Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum pot obtine cunostinte practice si teoretice legate de electronica si diagnoza auto
Last Updated: May 10 2019 12:17, Started by
softaipan
, Nov 10 2018 10:13
·
0
#1
Posted 10 November 2018 - 10:13
Salut colegi !
[UNDE} si [CUM] credeti sau stiti ca as putea deprinde cunostinte de electronica si diagnoza auto. Intreb ,deoarece imi doresc sa deprind cunostintele legate de aceasta ocupatie. M-iam pus aceasta intrebare celputin din doua motive: 1. M-am lovit de necesitatea realizarii unei diagnoze auto (prima data in 2012) si dupa o gramada de cercetari am luat o interfata (clonata) cu care intr-un final mi-am diagnosticat masina si am rezolvat problema. 2.In 2016 am avut din nou o problema la partea electrica pe care am incercat sa o diagnostichez cu o interfata.Nu am reusit ,am chemat un 'electrician auto' unul oarecum renumi(dupa nr de clienti care-i trec poarta zilnic...bine multi pt schimbarea unui bec ,etc),care in timp ce era cuplat la ECU al masinii a sunt la alt 'electronist auto' care (telefonul fiind pe difuzor)a zis ca problema (legata in final de un contact imperfect la nivelul unei conexiuni) consta in "masina este sarita de la punct...". Bun ...am sapat si am rezolvat problema personal. 3.De saptamana trecuta am nevoie ,de o noua diagnoza pt indentificare si stergere erori si cautand in trei service uri diferite 'specialisti in diagnoza auto'm-am lovit de trei aspecte diferite,respectiv: Primul specialist:- ce problema aveti? Am nevoie de o diagnoza pt indentificarea existentei unei erori la imobilizator!- Aaaa este nevoie de un electronist auto...dar aduceti masina la service.(300-500 m distanta intre masina si sevice).Pai nu veniti cu laptopul la masina cand se poate,pt ca masina porneste ,dar se opreste imediat si nu as veni cu ea remorcata? Nu ma deplasez la masina! Bun si cat costa o diagnoza.- 85 lei. Al doilea specialist:tipul plecat de la servici pe la 3,15,vorbesc cu o acritura pe post de ceva la intrarea in service,il suna in lehamite pe specialist(baiatul chiar este specialist in diagnoze auto),si-mi raspunde ca vine maine...Buuun intreb:maine pe la ce ora ? Maineee.Las nr de telefon sa ma sune baiatul sa stabilim(ca nu a vrut acritura sa-mi dea nr lui de tel).Dimineata ,a doua zi am treaba la serviciu pana la 11.30.in acest timp nu ma suna nimeni si ma duc eu ...il intalnesc pe baiat,vorbesc cu el,explic problema,la care imi raspunde : de ce nu mergeti la XXXX de la yservice ca el este specialist in electronica auto,dar vedeti ca-i c-am ciufut si vorbeste c-am de sus,dar ii spune-ti ca v-am trimis eu. Asa eu vin ,va fac o diagnoza,va iau banii,dar mai mult de atat nu stiu ce sa fac... asta de la yservice este cel mai tare din zona(cel care in 2016 a zis ca-i sarita masina de la punct) In fine...ma duc la service-ul respectiv,macar sa vad ce zice respectivul.Aici dau de o angajata la receptie care-mi zice ca XXXX nu este la servici dar ea zice la toti care intreaba ca -l gasesc intre 12-13. Intreb cat costa o diagnoza si zice min 100 lei Plec cam Si ma gandesc: daca as face un curs de instruire,invatare,etc pe domeniul electronica si diagnoze auto,sa prind unii pasi(nu plec de la 0 ca nivel de cunostinte),sa-mi iau un echipament cat de cat profesional si sa-i ajut eu pe altii care sunt in situatii similare,legal si profesionist,binenteles. Apropo,am cautat cateva asemenea cursuri si am gasit un site in Sibiu,am sunat si am discutat cu un domn,foarte deschis care mi-a spus ca a avut o incercare de a deschide un astfel de curs ,cu fonduri europene,material didactic adus din Germania,dar cu care nu a reusit sa adune o grupa de 5 doritori pe parcursul a 3-4 luni de cautari si drept urmare a renuntat. Binenteles cal-am intrebat:bine ,dar specialistii din service-uri unde au invatat sau invata?mi-a raspuns: Aproape fiecare o ia cu internetul,intrebari,autodidacti,etc.S-au unele service-uri primesc cunostinte in acest domeniu de la reprezentante.... Deci am senzatia ca este o nisa partial ocupata si as merge mai departe. As fi recunoscator daca nu s-ar discuta ironic sau altfel pe acest subiect! Multumesc.
Edited by althea, 19 November 2018 - 08:01.
|
#3
Posted 10 November 2018 - 10:30
Specialistii aia care te-au suparat, sunt simpli mecanici care au facut niste cursuri.
Ca asta; http://www.gfpmaster...gnoza-auto.html Sau asta http://www.teraimpex...urs-2-1-69.html Sau poti cauta singur cursuri - ca asta https://biblioteca.r...ului-18924.html |
#4
Posted 10 November 2018 - 10:57
Naijax, on 10 noiembrie 2018 - 10:30, said:
Specialistii aia care te-au suparat, sunt simpli mecanici care au facut niste cursuri. Ca asta; http://www.gfpmaster...gnoza-auto.html Sau asta http://www.teraimpex...urs-2-1-69.html Sau poti cauta singur cursuri - ca asta https://biblioteca.r...ului-18924.html La teraimpex am sunat si v-am povestit discutia. oferta nu mai exista ,dar site-ul apare in cautari... Cursul l-am vazut (il am si eu,este vechi antic si de pe vremea Daciei)este bun ca informatii generale legate de electromotor si alternator si baterie de acumulatori,dar in rest....pauza. |
#5
Posted 10 November 2018 - 11:00
softaipan, on 10 noiembrie 2018 - 10:57, said:
La cei de la gfpmaster ma-am uitat si am senzatia ca dai banii si 'inveti' ... da ca specialistii cu care am avut de a face. La teraimpex am sunat si v-am povestit discutia. oferta nu mai exista ,dar site-ul apare in cautari... Cursul l-am vazut (il am si eu,este vechi antic si de pe vremea Daciei)este bun ca informatii generale legate de electromotor si alternator si baterie de acumulatori,dar in rest....pauza. Atunci ramane varianta clasica Te inscrii la Politehnica - mecanica si mecatronica |
#6
Posted 10 November 2018 - 11:10
Facultate:AR si continui singur. Totul se schimba de la an la an. Trebuie sa fi la curent cu noutatile. Te angajezi la un service mare si te trimit aia la cursuri in Germania.
Primesti lunar si update cu multe info apoi . Succes. |
#7
Posted 10 November 2018 - 11:15
dorine, AR nu mai este ce a fost. nici MRCF din Transporturi. tot numai teorie si practica 0. Si teorie dinaia de pe vremea lui Pazvante. Singura solutie sunt cursurile din strainatate, predate in limba engleza.
|
#8
Posted 10 November 2018 - 14:05
Cu teoria invechita din facultate sunt si eu de acord .
Angajarea la un service -reprezentanta mare ar fi o varianta,dar la mine in zona nu este decat un dealer Dacia cu spexialistii binecunoscuti,si apoi ramane problema diplomelor in domeniu care sigur sunt cerute,plus ca nu am nici o garantie ca daca ma angajez ajung si sa fac cursurile respective... Cursurile in limba engleza ar fi ok ,dar ar presupune plecarea in tari civilizate si angajari la ei ceea ce este imposibil... Si uite asa ne dam seama ca este o problema daca vrei sa faci pasi pe un anume drum ...in Romania. |
#9
Posted 10 November 2018 - 15:31
Sunt de acord in sensul ca doar din asta se preda in scoli si facultati,nu ca as fi de acord cu tipul de materie predata...(acum mi-am dat seama de intelesul frazei)
|
#10
Posted 10 November 2018 - 15:39
eu am renuntat din anul 1 la MRCF pentru ca se baga pe gat teorie multa, foarte multa, si efectiv nu suportam. Acum sunt la Ingineria Mediului la USAMVB si este super. teorie, exercitii, si din semstrul 2, practica. Si sunt doar in anul 1. Sa nu cumva sa veniti cu fite la mine, am pierdut un an, asta e, macar am tras o concluzie din acela. Politehnica nu a fost pentru mine. Si atat.
|
|
#12
Posted 10 November 2018 - 19:49
sa stii ca eu am intrat primul la MRCF. deci nu se pune problema de capabilitate. se pune problema ca nu am fost compatibil cu stilul de "predare" de la politehnica.
|
#13
Posted 10 November 2018 - 19:52
Ai intrat cu media de bac si liceu.
Nu ai fost compatibil cu poli. |
#14
Posted 10 November 2018 - 19:53
nu. media bac plus examen de admitere. dar hai sa nu poluam topicul asta.
Edited by Al3xandru35, 10 November 2018 - 19:54. |
#15
Posted 10 November 2018 - 20:30
Daa cu tot respectul puteti sa-mi spuneti acronimele AR si MRCF de la ce profile se trag ?
|
|
#16
Posted 11 November 2018 - 09:16
Toate amanuntele si detaliile tehnice ale diverselor modele auto sunt accesibile la cei de la Autodata
'[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/y24tHjwDWOA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ? |
#17
Posted 11 November 2018 - 09:49
AR autovehicule rutiere
MRCF material rulant căi ferate |
#18
Posted 11 November 2018 - 10:36
kostake, on 11 noiembrie 2018 - 09:49, said:
AR autovehicule rutiere MRCF material rulant căi ferate Cred ca unii specialisti din unele service-uri au studiat MRCF... Am gasit cateva informatii foooarte importante si la domeniu aici http://biblioteca.au...ategory&path=61 Cred ca asta este un punct extraordinar de plecare. In prima faza am comandat abonamentul gratis pe trei luni.M-am uitat si pe o revista , si din start am vazut ca are informatii extraordinar de amanuntite. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users