Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF
 Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 

Volkswagen va concura Tesla cu un automobil electric care va costa sub 20.000 de euro

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#37
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Posteugeniusro, on 13 noiembrie 2018 - 17:42, said:



Ce spune nenea Musk acolo că Ă®ți Ă®nlocuiește bateria cu una la fel de veche ? Sunt o grămadă de condiții acolo, a uitat să o bage și pe aia că trebuie să te duci cu ambalajul original Ă®napoi cum băgau comercianții noștri.

Nu, acolo spune că îți înlocuiește bateria cu alta de aceeași capacitate pe care o aveai, fiindcă dacă tu ai cumpărat o Tesla S 75D n-o să ți-o transforme într-una S 90D :) !

#38
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postandreic, on 13 noiembrie 2018 - 14:49, said:

Japonezii au deja unul deci e tardiv Posted Image
Niciodata nu este tardiv.Inclusiv in aceasta bransa.Iar concurenta duce la produse, preturi de productie si achizitie mai bune.Colaborarea intre marii producatori auto, de asemenea.

Edited by max_01, 13 November 2018 - 19:27.


#39
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010

View PostHansolo, on 13 noiembrie 2018 - 16:24, said:

Ce spui? Tesla da 8 ani fara limita de km la Model S/X, 8 ani si 120000km cu 70% retentie baterie pentru Model 3 LR https://www.tesla.co...ranty_NA_en.pdf
Iar din practica degradarea constatata este foarte mica
https://insideevs.co...r-420000-miles/
https://insideevs.co...ry-degradation/

Tare comparatia cu diesel-ul, poate spui cate injectoare/motoare/distributii schimbi in 1mil km...

Tu ai bani de Tesla ??? 99% din amărășteni de la noi nu-și vor permite niciodată să-și cumpere automobilul Tesla, dar eu discut de automobile electrice accesibile, nu de limuzine de lux !!! Tesla foloseau acumulatori Li-Ion A123 fabricați cândva în USA, recunoscuți ca fiind cei mai longevivi acumulatori Li-Ion cu densitate energetică foarte mare, acu” că i-au cumpărat chinezii că erau falimentari, să vezi acumulatori aghezmuiți !!! Posted Image

#40
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005

View PostViorelsolar, on 13 noiembrie 2018 - 19:54, said:

Tesla foloseau acumulatori Li-Ion A123 fabricați cândva în USA, recunoscuți ca fiind cei mai longevivi acumulatori Li-Ion cu densitate energetică foarte mare, acu” că i-au cumpărat chinezii că erau falimentari, să vezi acumulatori aghezmuiți !!! Posted Image

Tu spui că din ăștia folosește Tesla, înțeleg de ce zic că pierzi garanția dacă umblă la ei altcineva decât tehnicienii lor, poți fi tentat să îi înlocuiești singur.

#41
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Torquemada ii banat, sau de ce n-a aparut inca sa infirme acest zvon?

#42
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View PostViorelsolar, on 13 noiembrie 2018 - 19:54, said:

Tu ai bani de Tesla ??? 99% din amărășteni de la noi nu-și vor permite niciodată să-și cumpere automobilul Tesla, dar eu discut de automobile electrice accesibile, nu de limuzine de lux !!! Tesla foloseau acumulatori Li-Ion A123 fabricați cândva în USA, recunoscuți ca fiind cei mai longevivi acumulatori Li-Ion cu densitate energetică foarte mare, acu” că i-au cumpărat chinezii că erau falimentari, să vezi acumulatori aghezmuiți !!! Posted Image
Aha, ai schimbat placa, de la ,,doar 1000 de cicluri trași de păr la cei mai buni Li-Ion" la ,,limuzine de lux".
Ai bagat si din top aia cu acumulatorii A123 folositi de Tesla, poate bagi un link de unde ai informatia.

Nu e nici o problema sa ne dam cu parerea dar cam trebuie sa ne informam si inainte, totusi nu suntem pe topicul Flat Earth si nici la cumparaturi pe Aliexpress.

Edited by Hansolo, 13 November 2018 - 20:32.


#43
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005
Uite aici descris pe larg ce acumulatori folosește Tesla

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kGFiaWvD-KI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


și continuarea aici

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TdUqQZC2dcE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Revenind la VW ar putea să facă și ei precum colegii de la Mercedes și să studieze concurența și recuperează repede rămânerea în urmă.

https://www.digi24.r...-motivul-989334

#44
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
@Hansolo recunosc că nu m-a interesat niciodată automobilul Tesla când am văzut ce prețuri astronomice erau prin 2012-2013, de aceea trăiam cu impresia că folosește celule A123, deci ce am scris mai sus erau informații din ceea ce îmi aduceam aminte de-acu” mulți ani în urmă, nu m-am repezit pe gogu” să mă informez ca tine, dar asta doar pentru faptul că nu mă interesează Tesla și nu mă amăgesc cu ideea că voi putea vreodată să-mi permit să cumpăr o astfel de mașină, maxim mă gândesc că-mi voi permite un SH Nissan Leaf s-au un hibrid Opel Ampera ! Posted Image

#45
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Opel Ampera nu cred că se mai produce.

#46
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010

View PostFord4, on 13 noiembrie 2018 - 23:37, said:

Opel Ampera nu cred că se mai produce.

La banii mei mă interesează SH Opel Ampera la un zece mii de ”parai” maxim !!! Posted Image

#47
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postcata, on 13 noiembrie 2018 - 09:56, said:

Eu vreau prezentarea automobilului si data la care incepe productia/livrarea autoturismului
E simplu!
Întreabă-l pe aplaudacul autorizat, pe dl. Bravo VW, aka 3T, el trebuie să știe detalii din interior, că doar nu posteaza aiurea.
Sau? Posted Image

#48
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View PostViorelsolar, on 14 noiembrie 2018 - 00:07, said:


La banii mei mă interesează SH Opel Ampera la un zece mii de ”parai” maxim !!! Posted Image

De ce neapărat Opel Ampera ? Știi că nu are 5 locuri ci doar 4 și că după terminarea autonomiei electrice are un consum mediu de 7,5% ?

#49
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View PostViorelsolar, on 13 noiembrie 2018 - 22:20, said:

@Hansolo recunosc că nu m-a interesat niciodată automobilul Tesla când am văzut ce prețuri astronomice erau prin 2012-2013, de aceea trăiam cu impresia că folosește celule A123, deci ce am scris mai sus erau informații din ceea ce îmi aduceam aminte de-acu” mulți ani în urmă, nu m-am repezit pe gogu” să mă informez ca tine, dar asta doar pentru faptul că nu mă interesează Tesla și nu mă amăgesc cu ideea că voi putea vreodată să-mi permit să cumpăr o astfel de mașină, maxim mă gândesc că-mi voi permite un SH Nissan Leaf s-au un hibrid Opel Ampera ! Posted Image
Am spus pe threadul dedicat ca pentru mine un EV in acest moment nu e rentabil (din motive de locatie). Am spus si ca n-as lua sh fara garantie serioasa de producator (in special la baterie), ceea ce la noi e inca o chestie mai putin clara.
Discutia era mai mult tehnica, multa lume are impresia dupa experientele cu baterii chinezesti sau facute in China dupa un design slab/ieftin ca toate sunt la fel. Crezi ca daca Tesla si altii dezvolta baterii Li/Ion bune nu vom avea toti de castigat si in alte domenii decat automotive?
Uite si GM Volt la 400k mile fara degradare https://insideevs.co...ry-degradation/
Din pacate pentru ei se pare ca bateriile produse in China pentru GM sunt slabe https://insideevs.co...ry-buick-china/
Va fi interesant cum va rezolva Tesla in China problema bateriilor, probabil vor fi produse in fabrica de acolo avand in vedere restrictiile din China la utilizarea bateriilor producatorilor asiatici (Panasonic, LG, Samsung).

Edited by Hansolo, 14 November 2018 - 09:15.


#50
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010

View PostFord4, on 14 noiembrie 2018 - 08:27, said:


De ce neapărat Opel Ampera ? Știi că nu are 5 locuri ci doar 4 și că după terminarea autonomiei electrice are un consum mediu de 7,5% ?

Păi da ! dar autonomia în regim de generator care încarcă acumulatorii este de 600Km la Opel Ampera, iar consumul de benzină se situiază undeva la o medie de 1.6 l/100Km ! 4 locuri sunt suficiente, nici în mașina mea Zafira destul de spațioasă nu înghesui 5 persoane ! Prima opțiune este aceea că poți parcurge vreo 70Km full electric, ceea ce pe mine mă interesează în mod deosebit, în proporție de 90% din media de Km parcursă zilnic într-un an, nu depășește 30 Km, iar acumulatorii pot să-i încarc doar din sistemul meu fotovoltaic de 20Kwp ! Posted Image

#51
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Media aia e oficială probabil și diferă mult de cea reală. Ea se calculează doar pe prima sută de km in care tu mergi doar 30% folosind și motorul pe benzină.
Eu ți-am spus doar de niste dezavantaje nu că nu ar fi buna pentru tine că nu am de unde să știu ce regim de mers ai tu.
Dar ai intrat pe acest topic vorbind la modul general că electricele nu sunt bune acum și le-ai găsit tot felul de hibe cu acumulatorii deși și despre acumulatori și despre baterii și despre autonomii și altele nu poți vorbi la modul general la electrice fiindcă sunt diferite în funcție de model.
Așa nici la mine nu rentează hibridele la regimul meu de mers 80-90% extraurban pe distanțe mari și nu navetă. Asta nu mă face însă sa le caut hibe doar pentru a justifica alegerea mea. Ba chiar am zis că mi se par un pas înainte în evoluția autoturismului in comparație cu benzinarele și mai ales dieselele.

#52
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostViorelsolar, on 14 noiembrie 2018 - 00:07, said:

La banii mei mă interesează SH Opel Ampera la un zece mii de ”parai” maxim !!! Posted Image
Trebuie sa iei in calcul ca va trebui sa cumperi alt acumulator electric, pentru propulsie deoarece actualul este cam obosit.

View PostFord4, on 14 noiembrie 2018 - 08:27, said:

De ce neapărat Opel Ampera ? Știi că nu are 5 locuri ci doar 4 și că după terminarea autonomiei electrice are un consum mediu de 7,5% ?
Cam asa sunt toate hibridele.In plus, hibridele sunt mult mai mult predispuse sa se strice, datorita complexitatii lor,  decat motorizarile cu combustie interna.

Edited by max_01, 14 November 2018 - 11:06.


#53
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
În cazul lui Ampera, în modalitatea în care motorul pe benzină învârte generatorul să încarce permanent acumulatorii, acesta are un regim de funcționare staționar la ralanti, nu trage două tone după el, de aceea consumul este de doar 1.6l pentru un parcurs de 100Km electrici ! Eu nu am spus că electricele sunt de lepădat, numai că tehnologia acumulatorilor de înaltă densitate energetică și nr. de cicluri superioare încă nu a ajuns pe mașinile de serie, doar modelul Tesla 3 va putea beneficia de acumulatori Panasonic/Tesla puțin mai mari Li-Ion carcasă 7120 fabricați la cea mai mare fabrica de acumulatori din lume în Nevada numită ”Gigafactory” care au o densitate energetică cu 30% mai mare decât vechea specificație carcasă 18650 și aceeași capacitate de 85kWh poate fi obținută din 4100 de celule 7120 în loc de formatul 18650 în care se foloseau 7100 celule !

Cine are bani de o full electrică o poate cumpăra oricând, nu trebuie să aștepte 5 ani, dar eu nu-mi permit luxul să-mi iau o mașină electrică nouă pentru că nici nu te poți bucura că pleci într-o vacanță în România și ai stații de încărcare la tot pasul, iar la noi va mai dura mulți ani să vedem stații de încărcare electrice măcar la 50 Km distanță, în schimb un automobil hibrid nu te lasă în drum că ai terminat curentul !!!

Deocamdată m-aș mulțumi și cu un hibrid care are autonomie full electric de minim 50Km, dar aștept ca automobilele electrice de serie să aibă în viitor o autonomie de cel puțin 400Km cu o singură încărcare și varianta ca acești acumulatori să se încarce rapid în maxim jumătate de oră cât beau o cafea, s-au îmi fac cumpărăturile și las mașina la o stație de încărcare publică de mare capacitate, altfel să stai 6 ore la o încărcare normală și să ajungi la destinație cu o medie de 20km/oră, nu cred că va conveni nimănui ! Posted Image

#54
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Well, dincolo de fumul cu masina ieftina VW a anuntat azi un plan investitional sporit pe electrice http://europe.autone...-speed-overhaul
VW will spend 44 billion euros ($50 billion) through 2023, part of a push for now more than 50 full-electric models by 2025. This is 10 billion euros more compared with last year’s planning round.
The company's supervisory board voted on Friday far-reaching capital spending plans to begin mass production of electric vehicles in Europe, the most radical strategy shift since VW's diesel cheating scandal in 2015.
VW's management this week outlined plans for converting car plants in Zwickau, Emden and Hanover to build electric cars, providing job guarantees to workers until 2028.
The first I.D. electric car is due to roll off the production line in Zwickau in 2019, as the plant ramps up to a production capacity of 330,000 electric vehicles.

Din alte link-uri suma ar reprezenta o treime din volumul investitiilor pe perioada respectiva.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate