Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW GOLF 8
#37
Posted 23 July 2018 - 22:58
Mini nu are mizeria aia de voitezometru pus in mijlocul bordului? ca sa vada piti cu cat merge schumacher-ul?
|
#38
Posted 23 July 2018 - 23:00
ericmario, on 23 iulie 2018 - 22:54, said:
Tot le încurc, Clubman sau Countryman? Write&Run, on 23 iulie 2018 - 22:55, said:
Pai ala chiar e "curat". Chiar sters Dupa 3 ani de C4 Grand Picasso , cu un singur display central ca instrumentar de bord si unul mic de navigatie pot spune ca am devenit fan pentru borduri din astea fara "ceasuri" in spatele volanului. Le gasesc foarte practice caci indiferent de pozitia volanului informatia e mereu accesibila. Edited by ro_explorer, 23 July 2018 - 23:00. |
#39
Posted 23 July 2018 - 23:01
Si cand te uiti la ele pierzi din vederea periferica partea stanga a drumului.
|
#40
Posted 23 July 2018 - 23:02
arg, on 23 iulie 2018 - 22:58, said:
Mini nu are mizeria aia de voitezometru pus in mijlocul bordului? ca sa vada piti cu cat merge schumacher-ul? 6.JPG 691.14K 80 downloads arg, on 23 iulie 2018 - 23:01, said:
Si cand te uiti la ele pierzi din vederea periferica partea stanga a drumului. |
#41
Posted 23 July 2018 - 23:08
ro_explorer, on 23 iulie 2018 - 23:02, said:
Asa era .. acum (la modelul meu cel putin) treaba a evoluat mult Deci nu-mi plac rotunjimile alea interminabile. Ceasuri rotunde, butoane rotunde, deschizatoare usi rotunde, aerisitoare ovale, soclul de la schimbator rotund, comutatoare clima rotunde, manerele de pe usi si cotiera rotunda, schimbator rotunjit, deschizatorul de la torpedou oval, butoanele de pe volan rotunde, pedalele rotunde , sigla incadrata intr-un CERC!! AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaarrrrghhh! Prea multe rotunjeli. SPeram ca Mini sa scape de chestiile astea cat mai urgent. Cred ca e o mare cauza a vanzarilor proaste. |
#42
Posted 23 July 2018 - 23:15
ro_explorer, on 23 iulie 2018 - 23:02, said: Asa era .. acum (la modelul meu cel putin) treaba a evoluat mult 6.JPG Nu pierzi nimic cai le ai in campul vizual mereu, schimbi doar focusul (aproape ca la un HUD). Vad ca vitezometrul si turometrul l-au adus in spatele volanului. Edited by arg, 23 July 2018 - 23:16. |
#43
Posted 23 July 2018 - 23:19
Write&Run, on 23 iulie 2018 - 23:08, said:
Ceasuri rotunde, butoane rotunde, deschizatoare usi rotunde, aerisitoare ovale, soclul de la schimbator rotund, comutatoare clima rotunde, manerele de pe usi si cotiera rotunda, schimbator rotunjit, deschizatorul de la torpedou oval, butoanele de pe volan rotunde, pedalele rotunde , sigla incadrata intr-un CERC!! Au o tema geometric consistenta si simetrica. Ador simetria si consistenta geometrica in design. Stai sa vezi telecomanda IMG_0324.JPG 250.47K 36 downloads Write&Run, on 23 iulie 2018 - 23:08, said:
Speram ca Mini sa scape de chestiile astea cat mai urgent. Cred ca e o mare cauza a vanzarilor proaste. Se vand (mai) slab pentru ca modelele de pana la a deveni BMW nu erau foarte fiabile, in plus era doar o fabrica cu capacitate finita si aia deservea in principal UK. Dar, ma rog, deja am deviat subiectul si suntem la capitolul GOLF aici. Dar e o idee, poate ca am sa deschid un topic despre mini, e o marca despre care se vorbeste foarte putin spre deloc. Edited by ro_explorer, 23 July 2018 - 23:39. |
#44
Posted 24 July 2018 - 07:45
max_01, on 23 iulie 2018 - 08:02, said:
Intodeauna la VAG, a existat o evolutie si nu o revolutie cand vine vorba de aspectul exterior al noilor masini Au evoluat in asa fel incat daca pui una langa alta un Polo,un Golf si un Passat cu greu iti dai seama care-i una si care-i alta.Le-au uniformizat,le-au lipsit de personalitate,nu mai poti spune ca fiecare model este diferit de altul.Practic arata ca papusile Matrioska. |
#45
Posted 24 July 2018 - 07:50
Pai asta e si idea, singura diferenta sa fie doar dimensiunile.
|
#46
Posted 24 July 2018 - 07:57
adisz, on 24 iulie 2018 - 07:45, said: Au evoluat in asa fel incat daca pui una langa alta un Polo,un Golf si un Passat cu greu iti dai seama care-i una si care-i alta.Le-au uniformizat,le-au lipsit de personalitate,nu mai poti spune ca fiecare model este diferit de altul.Practic arata ca papusile Matrioska. Sunt ferm convins ca VW Golf 8 va fi vandut foarte bine. arg, on 24 iulie 2018 - 07:50, said:
Pai asta e si idea, singura diferenta sa fie doar dimensiunile. |
|
#47
Posted 24 July 2018 - 08:05
max_01, on 24 iulie 2018 - 07:57, said:
Corect.Si pana la urma este logic sa fie asa.Cine nu vrea mult spatiu, opteaza pentru Polo.Cine vrea ceva mai mult spatiu, opteaza pentru Golf iar cine vrea spatiu mult, opteaza pentru Passat, in versiunea limuzina sau variant. De ce ar fi logic? Era Beetle,era Variant,era Golf I,era Passat,era Santana,toate relativ in aceeasi perioada si nici unul nu semana cu altul,dar toate erau VW.De altfel,de pe vremurile alea si-a castigat VW faima si renumele. |
#48
Posted 24 July 2018 - 12:38
#49
Posted 24 July 2018 - 13:00
Vorbesti prostii ... ai vazut poza de mai sus chiar de pe pagina asta? Sau citesti pe topicuri asa cum citesti si articole de stiri (doar inceputul)?
Ce are in comun Yaris cu bordul de mai sus numai tu poti sa stii. yaris.jpg 132.04K 54 downloads Edited by ro_explorer, 24 July 2018 - 13:06. |
#50
Posted 24 July 2018 - 13:16
pe masina de scola am avut ceasurile in mijlocul bordului, mare tampenie
era un chevrolet spark cu volanul nornmal pe stanga [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/ef/Centralconsole.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] la golful pe care il am sunt acolo unde trebuie (in spatele volanului). iar telefonul il tin cu magnet pe grila de ventilare din dreapta volanului. Edited by arg, 24 July 2018 - 13:18. |
#52
Posted 24 July 2018 - 13:19
#53
Posted 24 July 2018 - 13:22
poate tu ai navigatie pe masina, eu nu am. asa ca telefonul e singura solutie.
dar am un incarcator serios de 3x2.4a + quick charge 3, care in mod normal duce camera + 2 telefoane. Edited by arg, 24 July 2018 - 13:23. |
#54
Posted 24 July 2018 - 13:27
Nu imi mai cumpar masina fara navigatie. Am suferit prea mult in trecut. Mai mult, la asta noua, am navigatie cu "real time traffic info" si daca ii spun unde vreau sa merg isi dozeaza bateriile si benzina pentru cea mai economica si putin poluanta combinatie .
In plus, cand merg prin tuneluri nu pierd localizarea caci masina poate folosi metrologie de la roti ca sa isi dea seama cat de mult si cu ce viteza ai mers. Mai mult, telefoanele folosite pe post de gps ajung praf cu bateria intr-un an de zile ... Edited by ro_explorer, 24 July 2018 - 13:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users