Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ma impiedic in trafic de astia cu hibride!
Last Updated: Sep 05 2022 20:54, Started by
Reactor2015
, Sep 01 2018 09:15
·
0
#253
Posted 26 December 2018 - 12:28
TS030, on 25 decembrie 2018 - 19:12, said:
Troleala si hatereala nu sunt glume, sunt niste chestii abjecte. Si nu te iau la misto, pe bune iti spun. Dar sa fii atat de rigid probabil este rezultatul unor situatii sau unor traume. La un moment dat in viata toti ne-am confruntat cu asta. Si repet, chiar nu te iau la misto. Am patit si eu si stiu cum e. @bob, studiile sunt facute de cercetatori englezi sau nu? Apropos. Cele mai dinamice hibride mi s-au parut cele de la Ford. Chiar nu mi s-a intamplat sa ma incurce vreunul in trafic, dimpotriva. |
#254
Posted 26 December 2018 - 15:10
Sunt atat de traumatizat incat deschid topicuri despre cum ma impiedic de tedeiuri, si-am un meme cu VAG ca avatar
Acu' serios, daca se-ntampla sa trec pe langa o hazna si-mi pute, cauza probabila nu-i vreo trauma din copilarie. Edited by TS030, 26 December 2018 - 15:13. |
#256
Posted 30 December 2018 - 17:10
Reactor2015, on 26 decembrie 2018 - 12:28, said:
Apropos. Cele mai dinamice hibride mi s-au parut cele de la Ford. Chiar nu mi s-a intamplat sa ma incurce vreunul in trafic, dimpotriva. Vom fi si mai multi, de la an la an Volvo V60 Plug-in Hybrid, un diesel cu baterii - Cavaleria.ro Edited by cata, 30 December 2018 - 17:11. |
#257
Posted 30 December 2018 - 22:22
#259
Posted 31 December 2018 - 02:41
Nu, dar au fost luate când se produceau. Ultima s plecat acum o luna și a fost înlocuită cu un xc 60 phev (t8).
|
#260
Posted 30 January 2019 - 10:07
Oare cat e impozitul la hibride la care motorul termic are 2,5 L ?
|
#261
Posted 30 January 2019 - 10:15
Baxon, on 30 ianuarie 2019 - 10:07, said:
Oare cat e impozitul la hibride la care motorul termic are 2,5 L ? intre 2.001 cmc si 2.200 cmc – 792 lei intre 2.201 cmc si 2.400 cmc – 864 lei intre 2.401 cmc si 2.600 cmc – 936 lei In functie de consiliul judetean/primarie ai o reducere de minim 50% pana la 100% In Timis este/era proiect pentru 100% reducere, Art.6: In cazul mijloacelor de transport hibride, impozitul se reduce cu 100%. Edited by cata, 30 January 2019 - 10:23. |
#262
Posted 30 January 2019 - 12:04
In Bucuresti mie-mi iese 42 de lei. Mai ieftin ca la 1.6 tedei.
|
|
#263
Posted 01 February 2019 - 10:51
Toyota domină fără drept de apel. Brandul nipon a livrat în primele 11 luni aproape 1.800 de maşini hibride, în creştere cu 60%. La mare distanţă, pe locul doi, este Lexus, cu 124 de maşini, iar pe locul trei este Ford cu Mondeo Hybrid, cu 61 de maşini, faţă de numai patru în 2017.
|
#264
Posted 01 February 2019 - 11:56
BMW a publicat o serie de informații noi despre versiunile plug-in hybrid disponibile pe Seria 7 facelift. Clienții vor putea alege între 745e, 745Le și 745Le xDrive. Sistemul hibrid de propulsie oferă acum 394 CP și 600 Nm, iar autonomia în modul electric a crescut până la 58 de kilometri.
|
#265
Posted 08 February 2019 - 15:40
shymano, on 01 septembrie 2018 - 09:32, said:
Hai, lasa, ca sunt multe zone de 60 in care unii merg tot cu 30-40 ... sosele drepte, unele chiar si neaglomerate, unde se poate merge lejer cu 65-69, legal. |
#266
Posted 25 February 2019 - 13:19
Audi Q5, A6, A7 și A8 primesc noi versiuni plug-in hybrid cu până la 450 de cai putere și autonomie electrică de 40 de kilometri, iar acestea vor purta indicativul TFSI e în loc de e-tron.
Toate cele patru modele plug-in hybrid utilizează o cutie de viteze automată Tiptronic cu 8 trepte și o baterie de 14.1 kWh poziționată sub compartimentul pentru bagaje care oferă o autonomie electrică de până la 40 de kilometri, conform standardului WLTP. În ceea ce privește sistemul de recuperare a energiei la frânare, tehnologia este preluată de la SUV-ul electric e-tron și permite recuperarea a până la 80 kW de energie. Edited by cata, 25 February 2019 - 13:19. |
#267
Posted 03 April 2019 - 08:54
Kuga va fi oferit în versiuni mild-hybrid, full-hybrid și plug-in hybrid.
Kuga Plug-in Hybrid este primul vechiul Ford disponibil în Europa cu sistem hibrid cu încărcare la priză. Acesta mizează pe un motor pe benzină de 2.5 litri cu patru cilindri și pe un motor electric. În total, sistemul de propulsie hibrid dezvoltă 225 de cai putere, în timp ce resursele unității electrice sunt susținute de o baterie de 14.4 kWh. Conform oficialilor Ford, autonomia în modul electric este de 50 de kilometri, iar consumul mediu mixt ajunge la 1.2 litri/100 de kilometri. Kuga Hybrid folosește un sistem hibrid clasic. Sistemul pregătit de americani este alcătuit dintr-un motor pe benzină de 2.5 litri, un motor electric, un generator, o baterie Li-Ion și o transmisie automată. Pentru moment, Ford nu menționează puterea totală oferită de sistemul hibrid. Noul Kuga Hybrid va fi disponibil începând cu anul viitor, iar clienții vor putea opta și pentru o versiune echipată cu sistemul Intelligent All-Wheel Drive. Noua generație a SUV-ului Kuga va putea fi comandată și într-o variantă mild hybrid. Aceasta poartă numele de EcoBlue Hybrid și este echipată cu motorul de 2.0 litri diesel de 150 CP. Tehnologia mild-hybrid funcționează având la bază un sistem electric la 48V și este asemănătoare cu cea anunțată de Ford pentru Fiesta și Focus. Ford a electrificat o parte din gama de utilitare: versiuni mild-hybrid pentru Tourneo Custom, Transit și Transit Custom. Ford Tourneo Custom va fi oferit și în versiune plug-in hybrid Ford Transit, Transit Custom și Tourneo Custom vor fi disponibile în versiuni EcoBlue Hybrid. Ford nu a oferit detalii despre motorul diesel folosit, însă ne așteptăm ca americanii să aducă în ofertă același sistem de propulsie detaliat odată cu lansarea lui Kuga EcoBlue Hybrid. În cazul SUV-ului, Ford oferă un motor diesel de 2.0 litri de 150 CP asistat de un sistem mild-hybrid la 48V. Ford Explorer vine în Europa: SUV-ul cu 7 locuri va fi disponibil doar în variantă plug-in hybrid de 450 de cai putere cu autonomie electrică de 40 de kilometri Indiferent de versiune, Ford Explorer Plug-In Hybrid este echipat cu un motor V6 pe benzină EcoBoost de 3.0 litri și 350 de cai putere acompaniat de un motor electric care generează echivalentul a 100 de cai putere. În total, sistemul plug-in hybrid oferă 450 de cai putere și un cuplu maxim de 840 Nm; ● Sistemul integrează o baterie Li-Ion de 13.1 kWh care permite rularea în regim 100% electric pentru aproximativ 40 de kilometri; ● Șoferul poate alege între mai multe moduri de condus care beneficiază de denumiri sugestive: EV Auto (setări automate), EV Now (rulare în regim electric), EV Later (conservarea energiei electrice) și EV Charge (încărcarea bateriei). Bateria poate fi încărcată și în mers datorită captării energiei cinetice pierdute în timpul frânării; ● Exporer Plug-In Hybrid are o cutie de viteze automată cu 10 trepte și este disponibil standard cu sistem de tracțiune integrală; Volvo a anunțat că una dintre versiunile plug-in hybrid care va fi disponibilă pe XC40 va avea un motor pe benzină de 1.5 litri și 180 CP și un motor electric de 82 CP. În total, sistemul va genera 262 CP. În total, sistemul plug-in hybrid va genera 262 de cai putere care vor propulsa XC40 de la 0 la 100 km/h în 7.3 secunde, în timp ce viteza maximă este de 205 km/h. De asemenea, Volvo a menționat că bateria Li-Ion integrată are o capacitate de 9.7 kWh, însă nu a precizat și valoarea autonomiei electrice. Totuși, pe baza capacitații, se poate estima că autonomia electrică va fi de 40-50 de kilometri conform standardului WLTP. Pe de altă parte, Volvo menționează că, în funcție de capacitatea stației de încărcare, acumulatorul are nevoie de la 2 ore și jumătate până la șapte ore pentru o încărcare completă. Edited by cata, 03 April 2019 - 08:55. |
|
#268
Posted 04 April 2019 - 07:59
Vom fi si mai multi
Toyota a anunțat în această săptămână ca va pune la dispoziția altor producători aproape 24.000 de patente legate de sistemele sale hibride. Pachetul de patente include descrieri amănunțite cu privire la motoare electrice și diverse sisteme și componente utilizate în cadrul tehnologiilor hibride. În plus, patentele sunt utile inclusiv la dezvoltarea unor sisteme plug-in hybrid sau a unor vehicule electrice alimentate cu hidrogen. "Credem este timpul să cooperăm, pe baza volumului ridicat de cereri primite pentru sistemele noastre de electrificare din partea companiilor care simt nevoia de a populariza tehnologia hibridă. Dacă numărul de vehicule electrificate crește semnificativ în următorii 10 ani, tehnologia hibridă va deveni standard", a declarat Shigeki Terashi, vicepreședinte executiv al Toyota. Edited by cata, 04 April 2019 - 08:00. |
#269
Posted 04 April 2019 - 11:01
Asta pare mai mult marketing Deja majoritatea producătorilor au lansat sau urmează sa lanseze modele hibrid anul acesta sau anul viitor
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users