa contactezi direct suportul tehnic daca ne poti scrie noua, cei care nu te putem ajuta cu absolut nimic.... liviu_np, on 30 ianuarie 2019 - 14:31, said:
Factura ai platit-o? Edited by barbat, 30 January 2019 - 14:36. |
#14
Posted 30 January 2019 - 14:39
Dă-ne datele tale contractuale că insistăm noi cu telefoanele pe ei.
Așa ceva... |
#15
Posted 30 January 2019 - 14:48
Ar trebui sa trimita in aceeazi zi oameni sa verifice situatia. Nu ai vecini pe culoar care au cablu la ei?
|
|
#16
Posted 30 January 2019 - 14:53
La mine ieri a venit RDS-ul. Au lucrat alaltăieri la vecini și mereu când repară la unul din ei, se strică la altul. Și asta de 5 ani.
Și mereu când vin, mă iau că am cablul pe sub dulap și de aia nu-mi merge netul. Le-am zis că asta nu-i furtun și s-au urcat ca de fiecare dată pe stâlp până au rezolvat problema și l-au lăsat pe celalalt vecin fără cablu. Însă tot RDS-ul e baza.Nu aș pleca de la ei niciodată. Edited by lool21135, 30 January 2019 - 14:54. |
#17
Posted 30 January 2019 - 14:56
Cu netul s-a rezolvat (cam imediat ce am inchis coversatia cu cei de la tehnic, ciudat), o sa verific si cablu'.
|
#18
Posted 30 January 2019 - 15:01
Uff am răsuflat liniștiți.
Dacă mai e ceva faci și tu un topic nou. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users