Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Ford EcoSport

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
558 replies to this topic

#19
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,385
  • Înscris: 24.03.2007
Numai eu vad ironia in textul celor de la Ford?

"Daca esti in cautarea unui 4x4 spatios dar compact" - "Inlocuieste acum vechea masina cu un EcoSport Trend 2WD"

#20
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,156
  • Înscris: 12.09.2013
Am facut si eu td cu motorul de 125 cp si era cam la limita.Cu cel de 100cp e submotorizata masinuta.Ce greutate are?

#21
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008
Salut, versiunea de baza 4x2 are 1280 kg, fara roata de rezerva. Am inteles ca cea 4x4 plus roata ajunge pe la 1450 kg.
   Eu am facut drivetest cu ambele versiuni, sunt diferente minime, de ex. in viteza a 3-a la 3000 turatii are cam la fel - 60 km/h...cred ca si motorul de 100 cp se poate resofta sa capete cativa caluti in plus, de vazut in viitor...

Attached Files


Edited by d-ardeleanu, 24 July 2018 - 07:24.


#22
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Nu exista mașina submotorizata :) Dacă inițiatorul folosește mașina în oraș și are o ieșire pe luna în exterior, nu are nevoie de mai mult :)

#23
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

 d-ardeleanu, on 24 iulie 2018 - 07:17, said:

Salut, versiunea de baza 4x2 are 1280 kg, fara roata de rezerva. Am inteles ca cea 4x4 plus roata ajunge pe la 1450 kg.
   Eu am facut drivetest cu ambele versiuni, sunt diferente minime, de ex. in viteza a 3-a la 3000 turatii are cam la fel - 60 km/h...cred ca si motorul de 100 cp se poate resofta sa capete cativa caluti in plus, de vazut in viitor...
Motorul se poate resofta ulterior insa nu cred ca-ti permiti tu acest lucru... Bine ca ai 6 trepte.
Ma uit pe configuratia ta si vad "Carlige remorcare fata/spate". Ala de pe fata, in mod sigur se monteaza la nevoie. Pe spate, acel cirlig e la fel sau permanent? Adica poti tracta o remorca?
Ce inseamna "Parbriz acustic" si "incalzire electrica auxuliara"? Un fel de webasto?
Volanul are comenzi telefon si radio?
Ce inseamna garantie 2+3 ani? De ce nu au zis 5 ani?
2 minusuri vad eu: CC si incalzire in scaune (+ roata de rezerva insa aceasta se poate rezolva ulterior numai daca ai loc depozitare).

#24
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

 mihalexmihalex, on 24 iulie 2018 - 12:41, said:

(+ roata de rezerva insa aceasta se poate rezolva ulterior numai daca ai loc depozitare).
In peste 20 de ani de condus am facut o singura pana. Am ajuns la concluzia ca daca nu mergi pe camp sau prin padure (la propriu, printre crengi si copaci) nu ai nevoie de toata de rezerva. Mai degraba se foloseste acel spatiu intr-un mod mai util. Eu am de cativa ani kit de reparatie pene usoare (kit electric cu pompa si tub de lichid auto-vucalnizant). Nu a trebuit sa il folosesc niciodata. La mini am la fel, trusa de reparatii rapide. Daca vrei sa stai si mai linistit, cauciucuri run-flat (da's mai zgomotoase).

#25
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 15.10.2007
adica doua gauri cu filet interior, unde normal infiletezi tu "carligul" din dotare adica o teava. Asta in situatia in care ai ramas dracului in sant cu ecosportulPosted Image

Edited by tatimeu, 24 July 2018 - 13:14.


#26
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Pt carlig ti s-a raspuns. E ala pt tine ce il au toate masinile de ramai suspendat.
Inc auxiliara e o rezistenta electrica ce se pune si la diesel pe incalzire ca sa creasca mai repede temperatura. Nu are treaba cu webasto.
Parbriz acustic... probabil se refera ca e din 2 bucati de sticla si izoleaza mai bine zgomotul.. (ca la orice masina de pe piata existenta) trebuiau sa umple lista. Daca aveai geamuri laterale acustice (adica duble, ce se pun pe masinile din clasele superioare si de regula de la medie in sus) era ceva.

#27
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008
M-am interesat despre cauciucuri: standard sunt 205/60/R16, de vara, Continental; optional se pot pune all-season Michelin Crossclimate (made in Germany) iar la versiunea sport am vazut Vredestein. Probabil o sa achit o diferenta, sa iau all-season, din experienta mea anterioara sunt bune si iarna...Pe Focus am umblat de ani de zile numai cu all-season, de la Debica am trecut la Fulda, apoi la Vredestein. Primele au fost praf, urmatoarele din ce in ce mai bune (si mai scumpe).

Edited by d-ardeleanu, 25 July 2018 - 10:33.


#28
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

 t-balt, on 24 iulie 2018 - 20:15, said:

Pt carlig ti s-a raspuns. E ala pt tine ce il au toate masinile de ramai suspendat.
Inc auxiliara e o rezistenta electrica ce se pune si la diesel pe incalzire ca sa creasca mai repede temperatura. Nu are treaba cu webasto.
Parbriz acustic... probabil se refera ca e din 2 bucati de sticla si izoleaza mai bine zgomotul.. (ca la orice masina de pe piata existenta) trebuiau sa umple lista. Daca aveai geamuri laterale acustice (adica duble, ce se pun pe masinile din clasele superioare si de regula de la medie in sus) era ceva.
Oooochei! La multi producatori am vazut ca se poarta chestia cu "optiuni" pentru a umple foaia. Ma mir ca nu au pus la optiuni motor, cutie si roti. Totusi, au "amintit" o gramada de cacaturi insa Bluetooth si comenzi pe volan nu vad scris... Deci, recapitulam, masina are urmatoarele 5 chestii:
1. Clima
2. Senzori de parcare
3. Oglinzi full electric
4. Sync 3
5. Geamuri electrice
Revin cu intrebarea: ce inseamna garantie 2+3 ani? Oricum, milogi rau astia de la Ford...

 d-ardeleanu, on 25 iulie 2018 - 10:31, said:

M-am interesat despre cauciucuri: standard sunt 205/60/R16, de vara, Continental; optional se pot pune all-season Michelin Crossclimate (made in Germany) iar la versiunea sport am vazut Vredestein. Probabil o sa achit o diferenta, sa iau all-season, din experienta mea anterioara sunt bune si iarna...Pe Focus am umblat de ani de zile numai cu all-season, de la Debica am trecut la Fulda, apoi la Vredestein. Primele au fost praf, urmatoarele din ce in ce mai bune (si mai scumpe).
La CC se termina smecheria. Bune rau, daca nu umbli prin locuri cu nametele la cur.

#29
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008

 mihalexmihalex, on 25 iulie 2018 - 11:48, said:

Oooochei! La multi producatori am vazut ca se poarta chestia cu "optiuni" pentru a umple foaia. Ma mir ca nu au pus la optiuni motor, cutie si roti. Totusi, au "amintit" o gramada de cacaturi insa Bluetooth si comenzi pe volan nu vad scris... Deci, recapitulam, masina are urmatoarele 5 chestii:
1. Clima
2. Senzori de parcare
3. Oglinzi full electric
4. Sync 3
5. Geamuri electrice
Revin cu intrebarea: ce inseamna garantie 2+3 ani? Oricum, milogi rau astia de la Ford...
Garantia standard este de doi ani, la care la aceasta oferta dealerul a mai plusat trei ani...
   masina are comenzi pe volan, are ecran cu touch si am inteles ca se face pairing cu telefonul, deci are si BT.
https://www.ford.com...ntcmp=sync-2col

Edited by d-ardeleanu, 25 July 2018 - 11:54.


#30
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,385
  • Înscris: 24.03.2007
Atentie doar ca cei 3 ani in plus sunt de extra garantie, nu garantie normala, de la care sunt excluse majoritatea pieselor de pe masina, ramane practic doar cutia de viteze si ceva pe la motor. Ar fi costat 290 euro in mod normal, daca e primit moca e super.

https://www.ford.ro/..._08-02-2017.pdf

Edited by lula_canci, 25 July 2018 - 12:03.


#31
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Sa te poarte sanatos ! (cand o ajunge la tine) Inuman de mare termenul de livrare.
Am remarcat ca reviziile se fac la 15000 km si nu la 20000 km ca la Flocus, desi e acelasi motor.

Motorizarea e la limita de jos a puterii,  ma gandesc ca daca la Focus merge ok , trebe sa fie ok si la Ecosport, vorbesc strict subiectiv.
Polizoru meu (Focus 1.0 100cp) se misca bine acum, dupa 10000 km clar si-a dat drumu. Pt ca am facut km astia in timp scurt (sub 3 luni) stiu ce zic. In primele mii de km cam adormit, parca are un timmer ceva, poti sa ii dai in goarna ca tot nu se desfasoara, il tine ceva.

Asa ca sa nu te miri la inceput daca ti se pare adormit (pt ca asa e) dupa 9-10000 km trage indubitabil mai bine. Extraurban se simte nevoia de putere in plus (nu am sesizat o diferenta notabila fata de versiunea 125 cp, adica ma asteptam sa simt mai evident aia 25cp pe turatii mari)

Edited by Octavian___, 25 July 2018 - 21:13.


#32
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
@baxon, legat de pachetul de iarna depinde :)
Sunt persoane ce au loc de parcare subteran, la serviciu au loc în parcarea subterana, în București mallurile au parcare subterana. Pentru 4-5 situații pe an, nu merita :)

#33
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008

 MicroEdge, on 26 iulie 2018 - 06:51, said:

@baxon, legat de pachetul de iarna depinde Posted Image
Sunt persoane ce au loc de parcare subteran, la serviciu au loc în parcarea subterana, în București mallurile au parcare subterana. Pentru 4-5 situații pe an, nu merita Posted Image
Pachetul de iarna are parbriz, (duze stropire) lichid, volan si scaune incalzite, dar eu la Focus am schimbat de trei ori parbrizul, odata din cauza de pietre luate pe drum, odata de la un accident minor si odata niste betivani au dat cu sticla goala in geam...asa incat nu vreau unul scump, cine stie ce se intampla, iar CASCO nu stiu cat ar costa la asta...

#34
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,991
  • Înscris: 15.06.2007
Socrul meu a luat un ecosport acum doua saptamani. Initial am zis ca doar cocheteaza cu ideea,  ca testeaza piata, ca doar vorbeste asa la modul figurat. In doua saptamani era cu masina in fata portii.
Pret de baza vreo 14000, cost final cu tot cu leasing 18000. Dotata excelent, volan incalzit, camera , navigatie, telefon cu bluștuț, jante de 17, alb perlat, geamuri negre in spate, (nu mai trebe nici folie-sic!), se descuie automat cand se aproprie de ea, se pliaza oglinzile. Motorisca de 1L cu 125CP, consum mediu de benzina dupa prima mie de km -cca 6.8L/100.

Edited by tfmercedez, 26 July 2018 - 14:24.


#35
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007
Când spuneți că are aceeași greutate cu focusul și ar trebui sa se miste la fel ganditi-va că aerodinamic nu sunt la fel. Chiar și ochiometric și vede că ecosportul opune o rezistenta mai mare în mișcare, e mai puțin aerodinamic decât un focus

#36
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Aerodinamica se simte după 80-90km/h pana acolo nu prea a contează.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate