Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Avarie RDS
Last Updated: Jan 30 2019 16:02, Started by
barbat
, Jan 30 2019 14:11
·
0
#1
Posted 30 January 2019 - 14:11
Zona Titan. Nu am nici cablu, nici net de 3 zile. Mai e cineva in situatia asta?
|
#3
Posted 30 January 2019 - 14:16
#4
Posted 30 January 2019 - 14:16
#5
Posted 30 January 2019 - 14:16
La Tehnic la ei ai încercat ?
031 400 401 ? 031.400.4414 Edited by waterman, 30 January 2019 - 14:17. |
#7
Posted 30 January 2019 - 14:19
Am sunat. Mi-au zis ca e nu stiu ce problema acolo in zona. Altii de la alte scari n-au probleme
Edited by barbat, 30 January 2019 - 14:20. |
#8
Posted 30 January 2019 - 14:23
#10
Posted 30 January 2019 - 14:27
Au fost multe probleme Sambata trecuta. la tine se pare ca abia dupa ce i-au rezolvat pe ceilalti a aparut....
Eu am stat doar in Weekend fara cablu. Net am avut. Da am dat mail la ei la suport imediat ce am vazut. E o faza - daca ai reclamatia depusa si 3 ziel n-ai beneficiat de servicii sunt obligati sa te despagubeasca. Daca n-ai reclamatia depusa la timp, degeaba. Se iau 3 zile de la reclamatie. Sunt patit. Am avut o problema similara acu un an. Mie mi-au dedus la factura, la vecini nu ca n-au reclamat. |
|
#11
Posted 30 January 2019 - 14:30
Ce farmec ar mai avea sa contactezi direct suportul tehnic daca ne poti scrie noua, cei care nu te putem ajuta cu absolut nimic....
Edited by MembruAnonim, 30 January 2019 - 14:31. |
#13
Posted 30 January 2019 - 14:37
La TV nu simt vreun prejudiciu ca nu stiu nici de ce mai tin serviciul asta dar la net....Am revenit acum cu telefon la ei si au o chestie in sistem completata pe la 14:32 ca trebuie reconfigurate nu stiu ce echipamente.
addelin, on 30 ianuarie 2019 - 14:30, said:
Ce farmec ar mai avea sa contactezi direct suportul tehnic daca ne poti scrie noua, cei care nu te putem ajuta cu absolut nimic.... liviu_np, on 30 ianuarie 2019 - 14:31, said:
Factura ai platit-o? Edited by barbat, 30 January 2019 - 14:36. |
#14
Posted 30 January 2019 - 14:39
Dă-ne datele tale contractuale că insistăm noi cu telefoanele pe ei.
Așa ceva... |
#15
Posted 30 January 2019 - 14:48
Ar trebui sa trimita in aceeazi zi oameni sa verifice situatia. Nu ai vecini pe culoar care au cablu la ei?
|
|
#16
Posted 30 January 2019 - 14:53
La mine ieri a venit RDS-ul. Au lucrat alaltăieri la vecini și mereu când repară la unul din ei, se strică la altul. Și asta de 5 ani.
Și mereu când vin, mă iau că am cablul pe sub dulap și de aia nu-mi merge netul. Le-am zis că asta nu-i furtun și s-au urcat ca de fiecare dată pe stâlp până au rezolvat problema și l-au lăsat pe celalalt vecin fără cablu. Însă tot RDS-ul e baza.Nu aș pleca de la ei niciodată. Edited by lool21135, 30 January 2019 - 14:54. |
#17
Posted 30 January 2019 - 14:56
Cu netul s-a rezolvat (cam imediat ce am inchis coversatia cu cei de la tehnic, ciudat), o sa verific si cablu'.
|
#18
Posted 30 January 2019 - 15:01
Uff am răsuflat liniștiți.
Dacă mai e ceva faci și tu un topic nou. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users