Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Inlocuire baterie Mazda 3 2014

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Atat spun, o decodare costa 100 de lei a playerului.
Un ecu costa cateva mii de lei bune si in cativa ani de cand lucrez in domeniu am vazut vreo cateva iesind fum din ele din cauza metodei tale.
P.s. sunt surse care se baga in mufa obd si nu prezinta nici un pericol ;)

Edited by robylup, 23 November 2018 - 08:50.


#20
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 robylup, on 22 noiembrie 2018 - 11:47, said:

Oare de ce dati sfaturi din astea ... nu stiu cum sa le spun ca sa nu fie sanctionat, imbecile, hai ca imi asum.
Cand schimbi priza in casa la fel faci? Lasi stecherul in priza si curentul cuplat?
Mazda asta e o masina cu electronica multa, sensibila, de ce confundati toate masinile cu Dacia 1310?

Initiator, la Mazda iti trebuie o baterie EFB sau AGM, nu necesita codare ca la alte masini cu start stop. Problema ta cea mai mare este ca nu o sa gasesti baterie in comert pt ea, ci doar la reprezenta sau comandata din afara. Nici un producator de pe piata romaneasca nu face AGM sau EFB format asia. Am avut cativa clienti care i-am pierdut pt ca pur si simplu nu aveam decat versiunea pe original care la mine dureaza 30 de zile sa o aduc. Asta nu inseamna ca o gasesti pe stoc la reprezentanta dar ai sanse mult mai mari decat in comert.
Atentie, in configuratoarele din Romania apar baterii clasice compatibile cu masina ta si vanzatorii vor incerca sa-ti vanda bateria clasica asia, nu arunca banii, nu fac fata la sistemul start/stop si garantia nu va fi onorata.
Ce anume este gresit la metoda aia? Personal, ca masura de siguranta, as lega un bec in serie pe cablul de plus, sa preia diferenta de tensiune dintre cele doua baterii sau in cazul in care se face un scurt desi nu vad de ce s-ar face daca se lucreaza cu atentie. Macar stii de ce a iesit fum, cand a iesit?
Ai background in domeniul electric/electronic sau doar schimbi piese intr-un service? Ca sa stim din ce postura certi lumea.

Sa legi o a doua baterie in paralel, cu motorul oprit e parfum fata de ce se intampla cu electronica masinii in anumite situatii normale, de exemplu banala rotire pe loc a volanului la o masina cu servo electric sau electrohidraulic in timp ce ai dezaburirea si farurirle pornite.

Edited by underb, 23 November 2018 - 10:37.


#21
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Nu ca ar trebuii sa iti dau socoteala, dar sunt electrician auto si lucrez mai exact pe partea de baterii, sisteme start/stop si hibride. Trebuie sa scanez si diploma?
Poate tu stii cum se mananca si cu ce se mananca aceasta operatiune, dar altul daca o face prima data s-ar putea sa de-a cu virgula, pot aparea multe, de la un cleste sarit si face masa pe caroserie, pana la inversarea polaritatii, si da, am vazut si asta in fata mea. Eu unul am incetat sa mai folosesc aceasta metoda, suntem in 2018, secolul 21, orice centru de baterii care se respecta, are o sursa neintreruptibila (MEMORY SAVER) pe obd. Eu unul folosesc dedicat de la banner, cu acumulator inclus, dar e plina piata la 10/20 de dolari de jucariile astea
Attached File  ctori-i67-1.jpg   37.55K   9 downloads

#22
Alynnae

Alynnae

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 28.05.2015

 robylup, on 22 noiembrie 2018 - 11:47, said:



Oare de ce dati sfaturi din astea ... nu stiu cum sa le spun ca sa nu fie sanctionat, imbecile, hai ca imi asum.
Cand schimbi priza in casa la fel faci? Lasi stecherul in priza si curentul cuplat?
Mazda asta e o masina cu electronica multa, sensibila, de ce confundati toate masinile cu Dacia 1310?

Initiator, la Mazda iti trebuie o baterie EFB sau AGM, nu necesita codare ca la alte masini cu start stop. Problema ta cea mai mare este ca nu o sa gasesti baterie in comert pt ea, ci doar la reprezenta sau comandata din afara. Nici un producator de pe piata romaneasca nu face AGM sau EFB format asia. Am avut cativa clienti care i-am pierdut pt ca pur si simplu nu aveam decat versiunea pe original care la mine dureaza 30 de zile sa o aduc. Asta nu inseamna ca o gasesti pe stoc la reprezentanta dar ai sanse mult mai mari decat in comert.
Atentie, in configuratoarele din Romania apar baterii clasice compatibile cu masina ta si vanzatorii vor incerca sa-ti vanda bateria clasica asia, nu arunca banii, nu fac fata la sistemul start/stop si garantia nu va fi onorata.
am rezolvat problema. Nu e nevoie de nici un cod. Un prieten mi-a recomandat o baterie efb Exide, a zis ca asa vine pe masina din fabrica. Functioneaza fara probleme si i-stopul. Doar ca este putin mai scunda batteria asta. Multumesc pt informatii, oricum.

#23
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 Alynnae, on 23 noiembrie 2018 - 21:18, said:

am rezolvat problema. Nu e nevoie de nici un cod. Un prieten mi-a recomandat o baterie efb Exide, a zis ca asa vine pe masina din fabrica. Functioneaza fara probleme si i-stopul. Doar ca este putin mai scunda batteria asta. Multumesc pt informatii, oricum.
Esti norocos ca ai putut pune baterie europeana, probabil lungimea cablurilor permit, la Mazda 5 sau cx-uri cablurile sunt fixe si incap doar asiatice. Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema usor si rapid.

#24
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Alynnae, on 23 noiembrie 2018 - 21:18, said:

am rezolvat problema. Nu e nevoie de nici un cod. Un prieten mi-a recomandat o baterie efb Exide, a zis ca asa vine pe masina din fabrica. Functioneaza fara probleme si i-stopul. Doar ca este putin mai scunda batteria asta. Multumesc pt informatii, oricum.
https://www.compari....erea-produsului
De asta ai luat ?

#25
Alynnae

Alynnae

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 28.05.2015

 Baxon, on 24 noiembrie 2018 - 16:07, said:


https://www.compari....erea-produsului
De asta ai luat ? Da exact din asta dar de 80 Ah.670 lei a costat


#26
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,456
  • Înscris: 24.02.2017
Am si eu o intrebare, la care poate imi puteti raspunde: SIstemul Start-Stop nu se poate dezactiva ? Chiar va place sistemul asta stupid ?

Ma gandesc ca dupa dezactivare, se poate monta orice baterie si cu asta basta. (o baterie normala adica)

#27
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 Bogotta, on 30 noiembrie 2018 - 00:17, said:



Ma gandesc ca dupa dezactivare, se poate monta orice baterie si cu asta basta. (o baterie normala adica)
Gandesti tu, dar cam gresit, sistemul start/stop vine la pachet cu alte "chestii", gen recuperarea energiei din franare, IBS, BMS, oprirea cilindrilor samd. Bateriile clasice plumb acid nu fac fata la regimul de folosire pe o astfel de masina.

#28
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

 Bogotta, on 30 noiembrie 2018 - 00:17, said:

Start-Stop nu se poate dezactiva ? Chiar va place sistemul asta stupid ?
se poate, nu stiu daca la toate marcile
este o mare gaselnita in numele mediului mai curat ridicand costul masinii, nu vad beneficiile cand opreste si porneste in 10 secunde

#29
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,456
  • Înscris: 24.02.2017
Creste pretul masinii dar si pretul bateriei after-market este cu mult mai mare .....   Mi se pare o super magarie ....  Iar avantajele pentru mediu .... sa fim seriosi. Mie mi se par aproape nule.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate