Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ma impiedic in trafic de astia cu hibride!
Last Updated: Sep 05 2022 20:54, Started by
Reactor2015
, Sep 01 2018 09:15
·
0
#91
Posted 04 September 2018 - 10:18
arg, on 04 septembrie 2018 - 09:54, said:
"iubesc" faza de pe dn1 (bucuresti-ploiesti) cand pe ieserea din curba vezi ca ala din fata franeaza desi are gol in fata... Poate ca ala avea un arici pogo nici în fata și nu a vrut sa îl calce. Sau un câine. Sau a fost o umbra și i s-a părut lui ca e ceva... sau s-a speriat de curba aia ca o sa derapeze. Orice motiv ar fi avut sa frâneze tu trebuie sa ai distanta suficienta ca sa nu tebrrant ști în el. Repet, un pic de toleranta face minuni. Problema e la tine, nu la el. |
#92
Posted 04 September 2018 - 10:21
eu imi las rezerve mari de siguranta, nu e vorba ca intru in el dar ma obliga sa iau piciorul de pe acceleratie si sa-l pun pe frana chiar daca nu franez.
|
#93
Posted 04 September 2018 - 10:26
Asa, și care e problema? Vezi recomandarea cu toleranta.
Mereu e vina altora pentru indispoziția personala... asta e problema de fapt. |
#94
Posted 04 September 2018 - 11:06
#95
Posted 04 September 2018 - 11:18
ro_explorer, on 04 septembrie 2018 - 09:14, said:
Sunteți prea stresați. Un pic de toleranta face minuni. |
#96
Posted 04 September 2018 - 18:13
giuliani, on 04 septembrie 2018 - 10:01, said:
Deci avem soferul 1 care circula cu 30kmh pe banda a doua, e nehotarat pentru ca nu stie exact drumul, si mai avem soferul 2 care circula pe banda 2 cu 90kmh. Presupunem ca tu esti pe banda 1. Daca tie soferul 1 ti se pare mai periculos decat soferul 2 inseamna ca nici nu mai are rost sa povestim fiindca incerci sa combati atrat logica cat si legile fizicii https://forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/smile.png Te-as pune absolut aleator intr-o masina undeva in centrul Frankfurt-ului intre doua intersectii cu 5 benzi....probabil te-.ai afla exact in pozitia soferului nr 1...poate atunci te-ai gandi de doua ori inainte sa judeci asa aspru pe altcineva. 1. Daca drumul are 2 benzi pe sens, atunci intre sensuri ai LINIE DUBLA CONTINUA, deci nu ai ce nehotarari sa ai. Singurele tale posibilitati sunt sa continui pe banda 2 sau sa treci pe banda 1 si sa cauti nehotarat in continuare ce vrei. Eu daca nu cunosc zona stau pe banda 1, eventual trag dreapta/opresc pe avarii si intreb. NU PE BANDA 2! Strig la tine si cei asemenea, poate inteleg... 2. Pe banda 2, cu drum "in aliniament", adica fara intersectii (adica fara posibilitatea de a face stanga - ca sa fie clar) eu, care merg cu 90 km/h ma astept sa merg mai repede si sa ii devansez pe cei de pe banda 1 care nu se grabesc. Ce nu e ok? Ca merg cu 90? Pai daca viteza legala este de 80 km/h pe asa drum cu 90 km/h pe bord am cam 82 ... Deci? Nebun, nu? 3. Pe drumuri cu 5 benzi pe sens, in Frankfurt, iti urez bani si noroc ca tata manelistilor daca ai 30 km/h si te "orientezi/hotarasti" in felul asta pe banda 5. https://forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/naughty.gif https://forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/naughty.gif https://forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/naughty.gif O sa vine o masina cu "Polizei! Bitte folgen!" si o sa te "orienteze", de obicei contra cost. Si fiind ei draguti de la mama natura o sa te intrebe de ce nu poti atinge viteza legala pe ultima banda cand ai inca cel putin o banda in dreapta sa sa mergi mai lent. 4. Daca tu din codul rutier intelegi doar litera legii si nu spiritul ei, no comment. Altfel spus, conduci porbabil legal, dar total decuplat de trafic si de drumul pe care te afli. Edited by radu_vasile59, 04 September 2018 - 18:21. |
#97
Posted 04 September 2018 - 18:26
S-a pornit de la circulat în oraș pe banda 2 (pentru ca banda 1 e ocupata cu mașini parcate) la autostrăzi cu 5 benzi...
Nu mai zic de scenarii cu scenarii ca dacă, ca parca.... Incredibil. |
#98
Posted 04 September 2018 - 20:49
Deci (fără deci,am înțeles) eu pe banda 2 de viteză (chipurile)în fața mea un Opel Corsa care se hotărăște brusc să vireze la stânga (marcajul rutier o permite) dau semnal dreapta să o ocolesc (banda 1 liberă) și toți, dar absolut toți, de la mașini mici la un trailer din spatele meu (repet B1 liberă) se mută de pe b2 pe B1 fără semnal fără nimic pe B1 și mă depășesc (Atențe: am dat semnal dreapta înaintea lor care erau pe B2 ca și mine).
Am stat să treacă toți nefericiții ca să ne întâlnim peste 100 m la semafor. Pentru ce atâta grabă ? Am peste 100 k km în afara ROU și UE și nu am mai întâlnit asemenea stil de condus |
#100
Posted 04 September 2018 - 21:11
|
#101
Posted 05 September 2018 - 11:21
Ce cautati pe banda doi daca prima banda era libera?
LE banda doi NU este de VITEZA, este pentru depasiri; "de viteza e circuitul special amenajat" Edited by Octavian_SK, 05 September 2018 - 11:23. |
#102
Posted 07 September 2018 - 19:21
Foarte interesant. Tu, acela care ai postat, ce masina ai? De curiozitate?
Acum, indiferent de raspunsul tau, fa un drive test, cu o Toyota hibrid si condu-o asa cum conduci tu deobicei. Vei avea o mare surpriza. Si da, in cazul prezentat de tine, la fel cum vedem cu totii zi de zi, este cazul unor soferi slabi, nu de masina. |
#103
Posted 09 September 2018 - 11:40
valceanuraoul, on 07 septembrie 2018 - 19:21, said:
...a un drive test, cu o Toyota hibrid si condu-o asa cum conduci tu deobicei. Vei avea o mare surpriza. ... Ar fi pozitiva doar daca vorbim de-o Supra. In rest, niste tigai (punctul meu de vedere despre masinile Toyota care au multe calitati dar nu pe gustul meu). Dar nu despre asta este vorba. Am zis deja ca in trafic eu nu deranjez pe nimeni, in nicio privinta. Chiar am in obicei sa ma dau din fata celor care vor sa mearga mai tare si nu sufar pe tema asta. Tatal meu are 72 de ani si tocmai s-a suparat ca i-am vandut masina care (si a lui) avea aproape 300 de cai si i-am luat una de 180 si este dezamagit Asta ca amuzament, dar este pe bune... Si sa nu-ti imaginezi ca taica-miu e vreun vitezoman dar si el si maica-mea o "frig" normal cand traficul le-o permite. Si uite ca ei au vreo 50 de ani de cand au permis si zero accidente din vina lor. Eu am facut topicul in sensul in care am intrebat daca cumva utilizarea unei masini hibride cu setarile ei pentru extraeconomie nu te face sa mergi ca melcul. Atata tot. Ca s-a ajuns la altceva, nu este vina mea. Eu nu voi conduce niciodata o hibrida. Ori electrica ori o masina adevarata dar sa mearga, nu sa se partzaie pe drum. |
#104
Posted 09 September 2018 - 12:03
Reactor2015, on 09 septembrie 2018 - 11:40, said:
Eu nu voi conduce niciodata o hibrida. Daca ai sa testezi o Kia Optima phev da, zici ca iti bagi picioarele in ele tehnologii hibride (am testat una saptamana trecuta). Cica are 200 de cai dar cred ca jumatate erau speriati si au fugit pe camp caci sigur nu se simtea nicaieri in zona a 200, poate 100-110. Daca insa ai sa testezi alte chestii hibride s-ar putea sa iti "monteze" un zambet pe fata. Deci, fii specific, diavolul e mereu in detalii. |
#105
Posted 09 September 2018 - 12:16
Vedeti ca alea hybride au o gramada de setari....isi arata si toata puterea dar trebuie setata corect ca sa iasa din modul "eco".
|
|
#106
Posted 09 September 2018 - 13:26
Prima masina hibrida testata de mine a fost un X6, benzina. O prostie de masina in combinatia aia.
Am mai testat si altele dupa aia. Nu zic ca toate sunt naspa dar... |
#107
Posted 11 September 2018 - 12:39
#108
Posted 12 September 2018 - 16:11
Pai faptul ca era hibrida nu aducea niciun plus. Oricum avea un motor imens pe ea, pe benzina, care consuma ca vaporul iar partea de hibrid era asa, de sanchi, de mers ca un mos din ala pe jumatate adormit
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users