Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Cumpărare masina din alt judet cu număr nevalabil

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postleflyboy, on 10 ianuarie 2019 - 17:00, said:

Daca vei intra pe olx de exemplu vei vedea ca sunt mecanici care se deplaseaza la domiciliu pentru o suma de 50 ron ca sa faca o vizualizare / diagnoza / etc (https://www.olx.ro/o...re-ID9ikFr.html). Eu ma gandeam sa-i ofer vreo 200 - 400 ron pentru o zi + transport pana in localitatea de unde vreau sa fac achizia ca sa fiu sigur.

Criteriu de cautare complet: https://www.olx.ro/b...nici-domiciliu/
Nu stiam. Oricum, nu stii cat e de bun.

#20
leflyboy

leflyboy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 08.01.2019

View PostIon_de_la_Raion, on 10 ianuarie 2019 - 20:07, said:

Nu stiam. Oricum, nu stii cat e de bun.
Alta solutie nu am. Imi trebuie un mecanic mediu - nu am pretentii de formula 1 - plus ca vorbim de masina SH

#21
leflyboy

leflyboy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 08.01.2019

View Postpacaliciosu01, on 10 ianuarie 2019 - 17:35, said: