Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Golf 1.0 TSI facelift

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
930 replies to this topic

#919
sneaker

sneaker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 04.04.2004
Când cumperi mașină nouă e normal să nu fii nevoit să torni bani cu găleata  pentru întreținere. La sh deja cu jdemii de km, desigur că morcovu-i mai mare și nu mai pare așa mult un schimb de ulei și filtre la 10k... Taică-mio are de 5 ani 1.0 TSI, 100.000km și fix 3 revizii până acum. I-am mai schimbat eu filtrul de aer pe furiș Posted Image) nici nu vrea să audă de umblat la ea mai mult decât „trăbă”. Mașina merge perfect, niciun zgomot dubios sau vreun bec aprins prin bord. Să nu uităm că atât uleiurile cât și condițiile actuale în RO (drumuri, praf etc) sunt considerabil mai bune azi decât cu 20 de ani în urmă. Că nu mai ține încă 5 ani în ritrmul ăsta, posibil. Dar va fi problema altcuiva cel mai probabil.

Edited by sneaker, 08 August 2023 - 07:36.


#920
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007
Nu vad de ce sa nu tina, romanii s-au obisnuit sa schimbe mai des decat trebuie uleiul pentru ca multi iau masinile cand deja au spre 200.000 de km si spera sa traga de ele cat mai mult.

Din moment ce dupa 25.000 de km parcursi cu un ulei masina consuma 4 la drum lung, inseamna ca ungerea e foarte buna.

#921
thefreshmaker

thefreshmaker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 05.06.2007
Eu dețin o Skoda Fabia 3 din 2016, motor de 1.2 TSI 90 cp.
Are 105k km in prezent, după 7 ani.
Am schimbat uleiul la 28k km sau 2 ani mereu. Merge ca nouă, nu am avut nici o problemă, nu consuma ulei deloc. Am schimbat doar plăcute și discuri frâna față la 80k și spate la 100k,in rest nimic, sunt foarte mulțumit. Doar până la prima revizie, pe la 20k km, am completat cu ceva ulei, după aia nu a mai consumat deloc.
Probabil contează și modul de exploatare a mașinii. Eu circul 90% extraurban, nu fac porniri multe zilnic la rece, circul 2 persoane doar, nu o turez tare când e uleiul rece, nu stau în coloane in trafic aglomerat decât foarte puțin, rar.
Daca aș circula in București de exemplu probabil nu aș sta atâția km totuși să schimb uleiul.
Am mai luat și un Kamiq 1.0 tsi 110cp și intenționez să îl tratez la fel.

#922
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
Asa e normal, cand spune masina. Toate sh-urile cumparate de afara tot asa fac intretinerea, nu sta nimeni sa le bibileasca.

#923
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,230
  • Înscris: 12.12.2011
Mașina, cel putin la Skoda, spune când îi expiră zilele sau atinge nr de km setați la revizie: 15 000 km sau 30 000 km. La mine, nu are senzor la ulei ca sa verifice calitatea lui. Octavia bolid, 1.0 tsi. Dupa 12-13k km, uleiul era negru mereu. Mers 95% din km in afara orasului, cu viteze destul de constante, peste 50 km/h.
Oraș vede doar până ies din el și ce mai meeg ocazional, cu treabă, prin Bucale.

#924
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

 corcodel10, on 08 august 2023 - 16:00, said:

Dupa 12-13k km, uleiul era negru mereu.
Uleiul e "negru" la putin timp dupa ce l-ai schimbat. Ala nu e un semn ca trebuie schimbat.

Anyway, la anul sper ca fac ultimul schimb de ulei din viata mea :D Sigur, o sa trec in alta tabara, a celor care schimba acumulatorii masinii ... parca vad ca si acolo unii o sa zica sa ii schimbi cand scade randamentul la 90-95%/5 ani, altii o sa zica ca merge sa-i schimbi si la 80-85%/10 ani :D

#925
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

 corcodel10, on 08 august 2023 - 16:00, said:

Mașina, cel putin la Skoda, spune când îi expiră zilele sau atinge nr de km setați la revizie: 15 000 km sau 30 000 km. La mine, nu are senzor la ulei ca sa verifice calitatea lui. Octavia bolid, 1.0 tsi. Dupa 12-13k km, uleiul era negru mereu. Mers 95% din km in afara orasului, cu viteze destul de constante, peste 50 km/h.
Oraș vede doar până ies din el și ce mai meeg ocazional, cu treabă, prin Bucale.

La mine intervalul e variabil, de pana la 30k km. In functie de tipul de rulaj, km ramasi pana la schimb variaza destul de drastic. La rulaj preponderent (nu integral) urban intervalul scade destul de rapid spre o estima de 20-22k km. Daca merg exclusiv extraurban dupa un schimb, pare intradevar sa mentina ca tinta ceva apropiat de 30k. Masina e Octavia 3, 1.8 TSI.

#926
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,198
  • Înscris: 12.09.2013
1,8 tsi e motorul ala mancator de ulei....rebut total!

#927
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Ala e cel până în 2013, gen 2. El are gen 3 pe curea și dual port, aka cea mai buna varianta de 1.8tsi, după au scos dual port, cost cutting.
Orice ea888 gen3 și distribuție pe curea nu mai are problemele faimoase la gen 2. Nu tu ulei mâncat (simeringurile + pistoane proaste), nu tu întinzător lanț prost etc. 1.8 și 2.0 foarte reușite, 1.0 la fel. 1.5 avea mici probleme de soft și acel efect ciudat la turații mici in treapta 1-2. Nici una din generațiile noi nu mai au probleme cu uleiul din 2014-2105 încoace.

#928
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

 raducut123, on 10 august 2023 - 20:37, said:

1,8 tsi e motorul ala mancator de ulei....rebut total!

Habar nu ai despre ce vorbesti... Singurul 1.8 TSI/TFSI cu probleme a fost cel GEN2. Din 2013 a fost montat GEN3, care n-are nicio treaba cu mancatul uleiului...

 t-balt, on 10 august 2023 - 22:19, said:

Ala e cel până în 2013, gen 2. El are gen 3 pe curea și dual port, aka cea mai buna varianta de 1.8tsi, după au scos dual port, cost cutting.
Orice ea888 gen3 și distribuție pe curea nu mai are problemele faimoase la gen 2. Nu tu ulei mâncat (simeringurile + pistoane proaste), nu tu întinzător lanț prost etc. 1.8 și 2.0 foarte reușite, 1.0 la fel. 1.5 avea mici probleme de soft și acel efect ciudat la turații mici in treapta 1-2. Nici una din generațiile noi nu mai au probleme cu uleiul din 2014-2105 încoace.

Corect, e dual port injection, nu consuma ulei dar distributia este tot pe lant la GEN3 (si 1.8 si 2.0), evident revizuita si fara probleme.

#929
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
5ani - 55200km
Bateria da semne de oboseala. In primul an masina a stat cu lunile nepornita si nu am deconectat bateria asa cum scrie in manual daca stationeaza mai mult de 2saptamani. Acum tot la fel sta pentru ca folosesc alta masina.
Amortizoare spate putin curse, nimic grav, sunt la 90%.
Tapiterie scaun sofer cu urme de uzura, nu am folosit protectii, huse etc.
Am schimbat ulei de 2x...prima data la reprezentanta unde a costat de 3x mai mult decat al doilea schimb facut de mine. Pentru banii aia nu mi-au montat scutul corect. Inca de la inceput am spus ca urasc sa ma duc cu ea la reprezentanta pentru ca stiu ce e acolo si nu m-am inselat.
Am schimbat filtrul de polen de 2x, intr-o perioada am avut probleme cu mirosul de mucegai de la AC l-am rezolvat cu ozonizare 30min. Am trecut de la filtrul de carbon la cele cu strat antibacterian si particule PM2.5. Romania este o groapa de gunoi. Pot sa zic ca isi fac treaba pentru ca pe masina de la munca nu am asa ceva si pute aproape la fel ca afara.
La 3 ani am schimbat lichidul de frana. Avea ceva impuritati si apa.
Pe la 4ani 2 baterii la ambele chei.
Recent 3 bujii si filtrul de aer care mai duceau. Filtrul de aer avea si ceva urme de apa.
Am completat 200ml antigel.
Consumul mediu ramane intre 4.8 si 6.7% cand am mers mult pe autostrada sau in oras.
Sunt multumit de masina nu am avut nici asteptari mai mari nici mai mici. Arata ok pe sub ea cu inceput superficial de rugina cum are Ford Focus din fabrica. Masina a stat doar afara nu a vazut garaj insa am incercat sa o tin macar la umbra macar cateva ore pe zi.
Am folosit zeci de modele de masini, majoritatea pe benzina, (vreo doua inchiriate pe banii mei) dar aceasta a fost prima si sper si ca ultima masina pe care dau banii.

Altele pentru ca locuiesc in Romania
Stergatoare noi fata/spate. Cel din spate a fost zgomotos de cand am primit masina cu 11km. Clar nu a fost nou cineva l-a schimbat in reprezentanta.
Am schimbat parbriz de 2x din cauza pietrelor de pe sosea, multe ciobituri pe care nu le-am reparat la timp. Unul din stergatoare era taiat dar erau bune nu faceau zgomot. Am zgomot in oglinda retrovizoare din interior de la cele doua demontari. Vibratii care se aud incet dar sunt enervante. Am pus o guma de mestecat e ok pana am timp sa o desfac.
Vopseaua e ok dar cu foarte multe ciobituri de la pietrele de pe sosea. Imi aduc aminte cum a trecut un tir in viraj si mi-a aruncat zeci de pietre pe un drum proaspat razuit.

Important
Nu am completat niciodata ulei intre schimburi, asta pentru desteptii aia care spuneau ca rupe uleiul desi ei avusesera doar diesel cu 1mil km toata viata.

#930
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008
Initiator, mai ai aceasta motorizare?După 6 ani de exploatare, ai mai cumpara asa ceva?Recomanzi motorizarea 1.0 tsi?

Edited by dennis_2005, 17 March 2024 - 14:56.


#931
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007
Eu fac in vara 8 ani cu motorizarea asta, 97.000 de km si as cumpara-o din nou fara discutie daca m-as intoarce cu 8 ani in urma. Putere absolut suficienta, consum mic inclusiv pe autostrada (5.4 pe autostrada, 4.5 pe europene, la mers relaxat scoti si sub 4, 8-9 in oras in medie dar si sub 7 daca mergi mai relaxat), silentios, se incalzeste repede iarna, singura problema pe care o am pana acum e ca trebuie sa schimb capacul la pompa de apa ca pierde un pic de antigel (dar asta nu are treaba cu motorizarea). Dar nu e nimic urgent, o sa o schimb probabil cu tot cu distributie la un moment dat dupa 100.000, ca daca nu ma insel ca sa poata schimba pompa de apa trebuie sa dea jos si distributia.

In rest am schimbat uleiul doar de patru ori (se schimba oficial la 30.000/2 ani, eu l-am schimbat pe la 23-25.000/21-23 luni) si am completat in total un litru de ulei in 8 ani, cam dupa ce aveam deja 15-20.000 de km mersi cu acel ulei.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate