Reziliere/reinnoire contract TV/internet.
Last Updated: Oct 15 2018 18:19, Started by
AMETHIST
, Oct 08 2018 17:48
·
0
#19
Posted 08 October 2018 - 19:00
Eu i-am platit magarului cativa ani net Business fara sa-mi spuna ca acel tip de abonament nu mai exista, am trecut la RDS fluierand si nu regret nimic, diferenta calitatii serviciilor e ca de la cer la pamant.
|
#20
Posted 08 October 2018 - 19:01
Si eu azi am semnat contractul cu RDS, dar pana acum TVB era singura optiune. :/
Edited by AMETHIST, 08 October 2018 - 19:02. |
#21
Posted 12 October 2018 - 20:29
Revin cu detalii.
Marti 09.10.2018 baietii mi-au deconectat internetul si cablul TV. In contract scrie ca oricare parte poate sa incheie contractul unilateral cu un praviz trimis in scris cu 30 de zile inainte. Sau poate fi incheiat la zi cu acordul partilor, dar nu e cazul. Am sunat la firma, sa intreb daca in momentul de fata sunt abonat la ei. Au zis ca da si o sa se intereseze care e situatia. Dupa mai multe telefoane mi-au zis ca nu mai sunt abonat la ei, ca au reziliat contractul "ca asa a hotarat seful" si nu ma conecteaza la loc daca nu semnez alt contract pe 2 ani, ca ei au schimbat cablurile cu altele mai performante, pe cele vechi leau scos si pe cele noi nu ma pot conecta daca nu semnez alt contract pe 2 ani. Dar desi nu mai sunt abonat la ei, luni 15.10.2018 sa merg sa platesc factura pe alea 9 zile cat a mers netul luna asta. Am facut o reclamatie la ANPC, dar probabil n-o sa fie luata in calcul ca ar fi trebuit sa ma adresez in scris operatorului, sa astept 30 de zile raspuns si abia dupa sa fac reclamatia. Mai pot face ceva? |
#23
Posted 13 October 2018 - 07:29
#24
Posted 14 October 2018 - 13:31
Nu prea o sa ai sanse sa te reconecteze pentru cateva zile. Numai sa ai noroc sa vina RDS mai repede... Posibil sa se aleaga cu o amenda de la ANPC, oricum din ce povestesti, firma e pe moarte.. Dupa cum se comporta cu clientii, merita sa crape rapid... Mai repede incearca sa vorbesti cu cei de la RDS, poate un mic ,,impuls" echipei care se ocupa de instalare, iti rezolva mai rapid problema.
Edited by baribalu, 14 October 2018 - 13:31. |
#25
Posted 15 October 2018 - 18:19
Nu le pasă, după cum am spus. Sunt cu un picior în groapă oricum.
N-ai făcut rău cu reclamația la ANPC, n-are ce să-ți strice. Dar fugi de ei cât mai repede, și evident, în niciun caz nu semna contractul ăla pe 2 ani cu ei. Eu am stat pe internet mobil o lună când am schimbat provider-ul, nu a fost așa de rău pe cât credeam. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users