Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Digi ar dori cresterea preturilor
#37
Posted 08 September 2018 - 16:10
#38
Posted 08 September 2018 - 16:13
KyKyKyKy, on 08 septembrie 2018 - 16:01, said:
Da! Nope, este contract, nu o vorba aruncata la colț de bloc EricJohn, on 08 septembrie 2018 - 16:08, said:
Încă un topic Digi vs restul. Fanboii Digi sunt cei mai agresivi. Fanboii concurentei nu intra aici, iar Rds-iștii se cearta singuri ?! Adolescent ?! |
#39
Posted 08 September 2018 - 16:16
crisstonne, on 08 septembrie 2018 - 16:13, said:
Nope, este contract, nu o vorba aruncata la colț de bloc Daca nu vrei,poti rezilia contractul in termen de 30 de zile de la primirea notificării. Edited by Nimcid25, 08 September 2018 - 16:18. |
#40
Posted 08 September 2018 - 16:17
#41
Posted 08 September 2018 - 16:18
Trebuie sa plateasca amenda care va veni anul viitor, din ceva.
https://m.capital.ro...n-contract.html Edited by don_dannielo, 08 September 2018 - 16:21. |
#42
Posted 08 September 2018 - 16:21
3.10. Preturile, tarifele si abonamentele pentru serviciile furnizate vor putea fi actualizate si
modificate pe parcursul derularii contractului. RCS&RDS va face publice modificarile contravalorii abonamentului, tarifelor sau serviciilor furnizate si va informa Beneficiarul printr-o notificare trimisa prin posta, curier, fax, e-mail, sms, prin comunicarea pe factura cu cel putin 30 de zile inainte de operarea modifi carii. Benefi ciarul are dreptul de a renunta la serviciul pentru care a operat modifi carea tarifului, respectiv de a denunta unilateral contractul cu privire la serviciul al carui tarif a fost modifi cat daca nu este de acord cu modifi carile propuse, fara a plati nicio despagubire, avand obligatia restituirii bunurilor date in custodie, chirie sau a caror contravaloare nu a fost achitata integral. Dreptul de a renunta la serviciul pentru care a operat modifi carea nu va fi exercitat intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei credinte. In plus, Benefi ciarul poate obtine informatii actualizate privind preturile, tarifele si/sau abonamentele serviciilor de comunicatii electronice si a serviciilor de intretinere si reparatii si prin intermediul oricarui program transmis de catre RCS&RDS, prin intermediul adresei internet www. rcs-rds.ro, prin intermediul canalului propriu de televiziune sau prin orice alt mijloc de comunicare Edited by Nimcid25, 08 September 2018 - 16:22. |
#43
Posted 08 September 2018 - 17:41
heinz, on 08 septembrie 2018 - 15:19, said:
In cazul in care inca mai credeti in Mos Craciun sau in promisiunile lui Liviu Dragnea tin sa va anunt ca Digi, operatorul care sustinea sus si tare ca nu doreste cresterea preturilor a anuntat, indirect ce-i drept, ca ar dori cresterea preturilor si vanzarea de servicii complementare. Se pare ca firma a ajuns la maturitate iar acum se doreste profit mai mare de pe urma ei. |
#44
Posted 08 September 2018 - 18:21
Cresterea de preturi e greu de sustinut de Digi pentru ca ei sunt perceputi ca avand servicii slabe la preturi mici. Daca se aliniaza cu preturile la nivelul celorlalti operatori, atunci le vor pleca foarte multi clienti. Se pare ca nu au invatat din lectia drastica suferita de Telekom la lansarea in Romania cand au scumpit preturile pe o infrastructura de rahat si le-au plecat imediat o multime de clienti. Piata din Romania mi se pare foarte asezata, fiecare operator e pe felia lui cu raportul lui de calitate/pret. Orice modificare artificiala este sortita esecului (inca odata dau exemplul Telekom, care peste noapte se transformase in retea "premium" pe infrastructura Cosmote, doar schimband numele).
|
#45
Posted 08 September 2018 - 18:43
Pot ajusta putin preturile, de exemplu netul de 300 il pot face 29/30 in loc de 28, DO2 il pot face din nou 2 euro, DON 5 euro, TV-ul 25 cu 29/30. DTH-ul 15/25
Nu ar fi mare deranj. Edited by heinz, 08 September 2018 - 18:43. |
#46
Posted 08 September 2018 - 19:34
crisstonne, on 08 septembrie 2018 - 16:13, said:
Fanboii concurentei nu intra aici, iar Rds-iștii se cearta singuri ?! Ar trebui sa-ti multumim pentru ectichetare? oare moderatorul vede asta? nu te-a injurat nimeni si vrei sa te injuram? sau care e problema? Edited by stlk, 08 September 2018 - 19:42. |
|
#47
Posted 08 September 2018 - 19:38
#48
Posted 08 September 2018 - 19:46
Pai asa e si cu, curentul... ii atrage pe toti cu preturi mai mici si apoi parca nu mai ai voie multi ani sa te intorci inapoi la celalalt furnizor, iar apoi dupa ce au ei un nr de clienti ii *** de nu se vad
Digi oricum are servicii proaste pe partea de telefonie, daca ar creste preturile, lumea ar reveni inapoi la aia vechi Doar de internet si televiziune sunt foarte multumit. Edited by TruculMagic, 08 September 2018 - 19:47. |
#49
Posted 08 September 2018 - 20:19
crisstonne, on 08 septembrie 2018 - 16:13, said:
Nope, este contract, nu o vorba aruncata la colț de bloc TruculMagic, on 08 septembrie 2018 - 19:46, said:
Pai asa e si cu, curentul... ii atrage pe toti cu preturi mai mici si apoi parca nu mai ai voie multi ani sa te intorci inapoi la celalalt furnizor, iar apoi dupa ce au ei un nr de clienti ii *** de nu se vad Digi oricum are servicii proaste pe partea de telefonie, daca ar creste preturile, lumea ar reveni inapoi la aia vechi Doar de internet si televiziune sunt foarte multumit. |
#51
Posted 08 September 2018 - 20:23
O masura pe care ar putea sa o ia este renuntarea la pachetul "popular" din zonele (rurale) unde au infrastructura FFTH.
Edited by zeus1, 08 September 2018 - 20:24. |
|
#52
Posted 08 September 2018 - 20:31
Eu recunosc ca sunt fan RCS & RDS inca din 2006 sau chiar 1993 (cand era Novel SRL pe cablu aici, pana in 2000) si nu preturile sunt motivul pentru care stau si nu plec niciodata de la ei.
Am toate serviciile mai putin energia electrica pe care o las la proprietarul retelei, CEZ. Am Digi.Mobil chiar daca sunt singurul din familie, o pata de culoare albastra. Calitativ nu am avut incredere sa ma trec cu toate serviciile la ei pana in 2009 cand au trecut de la HFC Docsis la FTTB-FTTH, apoi portabilitatea numerelor introdusa in 2010. Din 2013 am toate serviciile fixe numai de la RDS si din 2015 si telefonul meu mobil. Net fix am avut doar de la RDS exceptand cazurile si perioadele in care nu s-a putut acest lucru, internet mobil nu am folosit decat de la Digi, televiziunea cred ca 95% din Slatina a avut-o dintotdeauna de la RDS, pana in 2016 cand a bagat si Telekom FTTH la blocuri, era practic monopol (daca nu voiai satelit), la case invers, pana in 2012 monopol Romtelecom pe partea de internet si telefonie chiar daca pe TV cablu tot RDS era. Nu au dat net la case pana nu au venit cu GPON FTTH. Acum daca or creste preturile, sper sa nu le creasca prea mult, nu m-ar deranja gen de la 5 la 7 euro abonamentul meu DON. |
#53
Posted 08 September 2018 - 23:11
heinz, on 08 septembrie 2018 - 15:19, said:
In cazul in care inca mai credeti in Mos Craciun sau in promisiunile lui Liviu Dragnea tin sa va anunt ca Digi, operatorul care sustinea sus si tare ca nu doreste cresterea preturilor a anuntat, indirect ce-i drept, ca ar dori cresterea preturilor si vanzarea de servicii complementare. Se pare ca firma a ajuns la maturitate iar acum se doreste profit mai mare de pe urma ei. "cele 14 milioane de utilizatori ne oferă potențial de a crește prin vânzarea de produse mai scumpe și de servicii complementare" Totul in contextul listarii la bursa si a scaderii pretului actiunilor. Pentru cei ce cred ca digi e ieftin asta nu mai e valabil demult. Serviciile fixe au in general aceleasi preturi ca la concurenta pe alocuri chiar mai scumpe iar pentru Digi.Mobil e valabila zicala cat dai atata face. Sursa - https://www.gadget.r.../#disqus_thread Credeti ca vor urma cresteri la toti operatorii ca urmare a acestei decizii? Edited by A-ONE, 08 September 2018 - 23:13. |
#54
Posted 08 September 2018 - 23:17
Telekom actualmente are un management performant. Digi daca-si mareste pretentiile ptr ce ofera, va pierde clienti.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users