Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

2008 Volkwagen Golf VI

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
433 replies to this topic

#325
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Amice eu inteleg ca esti fan VW ( inteleg si pt ca am unul ) insa te faci de ras

Renou are din ce inteleg mai sus 2 motoare noi
1.4 tce de 130  si 2.0 dci de 160
plus o automata nouain 6 trepte
iar aici la noutati se pot adauga si dci-urile alea mici de 90 si 110 pt ca au filtru ceea ce e important, dar sa le trecem la evolutii si sa nu leamintim

golful ce are nou, cu adevarat nou  dsg-ul ala in 7 trepte, eu nu spun ca e de ici de colo, dar daca numaram noutatile ...

si ce treaba au aici noutatiel , daca 2.0dci, nu e nou inseamna ca e naspa, sau 2.0tce de 180, trebuia sa fie nou ca sa fie misto si sa til doresti???
sau tdi de 140, e naspa ca nu e nou acum lansat, deasta no sa-l cumpere nimeni ???

si adica dc e golful la ani distanta si dc e m3 simulacru de masina??? ai mers ai mirosit, ai vazut ???

E posibil ca golful sa fie mai bun, pt ca si pana acum a fost mai bun , dar ... la ani lumina .. nu m-as hazarda

Iar la treaba cu simulacru....

ti-ar placea savina acum un fan BMW sau mb sa-ti explica ca vw e un simulacru de masina

Cat despre articol, e usor tendentios, de ce nu stiu nu ma leg, dar 1.5 dci asa in 2 supape cum e el, este motor,  trage ...rezonabil dar consuma realmente f putin

#326
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostVlad_int1, on Oct 3 2008, 12:35, said:

Pai in cazul asta ce ar fi sa dai tu un exemplu de model nou aparut in ultimii ani ! Nici o marca auto nu mai construieste un model gandit in intregime de la 0 , cu atat mai mult daca modelul precedent a fost unul de succes.
Nu mai exista masina noua de la 0 de cel putin 30 de ani.Sa fim seriosi...daca Maximus bate campii, nu tre' sa fiti si voi nebuni si sa incepeti cu d-astea.Tocmai am zis in alt thread ca GM inca foloseste la unele modele cutiile automate in 3 trepte!Pt ca sunt ieftine si extra-testate, iar masina este f ieftina.

#327
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
3 trepte? :huh:

Eu zic ca-s 4, minim. La care model ai vazut tu 3, in MY 2008? Sau fie, sa inceapa MY cu 20... (nu pot scrie 2 0 0 x pentru ca imi transforma 0 x in sn :huh:). Sa fie macar din cincinalul asta sau din cel precedent.

Edited by AlexIP, 05 October 2008 - 01:35.


#328
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006

View PostAlexIP, on Oct 4 2008, 18:27, said:

3 trepte? :huh:

Eu zic ca-s 4, minim. La care model ai vazut tu 3, in MY 2008? Sau fie, sa inceapa MY cu 20... (nu pot scrie 2 0 0 x pentru ca imi transforma 0 x in sn :huh:). Sa fie macar din cincinalul asta sau din cel precedent.

n-am citit ce s-a scris inainte, raspund numai la intrebarea ta...manuale nu stiu, dar automate au fost. prima imi vine in minte Toyota care a vandut pana in 2002 (au oprit fabricatia parca in 2001) Corolla cu automata in 3 trepte, parca ii zicea E110. Americane sigur au fost destule pana mai tarziu putin, ca aia se misca mai greu. Dar ai dreptate, nu cred ca in ultimii cel putin 5 ani sa se fi mai pus mai putin de 4 trepte pe vreo masina.

#329
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostAlexIP, on Oct 5 2008, 02:27, said:

3 trepte? :huh:

Eu zic ca-s 4, minim. La care model ai vazut tu 3, in MY 2008? Sau fie, sa inceapa MY cu 20... (nu pot scrie 2 0 0 x pentru ca imi transforma 0 x in sn :huh:). Sa fie macar din cincinalul asta sau din cel precedent.
GM a mai scos cateva prin 2000 si,nu-mi amintesc modelele.Americane,oricum.
http://en.wikipedia....orqueFlite#A670 pana in 2000.
Gasisem si mai recente insa este tarziu,

Edited by 701, 05 October 2008 - 02:44.


#330
dacadrean

dacadrean

    Altruist !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 12.11.2006
Era si normal ca Golf VI sa pastreze linia de design al vechiului Golf.

Nemtii nu fac exercitii de design cum fac francezii. Ei au o reteta si o folosesc.Si este o reteta de succes. Fac masini cu neutre ca design ca sa poata capta cat mai multi clienti. Ce rost ar avea ca masina sa arate total diferit de modelele anterioare si sa piarda clienti? Nu uitati Golf este un model cu istorie. Daca schimbau aspectul pierdeau foarte mult. G 6 va fi cu siguranta o masina de scuces. Nu neaparat pe piata romaneasca unde oamenii au dat de bani si isi doresc masini cu mult peste clasa compacta.

#331
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
E noua, das neue Golf.

Desi pare mai mult un face lift, faptul ca vine cu motorizari Euro 5, cu motoare noi, cu revizii la DSG si la alte referinte, este o masina noua.Plus ca o parte din cablaje au fost redesenate, au fost inlocuiti o parte din senzori (alti supply-eri), si CB-ul de la alt fabricant, eu zic ca e o masina noua, chiar daca forma nu spune asta.

#332
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postpaul_s, on Oct 3 2008, 20:20, said:

Amice eu inteleg ca esti fan VW ( inteleg si pt ca am unul ) insa te faci de ras

Renou are din ce inteleg mai sus 2 motoare noi
1.4 tce de 130  si 2.0 dci de 160
plus o automata nouain 6 trepte
iar aici la noutati se pot adauga si dci-urile alea mici de 90 si 110 pt ca au filtru ceea ce e important, dar sa le trecem la evolutii si sa nu leamintim
Nu stii sa citesti !!! iti recomand sa incepi cu abecedarul !
Nu pot sa imi explic cum o persoane poate fi atat de absurda incat sa sustina ca fiind o masina noua si ca fiind superioara , unei marci care aduce noutati aproape in fiecare capitol ce tine de buna functionare a unui automobil ... Absolut fantastic !!
Din pacate, dupa mine , singura explicatie logica ar fi unele frustrari si complexe personale !.

Apropo de G6 ... m-am "inscris" pentru un test-drive :D , sper sa pot veni cu detalii cat mai curand .

#333
WhiteShark

WhiteShark

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 11.02.2008
De vreme ce NOUL !! Golf VI beneficiaza de o motorizare complet noua , de un design redesenat ( cel putin in fata) si de un interior regandit cu materiale noi cum poate cineva sa insiste asupra faptului ca noul Golf este de fapt doar un "face-lift" ??

#334
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007

View PostVlad_int1, on Oct 5 2008, 16:18, said:

Nu stii sa citesti !!! iti recomand sa incepi cu abecedarul !
Nu pot sa imi explic cum o persoane poate fi atat de absurda incat sa sustina ca fiind o masina noua si ca fiind superioara , unei marci care aduce noutati aproape in fiecare capitol ce tine de buna functionare a unui automobil ... Absolut fantastic !!
Din pacate, dupa mine , singura explicatie logica ar fi unele frustrari si complexe personale !.

Apropo de G6 ... m-am "inscris" pentru un test-drive :D , sper sa pot veni cu detalii cat mai curand .


Sper ca realizezi ca fraza de la mijloc nu e in romana si nare nici un dumnezeu, nu se intelege nimic , ce e nou  ce e superior, ce e absurd ce nu priocepi???

Ana;lizand g6 am ajuns la concluzia ca e un golf5 cu un facelift foarte pronuntat, si da, chiar si asa cred ca o sa fie superior lui m3 care , daca maxi nu vb prostii, e masina noua facut pe o platforma noua de nissan

Ce e asa de absurd?  ce nu poti tu sa intelegi de aici, si daca totusi nu poti sa intelegi , amice e problema ta, nu ma trimite pe mine la abcdar ok???

iar o dam in frustrari si alte alea , nu poate omul sa aiba o parere ca repede frustrat
tare aia cu complexe personale, da da :))

Edited by paul_s, 05 October 2008 - 16:06.


#335
thedeady

thedeady

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 22.01.2007
Eu, ca si multi altii, nu ma astept ca vreun Golf sa fie vreodata extraordinar din punct de vedere al designului, cu atat mai putin revolutionar. Un Golf trebuie sa fie...Golf, atat. Pentru detalii mai aranjate un pic, exista Scirocco. Sau, la polul opus, Honda Civic.
Exista pe site-ul VW german configurator pentru noile Golfuri. Cam scumpe, avand in vedere faptul ca motoarele pe benzina sunt de conceptie veche. Mi-a placut cum arata nuanta Blue-Graphit Perleffekt, tare faina.

#336
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007
Evoluat mai mult sau mai putin, design-ul la Golf VI e cum e. Unora le place, altora nu. Platforma e aceeasi, deci in speta ai fi tentat sa zici ca e facelift. Insa cutia DSG, motoarele euro 5, ceva motoare noi, alte materiale, sunt destul pt a considera o masina drept generatie noua.

Sincer, nu inteleg agitatia asta cu Megane 3-ul. Pai credeti ca inginerii VW considera megane-ul un concurent? Nicidecum. Golf VI se va bate cu focus, civic, leon, astra, 308 etc. Megane-ul si in Vest (daca tragi un ochi la verdict on cars de pilda) e pus la segmentul low-cost, cu rivali ca Ceed, I30, Lacetti, si un model Proton. Daca preturile la noul Megane vor fi la nivelul VAG, nu isi va cumpara nici dracu (scuze de expresie) un Renault cand poate lua un Ford sau un VAG.

  Megane-ul se vinde pentru ca e mai ieftin, in pretul in care poti lua doar un VAG 1.4 sau 1.6 benzina, puteai lua un megane 2 diesel. Pt cei ce merg mult, renta afacerea. Vanzarile la benzinar la megane, cum a aparut ceed in segmentul low-cost, s-au scufundat vertiginos, in Est cel putin. Imaginati-va acum un Megane 3 care costa de pe la vreo 14500- 15000 de euro ca entry-level. Sa vedem cati o sa isi mai ia, avand in vedere multitudinea de oferte pe piata auto.

Edited by Genesis, 05 October 2008 - 20:52.


#337
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006
Adica vrei sa spui ca Megane 3 nu se va putea bate cu Focus, Leon, Astra si 308? Parerea mea e ca lupta va fi inegala, cel putin pana vor aparea noile Focus, Astre, 309 si Leoane. ;)
Designul Megane-lui e mult peste toate astea, atat la interior cat si la exterior (doar Leonul se poate compara la exterior, insa e un model deja invechit iar interiorul e praf) iar fiabilitatea se va demonstra cat de curand. Daca se va urma acceasi politica a fiabilitatii ca si la Clio 3 si Laguna 3, Megane va fi un best-seller.
Golf-ul VI imi place, ca-i facelift ori model nou, putin imi pasa. Important e ca arata bine si se va vinde foarte bine.
Clasamentul in clasa compacta il vad cam asa:

Civic
Golf
Octavia
Megane
Leon
308
Focus
Astra.

#338
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostGenesis, on Oct 5 2008, 21:46, said:

Evoluat mai mult sau mai putin, design-ul la Golf VI e cum e. Unora le place, altora nu. Platforma e aceeasi, deci in speta ai fi tentat sa zici ca e facelift. Insa cutia DSG, motoarele euro 5, ceva motoare noi, alte materiale, sunt destul pt a considera o masina drept generatie noua.

Sincer, nu inteleg agitatia asta cu Megane 3-ul. Pai credeti ca inginerii VW considera megane-ul un concurent? Nicidecum. Golf VI se va bate cu focus, civic, leon, astra, 308 etc. Megane-ul si in Vest (daca tragi un ochi la verdict on cars de pilda) e pus la segmentul low-cost, cu rivali ca Ceed, I30, Lacetti, si un model Proton. Daca preturile la noul Megane vor fi la nivelul VAG, nu isi va cumpara nici dracu (scuze de expresie) un Renault cand poate lua un Ford sau un VAG.

  Megane-ul se vinde pentru ca e mai ieftin, in pretul in care poti lua doar un VAG 1.4 sau 1.6 benzina, puteai lua un megane 2 diesel. Pt cei ce merg mult, renta afacerea. Vanzarile la benzinar la megane, cum a aparut ceed in segmentul low-cost, s-au scufundat vertiginos, in Est cel putin. Imaginati-va acum un Megane 3 care costa de pe la vreo 14500- 15000 de euro ca entry-level. Sa vedem cati o sa isi mai ia, avand in vedere multitudinea de oferte pe piata auto.

in vest un megane poate ajunge in unele cazuri sa fie mai scump ca golful :) in marea majoritate a cazurilor aveau chiar preturi similare... Si s-a vandut bine, chiar daca a avut un design atipic, hate it or leave it. Asa ca acolo se bate de la egal la egal cu golful :P

#339
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006

View Postromaximusro, on Oct 5 2008, 22:09, said:

in vest un Megane poate ajunge in unele cazuri sa fie mai scump ca golful :) in marea majoritate a cazurilor aveau chiar preturi similare... Si s-a vandut bine, chiar daca a avut un design atipic, hate it or leave it.

Corect, aspectul asta mi-a scapat. Daca era atat de praf pe cat vor unii sa lase sa se inteleaga, cum se face ca se vindea in conditiile in care in vest costa tot cat un Golf?

#340
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Da de ce nu va mutati sa discutati despre Megane acolo unde trebuie.
Aici discutati despre Golf 6.
De-abia am facut curatenie.

#341
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pana la urma ideea e alta. din ce am mai citit eu in presa, obiectivul major al acestui golf a fost acela ca sa reduca costurile de productie si cercetare, pentru a face masina mai ieftina. Cu optimizari & shit in fabrica, mai putine optionale, platforma tehnica deja amortizata si tot asa. Chestie care ar trebui sa se vada in pretul mai scazut al masinii. Deocamdata insa g6 se pare ca e mai scump ca g5-ul (deci banii economisiti merg la vw). Probabil profita de hype-ul de inceput al oricarui model si se bazeaza pe fanii care vor dori noul model, dispusi sa dea o suma (ceruta cam nejustificat , daca ne uitam la ce au vrut de la masina) ceva mai mare decat face masina in mod corect. Poate in timp, vor scoate si discounturi :) Poate

Edited by romaximusro, 05 October 2008 - 21:19.


#342
thedeady

thedeady

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 22.01.2007
Un nou concept care, probabil, va deveni realitate cat de curand. Golf 6 Bluemotion. Nu e rau, 99 grame CO2 / km suna chiar ecologic, iar o viteza maxima de 187 km/h si o acceleratie de 11.3 secunde nu e tocmai o tragedie pentru o masina care se vrea, inainte de toate, economica.
Din acelasi peisaj, 3 variante foarte interesante : un GTI diesel (despre care se stia), un GTI mai potent ( 2 litri si 270 CP) si un "R42" de 2.5 litri si cca 350 CP.


Daca au mai fost postate linkurile, imi cer scuze. Recunosc ca n-am parcurs cu deosebita atentie toate paginile threadului.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate