Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford EcoSport
Last Updated: Oct 06 2023 20:58, Started by
d-ardeleanu
, Jul 23 2018 08:40
·
17
#38
Posted 13 September 2018 - 07:49
Buna ziua,sunt Alex si am un ecosport din iunie deci sa incepem...imi place masina am facut 5300 km pe drum drept pe serpentine etc am facut jumatate din tara...sunt multumit sa ne intelegem nu este o super masina dar este f buna pt cine o vrea motorul trage bine consumul este f bun parerea mea ...este o masina placuta normala...frumoasa..asta pt carcotasi care fac tot felul de comparatii si habar nu au..fiecare masina e diferita si frumoasa mai ales cand e a ta...acum o sa scriu ce nu prea e in regula si vreau sa vad daca sunt probleme generale sau numai ale mele....cum am plecat din reprezentanta am un scartîit deranjant la banchetele din spate stiu de la ce dar din pacate aproape nerezolvabil...scartîitul este f zgomotos si f deranjant..cand rabatez bancheta nu se mai aude...apoi la 10-15 porniri nu porneste decat la a 2 cheie cateodata la a 4-5 cheie...o sa ma duc cu ea dar tare mi e frica ca nu o sa gaseasca nimic...cam asta e deocamdata...multumesc o sa revin
|
#39
Posted 13 September 2018 - 18:45
Cristinacrs, on 13 septembrie 2018 - 07:49, said:
Buna ziua,sunt Alex si am un ecosport din iunie deci sa incepem...imi place masina am facut 5300 km pe drum drept pe serpentine etc am facut jumatate din tara...sunt multumit sa ne intelegem nu este o super masina dar este f buna pt cine o vrea motorul trage bine consumul este f bun parerea mea ...este o masina placuta normala...frumoasa..asta pt carcotasi care fac tot felul de comparatii si habar nu au..fiecare masina e diferita si frumoasa mai ales cand e a ta...acum o sa scriu ce nu prea e in regula si vreau sa vad daca sunt probleme generale sau numai ale mele....cum am plecat din reprezentanta am un scartîit deranjant la banchetele din spate stiu de la ce dar din pacate aproape nerezolvabil...scartîitul este f zgomotos si f deranjant..cand rabatez bancheta nu se mai aude...apoi la 10-15 porniri nu porneste decat la a 2 cheie cateodata la a 4-5 cheie...o sa ma duc cu ea dar tare mi e frica ca nu o sa gaseasca nimic...cam asta e deocamdata...multumesc o sa revin |
#40
Posted 14 September 2018 - 08:36
Cristinacrs, on 13 septembrie 2018 - 07:49, said:
apoi la 10-15 porniri nu porneste decat la a 2 cheie cateodata la a 4-5 cheie...o sa ma duc cu ea dar tare mi e frica ca nu o sa gaseasca nimic...cam asta e deocamdata...multumesc o sa revin Simptome a la mult hulitul 0.9 TCe. Nu mi se pare normal sa se întâmple asta, însă cred că nici nu poate fi considerat un defect. L-aș încadra la "așa face toate". Drumuri bune și să ne tii la curent. Personal e o mașinuță care îmi place. La fel ca și Dacia. Sau poate sunt eu patriot. |
#41
Posted 14 September 2018 - 08:42
Nu stiu daca e din "asa face toate", pe forumul dedicat nu am vazut multe cazuri.
Am 15000 km si nu am avut nici un rateu de pornire pana acum. |
#42
Posted 14 September 2018 - 10:38
Salut baieti...a inceput sa faca mai des,sincer imi e frica cand o pornesc...ma oftic rau..m am programat marti pe 18...sa vedem.. prefer sa aiba un defect un senzor ceva..vorbim va anunt..in rest sincer masina e buna...
|
#43
Posted 14 September 2018 - 12:31
LauCalin, on 14 septembrie 2018 - 08:36, said:
Simptome a la mult hulitul 0.9 TCe. Nu mi se pare normal sa se întâmple asta, însă cred că nici nu poate fi considerat un defect. L-aș încadra la "așa face toate". Drumuri bune și să ne tii la curent. Personal e o mașinuță care îmi place. La fel ca și Dacia. Sau poate sunt eu patriot. Eu am motorul de 100 de cai, 1.0, si n-a dat rateu niciodata pana acum la pornire. Mie mi se pare ca daca dau de cheie, il porneste "digital", ca la masinile care au buton de Start. Eu cand rotesc de cheie e nevoie sa o tin extrem de putin, poate chiar o zecime de secunda. |
#44
Posted 14 September 2018 - 14:36
Xavier_em, on 14 septembrie 2018 - 12:31, said: Eu am motorul de 100 de cai, 1.0, si n-a dat rateu niciodata pana acum la pornire. Mie mi se pare ca daca dau de cheie, il porneste "digital", ca la masinile care au buton de Start. Eu cand rotesc de cheie e nevoie sa o tin extrem de putin, poate chiar o zecime de secunda. |
#45
Posted 14 September 2018 - 19:16
Da Xavier ai dreptate..am mai auzit chestia asta,asa ar trebui am incercat si eu trebuie doar sa "atingi" ca sa zic asa si invarte si porneste singura..impropriu spus, dar la mine nici nu se pune problema...sper sa am o problema decat sa nu gaseasca nimic..si ca sa i raspund si lui Mihalex nu am facut DT poate e o greseala dar din pct meu de vedere nu e relevant ,faci 3-4km si gata adevaratul test e la drum lung, la depasiri, pe serpentine, deci un DT e asa...un n ar mai fi...repet este doar parerea mea..sau poate nu sunt destul de bun sa mi dau seama de masina asa repede
Si pt d-ardeleanu tot 3 luni am asteptat si eu..s o stapanesti sanatos si sa nu ti para rau de alegere...e masina ta si e cea mai buna...masina fiecaruia e cea mai buna Si pt d-ardeleanu tot 3 luni am asteptat si eu..s o stapanesti sanatos si sa nu ti para rau de alegere...e masina ta si e cea mai buna...masina fiecaruia e cea mai buna |
#46
Posted 15 September 2018 - 11:45
Xavier_em, on 14 septembrie 2018 - 12:31, said: ..... ... Mie mi se pare ca daca dau de cheie, il porneste "digital", ca la masinile care au buton de Start. Eu cand rotesc de cheie e nevoie sa o tin extrem de putin, poate chiar o zecime de secunda. Daca dai cheie imediat ce ai pus contactul nu are delay. Treaba de ceva electronica |
|
#47
Posted 21 September 2018 - 13:43
Salut..am fost la Ford..mi au zis ca au bagat calculatorul si nu au gasit nimic,apoi au bagat cica unul special de la Ford cu un peogram special si tot nu au gasit nimic...dar ce sa vezi ,surpriza masina porneste mai bine si nu mi a mai facut figura.Eu cred ca mi au facut o "resoftare" sau "resetare " si nu au inregistrat nimic pt ca nu e bine sa vina multe masini noi cu probleme logic nu?repet e parerea mea sau brusc masina si a revenit dupa ce am fost la ei...miracol..si scartâitul l au rezolvat cu f multa unsoare...se pare ca a mers...stiau situatia...pai cam asta e...zi buna sa aveti...am scris aici pt ca cine mai pateste sa aiba o idee despre ce este vorba
|
#48
Posted 21 September 2018 - 14:22
Posibil sa fi avut o eroare cu status "Intermitent" sa o fi sters si eventual sa fi bagat un cod de "bypass" si evident ca nu vor spune chiar daca gaseau sau nu ceva eronat la masina.
|
#49
Posted 26 September 2018 - 11:12
In sfarsit, masina e gata de livrare, la doua luni de la comanda; pentru ca s-a reluat programul Rabla, in alte conditii - mai avantajoase, voi primi o reducere de 500 euro din pretul initial, care inseamna ca voi avea CASCO gratuit primul an...
|
#50
Posted 11 October 2018 - 13:35
Salutare,
Si eu sunt posesor de Ecosport din mai 2018. Am facut deja aproape 13000 km pana acum si impresia generala este buna. Daca tinem cont de faptul ca nu este o masina premium (se vede si in pret), dotarile sunt decente. La mine pachetul de iarna include parbriz incalzit (la inceput m-au deranjat vizual firele alea din parbriz insa m-am obisnuit cu ele , incalzire in scaune, volan incalzit. Daca optezi pentru roata de rezerva de dimensiuni normale, nu poti pune carlig de tractare pe spate. Nu am avut probleme cu pornirea, totul functioneaza ok. Cu deschiderea portbagajului nu am avut probleme, chiar daca lumea il vede in general ca un dezavantaj. Pentru oras este super ok si daca nu esti amator de viteze mai mari de 130 km/h, este foarte ok; a sasea viteza face toti banii. Dupa ce am trecut de 10000 km motorul si-a mai dat drumul si se simte mai multa forta in el. Ce mi-ar fi placut sa fie mai ok: - capacul de pe roata de rezerva sa poata fi dat jos usor - acum este un adevarat chin sa il demontezi. - ar fi mers placute de frana si pe spate - avand doar pe fata si luand in calcul si greutatea si inaltimea masinii, se vede o tendinta de a lipi nasul de volan la franare brusca. - pentru trend mergea si o cotiera - mi se pare ca s-au zgarcit aiurea. jericho, on 23 iulie 2018 - 11:21, said:
Duster pe motorizare de 1.2 nu se califica pentru programul Rabla - are emisiile de noxe mai mari decat pragul acceptat.
|
#51
Posted 12 October 2018 - 07:21
In sfarsit, ieri am fost la dealer, am semnat o gramada maaare de acte si am decartat o suma de lei, dar am plecat cu masina acasa...fara buletin, intrucat CI-ul nu a venit inca de la RAR...
CASCO a costat 2.000 lei prin Allianz (4 rate), RCA 145 pe 6 luni, taxa de drum am inteles ca la numere rosii nu se plateste. Edited by d-ardeleanu, 12 October 2018 - 07:23. |
|
#53
Posted 12 October 2018 - 10:43
Mersi, azi o sa incerc conectarea telefonului prin cablul USB, am Waze instalat pe el, oare merge pe ecran cu touchscreen?
|
#54
Posted 12 October 2018 - 10:48
Doar prin Android Auto.
Nu e disponibil in Romania, trebuie sa găsești pe net cu extensia .apk. Prin Android Auto poți folosi că navigare Google maps (implicit) sau Waze. Sau că navigator dedicat, cumperi licența Sygic CAR Navigation (uneori la oferta cu 55 euro), și ai navigare cu update pe viața... PS Felicitări și km cat mai multi fara probleme Edited by cozmin_t, 12 October 2018 - 10:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users