Volkswagen va concura Tesla cu un automobil electric care va costa sub 20.000 de euro
Last Updated: Dec 07 2018 16:14, Started by
max_01
, Nov 10 2018 16:15
·
0
#19
Posted 11 November 2018 - 11:11
Marii producători nu au acordat atenție automobilului electric din rațiuni de profit, înseamnă să trimită la fier vechi componente ale liniilor de fabricație cu care se mai poate face un profit frumușel. Ăsta este singurul merit a lui Tesla că ia scos din letargie. Tesla pe de altă parte e posibil să își fi pus o pălărie prea mare, au pus pe net un sistem de înscriere unde achitai 1000$ ca să fi pus pe o listă de așteptare și sau trezit peste noapte că sau înscris 400 000 de clienți, asta datorită campaniei de marketing agresive promovate. Personal prefer să îi las pe alții să fie "porcușori de guineea" și să experimenteze.
|
#20
Posted 11 November 2018 - 11:14
"S-au trezit peste noapte cu 400 milioane $ cash" vrei să spui
|
#21
Posted 11 November 2018 - 11:43
Nenea Zap, on 11 noiembrie 2018 - 11:14, said:
"S-au trezit peste noapte cu 400 milioane $ cash" vrei să spui |
#24
Posted 13 November 2018 - 08:07
Pentru cei care contexta potentialul VAG de a construi automobile cu propulsie electrica in timp util.Inclusiv ca VAG sa iasa pe piata, in jurul anului 2020, cu un model mai ieftin decat Model 3 de la Tesla.
,,Grupul Volkswagen are capacitatea și materia primă necesare pentru a produce 50 de milioane de mașini electrice, a declarat CEO-ul Herbert Diess, potrivit presei germane. Platforma modulară MEB, dedicată mașinilor electrice care vor rezulta din dezvoltarea conceptelor Volkswagen ID și ID Buzz, este tot mai aproape să producă primele modele pentru grupul german. În primă fază, viitoarea platformă modulară MEB va găzdui construcția unor modele full-electrice semnate de Volkswagen, însă peste 50% dintre mașinile asamblate pe această bază tehnică vor aparține celorlalte branduri ale Grupului. Într-un interviu acordat presei germane, Herbert Diess susține că VW este capabil să producă 50 de milioane de mașini electrice cu ajutorul platformei MEB. “Am cumpărat deja bateriile pentru 50 de milioane de vehicule,” a spus CEO-ul grupului german. Un alt oficial VW a subliniat că acele 50 de milioane de mașini reprezintă un “obiectiv teoretic pe termen lung” al viitoarei platforme MEB. Actuala platformă MQB a stat la baza a peste 50 de milioane de mașini cu motoare convenționale pentru mai multe branduri ale grupului VW, pe parcursul mai multor ani, potrivit aceluiași reprezentant. Conducerea VW a anunțat cheltuirea a peste 50 de miliarde de euro pentru procurarea materiei prime ce va fi folosită la producția viitoarelor mașini electrice din grup.'' http://m.automarket....rice-88069.html Edited by max_01, 13 November 2018 - 08:09. |
#25
Posted 13 November 2018 - 08:55
Articolul e o preluare a delirului din Autonews http://europe.autone...ric-cars-future
If electric vehicles fail to catch on globally over the next several years, it will be because Volkswagen did not try, CEO Herbert Diess says. "I think we have the best setup strategy for the electric vehicles to come," Diess said. Putina istorie: https://www.automoti...ctric-mobility/ September 9, 2013 The Volkswagen Group has set its sights on global market leadership in electric mobility. “We are starting at exactly the right time. We are electrifying all vehicle classes, and therefore have everything we need to make the Volkswagen Group the top automaker in all respects, including electric mobility, by 2018”, Prof. Dr. Martin Winterkorn, CEO of Volkswagen Aktiengesellschaft, said on the eve of the 65th International Motor Show in Frankfurt am Main. Initially, a total of 14 models from several Group brands will be available with electric or hybrid drive technology by 2014. If there is sufficient demand, up to 40 new models could be fitted with alternative drivetrains. Winterkorn underscored that Volkswagen had placed electric mobility “at the center of the Group”: “We have developed the know-how for electric motors and battery systems at our own components plants, we have recruited 400 top experts for electric traction and qualified almost 70,000 development, production and service employees in this new technology – the biggest electrification training program in our industry.” Deci in 2013 au spus cele de mai sus, prin gura gloriosului lider. Intre timp... Apropo, pe astia nu-i intreaba SEC despre tintele de productie? Edited by Hansolo, 13 November 2018 - 08:58. |
#26
Posted 13 November 2018 - 09:15
Ăștia se bazeaza pe faptul că au mulți fani spălați pe creier de propaganda lor din trecut. S-ar putea că viitorul sa le rezerve o mică surpriză fiindcă generațiile se tot schimba și pun botul tot mai greu la îndoctrinare.
Asta n-o știam ca și fostul lider avusese același delir acum 5 ani. Asta corespunde cu perioada in care Tesla începea să se impună pe piata. Acum văd că pe asta il apuca inainte de lansarea Model 3 in Europa. Cam mare coincidența. Între timp fostul lider e la pârnaie. Asta vrea să urmeze aceeași cariera ? |
#27
Posted 13 November 2018 - 09:41
Nu spune nimeni nimic legat de faptul că pentru a scoate o mașină în 2020 pe piață, deja ar cam trebui sa fie finalizat un concept sau ceva aproape de producție?
2020 e cam anul viitor. Ei momentan au doar păreri și vise. |
#28
Posted 13 November 2018 - 09:56
Nenea Zap, on 13 noiembrie 2018 - 09:41, said:
Nu spune nimeni nimic legat de faptul că pentru a scoate o mașină în 2020 pe piață, deja ar cam trebui sa fie finalizat un concept sau ceva aproape de producție? 2020 e cam anul viitor. Ei momentan au doar păreri și vise. Edited by cata, 13 November 2018 - 09:56. |
|
#29
Posted 13 November 2018 - 12:43
Nenea Zap, on 13 noiembrie 2018 - 09:41, said:
Nu spune nimeni nimic legat de faptul că pentru a scoate o mașină în 2020 pe piață, deja ar cam trebui sa fie finalizat un concept sau ceva aproape de producție? 2020 e cam anul viitor. Ei momentan au doar păreri și vise. |
#30
Posted 13 November 2018 - 12:57
Eu cred că pentru următorii 5 ani cine dorește un automobil electric, să încerce să se abțină și să mai aștepte, dacă nu are bani de aruncat pe fereastră !!! Singura variantă economică de luat în calcul este automobilul hibrid pentru că acumulatorii sunt cea mai mare problemă al automobilului electric din ziua de azi, doar 1000 de cicluri trași de păr la cei mai buni Li-Ion reprezintă o viață prea scurtă pentru o investiție atât de scumpă !!!
|
#31
Posted 13 November 2018 - 13:41
1000 de cicluri, aham, de aia si cele mai prăpădite masini electrice au 5-7 ani garantie pe baterie. Keep trying.
|
#32
Posted 13 November 2018 - 14:24
inuendo0, on 13 noiembrie 2018 - 13:41, said:
1000 de cicluri, aham, de aia si cele mai prăpădite masini electrice au 5-7 ani garantie pe baterie. Keep trying. Au garanție la nr. de Km, nu la nr. de ani cum ne păcălesc producătorii prin marketing agresiv, să înțeleg că tu parcurgi un milion de km cu o electrică în 7 ani, la fel ca la un diesel ??? Cele mai bune electrice au sub 100 mK. parcurși și acumulatorii de litiu mai țin cu chiu cu vai jumătate din capacitatea inițială !!! Am văzut hibride la taxiurile din Milano cu 700mK. ceea ce cu o full electrică n-ai să ajungi nici la un sfert din nr. de Km până trebuie să înlocuiești acumulatorii !!! Deocamdată electricele accesibile ca preț omului de rând din ziua de azi, se pretează pentru orașe, localități rurale cu parcursuri medii sub 50 Km zilnic, la serviciu, cumpărături etc. |
#33
Posted 13 November 2018 - 14:49
max_01, on 13 noiembrie 2018 - 08:07, said:
Pentru cei care contexta potentialul VAG de a construi automobile cu propulsie electrica in timp util.Inclusiv ca VAG sa iasa pe piata, in jurul anului 2020, cu un model mai ieftin decat Model 3 de la Tesla. |
|
#34
Posted 13 November 2018 - 16:24
Viorelsolar, on 13 noiembrie 2018 - 14:24, said:
Au garanție la nr. de Km, nu la nr. de ani cum ne păcălesc producătorii prin marketing agresiv, să înțeleg că tu parcurgi un milion de km cu o electrică în 7 ani, la fel ca la un diesel ??? Cele mai bune electrice au sub 100 mK. parcurși și acumulatorii de litiu mai țin cu chiu cu vai jumătate din capacitatea inițială !!! Am văzut hibride la taxiurile din Milano cu 700mK. ceea ce cu o full electrică n-ai să ajungi nici la un sfert din nr. de Km până trebuie să înlocuiești acumulatorii !!! Deocamdată electricele accesibile ca preț omului de rând din ziua de azi, se pretează pentru orașe, localități rurale cu parcursuri medii sub 50 Km zilnic, la serviciu, cumpărături etc. Iar din practica degradarea constatata este foarte mica https://insideevs.co...r-420000-miles/ https://insideevs.co...ry-degradation/ Tare comparatia cu diesel-ul, poate spui cate injectoare/motoare/distributii schimbi in 1mil km... Edited by Hansolo, 13 November 2018 - 16:27. |
#35
Posted 13 November 2018 - 17:42
Hansolo, on 13 noiembrie 2018 - 16:24, said:
Ce spui? Tesla da 8 ani fara limita de km la Model S/X, 8 ani si 120000km cu 70% retentie baterie pentru Model 3 LR Ce spune nenea Musk acolo că îți înlocuiește bateria cu una la fel de veche ? Sunt o grămadă de condiții acolo, a uitat să o bage și pe aia că trebuie să te duci cu ambalajul original înapoi cum băgau comercianții noștri. Edited by eugeniusro, 13 November 2018 - 17:42. |
#36
Posted 13 November 2018 - 18:08
Tu ce ai vrea, sa iti inlocuiasca bateria si daca dai cu ciocanul in ea?
Revenind la ,,concurenta" VW constatam ca guvernul german se implica http://europe.autone...cell-consortium The German government is coordinating efforts to form a multi-company consortium designed to do just that as the demand for batteries rises in Europe in response by a push by automakers to launch full-electric vehicles. The government has earmarked 1 billion euros ($1.2 billion) to support the consortium in producing battery cells and establishing a research facility to develop next-generation solid-state batteries. Germany aims to have 30 percent of such production coming from Germany and Europe by 2030, Economy Minister Peter Altmaier said on Tuesday. Companies involved in talks with Economy Minister Peter Altmaier about building a factory include German battery maker VARTA Microbattery, chemical giant BASF and Ford's German subsidiary Ford-Werke, three people familiar with the matter have told Reuters. Concurenta e buna, a ajuns intre o firma americana si un consortiu facut cu statul |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users