Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford EcoSport
#19
Posted 23 July 2018 - 13:11
Numai eu vad ironia in textul celor de la Ford?
"Daca esti in cautarea unui 4x4 spatios dar compact" - "Inlocuieste acum vechea masina cu un EcoSport Trend 2WD" |
#20
Posted 24 July 2018 - 07:08
Am facut si eu td cu motorul de 125 cp si era cam la limita.Cu cel de 100cp e submotorizata masinuta.Ce greutate are?
|
#21
Posted 24 July 2018 - 07:17
Salut, versiunea de baza 4x2 are 1280 kg, fara roata de rezerva. Am inteles ca cea 4x4 plus roata ajunge pe la 1450 kg.
Eu am facut drivetest cu ambele versiuni, sunt diferente minime, de ex. in viteza a 3-a la 3000 turatii are cam la fel - 60 km/h...cred ca si motorul de 100 cp se poate resofta sa capete cativa caluti in plus, de vazut in viitor... Attached FilesEdited by d-ardeleanu, 24 July 2018 - 07:24. |
#22
Posted 24 July 2018 - 12:06
Nu exista mașina submotorizata Dacă inițiatorul folosește mașina în oraș și are o ieșire pe luna în exterior, nu are nevoie de mai mult
|
#23
Posted 24 July 2018 - 12:41
d-ardeleanu, on 24 iulie 2018 - 07:17, said:
Salut, versiunea de baza 4x2 are 1280 kg, fara roata de rezerva. Am inteles ca cea 4x4 plus roata ajunge pe la 1450 kg. Eu am facut drivetest cu ambele versiuni, sunt diferente minime, de ex. in viteza a 3-a la 3000 turatii are cam la fel - 60 km/h...cred ca si motorul de 100 cp se poate resofta sa capete cativa caluti in plus, de vazut in viitor... Ma uit pe configuratia ta si vad "Carlige remorcare fata/spate". Ala de pe fata, in mod sigur se monteaza la nevoie. Pe spate, acel cirlig e la fel sau permanent? Adica poti tracta o remorca? Ce inseamna "Parbriz acustic" si "incalzire electrica auxuliara"? Un fel de webasto? Volanul are comenzi telefon si radio? Ce inseamna garantie 2+3 ani? De ce nu au zis 5 ani? 2 minusuri vad eu: CC si incalzire in scaune (+ roata de rezerva insa aceasta se poate rezolva ulterior numai daca ai loc depozitare). |
#24
Posted 24 July 2018 - 13:12
mihalexmihalex, on 24 iulie 2018 - 12:41, said:
(+ roata de rezerva insa aceasta se poate rezolva ulterior numai daca ai loc depozitare). |
#25
Posted 24 July 2018 - 13:13
adica doua gauri cu filet interior, unde normal infiletezi tu "carligul" din dotare adica o teava. Asta in situatia in care ai ramas dracului in sant cu ecosportul
Edited by tatimeu, 24 July 2018 - 13:14. |
#26
Posted 24 July 2018 - 20:15
Pt carlig ti s-a raspuns. E ala pt tine ce il au toate masinile de ramai suspendat.
Inc auxiliara e o rezistenta electrica ce se pune si la diesel pe incalzire ca sa creasca mai repede temperatura. Nu are treaba cu webasto. Parbriz acustic... probabil se refera ca e din 2 bucati de sticla si izoleaza mai bine zgomotul.. (ca la orice masina de pe piata existenta) trebuiau sa umple lista. Daca aveai geamuri laterale acustice (adica duble, ce se pun pe masinile din clasele superioare si de regula de la medie in sus) era ceva. |
#27
Posted 25 July 2018 - 10:31
M-am interesat despre cauciucuri: standard sunt 205/60/R16, de vara, Continental; optional se pot pune all-season Michelin Crossclimate (made in Germany) iar la versiunea sport am vazut Vredestein. Probabil o sa achit o diferenta, sa iau all-season, din experienta mea anterioara sunt bune si iarna...Pe Focus am umblat de ani de zile numai cu all-season, de la Debica am trecut la Fulda, apoi la Vredestein. Primele au fost praf, urmatoarele din ce in ce mai bune (si mai scumpe).
Edited by d-ardeleanu, 25 July 2018 - 10:33. |
#28
Posted 25 July 2018 - 11:53
t-balt, on 24 iulie 2018 - 20:15, said:
Pt carlig ti s-a raspuns. E ala pt tine ce il au toate masinile de ramai suspendat. Inc auxiliara e o rezistenta electrica ce se pune si la diesel pe incalzire ca sa creasca mai repede temperatura. Nu are treaba cu webasto. Parbriz acustic... probabil se refera ca e din 2 bucati de sticla si izoleaza mai bine zgomotul.. (ca la orice masina de pe piata existenta) trebuiau sa umple lista. Daca aveai geamuri laterale acustice (adica duble, ce se pun pe masinile din clasele superioare si de regula de la medie in sus) era ceva. 1. Clima 2. Senzori de parcare 3. Oglinzi full electric 4. Sync 3 5. Geamuri electrice Revin cu intrebarea: ce inseamna garantie 2+3 ani? Oricum, milogi rau astia de la Ford... d-ardeleanu, on 25 iulie 2018 - 10:31, said:
M-am interesat despre cauciucuri: standard sunt 205/60/R16, de vara, Continental; optional se pot pune all-season Michelin Crossclimate (made in Germany) iar la versiunea sport am vazut Vredestein. Probabil o sa achit o diferenta, sa iau all-season, din experienta mea anterioara sunt bune si iarna...Pe Focus am umblat de ani de zile numai cu all-season, de la Debica am trecut la Fulda, apoi la Vredestein. Primele au fost praf, urmatoarele din ce in ce mai bune (si mai scumpe). |
|
#29
Posted 25 July 2018 - 11:54
mihalexmihalex, on 25 iulie 2018 - 11:48, said:
Oooochei! La multi producatori am vazut ca se poarta chestia cu "optiuni" pentru a umple foaia. Ma mir ca nu au pus la optiuni motor, cutie si roti. Totusi, au "amintit" o gramada de cacaturi insa Bluetooth si comenzi pe volan nu vad scris... Deci, recapitulam, masina are urmatoarele 5 chestii: 1. Clima 2. Senzori de parcare 3. Oglinzi full electric 4. Sync 3 5. Geamuri electrice Revin cu intrebarea: ce inseamna garantie 2+3 ani? Oricum, milogi rau astia de la Ford... masina are comenzi pe volan, are ecran cu touch si am inteles ca se face pairing cu telefonul, deci are si BT. https://www.ford.com...ntcmp=sync-2col Edited by d-ardeleanu, 25 July 2018 - 11:54. |
#30
Posted 25 July 2018 - 12:01
Atentie doar ca cei 3 ani in plus sunt de extra garantie, nu garantie normala, de la care sunt excluse majoritatea pieselor de pe masina, ramane practic doar cutia de viteze si ceva pe la motor. Ar fi costat 290 euro in mod normal, daca e primit moca e super.
https://www.ford.ro/..._08-02-2017.pdf Edited by lula_canci, 25 July 2018 - 12:03. |
#31
Posted 25 July 2018 - 21:12
Sa te poarte sanatos ! (cand o ajunge la tine) Inuman de mare termenul de livrare.
Am remarcat ca reviziile se fac la 15000 km si nu la 20000 km ca la Flocus, desi e acelasi motor. Motorizarea e la limita de jos a puterii, ma gandesc ca daca la Focus merge ok , trebe sa fie ok si la Ecosport, vorbesc strict subiectiv. Polizoru meu (Focus 1.0 100cp) se misca bine acum, dupa 10000 km clar si-a dat drumu. Pt ca am facut km astia in timp scurt (sub 3 luni) stiu ce zic. In primele mii de km cam adormit, parca are un timmer ceva, poti sa ii dai in goarna ca tot nu se desfasoara, il tine ceva. Asa ca sa nu te miri la inceput daca ti se pare adormit (pt ca asa e) dupa 9-10000 km trage indubitabil mai bine. Extraurban se simte nevoia de putere in plus (nu am sesizat o diferenta notabila fata de versiunea 125 cp, adica ma asteptam sa simt mai evident aia 25cp pe turatii mari) Edited by Octavian___, 25 July 2018 - 21:13. |
#32
Posted 26 July 2018 - 06:51
@baxon, legat de pachetul de iarna depinde
Sunt persoane ce au loc de parcare subteran, la serviciu au loc în parcarea subterana, în București mallurile au parcare subterana. Pentru 4-5 situații pe an, nu merita |
#33
Posted 26 July 2018 - 08:29
MicroEdge, on 26 iulie 2018 - 06:51, said:
@baxon, legat de pachetul de iarna depinde Sunt persoane ce au loc de parcare subteran, la serviciu au loc în parcarea subterana, în București mallurile au parcare subterana. Pentru 4-5 situații pe an, nu merita |
|
#34
Posted 26 July 2018 - 14:23
Socrul meu a luat un ecosport acum doua saptamani. Initial am zis ca doar cocheteaza cu ideea, ca testeaza piata, ca doar vorbeste asa la modul figurat. In doua saptamani era cu masina in fata portii.
Pret de baza vreo 14000, cost final cu tot cu leasing 18000. Dotata excelent, volan incalzit, camera , navigatie, telefon cu bluștuț, jante de 17, alb perlat, geamuri negre in spate, (nu mai trebe nici folie-sic!), se descuie automat cand se aproprie de ea, se pliaza oglinzile. Motorisca de 1L cu 125CP, consum mediu de benzina dupa prima mie de km -cca 6.8L/100. Edited by tfmercedez, 26 July 2018 - 14:24. |
#35
Posted 26 July 2018 - 15:15
Când spuneți că are aceeași greutate cu focusul și ar trebui sa se miste la fel ganditi-va că aerodinamic nu sunt la fel. Chiar și ochiometric și vede că ecosportul opune o rezistenta mai mare în mișcare, e mai puțin aerodinamic decât un focus
|
#36
Posted 28 July 2018 - 21:38
Aerodinamica se simte după 80-90km/h pana acolo nu prea a contează.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users