Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Încărcare baterie de la alta masina
Last Updated: Jan 11 2019 20:16, Started by
Sonic3R
, Jan 08 2019 21:59
·
0
#1
Posted 08 January 2019 - 21:59
Salutare, nu am cunoștințe foarte bune in domeniul auto.
Am un Golf 4 Variant (motor benzina, 1.4, 75 CP, 55 kW) cu bateria moarta (din cauza frigului) de ceva zile, vreau sa incarc bateria puțin, încât sa ma pot deplasa la un depozit de baterii, de la mașina soției care e un Toyota Yaris 1.5 Hybrid benzina. Am trei întrebări: 1. Se poate “împrumuta” curent? 2. Ce cablu pentru transfer recomandați ? (Cred ca aveam in mașina de 600A, trebe sa verific) 3. Și cum se conectează/leagă ? Mulțumesc |
#2
Posted 08 January 2019 - 22:04
Vezi că epiesa.ro îți aduce baterie noua și ți-o montează pe mașină(+verificare și garanție)
|
#3
Posted 08 January 2019 - 22:05
plus la plus si minus la minus, o lasi sa mearga 3-4 min apoi dai la cheie, dupa ce a pornit scoti cablurile intai de la ea apoi de la tine
bateria nu o incarci de la alta masina, doar pornesti si pleci unde ai treaba |
#4
Posted 08 January 2019 - 22:07
Uite aici cum se face mai exact: https://www.promotor...masina-16704842
xcit, on 08 ianuarie 2019 - 22:05, said:
plus la plus si minus la minus, o lasi sa mearga 3-4 min apoi dai la cheie, dupa ce a pornit scoti cablurile intai de la ea apoi de la tine bateria nu o incarci de la alta masina, doar pornesti si pleci unde ai treaba Celalalt cleşte al cablului negru rămas liber prinde-l de o parte metalică, descoperită a motorului maşinii cu bateria descarcată, cât mai departe de baterie, carburator sau sistemul de injectie |
#5
Posted 08 January 2019 - 22:11
Sonic3R, on 08 ianuarie 2019 - 21:59, said:
2. Ce cablu pentru transfer recomandați ? (Cred ca aveam in mașina de 600A, trebe sa verific) "Imprumutul" de curent este doar pentru pornire, incarcarea e un proces de durata si se face cu incarcator. Asta daca bateria e buna si mai ia incarcare, daca e uzata, se schimba mai bine. Edited by andreic, 08 January 2019 - 22:12. |
#6
Posted 08 January 2019 - 22:11
Aici este un video, mare atentie cum faceti ca nu se pune plus la plus si minus la minus: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xXIY0qO5cd4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#7
Posted 08 January 2019 - 22:17
asta e cea mai mare prostie pe care am auzit-o pana acum, sa pui minusul pe caroserie...hai ca pe motor inteleg, dar cel mai sfant e pe baterie unde e cel original, am pornit nu zeci, sute de masini si nu are ce probleme sa fie decat daca minusul masinii moarte este defect pe undeva sau contact slab...aia e defectiunea omului
|
#8
Posted 08 January 2019 - 22:20
Atenție! Capacitatea bateriei de 12V de la Yaris Hybrid este de doar 35Ah. Nu recomand pornirea altei mașini cu această baterie în paralel!
Edited by Rubin1977, 08 January 2019 - 22:28. |
#9
Posted 08 January 2019 - 22:21
La Dacia 1300, era de dorit + la +, - la -
Acum se pune + la + si - pe un surub de pe caroserie (nevopsit). https://www.autobatt...h-jumper-cables Explicatia este asta: Quote The negative terminal is generally grounded to the chassis, which is why that would work. It's safer to connect it to the chassis because then the spark that may form won't be near the battery. If the battery is giving off hydrogen gas (unlikely, but it can happen), then such a spark could cause a fire or explosion. I think modern batteries don't vent that way, but that's only a vague recollection. |
#10
Posted 08 January 2019 - 22:22
Ma rog, voiam sa dau curent, nu sa incarc efectiv bateria...am auzit de + la + și - la masa...
|
|
#11
Posted 08 January 2019 - 22:25
Redresor de la Lidl care e sub 100 de lei si ai rezolvat elegant. Sau chemi un taxi si iei curent de la el.
|
#12
Posted 08 January 2019 - 22:27
daca bateria este in scurt cam risti cu datul curentului.ia masina sotiei si vii cu bateria noua acasa.daca nu stii nu te baga
|
#13
Posted 08 January 2019 - 22:28
Adm, on 08 ianuarie 2019 - 22:21, said:
La Dacia 1300, era de dorit + la +, - la - Acum se pune + la + si - pe un surub de pe caroserie (nevopsit). https://www.autobatt...h-jumper-cables Explicatia este asta: |
#14
Posted 08 January 2019 - 22:36
Si la incarcarea de la redresor, in manualul mde la masina mea spune clar sa pun + pe baterie si - pe un surub (pus la indemana).
|
#15
Posted 08 January 2019 - 22:38
Demontezi bateria de pe golf, o pui in portbagaj la Yaris, mergi la magazin, cumperi baterie identica (ca gabarit), predai bateria veche, vii acasa si montezi bateria pe golf.
Iti trebuie o cheie de 10 sa slabesti/scoti bornele (prima minus) si o cheie de 13 sa scoti clema de fixare a bateriei. Edited by dicdobre, 08 January 2019 - 22:39. |
|
#16
Posted 08 January 2019 - 22:39
#17
Posted 08 January 2019 - 22:43
Adm, on 08 ianuarie 2019 - 22:21, said:
La Dacia 1300, era de dorit + la +, - la - Acum se pune + la + si - pe un surub de pe caroserie (nevopsit). Si 1300 avea minusul pe caroserie xcit, on 08 ianuarie 2019 - 22:39, said:
nu e corect, pe redresor pui bateria data jos de pe masina, conectezi plus si minus, dupa care bagi redresorul in priza mere si nedeconectata xcit, on 08 ianuarie 2019 - 22:05, said:
dupa ce a pornit scoti cablurile intai de la ea apoi de la tine NU scoti intai minusul |
#18
Posted 08 January 2019 - 22:48
Tsunnnami, on 08 ianuarie 2019 - 22:43, said:
NU scoti intai minusul la faza cu "merge si nedeconectata" intradevar, numai ca redresorul nu e alternator, el poate sa bage si 15-16v si atunci daca e vreun calculator naravas s-ar putea sa dea chix, preferabil scoasa cel putin o borna la incarcare pe redresor Edited by xcit, 08 January 2019 - 22:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users