Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Volkswagen va concura Tesla cu un automobil electric care va costa sub 20.000 de euro

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
,,Volkswagen va concura Tesla cu un automobil electric care va costa sub 20.000 de euro (22.836 dolari) şi va converti trei dintre fabricile sale în unităţi producătoare de vehicule electrice, în cadrul unui amplu program de restructurare, a declarat joi o sursă apropiată situaţiei, transmite Reuters.

Automobilul electric, cunoscut sub numele „MEB entry”, este pregătit pentru un volum de producţie de 200.000 de vehicule, în timp ce un sedan de dimensiuni medii, I.D. Aero, va avea un volum de producţie de 100.000 de unităţi, a spus persoana.
Panurile urmează să fie discutate la o întâlnire a consiliului de supraveghere, programată pentru 16 noiembrie, când grupul din Wolfsburg urmează mai discute alianţe de amploare cu producătorul de baterii cu celule SK Innovation şi cu grupul Ford.
Fabricile VW din Emden, Zwickau şi Hanovra vor construi vehicule electrice, în cadrul planului de reorganizare, a mai spus sursa.
Reprezentanţii Volkswagen au refuzat să comenteze.''
https://www.digi24.r...de-euro-1029171

Pretul este decent.VAG isi permite acest pret, fata de Tesla deoarece are foarte multa experienta si posibilitati tehnice in producerea vehiculelor.Conteaza foarte mult si alianta pe care VAG o face cu Ford pentru producerea acestui automobil electric.Aceasta alianta va scadea semnificativ costurile de proiectare si productie.
Sunt curios ce autonomie si fiabilitate va oferi acest autoturism.
VAG ca si producatorii auto germani au capacitatea financiara si tehnologica sa dezvolte vehicule cu propulsie electrica.
Dupa ce productia vehiculelor electrice va creste semnificativ in aceeasi masura le  vor scadea si costurile de productie si achizitie.
Produsele auto de peste 20 de ani vor fi SF fata de ce avem acum.

Edited by max_01, 10 November 2018 - 16:17.


#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,227
  • Înscris: 13.03.2017
Nu cred pana nu vad
Tare mi-e teama ca o sa fie la fel ca masina de 5000EUR - Dacia Logan - care la final costa ... dublu

#3
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostNaijax, on 10 noiembrie 2018 - 16:26, said:

Nu cred pana nu vad
Tare mi-e teama ca o sa fie la fel ca masina de 5000EUR - Dacia Logan - care la final costa ... dublu
Va fi deoarece este in joc viitorul si credibilitatea VAG.Pretul vehiculat acum este de 18000 euro.La o adica, pentru a atrage clienti si a acapara piata, VAG si Ford vor merge pe preturi cat mai mici posibil.
Ma astept ca autonomia acestei masini sa nu depaseasca 400km ceea ce este mai mult decat suficient pentru cei care se deplaseaza doar pe distante scurte.
Aliantele dintre marii producatori auto ii vor ajuta enorm pe acestia sa iasa pe piata cat mai repede posibil cu produse cat mai accesibile ca pret , mai fiabile si performante.

Edited by max_01, 10 November 2018 - 16:52.


#4
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003
Cu ce asiguri ?

#5
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postandreic, on 10 noiembrie 2018 - 16:49, said:

Cu ce asiguri ?
Deocamdata doar cu vorbe.Posted Image

#6
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,055
  • Înscris: 10.04.2006
Da, da, si marmota...

#7
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,966
  • Înscris: 04.10.2007
20.000 Euro si tinand cont ca pentru masinile full electrice prima de casare e 10.000 euro, ajungi sa cumperi sa platesti doar 10.000 euro pe ea.
Sa aiba minim 150 km autonomie si ar fi perfecta ca masina de oras.

Tinand cont ca eu am la lucru statie de incarcat masini electririce, daca statul roman va oferii in continuare 10.000 euro prima de casare pentru autovehiculele full electrie o sa iau in calcul achizitionarea uneia.

#8
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postmirel3003, on 10 noiembrie 2018 - 17:16, said:

20.000 Euro si tinand cont ca pentru masinile full electrice prima de casare e 10.000 euro, ajungi sa cumperi sa platesti doar 10.000 euro pe ea.
Sa aiba minim 150 km autonomie si ar fi perfecta ca masina de oras.

Tinand cont ca eu am la lucru statie de incarcat masini electririce, daca statul roman va oferii in continuare 10.000 euro prima de casare pentru autovehiculele full electrie o sa iau in calcul achizitionarea uneia.
Foarte corect ce afirmi.Foarte multi iti vor urma exemplul.Mai ales firmele si taximetristii.Dupa ce se incepe productia de masa a vehiculelor electrice, le va scadea si pretul de productie, achizitie si intretinere.

Edited by max_01, 10 November 2018 - 17:35.


#9
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,682
  • Înscris: 22.01.2015
La inceput sub 20k nu cred. Ca plan viitor ii cred pe nemtalai.  Ca-s chinezii europei,ce le intra-n cap cam fac!

#10
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005

View Postmax_01, on 10 noiembrie 2018 - 17:34, said:

Foarte corect ce afirmi.Foarte multi iti vor urma exemplul.Mai ales firmele si taximetristii.Dupa ce se incepe productia de masa a vehiculelor electrice, le va scadea si pretul de productie, achizitie si intretinere.
E o diferența totuși între utilizarea personală și utilizarea unei mașini de firmă sau a unui taximetru, 150 km autonomie este suficienta pentru utilizare personală dar cât face pe o zi un taximetru ?

#11
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostMikeSpike, on 10 noiembrie 2018 - 18:02, said:

La inceput sub 20k nu cred. Ca plan viitor ii cred pe nemtalai.  Ca-s chinezii europei,ce le intra-n cap cam fac!
Probabil sub 20.000 euro va fi versiunea cel mai slab echipata.Teoretic, daca VAG  si Ford vor imagine pozitiva, pentru inceput poate sa renunte la profit si dupa ce acapareaza piata sa treaca pe profit.

View Posteugeniusro, on 10 noiembrie 2018 - 18:04, said:

E o diferența totuși între utilizarea personală și utilizarea unei mașini de firmă sau a unui taximetru, 150 km autonomie este suficienta pentru utilizare personală dar cât face pe o zi un taximetru ?
Nu cred ca in marea lor majoritate, la noi, in Romania, un taximetrist va depasi 350-400km/zi.Mai ales in orasele de provincie.Asa ca o masina electrica ar fi ideala.

#12
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005

View Postmax_01, on 10 noiembrie 2018 - 19:39, said:

Probabil sub 20.000 euro va fi versiunea cel mai slab echipata.Teoretic, daca VAG  si Ford vor imagine pozitiva, pentru inceput poate sa renunte la profit si dupa ce acapareaza piata sa treaca pe profit.


Nu cred ca in marea lor majoritate, la noi, in Romania, un taximetrist va depasi 350-400km/zi.Mai ales in orasele de provincie.Asa ca o masina electrica ar fi ideala.

Da dar managerii de la Ford și VW își primesc primele în funcție de profit nu în funcție de like-uri.

#13
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Depinde cu cine va conlucra pentru blocul de acumulatori, automobile electrice poate fabrica oricine dar acumulatorii sunt călcâiul lui Ahile pentru toți producătorii ! LG Chem a construit o mare fabrică de acumulatori de litiu în Polonia, tocmai ca să fie foarte aproape de industria germană constructoare de automobile electrice, acu” să vedem dacă coreenii vor fi cei aleși de către Volkswagen ! Posted Image

Edited by Viorelsolar, 10 November 2018 - 19:44.


#14
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005

View Postmax_01, on 10 noiembrie 2018 - 16:15, said:

,,Volkswagen va concura Tesla cu un automobil electric care va costa sub 20.000 de euro (22.836 dolari) şi va converti trei dintre fabricile sale în unităţi producătoare de vehicule electrice, în cadrul unui amplu program de restructurare, a declarat joi o sursă apropiată situaţiei, transmite Reuters.

Automobilul electric, cunoscut sub numele „MEB entry”, este pregătit pentru un volum de producţie de 200.000 de vehicule, în timp ce un sedan de dimensiuni medii, I.D. Aero, va avea un volum de producţie de 100.000 de unităţi, a spus persoana.
Panurile urmează să fie discutate la o întâlnire a consiliului de supraveghere, programată pentru 16 noiembrie, când grupul din Wolfsburg urmează mai discute alianţe de amploare cu producătorul de baterii cu celule SK Innovation şi cu grupul Ford.
Fabricile VW din Emden, Zwickau şi Hanovra vor construi vehicule electrice, în cadrul planului de reorganizare, a mai spus sursa.
Reprezentanţii Volkswagen au refuzat să comenteze.''
https://www.digi24.r...de-euro-1029171

Pretul este decent.VAG isi permite acest pret, fata de Tesla deoarece are foarte multa experienta si posibilitati tehnice in producerea vehiculelor.Conteaza foarte mult si alianta pe care VAG o face cu Ford pentru producerea acestui automobil electric.Aceasta alianta va scadea semnificativ costurile de proiectare si productie.
Sunt curios ce autonomie si fiabilitate va oferi acest autoturism.
VAG ca si producatorii auto germani au capacitatea financiara si tehnologica sa dezvolte vehicule cu propulsie electrica.
Dupa ce productia vehiculelor electrice va creste semnificativ in aceeasi masura le  vor scadea si costurile de productie si achizitie.
Produsele auto de peste 20 de ani vor fi SF fata de ce avem acum.
fake news. VW e varza. pacat, oamenii de le lucreaza in uzine nu meritau mizeria pe care au facut-o industriei auto. RIP vag

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Atat timp cat nu exista statii de incarcare la greu nu merita decat pentru cei care stau la curte si care folosesc exclusiv masina local. Prima de casare de 10000 euro v-a disparea cand vor exista mai multi  cumparatori...

#16
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmax_01, on 10 noiembrie 2018 - 16:47, said:

Va fi deoarece este in joc viitorul si credibilitatea VAG.
Care credibilitate bre?

Oricum, ce trebuie reținut este: "Reprezentanţii Volkswagen au refuzat să comenteze."
Adios!

#17
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postmax_01, on 10 noiembrie 2018 - 16:55, said:

Deocamdata doar cu vorbe.Posted Image

Si atunci de ce ai mai deschis topicul despre acest subiect care s-a mai discutat si pe alte topice ?

1) Cum poti sa zici ca va face concurenta la Tesla cand nu cunosti ce specificatii va avea ? Doar prin prisma pretului ? Pai atunci e ca si cum ai spune ca Allview face concurenta lui Apple. Vezi ca si Renault le-a luat-o inainte cu Twizy ca e mai ieftin si e deja pe piata.
2) La ce are mai multa experienta VW decat Tesla ? La caroserie Posted Image  ?
3) Cum dracu poti sa crezi ca la 100000 de masini pe an va putea scoate o masina macar la fel de buna dar cu un pret la mai putin de jumatate cand Tesla deja produce 200000 de Model 3 pe an ?
4) VW si Ford sunt doi looseri care s-au aliat fiindca au realizat ca au pierdut startul si ca trecerea la masini electrice presupune fonduri uriase pe care nici una nu le are (VW este legat de activele fixe neamortizate, scaderea vanzarilor de motoare diesel si posibilele penalitati din procesele deschise noi care se vor adauga la cele care le-a platit deja iar Ford este legat si el de aceleasi active fixe neamortizate si in plus este in cadere libera de cativa ani in Europa)
5) Nu ti se pare curios ca au inceput promisiunile pe hartie chiar inainte de lansarea Model 3 in Europa ?

Hai mai ce naiba, chiar crezi ca VW ne poate prosti pe toti ?

Edited by Ford4, 11 November 2018 - 00:41.


#18
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
O alta promisiune fără sa se spună nimic :) O sa facă un Twizy de 18k euro?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate