Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Inlocuire baterie Mazda 3 2014
Last Updated: Dec 01 2018 20:23, Started by
Alynnae
, Nov 21 2018 22:19
·
0
#19
Posted 23 November 2018 - 08:50
Atat spun, o decodare costa 100 de lei a playerului.
Un ecu costa cateva mii de lei bune si in cativa ani de cand lucrez in domeniu am vazut vreo cateva iesind fum din ele din cauza metodei tale. P.s. sunt surse care se baga in mufa obd si nu prezinta nici un pericol Edited by robylup, 23 November 2018 - 08:50. |
#20
Posted 23 November 2018 - 10:32
robylup, on 22 noiembrie 2018 - 11:47, said:
Oare de ce dati sfaturi din astea ... nu stiu cum sa le spun ca sa nu fie sanctionat, imbecile, hai ca imi asum. Cand schimbi priza in casa la fel faci? Lasi stecherul in priza si curentul cuplat? Mazda asta e o masina cu electronica multa, sensibila, de ce confundati toate masinile cu Dacia 1310? Initiator, la Mazda iti trebuie o baterie EFB sau AGM, nu necesita codare ca la alte masini cu start stop. Problema ta cea mai mare este ca nu o sa gasesti baterie in comert pt ea, ci doar la reprezenta sau comandata din afara. Nici un producator de pe piata romaneasca nu face AGM sau EFB format asia. Am avut cativa clienti care i-am pierdut pt ca pur si simplu nu aveam decat versiunea pe original care la mine dureaza 30 de zile sa o aduc. Asta nu inseamna ca o gasesti pe stoc la reprezentanta dar ai sanse mult mai mari decat in comert. Atentie, in configuratoarele din Romania apar baterii clasice compatibile cu masina ta si vanzatorii vor incerca sa-ti vanda bateria clasica asia, nu arunca banii, nu fac fata la sistemul start/stop si garantia nu va fi onorata. Ai background in domeniul electric/electronic sau doar schimbi piese intr-un service? Ca sa stim din ce postura certi lumea. Sa legi o a doua baterie in paralel, cu motorul oprit e parfum fata de ce se intampla cu electronica masinii in anumite situatii normale, de exemplu banala rotire pe loc a volanului la o masina cu servo electric sau electrohidraulic in timp ce ai dezaburirea si farurirle pornite. Edited by underb, 23 November 2018 - 10:37. |
#21
Posted 23 November 2018 - 13:04
Nu ca ar trebuii sa iti dau socoteala, dar sunt electrician auto si lucrez mai exact pe partea de baterii, sisteme start/stop si hibride. Trebuie sa scanez si diploma?
Poate tu stii cum se mananca si cu ce se mananca aceasta operatiune, dar altul daca o face prima data s-ar putea sa de-a cu virgula, pot aparea multe, de la un cleste sarit si face masa pe caroserie, pana la inversarea polaritatii, si da, am vazut si asta in fata mea. Eu unul am incetat sa mai folosesc aceasta metoda, suntem in 2018, secolul 21, orice centru de baterii care se respecta, are o sursa neintreruptibila (MEMORY SAVER) pe obd. Eu unul folosesc dedicat de la banner, cu acumulator inclus, dar e plina piata la 10/20 de dolari de jucariile astea ctori-i67-1.jpg 37.55K 9 downloads |
#22
Posted 23 November 2018 - 21:18
robylup, on 22 noiembrie 2018 - 11:47, said: Oare de ce dati sfaturi din astea ... nu stiu cum sa le spun ca sa nu fie sanctionat, imbecile, hai ca imi asum. Cand schimbi priza in casa la fel faci? Lasi stecherul in priza si curentul cuplat? Mazda asta e o masina cu electronica multa, sensibila, de ce confundati toate masinile cu Dacia 1310? Initiator, la Mazda iti trebuie o baterie EFB sau AGM, nu necesita codare ca la alte masini cu start stop. Problema ta cea mai mare este ca nu o sa gasesti baterie in comert pt ea, ci doar la reprezenta sau comandata din afara. Nici un producator de pe piata romaneasca nu face AGM sau EFB format asia. Am avut cativa clienti care i-am pierdut pt ca pur si simplu nu aveam decat versiunea pe original care la mine dureaza 30 de zile sa o aduc. Asta nu inseamna ca o gasesti pe stoc la reprezentanta dar ai sanse mult mai mari decat in comert. Atentie, in configuratoarele din Romania apar baterii clasice compatibile cu masina ta si vanzatorii vor incerca sa-ti vanda bateria clasica asia, nu arunca banii, nu fac fata la sistemul start/stop si garantia nu va fi onorata. |
#23
Posted 24 November 2018 - 08:58
Alynnae, on 23 noiembrie 2018 - 21:18, said:
am rezolvat problema. Nu e nevoie de nici un cod. Un prieten mi-a recomandat o baterie efb Exide, a zis ca asa vine pe masina din fabrica. Functioneaza fara probleme si i-stopul. Doar ca este putin mai scunda batteria asta. Multumesc pt informatii, oricum. |
#24
Posted 24 November 2018 - 16:07
Alynnae, on 23 noiembrie 2018 - 21:18, said:
am rezolvat problema. Nu e nevoie de nici un cod. Un prieten mi-a recomandat o baterie efb Exide, a zis ca asa vine pe masina din fabrica. Functioneaza fara probleme si i-stopul. Doar ca este putin mai scunda batteria asta. Multumesc pt informatii, oricum. De asta ai luat ? |
#25
Posted 25 November 2018 - 09:32
Baxon, on 24 noiembrie 2018 - 16:07, said: https://www.compari....erea-produsului De asta ai luat ? Da exact din asta dar de 80 Ah.670 lei a costat |
#26
Posted 30 November 2018 - 00:17
Am si eu o intrebare, la care poate imi puteti raspunde: SIstemul Start-Stop nu se poate dezactiva ? Chiar va place sistemul asta stupid ?
Ma gandesc ca dupa dezactivare, se poate monta orice baterie si cu asta basta. (o baterie normala adica) |
#27
Posted 30 November 2018 - 09:36
Bogotta, on 30 noiembrie 2018 - 00:17, said: Ma gandesc ca dupa dezactivare, se poate monta orice baterie si cu asta basta. (o baterie normala adica) |
#28
Posted 01 December 2018 - 12:55
|
#29
Posted 01 December 2018 - 20:23
Creste pretul masinii dar si pretul bateriei after-market este cu mult mai mare ..... Mi se pare o super magarie .... Iar avantajele pentru mediu .... sa fim seriosi. Mie mi se par aproape nule.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users