Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

E bun motorul tsi?

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
Pizzaromana

Pizzaromana

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 13.11.2018
Buna ziua! Am si eu o dilema, am gasit un golf 6 break din 2011, motor 1.2 sti 220000 km, adusă din germania, la 5400 euro, masina arata bine,Dar am vorbit cu cineva si mi.a zis ca motoarele respective nu sunt bune, ca se duc repede injectoarele etc. As vrea sa stiu si parerea voastră in legatura cu motorul si ca masina...ce părere aveți.
Multumesc!

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Dă linkul cu anunțul.

Uite așa la prima căutare pe Google


https://www.4tuning....zina-23139.html

https://www.4tuning....ilor-23175.html

Quote

Salutare am vazut articolul aceasta si vreau sa spun ca am avut si eu un VW Golf 6 din 2010 cu motor 1.4 litri si 122 cai pe care nu l-am cumparat din Romania , la inceput masina nu a facut nici un zgomot, a mers bine si am fost super multumit. Doi ani mai tarziu cand avea cam 35k km masina a inceput sa faca zgomot cand o porneam in primele 30 de secunde ,dupa care zgomotul disparea si totu era iar ok . Intre timp am vorbit cu un prieten care avea tot un golf 6 dar cu motor 1.2 litri luat din Romania care facea la fel si mi-a spus de problema cu lantul. Am sunat la garajul de unde am cumparat masina ( ea fiind inca in garantie ) si le-am spus despre ingrijorarea mea in legatura cu zgomotul de la pornire si primul lucru pe care m-au intrebat a fost daca am motor de 1.2 sau 1.4 litri , deci spre surprinderea mea cunosteau deja problema dar se pare ca nu ii dadeau prea mare importanta (Reprezentanta VW din Elvetia). Dupa ce am insistat sa imi ia masina in sevice si sa o verifice au acceptat si cand am ajuns cu masina acolo mi-au spus ca este din cauza ca la pornirea la rece e normal ca motorul sa faca zgomot si ca masina nu are nimic, dar au retinut masina pentru a o testa mai bine. A doua zi m-au sunat sa imi spuna ca e o problema cu lantul si ca mi-l schimba gratis tinand cont ca e in garantie. Dupa ce am luat masina inapoi nu a mai facut zgomot timp de un an jumatate si cand am ajuns la 60k km iar a inceput sa faca, am cautat pe internet sa vad cam ce se intampla si m-am intors iar la garaj sa le spus depsre problema cu lantul iar domnii de la service s-au enervat ca ii invat eu sa isi faca treaba :) . Au acceptat sa imi schimbe iar lantul dar si pistonul hidraulic care intinde lantul pentru ca prima data se pare ca mi-au schimbat doar lantul si cand am luat masina inapoi iar a fost totul bine numai ca de data asta zgomotul a revenit dupa doar 5k km si pur si simplu am luat decizia sa schimb masina cu totul pentru ca nu am nevoie de stres cand plec cu masina!
Ceea ce e ciudat este ca am dat Golful la un garaj Mercedes unde am facut schimb cu alta masina si tehnicienii de acolo nu au constatat nicio problema la masina desi la pornire facea ca un tractor :) Sincer eu unul as sta departe de motoarele 1.2 si 1.4 tsi pentru ca din experienta personala si dupa doua lanturi schimbate si piston problema nu a disparut !
User: cmghostbuster


#3
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,524
  • Înscris: 30.10.2003
Daca era prost motorul nu cred ca ajungea la 220.000 km cu masina aia.
La ce masina vrei conteaza mult cat de bine a fost intretinuta. Poate sa fie TSI mama motoareleor, daca vechiul proprietar si-a bagat piciorul in pedala de acceleratie cand nu trebuia sau nu a facut revizia la timp, tot un motor prost va fi

#4
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,148
  • Înscris: 19.09.2005
ceva probleme la intizatorul original, dar la 200.000 cred ca deja are intizatorul schimbat.

oricum la km aia nu mai conteaza cum a fost de noua ci doar cum a fost intretinuta.

Edited by arg, 13 November 2018 - 13:06.


#5
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017
1,2 TSI are mari probleme la intinzatorul de lant hidraulic , personal as evita acest motor , riscurile sunt mari .

#6
Pizzaromana

Pizzaromana

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 13.11.2018
Multumesc!

#7
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Alooooo prietenii păi ce facem aici ?

Uite articol

Spoiler



Sursa

https://www.4tuning....zina-23139.html

Inițiator acel motor e unul problematic. Stai departe de el.

Edited by waterman, 13 November 2018 - 13:13.


#8
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
toate motoarele sunt problematice dupa ce trec de 200.000km.

aratati-mi mie motor de dupa 2010 care merge ceas, fara investitii majore dupa 200.000km. aproape niciunul, exceptiile sunt alea care merg, normalitatea e data de alea care pica piese scumpe de pe ele (injectoare, distributii sarite, galerii de admisie crapate, pompa de inalte in unele cazuri etc etc)..

discutia e simpla. vrei masina vechiuta cu km maricel? trebuie sa fii constient ca sunt sanse mari sa bagi ceva in reparatii. nu iti permiti sa repari masina? ia mai bine la acei bani una din 2015 cu km mai putini.

motoare fiabile nu mai sunt niciunele, toata smecheria este sa ai bani sa le repari sau sa ai bani sa iei masini noi cu km putini (60-120.000)

Edited by bossake, 13 November 2018 - 13:47.


#9
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,524
  • Înscris: 30.10.2003
Au fost mai multe serii de motoare 1,2
- 2009-1011
- 2011-2012
- 2012-2013

Referitor la intinzator ( nu ma pricep la mecanica) s-a schimbat piesa numita glisiera (are ceva legatura cu lantul) prin 2011 toamna. Din date se vede clar ca au modificat inaltimea piesei cu 2 mm.
Posibil ca asta sa fi fost problema si sa fi fost rezolvata intre timp.

#10
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Orice motor ai cauta pe net gasesti probleme mai mari sau mai mici.
Conteaza foarte mult cum merge masina aia.
Ia de du-o la reprezentanta, plateste o diagnoza completa sau ia-l pe baiatul de la Masinapotrivita si vezi ce zice el.

Prima generatie de TSI-uri au fost foarte gaunoase, a doua generatie e mai ok.

#11
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011

 bossake, on 13 noiembrie 2018 - 13:45, said:

toate motoarele sunt problematice dupa ce trec de 200.000km.

aratati-mi mie motor de dupa 2010 care merge ceas, fara investitii majore dupa 200.000km. aproape niciunul, exceptiile sunt alea care merg, normalitatea e data de alea care pica piese scumpe de pe ele (injectoare, distributii sarite, galerii de admisie crapate, pompa de inalte in unele cazuri etc etc)..

discutia e simpla. vrei masina vechiuta cu km maricel? trebuie sa fii constient ca sunt sanse mari sa bagi ceva in reparatii. nu iti permiti sa repari masina? ia mai bine la acei bani una din 2015 cu km mai putini.

motoare fiabile nu mai sunt niciunele, toata smecheria este sa ai bani sa le repari sau sa ai bani sa iei masini noi cu km putini (60-120.000)
ala de pe Audi s8 . 4.0 tfsi-ul . am luat masina in probe vineri si clar ala e tata motoarelor

#12
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017
"ala de pe Audi s8 . 4.0 tfsi-ul"
Colegul nostru @ bossake vorbea despre masini pamantene nu de motoare de 4 litri .
Urmeaza si un vs cu Logan Posted Image ca sa eliminam minim si maxim.

Edited by ldpe, 13 November 2018 - 14:51.


#13
diegodanny

diegodanny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,354
  • Înscris: 01.07.2015

 bossake, on 13 noiembrie 2018 - 13:45, said:

toate motoarele sunt problematice dupa ce trec de 200.000km.

aratati-mi mie motor de dupa 2010 care merge ceas, fara investitii majore dupa 200.000km. aproape niciunul, exceptiile sunt alea care merg, normalitatea e data de alea care pica piese scumpe de pe ele (injectoare, distributii sarite, galerii de admisie crapate, pompa de inalte in unele cazuri etc etc)..

discutia e simpla. vrei masina vechiuta cu km maricel? trebuie sa fii constient ca sunt sanse mari sa bagi ceva in reparatii. nu iti permiti sa repari masina? ia mai bine la acei bani una din 2015 cu km mai putini.

motoare fiabile nu mai sunt niciunele, toata smecheria este sa ai bani sa le repari sau sa ai bani sa iei masini noi cu km putini (60-120.000)
A mea are aproape 224 000 km si merge ca noua Posted Image
Daca ii faci reviziile conform producatorului motorul si cutia tine si 1 000 000 km fara probleme Posted Image

Edited by diegodanny, 13 November 2018 - 15:50.


#14
Pizzaromana

Pizzaromana

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 13.11.2018

 Bursul, on 13 noiembrie 2018 - 13:59, said:

Au fost mai multe serii de motoare 1,2
- 2009-1011
- 2011-2012
- 2012-2013

Referitor la intinzator ( nu ma pricep la mecanica) s-a schimbat piesa numita glisiera (are ceva legatura cu lantul) prin 2011 toamna. Din date se vede clar ca au modificat inaltimea piesei cu 2 mm.
Posibil ca asta sa fi fost problema si sa fi fost rezolvata intre timp.
Masina e din 25.08.2011

#15
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011

 ldpe, on 13 noiembrie 2018 - 14:50, said:

"ala de pe Audi s8 . 4.0 tfsi-ul"
Colegul nostru @ bossake vorbea despre masini pamantene nu de motoare de 4 litri .
Urmeaza si un vs cu Logan Posted Image ca sa eliminam minim si maxim.
omul a pus generalist problema. "aratati-mi motoare dupa anul 2010 ..." . eu intamplator am testat masina vineri si m-a dat complet peste cap. pe de alta parte am vazut ca acel motor in 2013 cand a fost pus pe s8 a si castigat ceva premii...

#16
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007

 diegodanny, on 13 noiembrie 2018 - 15:49, said:

A mea are aproape 224 000 km si merge ca noua Posted Image
Daca ii faci reviziile conform producatorului motorul si cutia tine si 1 000 000 km fara probleme Posted Image

Asta e un pic din folclor.in primul rand nu pica "motorul" si "cutia" ci asa cum am explicat mai sus pica subansamble ale motorului. motoarele da, pica foarte greu desi cifra de 1 milion de km e asa din burta, dupa 400-500.000 consumul de ulei, pierderea de compresie e tot mai deasa si cam e nevoie de reparatie si la motor.

dar cu ce te incanta ca te tine motorul "1 milion de km" daca la 200-300.000km schimbi 2-3-4 injectoare x 250 euro bucata? sau un egr care la unele motoare este si ala 300-400euro.
sau e distributie lant si trebuie schimbat lantul la 200.000km cost vreo 1000eur la reprezentanta si 500-600 la service normal? (bmw n47 de ex)

ai cumva masina de noua? crezi ca pana la 224.000 nu s-a intervenit deloc la subansamble de-ale motorului gen senzori, garnituri etc?! despre ce masina spui ca la 224.000km merge ca noua? Posted Image

fratilor, masinile dupa anul 2008-2010 sunt facute pentru aia care le cumpara de noi. nu pentru aia care le cumpara dupa 10 ani de la productie dupa ce au deja 200-300.000km. aia doar se carpesc cu ele.

Edited by bossake, 13 November 2018 - 16:57.


#17
diegodanny

diegodanny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,354
  • Înscris: 01.07.2015

 bossake, on 13 noiembrie 2018 - 16:54, said:

Asta e un pic din folclor.in primul rand nu pica "motorul" si "cutia" ci asa cum am explicat mai sus pica subansamble ale motorului. motoarele da, pica foarte greu desi cifra de 1 milion de km e asa din burta, dupa 400-500.000 consumul de ulei, pierderea de compresie e tot mai deasa si cam e nevoie de reparatie si la motor.

dar cu ce te incanta ca te tine motorul "1 milion de km" daca la 200-300.000km schimbi 2-3-4 injectoare x 250 euro bucata? sau un egr care la unele motoare este si ala 300-400euro.
sau e distributie lant si trebuie schimbat lantul la 200.000km cost vreo 1000eur la reprezentanta si 500-600 la service normal? (bmw n47 de ex)

ai cumva masina de noua? crezi ca pana la 224.000 nu s-a intervenit deloc la subansamble de-ale motorului gen senzori, garnituri etc?! despre ce masina spui ca la 224.000km merge ca noua? Posted Image

fratilor, masinile dupa anul 2008-2010 sunt facute pentru aia care le cumpara de noi. nu pentru aia care le cumpara dupa 10 ani de la productie dupa ce au deja 200-300.000km. aia doar se carpesc cu ele.
LOL. manopera distributiei este undeva la 300 lei Posted Image , nu stiu de unde ai scos preturile alea Posted Image
Uite aici preturi manopera service:
http://autoalmira.ro/preturi#revizii
http://www.capitalse.../lista-preturi/
Garniturile si senzorii le are din fabrica Posted Image , la mototor si cutie nu s-a umblat niciodata, s-au schimbat doar consumabile si nu este noua, este din 2004 Posted Image

Edited by diegodanny, 13 November 2018 - 17:16.


#18
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,148
  • Înscris: 19.09.2005

 diegodanny, on 13 noiembrie 2018 - 17:14, said:

LOL. manopera distributiei este undeva la 300 lei , nu stiu de unde ai scos preturile alea ....
300lei pentru Logan, unde nu se rifica motorul, nu e cazul la tsi
+ schimbatul pompei de apa pe care multe serice-uri il tarifeaza separat
+ curea cu caneluri
+ intinzator curea caneluri (chiar daca se demonteaza pentru distributie
+ schimbat lichid racire (golit tot  din radiator)
+ piese luate din service care-s cu 30-50% mai scumpe decat la magazinele online, iar daca vi cu piesele tale manopera costa 200%
+ o gramada de piese ce se pot rupe la demontare, le vezi pe factura cu pret + manopera (erau rupte la intrarea in service).

daca faci socoteala o sa vezi ce cei 300lei sunt doar avansul pentru programarea la service.

p.s. sa nu pomenim ca in service poati da de mecanicul "dorel" si sa pleci acasa plangand.

Edited by arg, 13 November 2018 - 17:41.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate