Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
E bun motorul tsi?
#1
Posted 13 November 2018 - 12:52
Buna ziua! Am si eu o dilema, am gasit un golf 6 break din 2011, motor 1.2 sti 220000 km, adusă din germania, la 5400 euro, masina arata bine,Dar am vorbit cu cineva si mi.a zis ca motoarele respective nu sunt bune, ca se duc repede injectoarele etc. As vrea sa stiu si parerea voastră in legatura cu motorul si ca masina...ce părere aveți.
Multumesc! |
#2
Posted 13 November 2018 - 12:58
Dă linkul cu anunțul.
Uite așa la prima căutare pe Google https://www.4tuning....zina-23139.html https://www.4tuning....ilor-23175.html Quote Salutare am vazut articolul aceasta si vreau sa spun ca am avut si eu un VW Golf 6 din 2010 cu motor 1.4 litri si 122 cai pe care nu l-am cumparat din Romania , la inceput masina nu a facut nici un zgomot, a mers bine si am fost super multumit. Doi ani mai tarziu cand avea cam 35k km masina a inceput sa faca zgomot cand o porneam in primele 30 de secunde ,dupa care zgomotul disparea si totu era iar ok . Intre timp am vorbit cu un prieten care avea tot un golf 6 dar cu motor 1.2 litri luat din Romania care facea la fel si mi-a spus de problema cu lantul. Am sunat la garajul de unde am cumparat masina ( ea fiind inca in garantie ) si le-am spus despre ingrijorarea mea in legatura cu zgomotul de la pornire si primul lucru pe care m-au intrebat a fost daca am motor de 1.2 sau 1.4 litri , deci spre surprinderea mea cunosteau deja problema dar se pare ca nu ii dadeau prea mare importanta (Reprezentanta VW din Elvetia). Dupa ce am insistat sa imi ia masina in sevice si sa o verifice au acceptat si cand am ajuns cu masina acolo mi-au spus ca este din cauza ca la pornirea la rece e normal ca motorul sa faca zgomot si ca masina nu are nimic, dar au retinut masina pentru a o testa mai bine. A doua zi m-au sunat sa imi spuna ca e o problema cu lantul si ca mi-l schimba gratis tinand cont ca e in garantie. Dupa ce am luat masina inapoi nu a mai facut zgomot timp de un an jumatate si cand am ajuns la 60k km iar a inceput sa faca, am cautat pe internet sa vad cam ce se intampla si m-am intors iar la garaj sa le spus depsre problema cu lantul iar domnii de la service s-au enervat ca ii invat eu sa isi faca treaba . Au acceptat sa imi schimbe iar lantul dar si pistonul hidraulic care intinde lantul pentru ca prima data se pare ca mi-au schimbat doar lantul si cand am luat masina inapoi iar a fost totul bine numai ca de data asta zgomotul a revenit dupa doar 5k km si pur si simplu am luat decizia sa schimb masina cu totul pentru ca nu am nevoie de stres cand plec cu masina! Ceea ce e ciudat este ca am dat Golful la un garaj Mercedes unde am facut schimb cu alta masina si tehnicienii de acolo nu au constatat nicio problema la masina desi la pornire facea ca un tractor Sincer eu unul as sta departe de motoarele 1.2 si 1.4 tsi pentru ca din experienta personala si dupa doua lanturi schimbate si piston problema nu a disparut ! User: cmghostbuster |
#3
Posted 13 November 2018 - 12:59
Daca era prost motorul nu cred ca ajungea la 220.000 km cu masina aia.
La ce masina vrei conteaza mult cat de bine a fost intretinuta. Poate sa fie TSI mama motoareleor, daca vechiul proprietar si-a bagat piciorul in pedala de acceleratie cand nu trebuia sau nu a facut revizia la timp, tot un motor prost va fi |
#4
Posted 13 November 2018 - 13:06
ceva probleme la intizatorul original, dar la 200.000 cred ca deja are intizatorul schimbat.
oricum la km aia nu mai conteaza cum a fost de noua ci doar cum a fost intretinuta. Edited by arg, 13 November 2018 - 13:06. |
#5
Posted 13 November 2018 - 13:09
1,2 TSI are mari probleme la intinzatorul de lant hidraulic , personal as evita acest motor , riscurile sunt mari .
|
#7
Posted 13 November 2018 - 13:11
Alooooo prietenii păi ce facem aici ?
Uite articol
Spoiler
Sursa https://www.4tuning....zina-23139.html Inițiator acel motor e unul problematic. Stai departe de el. Edited by waterman, 13 November 2018 - 13:13. |
#8
Posted 13 November 2018 - 13:45
toate motoarele sunt problematice dupa ce trec de 200.000km.
aratati-mi mie motor de dupa 2010 care merge ceas, fara investitii majore dupa 200.000km. aproape niciunul, exceptiile sunt alea care merg, normalitatea e data de alea care pica piese scumpe de pe ele (injectoare, distributii sarite, galerii de admisie crapate, pompa de inalte in unele cazuri etc etc).. discutia e simpla. vrei masina vechiuta cu km maricel? trebuie sa fii constient ca sunt sanse mari sa bagi ceva in reparatii. nu iti permiti sa repari masina? ia mai bine la acei bani una din 2015 cu km mai putini. motoare fiabile nu mai sunt niciunele, toata smecheria este sa ai bani sa le repari sau sa ai bani sa iei masini noi cu km putini (60-120.000) Edited by bossake, 13 November 2018 - 13:47. |
#9
Posted 13 November 2018 - 13:59
Au fost mai multe serii de motoare 1,2
- 2009-1011 - 2011-2012 - 2012-2013 Referitor la intinzator ( nu ma pricep la mecanica) s-a schimbat piesa numita glisiera (are ceva legatura cu lantul) prin 2011 toamna. Din date se vede clar ca au modificat inaltimea piesei cu 2 mm. Posibil ca asta sa fi fost problema si sa fi fost rezolvata intre timp. |
#10
Posted 13 November 2018 - 14:34
Orice motor ai cauta pe net gasesti probleme mai mari sau mai mici.
Conteaza foarte mult cum merge masina aia. Ia de du-o la reprezentanta, plateste o diagnoza completa sau ia-l pe baiatul de la Masinapotrivita si vezi ce zice el. Prima generatie de TSI-uri au fost foarte gaunoase, a doua generatie e mai ok. |
|
#11
Posted 13 November 2018 - 14:35
bossake, on 13 noiembrie 2018 - 13:45, said:
toate motoarele sunt problematice dupa ce trec de 200.000km. aratati-mi mie motor de dupa 2010 care merge ceas, fara investitii majore dupa 200.000km. aproape niciunul, exceptiile sunt alea care merg, normalitatea e data de alea care pica piese scumpe de pe ele (injectoare, distributii sarite, galerii de admisie crapate, pompa de inalte in unele cazuri etc etc).. discutia e simpla. vrei masina vechiuta cu km maricel? trebuie sa fii constient ca sunt sanse mari sa bagi ceva in reparatii. nu iti permiti sa repari masina? ia mai bine la acei bani una din 2015 cu km mai putini. motoare fiabile nu mai sunt niciunele, toata smecheria este sa ai bani sa le repari sau sa ai bani sa iei masini noi cu km putini (60-120.000) |
#12
Posted 13 November 2018 - 14:50
#13
Posted 13 November 2018 - 15:49
bossake, on 13 noiembrie 2018 - 13:45, said:
toate motoarele sunt problematice dupa ce trec de 200.000km. aratati-mi mie motor de dupa 2010 care merge ceas, fara investitii majore dupa 200.000km. aproape niciunul, exceptiile sunt alea care merg, normalitatea e data de alea care pica piese scumpe de pe ele (injectoare, distributii sarite, galerii de admisie crapate, pompa de inalte in unele cazuri etc etc).. discutia e simpla. vrei masina vechiuta cu km maricel? trebuie sa fii constient ca sunt sanse mari sa bagi ceva in reparatii. nu iti permiti sa repari masina? ia mai bine la acei bani una din 2015 cu km mai putini. motoare fiabile nu mai sunt niciunele, toata smecheria este sa ai bani sa le repari sau sa ai bani sa iei masini noi cu km putini (60-120.000) Daca ii faci reviziile conform producatorului motorul si cutia tine si 1 000 000 km fara probleme Edited by diegodanny, 13 November 2018 - 15:50. |
#14
Posted 13 November 2018 - 16:37
Bursul, on 13 noiembrie 2018 - 13:59, said:
Au fost mai multe serii de motoare 1,2 - 2009-1011 - 2011-2012 - 2012-2013 Referitor la intinzator ( nu ma pricep la mecanica) s-a schimbat piesa numita glisiera (are ceva legatura cu lantul) prin 2011 toamna. Din date se vede clar ca au modificat inaltimea piesei cu 2 mm. Posibil ca asta sa fi fost problema si sa fi fost rezolvata intre timp. |
#15
Posted 13 November 2018 - 16:43
#16
Posted 13 November 2018 - 16:54
diegodanny, on 13 noiembrie 2018 - 15:49, said:
A mea are aproape 224 000 km si merge ca noua Daca ii faci reviziile conform producatorului motorul si cutia tine si 1 000 000 km fara probleme Asta e un pic din folclor.in primul rand nu pica "motorul" si "cutia" ci asa cum am explicat mai sus pica subansamble ale motorului. motoarele da, pica foarte greu desi cifra de 1 milion de km e asa din burta, dupa 400-500.000 consumul de ulei, pierderea de compresie e tot mai deasa si cam e nevoie de reparatie si la motor. dar cu ce te incanta ca te tine motorul "1 milion de km" daca la 200-300.000km schimbi 2-3-4 injectoare x 250 euro bucata? sau un egr care la unele motoare este si ala 300-400euro. sau e distributie lant si trebuie schimbat lantul la 200.000km cost vreo 1000eur la reprezentanta si 500-600 la service normal? (bmw n47 de ex) ai cumva masina de noua? crezi ca pana la 224.000 nu s-a intervenit deloc la subansamble de-ale motorului gen senzori, garnituri etc?! despre ce masina spui ca la 224.000km merge ca noua? fratilor, masinile dupa anul 2008-2010 sunt facute pentru aia care le cumpara de noi. nu pentru aia care le cumpara dupa 10 ani de la productie dupa ce au deja 200-300.000km. aia doar se carpesc cu ele. Edited by bossake, 13 November 2018 - 16:57. |
#17
Posted 13 November 2018 - 17:14
bossake, on 13 noiembrie 2018 - 16:54, said:
Asta e un pic din folclor.in primul rand nu pica "motorul" si "cutia" ci asa cum am explicat mai sus pica subansamble ale motorului. motoarele da, pica foarte greu desi cifra de 1 milion de km e asa din burta, dupa 400-500.000 consumul de ulei, pierderea de compresie e tot mai deasa si cam e nevoie de reparatie si la motor. dar cu ce te incanta ca te tine motorul "1 milion de km" daca la 200-300.000km schimbi 2-3-4 injectoare x 250 euro bucata? sau un egr care la unele motoare este si ala 300-400euro. sau e distributie lant si trebuie schimbat lantul la 200.000km cost vreo 1000eur la reprezentanta si 500-600 la service normal? (bmw n47 de ex) ai cumva masina de noua? crezi ca pana la 224.000 nu s-a intervenit deloc la subansamble de-ale motorului gen senzori, garnituri etc?! despre ce masina spui ca la 224.000km merge ca noua? fratilor, masinile dupa anul 2008-2010 sunt facute pentru aia care le cumpara de noi. nu pentru aia care le cumpara dupa 10 ani de la productie dupa ce au deja 200-300.000km. aia doar se carpesc cu ele. Uite aici preturi manopera service: http://autoalmira.ro/preturi#revizii http://www.capitalse.../lista-preturi/ Garniturile si senzorii le are din fabrica , la mototor si cutie nu s-a umblat niciodata, s-au schimbat doar consumabile si nu este noua, este din 2004 Edited by diegodanny, 13 November 2018 - 17:16. |
#18
Posted 13 November 2018 - 17:38
diegodanny, on 13 noiembrie 2018 - 17:14, said:
LOL. manopera distributiei este undeva la 300 lei , nu stiu de unde ai scos preturile alea .... + schimbatul pompei de apa pe care multe serice-uri il tarifeaza separat + curea cu caneluri + intinzator curea caneluri (chiar daca se demonteaza pentru distributie + schimbat lichid racire (golit tot din radiator) + piese luate din service care-s cu 30-50% mai scumpe decat la magazinele online, iar daca vi cu piesele tale manopera costa 200% + o gramada de piese ce se pot rupe la demontare, le vezi pe factura cu pret + manopera (erau rupte la intrarea in service). daca faci socoteala o sa vezi ce cei 300lei sunt doar avansul pentru programarea la service. p.s. sa nu pomenim ca in service poati da de mecanicul "dorel" si sa pleci acasa plangand. Edited by arg, 13 November 2018 - 17:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users