Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Ma impiedic in trafic de astia cu hibride!

* - - - - 11 votes
  • Please log in to reply
622 replies to this topic

#37
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 17.12.2006
fiecare face cum stie, pe mine ma intereseaza faptul ca daca ai o hybrida nu conteaza daca mergi 10 sau 100 km pe electric, te-ai deplasat fara sa poluezi, si daca toate masinile de pe strada ar merge macar 10 km pe zi fara sa polueze altfel ar sta treaba

#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostAdm, on 01 septembrie 2018 - 11:38, said:

Hibridele implica sa mergi constant pe distante relativ mari, cand temperaturile nu sunt extreme.

Am colegi care au in dotare hibride, fac cu ele naveta la servici, adica merg destul de mult prin oras. Consum final undeva la 3%. Ziceau ceva de incarcare baterie din energia de franare sau ceva de genu, nu ma pricep...

#39
MihaiRo77

MihaiRo77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 27.08.2018

View Postarg, on 01 septembrie 2018 - 12:16, said:

Sa va spun de visul meu?
Golf gte... 40k euroi (pe care oricum nu-i am)
100cai benzina + 100cai electric.

p.s. si pe mine ma dispera astia care in oras merg la consum.
Gti de 230 de cai și de restul benzina ce are?

#40
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
gte-ul e hybrid plug in.
Practic pentru drumul la servici nu consumi benzina decat daca vrei 200cai in rest il incarci ca pe telefon.

#41
MihaiRo77

MihaiRo77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 27.08.2018
Cu cât e mai scump decât un Gti?
Ce primești în plus de banii aia?

La ce etaj spuneai ca stai? E promoție la prelungitoare în Carrefour?

#42
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,130
  • Înscris: 15.03.2005
Cred ca nu e pb ca sunt hibride ci mentalitatea noastră de kkt, pe care o vad peste tot. Aia care spune "ma doare-n p.la de toți" atunci când sunt primul la semafor/casa de marcat / automat de bilete etc, uitând cat am înjurat așteptând după alții mai devreme. Dar nu mai contează, sunt primul la semafor, trec sigur intersecția, ce îmi pasa de prostalaii care mai prind un semafor doar pt ca mie mi se rupe?


#43
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Eu nu am facut topicul asta ca sa intram in polemici fara de sfarsit ci chiar am mentionat o problema reala.
Prima data am zis ca-s eu nebun. A doua oara deja treaba devenea serioasa. Cand am vazut ca treaba se repeta iar si iar mi-am dat seama ca in mod evident avem o problema cat se poate de reala.

Imi pare rau pentru cei care au inteles ca eu sunt Senna si restul fraieri. Nu am zis asta dar efectiv mersul unuia cu hibrid te scoate din sarite. Zici ca e un mos cu Dacia 1300 care conduce ca-n anii "80. Ori in prezent ziua s-a scurtat si nu mai ai timp de stat aiurea en ballade pe strada. Si asta nu presupune sa mergi peste limita maxima de viteza.

In urbea mea sunt destule strazi cu 60 sau chiar 70 limita de viteza si credeti-ma ca e enervant sa stai dupa unul care merge cu 30-40km/h si nu ai pe unde sa-l depasesti si face ditai coloana in spatele lui. Coloana care se propaga multe zeci de minute de la sine. Asta pentru cine stie circulatie si intelege ;)

Eu adopt un stil de conducere care sa interfereze cat mai putin cu ceilalti colegi din trafic. Fie ca merg repede, fie ca merg incet. Mi-ar placea ca toata lumea sa procedeze la fel dar uite ca sunt anumite masini care transmit conducatorului un anumit mod in sensul in care se vor conduse. Asa cum aia cu BMW sunt mai zbuciumati de felul lor, asa cu cei cu hibridele care fac din condus (mai ales in oras) un fel de procesiune si ies in evidenta comparativ cu ceilalti.

Spunea cineva ca hibridele dau cu praf la celelalte masini... Bine, asa e, cum spune colegul. Asta cat il tine bateria ca dupa aia ramane cu o rasnita de motoras care nici nu stie ce sa faca mai intai, sa incarce bateriile sau sa taraie taraba :D
Cand o masina electrica se va incarca in 10-20 de minute o sa-mi iau si eu una. Tesla de exemplu. Pana atunci raman pe clasice pentru ca astea hibride sunt pacaleala pentru stilul meu de mers. Dar subiectul topicului este altul...

#44
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
Colegu, dupa ce o sa citesti ce stie amaratul ala de gte o sa zici pass la Tesla.

#45
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Da tu ce "bolid" conduci Reactor2015 ?

Stau in Olanda, sunt mult mai multe hibride si electrice ca in Ro si sincer n-am observat sa se taraie nici unul.
Cam toate Prius-urile alea Hybrid fac suta in sub 10 secunde, Auris la fel, iar pe reprize sigur se tin bine, datorita cuplului motorului electric.

Daca e sa judeci dupa restul de topicuri de pe forum, sub 10 secunde e mai mult decat decent. Un Logan Mcv DCI e pe la 12 secunde, si o gramada de masini populare (a se citi motor mic,3 cilindri turbo, etc ) sunt peste 10 secunde.

Mai repede observi pe alde Aygo, restul de motoare in 3 cilindri sau diesele de 1.4 stand pe banda de camioane cu 90-100 km/h pe autostrada dar e de inteles ca nu trage masina.
Conduc in principal o masina electrica, E-Golf si e una din cele mai putin performante modele, dar  de la 0-60 km/h trage bine de tot, adica te tii fara probleme de masini cu 250 cai. (datorita cuplului, respuns instantaneu si lipsa schimbarii vitezelor).

Chiar mergand la "consum" (si aici e valabil si la hibride ), 100-300 nm doar din motorul electric se simt bine de tot , mai ales in oras la viteza mica.

Edited by N62B44, 01 September 2018 - 20:00.


#46
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostReactor2015, on 01 septembrie 2018 - 18:46, said:

Eu nu am facut topicul asta ca sa intram in polemici fara de sfarsit ci chiar am mentionat o problema reala.
Prima data am zis ca-s eu nebun. A doua oara deja treaba devenea serioasa. Cand am vazut ca treaba se repeta iar si iar mi-am dat seama ca in mod evident avem o problema cat se poate de reala.

De fapt noi romanii avem problema asta. Anul acesta am vizitat un bun prieten in Anglia. Cu aceasta ocazie m-a plimbat in jur de 1000 km. La un moment dat un stop, s-a facut rosu, verde, iar rosu, treaba asta a durat cam 10 min. In acest interval nu s-a agitat nimeni, nu s-a dat jos din masina, nu claxoane, nervi, etc....Era incredibil cum toti asteptau linistiti. Pana la urma noi romanii am fortat un pic coloana din fata deoarece virajul la stanga era blocat de o motocicleta de politie dar cel din dreapta era complet liber. Incredibil nu ?  Cat am stat in Anglia nu am auzit nici macar un claxon, nu am vazut oameni nervosi la volan... "Fraieri" nu ? Regula generala este "sa nu iti deranjezi vecinul" . Si asta se aplica peste tot !  Nu conteaza ce masina conduci, cat de tare sau incet. Daca te consideri mai "zmeu" in trafic nici o problema, vine direct amenda acasa.

Si eu incerc sa nu deranjez participantii la trafic. Dar daca intalnesc unul care merge incet sunt mult mai ingaduitor. Mai bine sa merga incet decat sa dea peste careva. Bineinteles ca mai sunt si unii care merg pe banda de langa centru foarte incet dar pe cat posibil incerc sa nu ma enervez, aici iti dau perfecta dreptate ! La urma urmei exista si banda pentru mers incet....si respectul in trafic ar trebui sa fie reciproc !

PS: De fapt nu hibridele si electricele te deranjeaza ci mentalitatea romanului isi spune cuvantul.

Edited by bumpocbum, 01 September 2018 - 20:18.


#47
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
*N62V44
Am masini de la 120cp pana la peste 300cp. Dar nu este vorba de mine. Eu nu incurc pe nimeni. Si nici nu sunt vreun Gigi Viteza pe strazile orasului. Astia pur si simplu sunt niste mormoloci si din bun simt pana acum m-am abtinut sa-i iau la claxoane desi unii dintre ei, cum spuneam in postul initial, fac economie si la semnalizare.

bumpocbum, si eu fac cam 10k pe an in Irl sau UK (mai putin) si la fel, nu clax, nu m-a deranjat nimeni, nici macar cei cu hibridele.
Nu mai bate campii cu zmeu in trafic si amenzi. Daca nu ai priceput postarea mea e problema ta. Nu se pune problema de zmeu dar cand stai si imbatranesti in spatele unuia din asta te apuca toate damblalele.

Edited by Reactor2015, 01 September 2018 - 20:19.


#48
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Reactoare... sa ii spun un secret. Strada e a tuturor și exista o legislație care reglementează cum se folosește. Dacă nu îți convine ca cineva merge la limita de jos a legislației, dar încă legal, singurul cu o problema ești tu.

Ai menționat moșneag de 80 de ani cu Dacia 1310.... ala de ce nu ar avea voie pe strada? Pentru ca îl tine în loc pe almighty Reactor? Fii serios. Tot topicul asta doar confirma (oare a câta oară?) lipsa de civilizație din România.

Îți recomand o reevaluare a valorilor morale.

#49
autom2

autom2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,556
  • Înscris: 26.01.2007
Eu tot nu inteleg un lucru. Cum se face incalzirea in cabina la hibridele/electricele astea?

#50
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005

View Postautom2, on 01 septembrie 2018 - 21:23, said:

Eu tot nu inteleg un lucru. Cum se face incalzirea in cabina la hibridele/electricele astea?
Hybridele care folosesc motorul pe combustibil permanent ca la cele normale.

Cele full electric au 2 variante:
-cu rezistente electrice, ieftin dar seaca bateria.
-cu pompa de caldura, echipamentul e mai scump dar consuma mai putin curent.

Smecheria e sa le comanzi de la distanta cat sunt inca legate la retea (bagate in priza) si sa incalzeasca habitaclul si bateria inainte de plecare. Chestia asta poate papa cca 30% din autonomie (baterie).

Edited by arg, 01 September 2018 - 21:39.


#51
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
A mea (plug-in hibrid) se incalzeste rezistiv cat timp merge pe baterii si cu lichidul de racire de la motor cat timp motorul termic e folosit si incalzit.
Racirea se face cu pompa de caldura, asa ca la orice alta masina, doar ca la asta pompa e actionata electric, nu prin curea legata la arbore.

#52
reti

reti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 29.07.2007

View Postautom2, on 01 septembrie 2018 - 21:23, said:

Eu tot nu inteleg un lucru. Cum se face incalzirea in cabina la hibridele/electricele astea?
Are antigel la racirea motorului electric si vara ai A/C electric fara sa poneasca motorul.....simplu.

#53
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View Postro_explorer, on 01 septembrie 2018 - 20:30, said:

Reactoare... sa ii spun un secret. Strada e a tuturor și exista o legislație care reglementează cum se folosește. Dacă nu îți convine ca cineva merge la limita de jos a legislației, dar încă legal, singurul cu o problema ești tu.

Ai menționat moșneag de 80 de ani cu Dacia 1310.... ala de ce nu ar avea voie pe strada? Pentru ca îl tine în loc pe almighty Reactor? Fii serios. Tot topicul asta doar confirma (oare a câta oară?) lipsa de civilizație din România.

Îți recomand o reevaluare a valorilor morale.
Lasa recomandarile si incearca sa intelegi care e problema reala. Era vorba de hibride, nu de mosi cu dacia si nici de avocatul diavolului nu aveau nevoie.
Si lasa parerile despre Romania atata timp cat tu traiesti intr-o tara nordica unde nivelul de civilizatie este cu totul si cu totul altul. Pur si simplu nu ai caderea necesara sa faci recomandari.
Ai dus lucrurile intr-o extrema absurda. Am afirmat eu ca ala cu hibrida merge ilegal? Daca nu am zis asta, lasa ironiile cu almighty reactor, lipsa de civilizatie si reevaluare a valorilor morale.

E plina lumea de destepti care aplica reguli ale moralitatii intr-o tara unde din punct de vedere al infrastructurii totul este praf si da, un mormoloc din asta iti da peste cap tot traficul. Daca tot o faci pe desteptul ia si vezi ca la legislatie exista prevedere care spune ca poti fi sanctionat daca incurci lumea aiurea pe strada si bla-bla-bla. Dar ideea nu este ca eu sa te combat pe tine cu nestiinta ta si sa discutam persoane ci doar sa vorbim despre un lucru, un neajuns, o caracteristica intalnita in trafic si nimic mai mult. Vad ca desi traiesti de-atata timp acolo, romanismele nu te-au lasat sa te schimbi prea mult in comparatie cu mine sau altii care chiar ne-am lepadat de mult de modul asta de-a pune problema si ti-ai gasit netam-nesam sa sari la gatul meu aiurea.

Ce vorbesc eu aici cu hibridele (mai ales astea mai entry) este o realitate cu care ne-am confruntat. Am presupus ca din cauza setarilor lor duse la extrem spre economie in dauna dinamicii respectivii conducatori auto fara sa vrea adopta un stil de conducere foarte lent. Ceea ce practic, se sustine pentru ca da, asa poti face economie de carburant sau energie din baterii. Cine imi zice ca si-a luat hibrida ca sa-i dea talpa... ala este :D

#54
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Între piață alba Iulia și unirii prind toate semafoarele pe verde dacă merg cu 40-50km/h, ce rost are sa ii dau în gura și după sa francez ca să accelerez iar după 20-30 secunde de stat la semafor?


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate