Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
cine are prioritate?
Last Updated: Jul 27 2018 22:09, Started by
kenzokent
, Jul 19 2018 13:09
·
0
#38
Posted 19 July 2018 - 22:34
lexis1, on 19 iulie 2018 - 21:52, said:
Si cu sinele alea cum faceau? Zeci de ani o fost haos la Piata Pieptanari. Or gasit pana la urma o solutie. Pacat ca nu s-or ganidt si la alte intersectii... pasilla, on 19 iulie 2018 - 22:27, said:
Eu cred ca se aplica prioritatea de dreapta. Fain asa. |
#39
Posted 19 July 2018 - 22:36
Ceva mai tampit decat giratoarele/inelele cu semafoare nu exista.
Mai ales cand spatiul de stat la semafor e suficient pentru 3 masini... restul blocheaza drumul. |
#40
Posted 19 July 2018 - 22:51
#41
Posted 20 July 2018 - 10:55
pasilla, on 19 iulie 2018 - 22:51, said:
Intersectia este defectuos semnalizata, dar eu cred ca si in aceste cazuri se aplica regulile prioritatii de dreapta. https://www.google.c...!7i13312!8i6656 |
#42
Posted 20 July 2018 - 11:15
Nu exista notiunea de "prioritate" pentru masini care circula in acelasi sens, pe acelasi drum, dar pe benzi diferite. Strada respectiva e marcata defectuos, ar trebui un marcaj care sa separe benzile chiar si in zona de trecere sau macar fiecare banda sa aiba marcata directia in care se circula.
In lipsa marcajelor, banda 1 e "suverana", chiar daca logica locului spune altfel. In giratoriu e la fel, cel de pe banda 1 poate face rondul de cate ori vrea, cei de pe banda 2 care vor sa iasa trebuie sa-l astepte. |
#43
Posted 20 July 2018 - 12:08
Trec pe acolo foarte des, si de fiecare data merg "inainte" pe Traian de pe banda 2. Intotdeauna banda 1 e blocata de unul care vrea sa intre in intersectie. Dupa intersectie nu ai loc de masinile parcate pentru 2 benzi.
O singura data am vrut sa merg "inainte" de pe banda 1 si mi-am luat injuraturi si claxoane cu nemiluita.... |
#44
Posted 20 July 2018 - 12:14
Normal. Logica e in contradictie cu codul rutier acolo. Un indicator, o linie continua intre benzi si doua sageti pe asfalt ar clarifica situatia intr-un mod foarte simplu. Aveti primar acolo, la Bucuresti?
|
#45
Posted 20 July 2018 - 12:21
Bucuresti are chiar vreo 7 primari
Chef de munca nu au, ca munca nu aduce bani. Edited by lexis1, 20 July 2018 - 12:22. |
#46
Posted 20 July 2018 - 12:42
Hunor_66, on 19 iulie 2018 - 15:30, said:
In orice intersectie aberanta se aplica codul rutier. Intr-o intersectie in forma de T a unui drum cu doua benzi, banda din dreapta este pentru viraj la dreapta, banda din stanga este pentru viraj la stanga, daca nu exista sageti care sa marcheze altfel.. În al doilea rând, dacă ai lăsa deoparte siteurile obscure și ai arunca un ochi pe regulamentul rutier, ai găsi niște mici cuvinte esențiale care lipsesc de pe siteul ăla: HG 1391/2006 said:
Art. 107 – (1) La intersecţiile prevăzute cu indicatoare şi/sau cu marcaje pentru semnalizarea direcţiei de mers, conducătorii de vehicule trebuie să se încadreze pe benzile corespunzătoare direcţiei de mers voite, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie şi sunt obligaţi să respecte semnificaţia indicatoarelor şi marcajelor. (2) La intersecţiile fără marcaje de delimitarea benzilor, conducătorii vehiculelor ocupă în mers, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie, următoarele poziţii: a) rândul de lângă bordură sau acostament, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre dreapta; rândul de lângă axa drumului sau de lângă marcajul de separare a sensurilor, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre stânga. Când circulaţia se desfăşoară pe drumuri cu sens unic, conducătorii de vehicule care intenţionează să vireze la stânga, sunt obligaţi să ocupe rândul de lângă bordura sau acostamentul din partea stângă; c) oricare dintre rânduri, cei care vor să meargă înainte. Dar chiar și fără text, și chiar și pe siteul ăla al tău, imaginile reprezentative sunt cât se poate de clare! cu marcaje: http://www.legislati...rosabile_41.jpg fără marcaje: http://www.legislati...rosabile_42.jpg Este mai clar acum? Citește legea, nu rezumatele școlilor de șoferi! Edited by alexcrist, 20 July 2018 - 12:45. |
|
#47
Posted 20 July 2018 - 16:22
in cazul de fata se ocoleste centrul imaginar al intersectiei.....
cei care o taie pe scurt de pe 2 pe 1 intra pe contrasens. |
#48
Posted 21 July 2018 - 15:33
danvlas, on 20 iulie 2018 - 11:15, said:
Nu exista notiunea de "prioritate" pentru masini care circula in acelasi sens, pe acelasi drum, dar pe benzi diferite. Strada respectiva e marcata defectuos, ar trebui un marcaj care sa separe benzile chiar si in zona de trecere sau macar fiecare banda sa aiba marcata directia in care se circula. In lipsa marcajelor, banda 1 e "suverana", chiar daca logica locului spune altfel. In giratoriu e la fel, cel de pe banda 1 poate face rondul de cate ori vrea, cei de pe banda 2 care vor sa iasa trebuie sa-l astepte. |
#49
Posted 21 July 2018 - 16:14
Mai colegu, tu esti mai citit si le stii pe toate.
Ia spune-ne si noua in ce articol din oug 195 si/sau regulament e scrisa chestia asta cu "mica intelegere". |
#50
Posted 21 July 2018 - 16:19
arg, on 21 iulie 2018 - 16:14, said:
Mai colegu, tu esti mai citit si le stii pe toate. Ia spune-ne si noua in ce articol din oug 195 si/sau regulament e scrisa chestia asta cu "mica intelegere". |
#51
Posted 21 July 2018 - 16:27
Pana la urma cum e dupa litera legii?
Ai scris ca banda 1 nu e suverana, corect, nici eu nu-i inteleg sensul, dar de aici si pana la a spune ca b1 nu are prioritate e doar un pas. p.s. bine ai revenit. Edited by arg, 21 July 2018 - 16:32. |
|
#52
Posted 21 July 2018 - 16:52
E interpretabil, tocmai de aceea spuneam ca practic ar trebui ca fiecare sa se inscrie din timp pe banda, functie de ruta pe care o va urma, la stanga sau la dreapta. Pentru ca intersectia sa fie reglementata legal ar trebui puse indicatoare sau marcaj pe benzi pentru fiecare directie in parte.
|
#53
Posted 21 July 2018 - 17:21
Sau un indicator albastu care sa spuna ce banda se termina.
Acolo problema e ca in mijlocul s-ului incap 3 masini (sau benzi ca masini intra si 4). Se poate considera ca sunt doua benzi dupa virajul la stanga, iar la dreapta face doar prima banda. Stiu pe cineva care a fost lovit pe b1 de cel de pe b2, deasupra capacului de canalizare. La asigurare le-au dat culpa comuna, la politie au zis ca cel de pe b2 nu a acordat prioritate. Edited by arg, 21 July 2018 - 17:28. |
#54
Posted 21 July 2018 - 20:01
titoo, on 21 iulie 2018 - 16:52, said:
E interpretabil, tocmai de aceea spuneam ca practic ar trebui ca fiecare sa se inscrie din timp pe banda, functie de ruta pe care o va urma, la stanga sau la dreapta. Pentru ca intersectia sa fie reglementata legal ar trebui puse indicatoare sau marcaj pe benzi pentru fiecare directie in parte. Ar trebui ori: F24++TERMINAREA BENZII DE CIRCULATIE DIN STANGA PARTII CAROSABILE.jpg 7.69K 1 downloads\ ori: marcajul asta: dreapta.jpg 10.88K 1 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users