Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 

VW Golf 7 Highline 2.0 TDI 150CP

- - - - -
  • Please log in to reply
808 replies to this topic

#793
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,598
  • Înscris: 15.06.2007
Eu nu te contrazic, dar tot in Romania mai circula zeci de mii de masini mai vechi de 2017. Un atelier care mai are si un aparat de incarcat clime nu stiu cum face daca dupa un client cu masina mai noua ii vine unul cu o masina mai veche sau invers, ca nu stiu cum fac ei cu tipul de agent frigorific.  Sunt zeci si sute de tipiri de agent frigo folosite in industrie si nu toate sunt compatibile intre ele.

Pe criteriul asta cred ca doar la reprezentanta as incarca clima, ca sa fiu sigur.

#794
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Nu stiu cate variante de refrigerant auto credeti voi ca se folosesc pe piata insa in practica sunt doar 2 mari si late: R134a si R1234yf (pentru masini fabricate in ultimii 6-7 ani).
Robotii multifunctionali de servisare AC functioneaza fie cu unul fie cu celalalt - > un service care serviseaza ambele variante va avea cate un robot pentru fiecare.

In general R1234yf este evitat de service-urile mici datorita costurilor foarte mari asociate.

Edited by closchkutza, 07 August 2023 - 13:51.


#795
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 closchkutza, on 07 august 2023 - 13:50, said:

Nu stiu cate variante de refrigerant auto credeti voi ca se folosesc pe piata insa in practica sunt doar 2 mari si late: R134a si R1234yf (pentru masini fabricate in ultimii 6-7 ani).
Robotii multifunctionali de servisare AC functioneaza fie cu unul fie cu celalalt - > un service care serviseaza ambele variante va avea cate un robot pentru fiecare.

In general R1234yf este evitat de service-urile mici datorita costurilor foarte mari asociate.
Asa este.
In multe situații, reprezentantele auto nu iti oferă servicii mai de calitate ca unele service-uri mici,autorizate care au profesioniști mai buni ca și reprezentantele.
Da, sunt anumite chestii tehnice pe care le poți rezolva doar la reprezentante și la mai putine service-uri auto, mici, din lipsa de sdv-uri.
Când ai autoturismul in garanție, esti legat de reprezentanta.

Edited by max_01, 07 August 2023 - 14:41.


#796
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Am efectuat o alta revizie la autoturism.Inlocuit toate filtrele cu aceeași marca, Mahle și uleiul la motor, cu ulei original VW 0W30 , produs în iunie 2023, de către Shell care deocamdată, produce uleiul original pentru motorizările VAG.
Ca de fiecare data, cu ocazia înlocuirii uleiului de motor am înlocuit și șurubul cu piulița aferenta pentru baia de ulei.
Am înlocuit și ștergătoarele pentru parbriz si luneta, marca Bosch, cu ștergătoare marca SWF.Am optat pentru marca SWF deoarece fata de Bosch care da comanda la alta firma sa ii facă ștergătoare cu marca Bosch, la care, Bosch, își adaugă un profit, SWF chiar fabrica ștergătoare.

Edited by max_01, 28 August 2023 - 19:46.


#797
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,229
  • Înscris: 12.12.2011
Confirm calitateq SWF, luate în martie, anul trecut, șterg la fel de bine și acum. S-a decolorat cauciucul exterior, e și normal,  însă cel care ia contact cu parbrizul e 👌

#798
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 corcodel10, on 29 august 2023 - 07:31, said:

Confirm calitateq SWF, luate în martie, anul trecut, șterg la fel de bine și acum. S-a decolorat cauciucul exterior, e și normal,  însă cel care ia contact cu parbrizul e 👌
Înseamnă că am luat o decizie corecta.😉

Cu ocazia actualizării sistemului de navigatie am constatat anumite schimbări la situl oficial VW, de unde se fac, gratuit, actualizările la hărți și softul de navigație:
-nu mai apare data update-lui.Probabil ca să nu vedem cât de rare sunt aceste update-uri.
-este menționat producatorul hartilor: Here.

#799
amami

amami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,676
  • Înscris: 20.09.2010
Ce versiune de software și de hartă ai acum ?

#800
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 amami, on 05 septembrie 2023 - 18:58, said:

Ce versiune de software și de hartă ai acum ?
Versiunea de harta este VO39598O9PDO33O ECE 2023/2024.

Edited by max_01, 10 September 2023 - 15:06.


#801
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Salut,

A trebuit să schimb discuri și plăcuțe față spate (prima dată de când am mașina). Am ales ATE și m-au costat 1850 RON.

Discurile erau cele originale și zic eu c-au fost foarte bune dacă au ținut 180K km. Plăcuțele mai mergeau da discurile se tociseră și începuse să trepideze la frâne mai bruște.
Am comandat și caucioace de iarnă GOODYEAR UG 8 MS 205/55R16 91H care m-au costat 1470 Ron.
În primăvara am luat și 4 de vară OODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE 2 225/45R17 91W care m-au costa 1620 Ron.

Bateria schimbată la începutul iernii trecute Varta SILVER DYNAMIC AGM E39 70Ah care m-a costat și aia 800 Ron.

Per total...m-a rupt anu ăsta mașina...da erau consumabile. O bucată de vreme sper să nu mai trebuiască investit în ea Posted Image

#802
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postgoguxx2000, on 05 noiembrie 2023 - 12:36, said:

Salut,

A trebuit să schimb discuri și plăcuțe față spate (prima dată de când am mașina). Am ales ATE și m-au costat 1850 RON.

Discurile erau cele originale și zic eu c-au fost foarte bune dacă au ținut 180K km. Plăcuțele mai mergeau da discurile se tociseră și începuse să trepideze la frâne mai bruște.
Am comandat și caucioace de iarnă GOODYEAR UG 8 MS 205/55R16 91H care m-au costat 1470 Ron.
În primăvara am luat și 4 de vară OODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE 2 225/45R17 91W care m-au costa 1620 Ron.

Bateria schimbată la începutul iernii trecute Varta SILVER DYNAMIC AGM E39 70Ah care m-a costat și aia 800 Ron.

Per total...m-a rupt anu ăsta mașina...da erau consumabile. O bucată de vreme sper să nu mai trebuiască investit în ea Posted Image
Chiar ca ai cheltuit niște bani insa sa fie cu folos.
Eu as fi mers pe discuri si placute de frana originale.Deocamdata nu am probleme cu placutele si discurile de frana.
Ai făcut o revizie la sistemul de climatizare?Înlocuit uleiul de la compresor si completat cu freon?
Ce ulei de motor folosești?Eu folosesc ulei original VW 0w30.Nu depășesc 10.000km rulați, majoritatea făcuți extraurban.
Saptamana trecuta am schimbat lichidul de frana.Am folosit produsul original VW.
Azi am echipat autoturismul cu cauciucurile de iarna care arata impecabil.Voi mai trage pe ele, inca 2 ani, dacă va fi posibil.
La primăvara ma asteapta o cheltuiala mai consistenta.Voi inlocui anvelopele de vara cu unele noi, fabricate în anul 2024.La mărimea R18, mai ales ca voi opta pentru o marca premium, nu voi iesi prea ieftin.Inca nu m-am hotarat ce anume voi cumpara.O sa vad la primavara, la inceputul lunii aprilie.
Luna viitoare voi incarca bateria cu redresorul.Desi aparent bateria functionează impecabil,o încarcare cu redresorul nu ii strica.
Anul viitor, în noiembrie, trebuie sa fac revizia și la sistemul Haldex-tracțiune 4x4.Voi folosi tot ulei original VW.

Edited by max_01, 21 November 2023 - 18:57.


#803
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,464
  • Înscris: 16.07.2017

View Postgoguxx2000, on 11 octombrie 2018 - 08:44, said:

Salutare,

Ieri am luat mașina de la DasWeltAuto Suceava și am zis să deschid un jurnal de bord [
Mașina este second hand, din 2015 mai (05.05.2015) și avea aproape 120K de km.
La câți kilometri rulați ai ajuns?Te necăjeste, uneori, filtrul de particule cu regenerarile sale?

Edited by freddy2017, 26 November 2023 - 11:25.


#804
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Acu am 182K parcă :) Am tempomatul activat tot timpul și nu văd km totali decât atunci când opresc mașina și nu-s atent.

Nu am avut probleme cu regenerarea pâna acum.

Am făcut Max revizia la climatizare că-mi făcea probleme. Aproape se oprea după juma de oră și nu mai băga rece. S-a dovedit că trebuia completat freonul...aveam nu-ma 150 din 500 parcă ziceau cei de la service. Drept e că după completarea freonului n-am mai avut nici o problemă și clima merge perfect!
Ulei folosesc Castrol Edge 5W30 care respectă norma VW pt Euro 6. Și eu schimb uleiul la an că nu fac mai mult de 10-12K de km.

#805
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
După 2 ani de utilizare și câteva cicluri de încărcare cu redresorul, ultimul ciclu fiind finalizat azi, starea bateriei auto este acum, aceasta:


 max_01, on 13 decembrie 2023 - 14:22, said:

După 2 ani de utilizare și câteva cicluri de încărcare cu redresorul, ultimul ciclu fiind finalizat azi, starea bateriei auto este acum, aceasta:

SOH este starea de sănătate a bateriei iar SOC nivelul de încărcare al bateriei.
Din măsurători, rezulta ca în 2 ani de exploatare, bateria a suferit 5% uzura/degradare.

Attached Files


Edited by max_01, 13 December 2023 - 14:30.


#806
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Luna viitoare voi echipa autoturismul cu anvelope noi, la mărimea 225/40/18, de vara.Obligatoriu va fi o marca premium și un DOT din acest an, cât mai proaspăt posibil.
În acest moment Continental Premium Contact 7, model apărut pe piața, în anul 2022, este principala preferinta.
De ce o marca premium și nu una , non premium?Cea premium este mai longeviva și performanta adică oferă o aderenta mult mai buna, în orice situații și condiții meteo decât una non premium care este mai ieftina.

Edited by max_01, 04 March 2024 - 12:03.


#807
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Am lăsat pentru circa 28 de ore, bateria auto, la încărcat cu redresorul automat.Inainte de încărcare, lăsând aprinse în prealabil, farurile și semnalizatoarele circa 12 secunde,  apoi am măsurat bateria, SOH-ul a fost 94% iar după încărcare, 99%.
SOH= starea de sănătate a bateriei.
În aceasta iarna, din anumite motive, am circulat foarte puțin cu autoturismul, adică sub 600km.Autoturismul a stat mai mult în parcare asa ca bateria a fost afectata negativ .


#808
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
O recenzie de anul trecut, pentru anvelopa de vara cu dimensiunea 225/40/18", fiind testate 6 anvelope de vară de performanță ultra înaltă.
https://www.tyrerevi...e-Tyre-Test.htm

Edited by max_01, 12 April 2024 - 22:18.


#809
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Azi am comandat 4 anvelope de vara, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, la dimensiunea 225/40/18",cu DOT 2024.
Asa cum am afirmat, inițial am vrut  Continental Premium Contact 7 apoi am luat în calcul, Continental SportContact 7, o anvelopa foarte performanta care însă, din ce zic unii, se uzează mai repede.Probabil  în situația în care circuli frecvent cu viteze foarte mari, peste 180km/h, pe autostrada, în Germania,acolo unde este posibil.In fine,  pana la urma am optat pentru ce am spus.Sunt convins ca nici Continental Premium Contact 7 nu ar fi fost o alegere rea.

Edited by max_01, 16 April 2024 - 17:08.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate