Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat moto - DE CARE ?
Last Updated: May 24 2019 22:03, Started by
DDuras
, Dec 06 2018 22:48
·
0
#37
Posted 08 December 2018 - 08:39
Taiwan si nu e asa rau mai ales pt ce ma intereseaza pe mine, plimbari scurte vara.
Ideea era ca cele doua modele, de 50 si 125 sunt identice si pare tentant un hibrid cu cadru de 50, eu neavand A-ul. E genul ala de situatie in care vrei sa iti fie bine fara sa faci rau nimanui. Parca nu m-as da cu un 50cc. Nu prea vad alternative la alte marci pt ce vreau eu. |
#38
Posted 10 December 2018 - 08:24
crisstonne, on 07 decembrie 2018 - 19:55, said:
Frumoasă asta. @Gif, o ai pe asta ? Karhu, on 07 decembrie 2018 - 14:09, said:
Exact pe din aia am facut eu scoala |
#39
Posted 10 December 2018 - 12:28
Deci din cate am inteles pana acum (daca am inteles bine), cred ca ar fi de ales intre naked si ADV.
Cam care ar fi plusurile si minusurile lor; daca s-ar putea si o comparatie,n-ar fi rau. |
#40
Posted 11 December 2018 - 08:24
Eu am observat:
Cred că cel mai indicat este să faci întâi școala. să ai o idee a ceea ce urmează, apoi cât mai multe vizite prin showroom-uri, sesiuni de drive-test… |
#41
Posted 11 December 2018 - 13:36
#42
Posted 11 December 2018 - 15:05
Neh. SUV. Nici cal nici magar. Offroad (inmatriculabile) sunt dual sporturile.
Alea de touring sunt un fel de limuzine. |
#43
Posted 11 December 2018 - 16:42
Important este sa stii ce vrei sa faci cu mobra.
Cum pe mobra originala am renuntat sa o car dupa mine ca nu a mai vrut sa porneasca si nici nervi sa vad de ce nu am avut (a se citi timp) am vindut-o cu ideea ca imi iau scuter. Una mare si grea e inutila in oras; gasisem sa dau o masina la schimb pe un chopper cu motor de 750. Si in mod sigur mi-ar fi stat foarte bine pe ea Pai aia era cit masina in cauza de lunga, iar cum nu am nevoie de 2 roti ca nici nu vreau sa umblu la drumuri lungi, am renuntat la combinatie. Cum sint multi cretini calare pe 4 roti, scuterul ar fi fost mult mai usor de bagat la mantinela, dpdv al vizibilitatii, asa ca m-am dus spre o babornita de 450cmc, cu cai la numar destui ca sa faca fata si afara din oras daca o fi cazul, dar ok pt oras. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xlLe0s2NFgM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#44
Posted 11 December 2018 - 19:07
Nu prea inteleg ideea de "mai putin manevrabila in oraș" la ADV. Daca vorbeam de Harley era clar.
|
#45
Posted 11 December 2018 - 19:42
Un coleg a dat un Bandit ca să Ăźși ia TDM, aia cică ii era mica. Nu are 1,90 dar pe acolo.
Fiind novice, Ăźți recomand cartea de mai jos, e interesant-amuzanta, informațiile fiind bune pt USA, deși și la noi poți rotisa o veverita pe eșapament sau Ăźncălzi o conserva de fasole (Sadu e buna rău) intre evacuări le a 2 cilindri. IMG_20181211_191947.jpg 196.38K 15 downloads Cartea are chestii de bun simt, poate ți se vor părea neinteresante, dar dacă le aplici deja pe 4 roti e ok. Edited by Evergreen, 11 December 2018 - 19:39. |
#46
Posted 11 December 2018 - 21:24
|
#48
Posted 12 December 2018 - 08:47
@DDuras: Mai puțin manevrabilă: rază de bracaj mai mare. Nu este insurmontabil, poate doar frustrant dacă se întâmplă să vezi cum nu te poți strecura după un naked…
Și cel mai important (indiferent de ce zic unii, câteodată): ia-ți motocicleta care-ți place cel mai mult, restul va veni de la sine, te vei împrieteni sau te vei certa, poate iremediabil, dar vei fi cu inima-mpăcată… Dacă achiziția se face prea cerebral/financiar, se poate ajunge în situația în care se va regreta nerespectarea intuiției (Ce mi-o fi trebuit…). Este, preponderent, un hobby, jucărie pentru adulți (ce poate fi etalată în văzul lumii) și așa ar trebui tratat(ă). Așa cum am zis, înscrie-te încă de acum la școală (durează, și oricum nu sunt valabile mai mult de un an), se fac orele de legislație pe perioada iernii, apoi, când dă colțul ierbii, hopa-sus în șa prin poligon și apoi pe stradă cu instructorul pasager. Vei simți pe propria-ți piele despre ce este vorba, apoi vei avea o percepție mai apropiată asupra a ceea ce urmează. Cum s-a mai spus, contează și destinația/mediul în care va fi utilizată, dar întâi de toate, permisul de conducere cat. A. Până atunci: Baftă la examene! |
#49
Posted 12 December 2018 - 09:46
Gif2D, on 12 decembrie 2018 - 08:47, said:
Și cel mai important (indiferent de ce zic unii, câteodată): ia-ți motocicleta care-ți place cel mai mult, restul va veni de la sine, te vei împrieteni sau te vei certa, poate iremediabil, dar vei fi cu inima-mpăcată… .... Este, preponderent, un hobby, jucărie pentru adulți (ce poate fi etalată în văzul lumii) și așa ar trebui tratat(ă). Eu zic ca nu e asa, iar de chestia cu etalarea...ma abtin Nu de alta,dar personal mi se rupe de ce zice lumea. Si tot eu zic ca DDuras sa ne spuna cam ce fel/stil de mobra ii place, in afara de naked, avind in vedere ce ne-a spus ca vrea de la ea. |
#50
Posted 12 December 2018 - 10:15
https://pro-bike.ro/...se-potriveĆte/
https://pro-bike.ro/...a-motocicletei/ https://pro-bike.ro/...-de-la-inceput/ Cind stabilim bugetul si apoi cautam motor: http://pemotoare.ro/...e-subapreciate/ Manual de dat jos: https://www.odat.ro/...otociclistului/ |
#51
Posted 12 December 2018 - 16:12
Legat de ceea ce imi place - ceea ce pot aprecia acum,inainte sa ma urc pe vreuna, este doar aspectul. Ceea ce,desi poate parea ciudat, ma lasa rece.
@Gif - nu o iau de hobby iar ca jucarie nici atat. Ma intereseaza sa ma simt bine pe ea (dpdv fizic) si sa-mi fie utila,cu tot ce poate presupune lucrul asta: manevrabilitate,costuri intretinere,fiabilitate, etc. A propos,despre ultimele aspecte se poate spune ceva? Daca vreti,pot fi considerat intruchiparea pragmatismului |
|
#52
Posted 12 December 2018 - 17:54
Pai exact, aspectul
Despre manevrabilitate s-a zis deja. Costuri intretinere si fiabilitate, atunci spre ceva mai vechi/clasic: CB450s , KawaER5, Suzuki GS500. Cind iei motocicleta care e ca si masina, cu racire pe apa, abs, esp, etc. cred ca iti cresc sansele sa ai de lucru cu ea. Exact ca la o masina. Tigaia mea ma enerveaza ca are pornire doar cu electromotor si radiator de racire pt ulei, dar la cit a costat, trec peste . Edited by Evergreen, 12 December 2018 - 17:55. |
#53
Posted 13 December 2018 - 09:34
DDuras, on 12 decembrie 2018 - 16:12, said:
Legat de ceea ce imi place - ceea ce pot aprecia acum,inainte sa ma urc pe vreuna, este doar aspectul. Ceea ce,desi poate parea ciudat, ma lasa rece. @Gif - nu o iau de hobby iar ca jucarie nici atat. Ma intereseaza sa ma simt bine pe ea (dpdv fizic) si sa-mi fie utila,cu tot ce poate presupune lucrul asta: manevrabilitate,costuri intretinere,fiabilitate, etc. A propos,despre ultimele aspecte se poate spune ceva? Daca vreti,pot fi considerat intruchiparea pragmatismului |
#54
Posted 13 December 2018 - 10:15
Poate ajută…
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7g1R_LD0yyY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users