Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Jante aliaj iarna
Last Updated: Dec 15 2018 11:43, Started by
suri
, Dec 13 2018 13:22
·
0
#19
Posted 13 December 2018 - 14:56
Janta de aliaj poate fi folosita iarna cu coonditia sa nu fie zgariata dincolo de stratul de lac dedeasupra. Daca prezinta zgarieturi adanci , sarea va intra pe sub lac si va umfla si lacul si vopseaua . Ca sunt de otel sau aliaj , jantele sunt la fel tratate ...se da cu primer pe ele , cu vopsea si ultimul ( sau ultimele ) strat se da lac. In functie de calitatea aliajului s-ar putea ca acesta sa corodeze mai rapid si mai agresiv decat janta de otel in cazul in care apar zgarieturi.
Sa va explic cum merge treaba . Am o janta de aliaj. Merg sa pun anvelope pe ea. Se baga pana de la dejantare de pe aparatul de dejantat si se trage marginea anvelopei cu levierul peste buza jantei. No , in functie de Dorel , poate sa zgarie mai rau sau mai putin rau . Daca a fortat levierul si a incepartat stratul de lac integral , sarea va intra pe acolo si isi va face loc cu tenacitate in timp , pana cand va umfla o suprafata atata de mare incat o sa para ca janta a facut raie capreasca . Lacul are calitatea de a astupa porii si a tine substantele corozive departe de jante . Unele jante de aliaj , au mai multe straturi de lac sau sunt date cu un lac mai rezistent , dar nu exista lac care sa reziste la levierul Dorelului . Mai devreme sau mai tarziu , orice janta dusa la vulcanizare ca incepe sa se umfle . |
#21
Posted 13 December 2018 - 15:42
suri, on 13 decembrie 2018 - 13:47, said:
tfmercedes, sunt afectate. in fiecare an ma uit comparativ la jantele de tabla de pe rotile de vara si la cele de pe rotile de iarna de pe masina actuala, iar cele de iarna sunt muuult mai corodate / ruginite decit cele de vara. daca nu schimbam masina in iarna asta cu siguranta as fi dus jantele de iarna la o "rejuvenare" - sablare/grunduire/vopsire. vinciun - in descrierea jantelor indicate (cred ca pe site-ul producatorului) se specifica anvelope de pina la 205 latime la 6,5; am vazut parca si un model care mergea pina la 215. cu numarul de prezoane si distanta / raza banuiesc ca este standard - criteriul de alegere a fost 5 x 105. cum e cu inelul de centrare - se comanda separat sau vine cu janta? Ah, si am uitat sa zic ca am pe masina aia niste jante de tabla luate sh, ruginite ca dracu, si dupa inca 10 ani, arata fix la fel, dupa sute de mii de km, ciocane in cap pentru indreptat dupa ce s-au indoit de la gropi. Da sunt ruginite. Si sinele de tren ruginesc, si stau acolo zeci de ani si trec peste ele mii de trenuri. In afara de aspectul estetic, ( pe care multi nu dau doua parale), sau daca chiar dau, atunci pun un set de capace de plastic peste si au terminat. Rugina aia nuu are nici un efect in afara de cel vizual. |
#22
Posted 13 December 2018 - 15:58
_-livio-_, on 13 decembrie 2018 - 14:47, said: e rugina superficiala, asta daca sunt zgariate rau. am mers cu jante de tabla oem ierni la rand, ba erau si indreptate ca am reusit sa gasesc un crater sub zapada afanata si n-au avut nimic. pe cea din dreapta am strambat-o atat de tare pe exterior incat ma miram cum de nu a pierdut aer, s-a indreptat si echilibrat fara probleme, nici cauciucul nu a avut de suferit. daca era de aliaj se spargea 100% recomandarea mea e jante de tabla de calitate si cauciucuri bune, fara capace si alte prostii pe care ai sanse sa le pierzi la prima groapa mai serioasa sau sa ti le fure. |
#23
Posted 14 December 2018 - 21:01
Merita sa pui aliaj. Cand vad masina noua cu jante de tabla ma ia durerea de cap, daca era second hand mai ziceam ca faci economie.
Nu cumpara chinezarii de pe net, sunt facute din materiale moi si au o calitate indoielnica indiferent de brand (exceptie oz, vossen sau alti producatori renumiti) gasesti pe OLX jante originale Opel. Daca nu dai cu ele in gropi, borduri, o sa te tina mult si bine, nu se stramba chiar atat de usor. Cumperi jante originale de pe olx si in functie de cum arata le duci direct la sablat, vopsit electrostatic + lac ceramic...te tin cel putin 3 ani (2 ani primesti garantie pt treaba asta) - o sa te coste maxim 500 lei tratamentul asta dar o sa ai niste jante originale care arata super. In primul rand o sa iti placa cum arata masina si daca ai si anvelope doar de iarna nu o sa mergi la vulcanizare prea des sa puna levieru pe ele. |
#24
Posted 15 December 2018 - 03:30
recomand jante de aliaj cat mai aerisite si anvelope allseason.
|
#25
Posted 15 December 2018 - 06:14
Nu ai si dimensiune alternativa ptr roti? ... atat jantele cat si anvelopele sunt mukt mau ieftine pe r mai mic.
|
#26
Posted 15 December 2018 - 07:42
Tarzy, on 15 decembrie 2018 - 06:14, said:
Nu ai si dimensiune alternativa ptr roti? ... atat jantele cat si anvelopele sunt mukt mau ieftine pe r mai mic. Eu vara am jante pe 19 si acum pe timp de iarna pe 16. In Martie ma despart cu greu de confortul oferit de jantele cu dimensiuni mai mici. |
#27
Posted 15 December 2018 - 10:18
Tarzy, on 15 decembrie 2018 - 06:14, said:
Nu ai si dimensiune alternativa ptr roti? ... atat jantele cat si anvelopele sunt mukt mau ieftine pe r mai mic. Cauciuc pe 16' 202 lei, acelasi cauciuc pe 15' 190 lei, deci, unde este ieftineala ? Edited by M0sGerila, 15 December 2018 - 10:18. |
#28
Posted 15 December 2018 - 10:18
teoretic as putea sa pun pe 15, dar inca nu am talonul masinii si nu vreau sa am vre-o surpriza, asa ca le iau pe dimensiunea celor cu care vine masina.
stiu de asemenea controversa cu rotile de iarna - daca este mai bine sa fie mai inguste sau mai late; parerea mea este ca pe unde va merge masina iarna va fi mai mult asfalt curat , deci mi se pare mai potrivit sa iau pe 16 decit pe 15. |
|
#29
Posted 15 December 2018 - 10:37
suri, on 15 decembrie 2018 - 10:18, said:
teoretic as putea sa pun pe 15, dar inca nu am talonul masinii si nu vreau sa am vre-o surpriza, asa ca le iau pe dimensiunea celor cu care vine masina. stiu de asemenea controversa cu rotile de iarna - daca este mai bine sa fie mai inguste sau mai late; parerea mea este ca pe unde va merge masina iarna va fi mai mult asfalt curat , deci mi se pare mai potrivit sa iau pe 16 decit pe 15. Pe 16 este in regula. Pe 15 au numai masinile din clasa mica. |
#30
Posted 15 December 2018 - 11:43
Astra K o sa aiba si dimensiunea pe 15 in civ 195/65 r15 ...dar la asa motorizare nu are sens sa nu iei 205/55 R16
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users