Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Încărcare baterie de la alta masina
Last Updated: Jan 11 2019 20:16, Started by
Sonic3R
, Jan 08 2019 21:59
·
0
#38
Posted 09 January 2019 - 22:04
Tsunnnami, on 08 ianuarie 2019 - 22:57, said:
Alea sunt ca sa pornesti o Tesla De unde si zicala "sa-mi dau cu Tesla" fqx, on 09 ianuarie 2019 - 02:27, said:
Poti avea linistit cabluri pentru 600 A, cele mai bune cabluri sint cele pe care la faci tu, La o masina 200A cum au cablurile auto din comert este suficient. Poti sa si sudezi cu ele cu electrozi de 2-3 la invertor. La pornire demarorul nu ia chiar asa cum cum spun miturile, am verificat pe clampmetru si curentii de pornire in prima fractiune de secunda ating 150-180A dupa care scad sub 120-100A pe masura ce motorul se invarteste. Edited by andreic, 09 January 2019 - 22:05. |
#39
Posted 09 January 2019 - 23:34
andreic, on 09 ianuarie 2019 - 22:04, said:
Sau o locomotiva Ideea este ca sunt inutile si prea groase. Cabluri reale de 600A nici la sudura normala nu se folsoesc si ai vazut ce groase sunt alea. Lumea arunca cu amperii dar la modul real 600A e foarte mult si cere conectori speciali, aia auto clestii aia simpli la 600A sustinut se fac resou sau cum zicem noi, sunt sigurante La o masina 200A cum au cablurile auto din comert este suficient. Poti sa si sudezi cu ele cu electrozi de 2-3 la invertor. La pornire demarorul nu ia chiar asa cum cum spun miturile, am verificat pe clampmetru si curentii de pornire in prima fractiune de secunda ating 150-180A dupa care scad sub 120-100A pe masura ce motorul se invarteste. |
#40
Posted 09 January 2019 - 23:39
Pai si cum s-a ajuns de la pornit o masina cu bateria moarta la pornit zilnic locomotive?
Pt un 1.4 benzina absolut orice cablu din supermarket e arhisuficient. |
#41
Posted 10 January 2019 - 00:19
E o laie. Ar fi dacă ar respecta ce scrie pe eticheta.
Sau iei ceva mai de firmă și te costă mai mult decât dacă ai lua cablu și ți l ai face singur. Eu mi am făcut din cablu de ala de aparat de sudura și 4 clești. Doar conectez, țin motorul turat puțin și pornește necăjitul mașina. Merge și dacă necăjitul sunt eu desi n am pățit o până acum. Pt motivul ăsta am apreciat stupiditatea aia de start stop, au pus alternatoare strong pe mașini, la 140 Ah mă doare la bască |
#42
Posted 10 January 2019 - 02:06
Ma indoiesc ca se vinde pe undeva (nu in vitan sau in piata la rusi) un set de cabluri ce nu tin la pornirea unui 1.4 benzina, de cat sunt electromotoarele alea? 75? 100A? Porneste si cu cablu de prelungitor in caz de urgenta.
Intotdeauna e mai ieftin sau mai calitativ cand faci un lucru cu mana ta. Si eu am cabluri de curent cu mine mereu, n-am patit sa imi crape bateria dar i-am ajutat pe vreo 2 ramasi pe uscat. Probabil o sa le schimb cu unele mai groase cand trec la motor de 3l Edited by _-livio-_, 10 January 2019 - 02:07. |
#43
Posted 10 January 2019 - 02:23
Eu l-am ajutat pe unul cu Astra G diesel care ramasese fara baterie si astepta de o ora pe marginea drumului. N-aveam in portbagaj altceva decat niste fire de cupru litat de 2,5. Nici n-aveam prea mult ca sa imi ajunga sa pun in paralel doua cate doua. Intr-adevar, s-au infierbantat putin la inceput pana a mai crescut tensiunea la bateria lui dar am asteptat 4-5 minute. A pornit si s-a dus acasa. Oricum, e bine sa fie mai groase, dar la momentul respectiv nu aveam altceva la dispozitie.
|
#44
Posted 10 January 2019 - 04:19
#45
Posted 10 January 2019 - 17:52
#46
Posted 11 January 2019 - 09:54
Sonic3R, on 10 ianuarie 2019 - 17:52, said:
Și dacă am VW înseamnă sa arunc cu zeci de milioane? Sa vând mașina doar ca am stabilit buget la baterie. Cel mai prost sfat posibil. presupun ca si la uleiul de motor ai buget. eu sugerez sa iei Floriol . Are la Mega.Bun si ieftin. mai sunt unii pe aici cu Tuareguri pe GPL. tot vW le face si pe alea..ca idee. Tsunnnami, on 10 ianuarie 2019 - 04:19, said: Elba macar un 777 sa ia. era promotie la ele. cele cu rosu. |
|
#47
Posted 11 January 2019 - 10:08
e o masina f veche. nici eu nu as investii bani in ea mai mult decat e nevoie. as merge pe totul buget pt masina aia.
eu asta as lua https://www.bateriia...clon-62-ah.html Edited by vapeClouds, 11 January 2019 - 10:09. |
#48
Posted 11 January 2019 - 15:09
#49
Posted 11 January 2019 - 16:55
fqx, on 09 ianuarie 2019 - 23:34, said:
Pai pentru un utilizator simplu, nu sint necesare clar.Daca faci treaba asta zilnic, din diferite motive, pornesti utilaje agricole de ex sau alceva, poti avea acele cabluri:) |
#50
Posted 11 January 2019 - 20:16
foxbat, on 11 ianuarie 2019 - 09:54, said: era bine daca prindeai sensul sfatului meu. presupun ca si la uleiul de motor ai buget. eu sugerez sa iei Floriol . Are la Mega.Bun si ieftin. mai sunt unii pe aici cu Tuareguri pe GPL. tot VW le face si pe alea..ca idee. eu nu mi-as bate joc atat de tare de un vw. macar un 777 sa ia. era promotie la ele. cele cu rosu. Te rog sa mergi in alta parte ... nu mai polua postul meu cu tâmpeniile tale |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users