Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Buggy home made
Last Updated: May 19 2020 13:35, Started by
silenced
, Aug 27 2018 10:47
·
0
#19
Posted 27 August 2018 - 13:01
ca solutie de avarie, pt ca dpdv tehnic nu-i pot spune altfel, incearca sa atasezi niste mansoane care sa nu permita smulgerea cadrului, mai exact pivotarea lui
ori pe laterale acolo mai pui 2 bare verticale, una pe fiecare parte si faci un triunghi dreptunghic cu restul de cadru. zi-mi daca nu ai inteles ideea. |
#20
Posted 27 August 2018 - 14:16
Tu ai dreptate, dar zona aceea nu e terminata, dupa ce voi face bratele pe spate va trebui sa construiesc prinderea amortizoarelor spate, sa vad daca pot face din doua ansambluri amortizor arc ptr o mai mare lungime.
Momentan bratele pot face + - 20cm la roata. Deci voi avea nevoie de macar 30cm cursa amortizor arc. Dupa ce voi termina acolo voi incerca ranforsarea. Vom vedea. Multumesc ptr ajutor. 😔 Edited by silenced, 27 August 2018 - 14:20. |
#21
Posted 27 August 2018 - 23:38
Mai ai de sudat o teava intre cea din spatele scaunelor si cea din spatele motorului din acelasi plan orizontal. Plus inca una de la aceeasi teava teava din spatele scaunelor spe mijlocul celei inclinate care urca din spate spre "acoperis". Zona aia trebuie intarita.
Din pacate nu pare sa aiba rezistenta la torsiune. Mai baga niste x-uri si neaparat arcuri moi si cu cursa mare ca altfel risti sa te ia de pe camp cu o bucata de teva infipta ci e stie pe unde. Dar X-urile neaparat. Si in plan vertical si orizontal. PS. M-am mai uitat la poze. Tu l-ai facut mai mult pt incarcari statice, nu dinamice. Nu lasa gaura aia in "parbriz" si in "geamurile" laterale. Nu se vede "plafonul" bine. |
#22
Posted 28 August 2018 - 05:09
Neata.
Am pus cateva poze cu detalii de constructie. A intrat 6ml teava de 1" cu 3mm grosime si pana acum 10buc teava de 1/2" cu 3mm, adica 60ml teava. Mi se pare foarte multa teava într-un obiect de 2m patrati... 😁😁 Teama unor tevi ce se rup si ma infig in ele o am si eu. X-uri am la "plafon". Spatele si lateralele au doar intarituri la colturi. "Parbrizul daca ii pun X nu încurcă vizibilitatea urât? Arcuri moi si cu cursa mare si ieftine nu stiu cum sa fac rost.... Si nu stiu cum sa vad ce cursa am nevoie, cat de moi sa fie, nu stiu multe. Dar cand voi ajunge acolo ma gandesc ca voi testa in primul rand pe fata ca e foarte usoara, sa folosesc arcurile de pe spate tico sau matiz, voi vedea... Am experienta cu ruptul carosetiei, s-a intamplat cu tico.... Attached FilesEdited by silenced, 28 August 2018 - 05:35. |
#23
Posted 31 August 2018 - 15:06
Acolo in dreapta e un copil, fara casca? Macar avea centura?
|
#25
Posted 01 September 2018 - 18:53
Am avut si eu in gand sa fac asa ceva in tinerete
Am mers insa cu unul facut artizanal si foarte reusit de un tip din Braila. Aveai o gramada de modele dupa care sa te inspiri. As spune ca nici acum nu-i prea tarziu. Daca erai pe langa mine te ajutam de-ti faceai o super jucarie. |
#26
Posted 01 September 2018 - 20:02
Multumesc. E f mult de muncă.
Foarte diferite problemele intampinate. Trebuie sa stii multa lacatuserie si sa ai imaginatie multa. Tot inainte. |
#28
Posted 03 September 2018 - 08:34
Imi place cum ai montat arcurile. In felul asta ai realizat ce ziceam eu mai sus, o suspensie mai moale si cursa mai mare a suspensiei fata de situatia in care le montai vertical cu aproape 50%.
Inca ceva. Daca nu vrei sa mai strici inca un diferential, pune cauciucuri mai bune pe spate. Macar unele resapate de iarna daca nu unele de offroad sau chiar agricole desi astea sunt cam grele. Sau, si mai bine, sudeaza diferentialul ca e mai fun in offroad. Faci drifturi f usor in curba si ai tractiune mai buna in drum drept. Daca nu mergi pe asfalt nu ai nevoie de dif deschis. |
|
#29
Posted 03 September 2018 - 09:59
La latimea pe care o are buggyul chiar o sa aiba o problema cu diferential blocat pe spate.
|
#30
Posted 03 September 2018 - 11:08
Multumesc
O mica proba sa vad dc se misca, fara radiator fara apa fara schimbator fara fara fara... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LHasZvioKv0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] underb, on 03 septembrie 2018 - 08:34, said:
Imi place cum ai montat arcurile. In felul asta ai realizat ce ziceam eu mai sus, o suspensie mai moale si cursa mai mare a suspensiei fata de situatia in care le montai vertical cu aproape 50%. F greu am gasit pozitia pe fata, de trei ori am montat demontat sudat taiat sudat taiat prinderile amortizoarelor pe bratele fata...😔 |
#32
Posted 03 September 2018 - 23:09
#33
Posted 07 September 2018 - 12:10
Alta mica incercare pe teren.
Am montat radiatorul am pus apa, inca nu am facut timoneria, nu stiu inca cum sa o fac, cum sa vin din spatele motorului in fata si sa pot si rasuci tija din cutie stanga dreapta si miscata fata spate ptr cele 3 pozitii. Vom vedea ce iese [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/H3rtqXku5vg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#35
Posted 07 September 2018 - 12:35
Stau prost cu banii.😭
Mi.ar trebui si niste roti inguste de rezerve ptr a le pune pe față... |
#36
Posted 07 September 2018 - 13:21
Io nu ma pricep ca tine deci tot respectul pt realizare insa mi-as permite sa scriu ceva .
Pt hoby e ok ish insa dpmdv ( practic ) o gandeam altfel in sensul ca il faceam mult mai ingust si mai inalt , garda la sol mult mai mare . Il puteai folosi si ca " tractoras " si chiar vandut cu bani buni pt a incepe un proiect nou la care bugetul sa fie mai mare si sa faci ceva mai bun . Oricum e de admirat ce ai reusit ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users