Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Metroul și calitatea aerului
Last Updated: Oct 22 2018 11:02, Started by
mihaigerard
, Oct 19 2018 12:19
·
0
#1
Posted 19 October 2018 - 12:19
Aerul pe care îl respiră călătorii din metroul bucureștean: de 10 ori mai nociv decât cea mai aglomerată intersecție din oraș!
https://www.libertat...civ-2426449/amp Nimeni de la mediu nu-i amendează pe ăștia, deși e cel mai folosit mijloc de transport în comun în București. |
#2
Posted 19 October 2018 - 12:28
Eu cred ce scrie in articol deoarece am o stare de somnolenta de fiecare data cand merg cu metroul.
Asta pt. ca inhalez CO2 in vagoanele Metrorex |
#3
Posted 19 October 2018 - 12:31
Si daca ii amendeaza ce? E companie de stat, ii doare undeva de amenzi.
Statul sa se amendeze singur = |
#4
Posted 19 October 2018 - 12:33
Ventilaţie insuficientă; infiltraţii de apă; mucegai; şobolani; cum ar putea să fie altfel "aerul" de la metrou?
Pe mine încă mă miră faptul că metroul funcţionează. |
#5
Posted 19 October 2018 - 12:34
mihaigerard, on 19 octombrie 2018 - 12:19, said:
Aerul pe care îl respiră călătorii din metroul bucureștean: de 10 ori mai nociv decât cea mai aglomerată intersecție din oraș! https://www.libertat...civ-2426449/amp Nimeni de la mediu nu-i amendează pe ăștia, deși e cel mai folosit mijloc de transport în comun în București. De unde vine aerul asta viciat? de la teava de esapament a metroului?!? |
#6
Posted 19 October 2018 - 12:35
Sunt particle de praf. E normal, mai ales în subteran. Mai puțin normal e faptul ca ventilația nu e conforma.
|
#7
Posted 19 October 2018 - 12:37
ok! SA FIE ASTUPAT!
sa fie demolat, sa fie inundat, sa fie scos din functiune, iar noile tronsoane, alea care nu au fost date in functiune, transformate in vile pentru alesi .. daca este asa de periculos pentru un om in tranzit prin metrou, pentru cei care isi desfasoara activitatea acolo, cum o fi? daca este asa de rahat aerul de acolo, un studiu comarativ cu calitatea aerului din metrourile din tarile cu apa calda se poate face? |
#8
Posted 19 October 2018 - 12:39
#9
Posted 19 October 2018 - 12:45
Confirm este un aer umed si greu respirabil in metrou. Trec destul de des pe langa o instalatie de aerisire a metroului si in ultimul timp nu am mai auzit sa functioneze... Momentan e sigurul mijloc de transport din Bucuresti, cu care poti sa ajungi cat de cat decent unde ai nevoie.
|
#10
Posted 19 October 2018 - 12:51
r_murphy, on 19 octombrie 2018 - 12:37, said:
ok! SA FIE ASTUPAT! sa fie demolat, sa fie inundat, sa fie scos din functiune, iar noile tronsoane, alea care nu au fost date in functiune, transformate in vile pentru alesi .. daca este asa de periculos pentru un om in tranzit prin metrou, pentru cei care isi desfasoara activitatea acolo, cum o fi? daca este asa de rahat aerul de acolo, un studiu comarativ cu calitatea aerului din metrourile din tarile cu apa calda se poate face? |
|
#11
Posted 19 October 2018 - 12:53
???!!!!
Quote
Cantiatea de CO2 din aer creşte îngrijorător la orele de vârf, mai ales în pasajele care fac legătura între staţiile de metrou şi în vagoanele arhipline. Ca poa nu ati aflat : expiratia contine bioxid de carbon! Praful - ala p[-e care il adceti pe talipile pantofilor, pe haine .. |
#12
Posted 19 October 2018 - 12:54
Gurile de aspiratie ale metroului sunt la nivelul solului langa statiile de metrou care de obicei sunt in zonele cele mai poluate ale orasului, deci fumul de esapament se duce in subteran. In mod normal ar trebui filtre, care ar trebui schimbate. Ventilatia se face doar prin capete adica prin statii doar nu si pe traseu.
In concluzie ce este afara este si in subteran. Sa nu mai zicem de aglomeratie, un om consuma in medie 7-8l de aer pe minut, cati oameni sunt in medie intr-un metrou dimineata 1000-2000? Edited by trid_ovi, 19 October 2018 - 12:56. |
#13
Posted 19 October 2018 - 12:56
r_murphy, on 19 octombrie 2018 - 12:37, said: ok! SA FIE ASTUPAT! sa fie demolat, sa fie inundat, sa fie scos din functiune, iar noile tronsoane, alea care nu au fost date in functiune, transformate in vile pentru alesi .. |
#14
Posted 19 October 2018 - 12:57
r_murphy, on 19 octombrie 2018 - 12:37, said:
ok! SA FIE ASTUPAT! sa fie demolat, sa fie inundat, sa fie scos din functiune, O megalomanie a unui regim infect care a distrus tot ce era bun in tarisoara asta. [aplauze in fundal] O gaura neagra a economiei Capitalei [aplauze prelungite si ovatii] Mai bune erau 5 telegondole si submarine teleportate! [aplauze furtunoase, popcorn si prezervative folosite aruncate in aer] |
#15
Posted 19 October 2018 - 12:58
|
#16
Posted 19 October 2018 - 13:06
Mie imi placea aerul/mirosul de la metrou.
Dar nu m-am gandit ca gazele de esapament ajung acolo. |
#17
Posted 19 October 2018 - 13:06
#18
Posted 19 October 2018 - 13:07
trid_ovi, on 19 octombrie 2018 - 12:54, said:
Gurile de aspiratie ale metroului sunt la nivelul solului langa statiile de metrou care de obicei sunt in zonele cele mai poluate ale orasului, deci fumul de esapament se duce in subteran. In mod normal ar trebui filtre, care ar trebui schimbate. Ventilatia se face doar prin capete adica prin statii doar nu si pe traseu. In concluzie ce este afara este si in subteran. Sa nu mai zicem de aglomeratie, un om consuma in medie 7-8l de aer pe minut, cati oameni sunt in medie intr-un metrou dimineata 1000-2000? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users