Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kia Soul EV 2018
Last Updated: Apr 30 2023 02:34, Started by
Crispy23
, Oct 11 2018 11:01
·
0
#127
Posted 15 December 2018 - 11:58
Crispy23, on 15 decembrie 2018 - 07:01, said: Poate ar trebui s-o compari cu o Kia Soul cu motor termic ca sa fie corecta. Dar da, strict economic Logan pe GPL sau 1310 pe GPL, etc etc In timp, cu productia de masa, se vor ieftini si electricele si poate vor deveni mai rentabile din pdv economic. Se uita totusi chestia cea mai importanta aici: poluarea! Faptul o electrica o muta din oras in afara lui este cel mai mare castig pentru care as fi dispus sa platesc mai mult. Sanatatea mea si a copiilor mei, a noastra ca societate, e cea mai importanta |
#128
Posted 15 December 2018 - 16:06
m6d, on 15 decembrie 2018 - 00:45, said: Cred ca aici se joaca toată faza...economie de 150 euro/ luna x12 lunix4 ani= 7200 euro....plus prețul mașinii...Ă®ncă nu merita. Dacă faci, ca 70% dintre muritori vreo 30-45 km/ zi....nici o șansa pana in 2025. Asta e, trebuie sa apara mașini de genul asta sub 18-20.000 euro...atunci o sa se schimbe tot jocul....și se pare ca asta face VW cu noua platforma . |
#129
Posted 15 December 2018 - 16:22
figo1988, on 15 decembrie 2018 - 07:49, said:
In spiritul segmentului mașinilor electrice, acel sub 30k euro cred că o sa se transforme in de la 40k+ MicroEdge, on 15 decembrie 2018 - 16:06, said:
Tocmai, Zoe e criticată...dar cine urca in eup că să îl.critice. Dar dacă plătim alimentarea....niciodată nu se mai amortizează...ba chiar poate costa mai mult deplasarea decât cu fosil (vezi rețea Telekom și altele) |
#130
Posted 15 December 2018 - 18:32
Nu totul in viata se rezuma la factorul economic. Altfel, cum s-a spus deja, toata lumea ar avea doar Logan.
Masina electrica este mult mai placut si mai usor de condus si de intretinut decat una cu motor cu combustibili fosili. Si asta v-o spune un pasionat de masini (cica sunt singurul din Timisoara care cumpara revista Top Gear de la inmedio, pe comanda speciala ). |
#131
Posted 15 December 2018 - 22:57
Si cat mai e la inmedio? Pe mine ma batea gandul sa imi fac pe site abonament 89 lire, pe un an, cu livrare acasa - 13 reviste (inclusiv bonusul de final de an).
|
#132
Posted 17 December 2018 - 14:48
In jur de 55 RON.
Nu mi-am facut abonament pentru ca nu ma pot baza pe postas. Nu-mi vine toata corespondenta, multe chestii se pierd... Edited by kolfleading, 17 December 2018 - 14:49. |
#133
Posted 17 December 2018 - 20:27
Felicitari crispy ca ai postat si partile negative.
Am adunat si eu cateva la Leaf-ul meu 2018, dar nu am avut unde sa le spun, pentru ca la ce am citit pana acum pe topicele initiate de veteranul bzalex nu am avut curajul sa imi fac un jurnal de bord si m-am dezabonat de la cel cu achizitie masina electrica. Legat de becuri, sti ca si eu m-am plans ca sunt aproape toate cu incandescenta si halogen la Leaf, ceea ce la o electrica mi se pare cel putin ciudat sa fie incluse. Eu oricum, am cam "led-izat" tot ce se putea, cu Philips si Osram, inclusiv faza scurta. Sunt multumit de rezultat, mult mai buna lumina, pe langa consum. Oricum, ma bucur ca nu ai alte probleme mai grave cu masina. Pe de alta parte chiar daca ai avea vreo problema, cei 7 ani de garantie reali ar trebui sa te linisteasca. Eu am facut cateva revizii si o interventie pe garantie la Baneasa si au fost super OK. |
#134
Posted 19 December 2018 - 06:15
Multumesc 75crdi. Spune-mi te rog cum se comporta Leaf-ul acum, iarna? Cum tin bateriile?
Daca in noiembrie aveam consumul pana in 14 kWh / 100 km acum e undeva intre 15 si 16 kWh / 100 km. |
#135
Posted 19 December 2018 - 20:58
Iti zic eu. Am ajuns la 30 - 35kWh/100km. Asta cu drumuri scurte de 5 - 10 km, 30km/zi. Incalzire dimineata 10 minute si caldura pe 22. Autonomie 50-60 km fata de 100km vara. Asta prin oras.
Prin exterior pe la 20-25kWh. Autonomie cam 80km din cei 120km cati faceam vara. Am sa pun asta si pe jurnalul meu ca nu am mai scris de mult. |
#136
Posted 20 December 2018 - 09:36
Multumesc bzalex pentru raspuns, am observat ca 75crdi e foarte retinut cand trebuie sa dea ceva detalii despre masina lui!
Astazi am facut 4000 km cu masina. Am incarcat-o o singura data la un ''fast charger'' si o singura data pana la 100%. O incarc la serviciu, in general pana la 70-75%, acasa niciodata pana acum. Am ramas cu aceiasi 16 lei platiti pana acum pentru o incarcare. Azi dimineata termometrul arata -7 grade cand am plecat, la destinatie erau -4. Am plecat cu 37% baterie si dupa 45 km am ramas cu 15%. Conform computerului de bord am consumat 11.4 kWh pe aceasta distanta. E adevarat ca 80% din drum e ''la vale''. Tot drumul a mers incalzirea in volan si in scaun, temperatura setata pe 20 grade, driver only. Viteza medie 50 km/h. La intoarcere consumul e undeva intre 19 si 21 kWh, drumul fiind acum 80% urcare. La aceste temperaturi ma declar multumit. Edited by Crispy23, 20 December 2018 - 09:38. |
|
#137
Posted 20 December 2018 - 10:02
In regimul tau de functionare de 80 km pe zi naveta + alte mici plimbari dar nu zilnice, la temperaturi cu minus ar rezulta ca nu iti ajunge de 2 zile o incarcare full pana la 100%. Nu este incomod si anevoios sa incarci zilnic? Ma gandesc ca bagi masina la incarcat, si dupa un timp revii sa o scoti, pentru ca nu poti lasa masina acolo 8 ore cat esti la munca, nu e safe si ocupi locul, in caz ca mai vrea cineva.
Edited by Deenman, 20 December 2018 - 10:04. |
#138
Posted 20 December 2018 - 10:18
Distanta zilnica e de 95-110 km. Nu vad ce problema ar fi daca o incarc zilnic. Nu dureaza mai mult de un minut sa o pun la incarcat.
Timpul necesar de incarcare pentru 1% din baterie este de 3.4 minute, la o putere de incarcare de aprox. 6 kWh. Ma uit la ceas cand o pun la incarcat si in functie de cat vreau sa o incarc setez alarma pentru ora respectiva. Ies si o deconectez...e simplu. Fiind proprietate privata nu poate incarca nimeni din afara fara aprobare si ea vine de la...mine! Edited by Crispy23, 20 December 2018 - 10:39. |
#139
Posted 20 December 2018 - 10:51
Deenman, on 20 decembrie 2018 - 10:02, said:
Nu este incomod si anevoios sa incarci zilnic? Ma gandesc ca bagi masina la incarcat, si dupa un timp revii sa o scoti, pentru ca nu poti lasa masina acolo 8 ore cat esti la munca, nu e safe si ocupi locul, Unsafe? de ce ? masina are management. Cand ajunge la 100% (sau cat i-ai setat din soft, daca permite) se opreste din incarcare. |
#140
Posted 20 December 2018 - 11:11
Pai daca incarci la munca de exemplu, si mai ai colegi cu masina electrica, nu trebuie sa o tai dupa 2-3 ore? zic si eu.
|
#142
Posted 20 December 2018 - 11:59
Cel mai mult conteaza puterea statiei de incarcare. Daca statia este rapida (peste 40 kW) poate incarca o baterie de 30 kW de la 0 la 100% in 30-40 min.
Edited by Crispy23, 20 December 2018 - 12:03. |
#143
Posted 20 December 2018 - 12:10
Deenman, on 20 decembrie 2018 - 10:02, said:
Nu este incomod si anevoios sa incarci zilnic? Ma gandesc ca bagi masina la incarcat, si dupa un timp revii sa o scoti, pentru ca nu poti lasa masina acolo 8 ore cat esti la munca, nu e safe si ocupi locul, in caz ca mai vrea cineva. Coboară și el sau urcă (după caz), că doar nu e robot să lucreze încontinuu. |
#144
Posted 20 December 2018 - 12:18
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users