Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 

Am portat in alta retea. 'Factura ta va fi mai mare'

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011
Desi sint inca in perioada contractuala (pina in mai), am decis sa-mi portez ultimul abonament, din 3, pe care le-am avut la Orange (si nu, nimeni din Orange nu a fost interesat sa afle de ce, dar presupun ca au prea multi clienti).
Primesc mesajul urmator, de un hilar total: 'ai decis sa portezi bla bla...urmatoarea ta factura va fi mai mare'.
Serios? O sa fie printata in format A0, va fi mai lunga sau mai lata? Ma amuza cit de stingaci suna..


#2
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
La bani te-ai gandit?

#3
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,991
  • Înscris: 18.12.2007
http://portabilitate...bări-frecvente

6. Doresc să-mi transfer numărul de telefon în altă reţea înainte de expirarea contractului. Este posibilă portarea? Ce se întâmplă cu contractul încheiat cu furnizorul de la care vreau să plec?

Portarea este posibilă, cererea nu îţi poate fi refuzată în acest caz.
În urma portării, contractul încheiat cu furnizorul de la care ai plecat încetează. Cererea de portare reprezintă o solicitare de încetare a furnizării serviciilor de telefonie de către furnizorul donor.
Dar reţine: transferul la un alt furnizor nu te scuteşte de obligaţiile contractuale pe care le ai faţă de furnizorul de la care ai plecat.
Dacă ai datorii la operatorul de telefonie, trebuie să le achiţi. Dacă există o clauză referitoare la rezilierea contractului înainte de termen, va trebui să achiţi penalitatea sau să aştepţi termenul până la care ai încheiat contractul înainte de a porta numărul şi de a schimba furnizorul. Dacă ai cumpărat un telefon la un preţ promoţional va trebui să plăteşti diferenţa sau să rămâi în reţea până la termenul pe care l-ai acceptat când ai primit telefonul.

Vezi ce iti scrie in contractul curent referitor la inchiderea inainte de expirarea perioadei contractuale.

#4
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Ai primit ceva in perioada contractuala ? Tu nu ai vrut reziliere ci portare ,cred ca iti vor baga lunile pana in MAI

#5
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011

 arab, on 24 ianuarie 2019 - 08:11, said:

La bani te-ai gandit?
Evident ca m-am gindit. Repet, ma amuza formularea lor.

#6
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,991
  • Înscris: 18.12.2007
Si cum vroiai sa iti zica? Mai grasa?
Daca te-ai purtat asa si cu ei e clar de ce nu te-au intrebat care e motivul portarii (fara suparare).

#7
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011
Nu m-am purtat altfel decit ca un simplu client. Dar oare cum ar fi trebuit sa ma comport? Cu grija, sa nu deranjez compania? Care, apropo, a facut nenumarate greseli fata de mine, de-a lungul unei istorii de 10 ani si 3 abonamente..
Dar ce vezi tu gresit, totusi, in ceea ce am scris?


 Seiren, on 24 ianuarie 2019 - 08:23, said:

Ai primit ceva in perioada contractuala ? Tu nu ai vrut reziliere ci portare ,cred ca iti vor baga lunile pana in MAI
Da, asa stiu si eu, ca voi plati lunile 'ramase'.

Edited by maxie0jazz, 24 January 2019 - 08:36.


#8
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,991
  • Înscris: 18.12.2007
M-am referit la ironii.

#9
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,844
  • Înscris: 26.02.2010
Dacã nu ai primit telefon sau reduceri pe factura, nu ai de ce sa plãtești acele despãgubiri. Faci o sesizare la ei și o anulezi. Dacã ai primit telefon, trebuie sa plãtești discount primit, ei nu au voie sa factureze servicii pe care nu le presteazã.

#10
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018

 maxie0jazz, on 24 ianuarie 2019 - 08:35, said:

Da, asa stiu si eu, ca voi plati lunile 'ramase'.
Nu stii bine. Nu vei plati nimic daca nu ai luat telefon la pret redus.
Nici dupa atatia ani nu ati aflat ca taxele de reziliere sunt ilegale?

Edited by danutz34, 24 January 2019 - 10:00.


#11
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

 AlexEn, on 24 ianuarie 2019 - 08:29, said:

Si cum vroiai sa iti zica? Mai grasa?
Daca te-ai purtat asa si cu ei e clar de ce nu te-au intrebat care e motivul portarii (fara suparare).

Una la mana: nu ai cum sa platesti mai mult, aceleasi servicii, oricunde ai pleca de la Orange.
A doua la mana, legat de ce am ingrosat: cum trebuie sa te porti cu un operator care te nemultumeste. Cine este clientul? Sa-l iau usor, sa nu se piarda cand ii spun ca cere prea mult pe ce ofera? Sa-mi cer mii de scuze de deranjul facut, dupa ce le-am fost client, adica le-am platit o suma de bani lunar? Eu stiu ce inseamna respectul, problema este ca de cand am plecat de la Vodafone, unde gaseam la RC, consultanti OK, asta acum vreo 10 ani, nu am mai gasit consultanti respectuosi sau antrenati sau pregatiti.
Acum, nu stiu decat sa bage pe gat, servicii scumpe si proaste, persoanelor usor de manipulat. Deci, noi trebuie sa le vorbim cu respect. Pai, da, cu repspectul pe care il primim. <p>Initiator, ai interpretat corect mesajul. Este o incercare neputincioasa de spam, ca si cum Orange ar fi buricul targului sau vreun RDS, sub pretul caruia, nu mai exista nimeni. Mai scumpi decat ei, nu gasesti, mai ieftini si profesionisti, da.<p>

#12
costeld69

costeld69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,721
  • Înscris: 07.02.2011

 maxie0jazz, on 24 ianuarie 2019 - 08:35, said:

de-a lungul unei istorii de 10 ani si 3 abonamente..
...
Da, asa stiu si eu, ca voi plati lunile 'ramase'.
Deci nu esti la prima perioada contractuala, dar te afli in una in care mai ai luni ramase,
inseamna ca ai prelungit constient cu anumite beneficii: cumparare telefon + abonament nou mai avantajos.
Daca nu ai cumparat telefon sau schimbat abonamentul la expirarea precedentei perioade,
poti "sa sari din barca" oricand vrei, cu tot cu numar,
eventual prima data treci pe prepay.
...
Vezi sa nu ai surprize cu semnalul si calitatea serviciilor la alta retea.
Unele retele nu au Apel 4G si Apel Wi-Fi.
Daca nu ai deja in familie care se afla in reteaua respectiva, cheama un prieten si verifica semnalul la tine acasa sau in zona.

Edited by costeld69, 24 January 2019 - 10:55.


#13
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011

 danutz34, on 24 ianuarie 2019 - 09:59, said:


Nu stii bine. Nu vei plati nimic daca nu ai luat telefon la pret redus.
Nici dupa atatia ani nu ati aflat ca taxele de reziliere sunt ilegale?
Vorbeam despre contravaloarea abonamentului penttru cele citeva luni ramase pina la finele celor 24 luni, pe care mi le-am asumat, conform contractului. Nu se pune problema de taxe de reziliere.

#14
costeld69

costeld69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,721
  • Înscris: 07.02.2011
Mai sus am vrut sa spun:
Daca nu ai deja in familie pe cineva care se afla in reteaua respectiva.

#15
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011
Cit despre semnal si reteaua in care am portat, e vorba despre Telekom, care nu sint cu nimic mai presus, stiu, insa au semnal acolo unde ma intereseaza.

#16
JustARandomGuy

JustARandomGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 13.02.2018
my 2cents, ca vad SI pe acest topic tot felul de zmei cu replici de genul:
"le-am fost client, le-am dat banul, le-am platit salariul, sunt un mic zeu, etc."
Oameni buni. Imaginati-va 1995. sau mai bine: 1990. mumu telefonie mobila. mumu suna acasa sa iti incalzeasca femeia ciorba, sa verifici unde e copilu, sa poti suna la 112 cand cineva iubit cade langa tine si cel mai apropiat telefon fix ar fi la 4 km distanta, sa dai sms cu codul de sub capac, etc.etc.etc.
Ce mama naibii luati totul cum ca vi s-ar cuvine ?! Sunt implicate procese, persoane, resurse, etc. pentru ca amaratii tai de 6 euro (!!) sa poata face posibile toate cele de mai sus plus multe altele (3G, 4G, sa poti sa te uiti la Pornhub HD).



(imi cer scuze daca am ofensat pe cineva, dar replica "eu iti platesc tie salariul" ar trebui incadrata la 3 - 5 ani cu executare)


Edit: temperat limbajul.

Edited by JustARandomGuy, 24 January 2019 - 11:39.


#17
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Ideal ar fi sa nu mai adresati apelative jignitoare colegilor, nu de alta dar n-as vrea sa ma apuc de acordat premii, am altele mai bune de facut.

#18
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018

 maxie0jazz, on 24 ianuarie 2019 - 11:11, said:

Vorbeam despre contravaloarea abonamentului penttru cele citeva luni ramase pina la finele celor 24 luni, pe care mi le-am asumat, conform contractului. Nu se pune problema de taxe de reziliere.
Tocmai acea contravaloare reprezinta taxa de reziliere care este ilegala.
Nu plati asa ceva ca nu faci decat sa-i incurajezi sa o ceara in continuare.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate