Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cafeneaua Orange
Last Updated: Apr 09 2024 13:48, Started by
Nimcid25
, Jan 04 2019 18:40
·
63
#2703
Posted 12 February 2024 - 21:03
da, astazi a functionat serviciul, verificat fiindca s-a emis factura, pe care am descarcat-o din my orange.
Edited by Iaro, 12 February 2024 - 21:03. |
#2704
Posted 12 February 2024 - 21:06
De la ora 14 nu ma lasa sa ma conectez.
Apare parola incorecta. Dau resetare parola...imi spune ca nu exista contul. Dau creare cont nou...imi spună ca adresa email e folosita. Super! |
#2705
Posted 12 February 2024 - 21:31
A revenit de 10 min, nimic deosebit nu i-am facut, zici ca are pauze platforma.
|
#2706
Posted 15 February 2024 - 12:16
Orange România: 1,1 abonamente tv, 1,1 abonamente internet fix și 9,5 milioane abonamente mobile, la data de 31 decembrie 2023
https://www.hdsateli...ente-tv-11.html |
#2707
Posted 15 February 2024 - 13:36
#2708
Posted 16 February 2024 - 08:13
Imi arata, pe toate numerele din contul my orange, consum de net in SEE, toata lumea fiind in tara... de luni de zile e tot asa...
|
#2709
Posted 29 February 2024 - 07:42
Salutare, luni am făcut online cerere de portare din orange în Digi. Ieri am primit deja prin curier cartela cu număr provizoriu Digi.
De la orange în schimb încă nu a venit nici un sms cum ca au primit cererea si ca ultima factura va fi mai mare, etc. Oare de ce încă nu am primit notificare de la orange? Au dreptul să-mi refuze portarea? Eu am făcut totul corect. |
#2710
Posted 29 February 2024 - 22:53
introduceti cartela digi in telefon. cand ati planificat data portarii numarului de telefon?
|
|
#2711
Posted 10 March 2024 - 20:50
Stie cineva cum se poate copia tot ce e in orange cloud, pe calculator?
Dupa 24 de ani in retea, ma pregatesc sa renunt definitiv la orange si nu as vrea sa pierd tot ce e salvat in cloud. Multumesc |
#2712
Posted 14 March 2024 - 09:52
Acum cateva zile am portat un numar din Vodafone in Orange. De cand s-a facut portarea nu mai primesc apeluri din reteaua Vodafone. Pot fi sunat din orice alta retea, Digi, Telekom, Orange, dar cei care ma suna din Vodafone primesc eroarea "Apel esuat". Cei de la orange mi-au spus sa astept 48 de ore dupa portare, dar a trecut mai mult. Iar la Vodafone mi-au spus sa sun la Orange - total clown show.
A mai intampinat cineva problema asta ? Este inadmisibil ca in 2024 sa avem probleme la operatiuni atat de simple. |
#2713
Posted 14 March 2024 - 09:59
Revii cu sesizare la Orange daca ai trecut cele 48 ore si inca ai probleme, ei sunt singurii responsabili pentru procesul de portare. Chiar daca problema ar fi la Vodafone cu ceva rute neactualizate, tu nu mai esti clientul lor si nu iti pot raspunde.
|
#2714
Posted 16 March 2024 - 20:14
Pe o vecină mai în vârstă, la Orange Store, nu shop, au prostit-o cu un Fun 13 și o pocnitoare de Samsung A05s, săptămâna aceasta, joi. Când mi-a zis, nu-mi venea să cred. Am indrumat-o să meargă cât mai repede cu putință și să le dea jucăria înapoi și să închidă abonamentul. Se poate, sau deja este legată doi ani?
|
#2716
Posted 16 March 2024 - 20:35
E contract făcut in magazin,nu se poate.
Sesizare ca ce? Edited by clader, 16 March 2024 - 20:35. |
#2717
Posted 16 March 2024 - 20:40
Pentru că au păcălit-o pe față, nu? Nu iau dat contractul să-l citească înainte de a-l semna pe fugă sau nu i-a adus la cunoștință că pentru 24 luni beneficiază de acel abonament cu telefon inclus.
Din păcate, nu e singurul caz. Mai sunt și altele similare. Se practică astfel de înșelătorii în magazine. Trebuie avută foarte mare grijă atunci când se dorește schimbarea cartelei SIM într-un magazin. Edited by vladut12am, 16 March 2024 - 20:50. |
#2718
Posted 16 March 2024 - 22:34
Ghinionul femeii a fost că a mers direct la Orange Store, putea să-și plătească factura și la butic cu paypoint. Așa au pacalit-o. Da, este exact situația pe care a explicat-o Vlăduț. Au vrăjit-o cu un telefon nou, prost, abonament cu mult peste cât îi trebuie și semnat pe fugă fără să îi explice detalii. Voi face eu în numele ei, și îi voi scrie pe foaie ce să le spună când o vor suna. Este revoltător și inadmisibil să profiți de necunoașterea unei persoane în vârstă și nu numai, că mai sunt și tineri în necunoștință de cauză care pățesc la fel. Asemenea practici trebuie sancționate sever.
Edited by correras, 16 March 2024 - 22:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users