Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
5 euro, nelimitat national si fara perioada contractuala
Last Updated: Feb 01 2020 11:12, Started by
dariusgherman
, Jul 04 2018 13:37
·
0
#577
Posted 12 February 2019 - 12:50
Bai ce cretini sunt... Se roagă de tine sa le tragi teapa, pe bune!
Nu puteau sa lase abonamentul la 5 euro fără servicii fixe după expirarea celor 3 luni gratuite? Au vrut ei neapărat 7... |
#578
Posted 12 February 2019 - 15:55
Strategiile astea cam arata nitel disperare, probabil zvonurile alea de vanzare nu-s tocmai praf in ochi.
|
#580
Posted 12 February 2019 - 23:32
heinz, on 30 ianuarie 2019 - 14:43, said:
Doar pe site. În realitate nu găsești pe nicăieri cartele cu 0€. Se mai intampla si la Vodafone si Telekom sa refuze sa iti ofere o cartela 0. La Telekom oricum cartelele 0 se activeaza in mod real doar cu credit, si daca nu le bagi credit timp de 6 luni sunt deconectate din retea. Edited by andone19, 12 February 2019 - 23:32. |
#581
Posted 17 February 2019 - 23:46
Care-i treaba cu perioada 3 luni gratuite la abo de 5 euro?
|
#582
Posted 18 February 2019 - 00:13
E 7 euro după alea 3 luni,nu 5.
Faci abonament și ai 3 luni gratuite, daca vrei să-l păstrezi după bine, daca nu, și mai bine. |
#583
Posted 18 February 2019 - 01:08
#584
Posted 18 February 2019 - 09:03
Poate au de gand sa vanda in urmatoare 1-2 luni, asa cu 3 luni gratuit or sa atraga mai multi clienti.
|
#585
Posted 18 February 2019 - 09:21
Per total oferta e mai proasta decat pana acum, cand era 5 euro, nu 7.in plus, au scos oferta la telefoane ieftine.
|
#586
Posted 18 February 2019 - 09:25
E o oferta in plus, nu a disparut cea veche. Daca nu iti convine oferta cu 3 luni gratis si 7 euro dupa (sau 5), poti lua direct oferta cu 5 euro de pe site. Ambele sunt fara perioada contractuala.
|
|
#587
Posted 05 March 2019 - 10:55
#588
Posted 08 March 2019 - 22:23
Am făcut și eu cerere pe net de 2 portari la abonament de 5 fără contract și apoi am fost sa semnez in magazin dar mi-a dat un contract pe care scrie 7 euro și reducere 2 euro.si net 1,5 GB inclus și bonus 4g nelimitat.pana la urmă cum este 5 sau 7? Dau după primele 3 luni gratuit rămâne 5 sau se face 7 că nu înțeleg nimic.in magazin a zis că e 5 cat stau la ei și nelimitat tot și net și minute și 500sms
|
#589
Posted 08 March 2019 - 22:40
Daca scrie ca e 7 euro si ai o reducere de 2 euro = 5 euro
Dar pe site scrie ca: Oferta cu 3 luni cadou consta într-un discount de 100% la taxa lunară a abonamentului Mobil 5 fără perioadă contractuală, în primele 3 luni de facturare plus prorata Dupa cele 3 luni cu discount, clientul care are servicii fixe active pe cont va plăti 5 euro/luna, clientul fără servicii fixe active pe cont 7 euro/luna. Ai si servicii fixe? Daca nu, poate ti-au facut discount pe toata perioada cat ramai la ei. |
#590
Posted 08 March 2019 - 22:45
Ce înseamnă servici fixe .nu am avut nici o legătură cu Telekom până acum. doar aceste 2 numere pe care le-am portat din Digi acum. Ei au spus că este 5 euro atât cât voi sta la ei.
|
#591
Posted 08 March 2019 - 22:50
Ia de baza ce scrie in contract, in magazine de multe ori dai peste angajati prost informati (la toti operatorii).
|
|
#592
Posted 28 March 2019 - 23:04
In atentia celor care doresc sa se porteze la Telekom.
Am fost intr-un magazin Telekom cu o doamna abonata la Orange care nu reusea sa scape de ei cu vorba buna. Au tot taraganat lucrurile si doamna tot abonata a ramas, in fine. Am aplicat metoda de reziliere fortata adica portarea. Primul lucru pe care ni-l spune consultanta (o doamna amabila dealtfel) este ca portarea de pe abonament se face numai pe abonament. Poftim? I-am citit de pe site-ul portabilitate.ro ca nu are dreptate dar n-am scos-o la capat. Ea asa a fost invatata sau poate nu e suficient de informata. Nu se poate si gata. Evident ca ne-a prezentat abonamentul-minune Mobil 5 de 7 euro (ce inventie pe ei, sa numeasca abonamentul Mobil 5 dar sa coste 7 euro). Tariful era in lei, 32 de lei mai exact alaturi de alte tarife de reincarcare unde era specificat si cursul, 4,82 lei/euro daca tin minte. Inmultesc eu acest curs cu 7 euro si nu-mi ies 32 de lei. Doamna imi spune ca se poate sa varieze cursul, si ca acelea sunt tarifele lor. Era clar ca sansele pentru portare tindeau catre zero in aceste conditii pentru ca din start am zis NU la abonament. Eu i-am propus doamnei portare doar ca sa scape de Orange si am venit la Telekom stiind ca ei nu cer reincarcare inainte de a se face portarea. Dar ce sa vezi, printre toate hibele astea apare si o oferta: 3 luni abonament gratuit si fara perioada contractuala. Dupa ce am citit contractul unde intr-adevar erau trecute cele 3 luni gratuite si nu exista perioada contractuala, am pus mai multe intrebari ca sa ma asigur ca este cum imi spune consultanta. Pana la urma m-am convins ca asa e si doamna care a portat din Orange a fost de acord sa semneze doar pentru ca dupa 3 luni poate sa treaca pe cartela. O formalitate in plus dar macar 3 luni uita de reincarcare si de plata facturii. A fost incantata ca va scapa de Orange (daca vor aproba cererea de portare) pentru ca nu vrea sa mai auda de ei. Am povestit situatia ei pe un topic de pe aria Orange si voi continua acolo demersurile in caz ca indraznesc sa nu aprobe portarea. Ce vreau sa subliniez e faptul ca Telekom nu respecta deciziile ANCOM. Nu poti obliga un client sa se porteze doar pe abonament pentru ca asa vrei tu. Pentru asta ar merita o reclamatie sa primeasca si ei amenda de 10.000 lei cum a primit RCS numai ca nu am nicio proba cu care sa imi sustin afirmatiile. Nu merita osteaneala sa ma duc din nou in acelasi magazin si sa cer portare de la abonament la cartela ca sa am dovezi in sustinerea afirmatiilor. Dar cu astfel de operatori unde lacomia a atins cote alarmante, nu mai trebuie sa fim comozi. Cunoasteti si voi cazuri asemanatoare? Edited by danutz34, 28 March 2019 - 23:25. |
#593
Posted 28 March 2019 - 23:13
Da, cunosc cazul meu propriu de la un magazin Vodafone, aceeasi chestie, ca ea nu poate decat abonament-abonament sa porteze, dar cand a vazut ca nu ii iese a zis ca ''hai sa incercam, totusi''. Sunt angajatii de vina, unii.
Oricum i-am tras o reclamatie la ANCOM pentru ca nu mi s-au portat numerele din vina ei. Puteai sa portezi si online si costa 5 euro lunar, cu TVA. Era si mai comod. |
#594
Posted 28 March 2019 - 23:19
Da, nu m-am gandit pentru ca eu m-am dus croit pe cartela.
Indiferent cum s-a facut, macar doamna se va alege cu 3 luni gratuite, apoi oricum va trece la cartela. Uite ce a patit RCS pentru un astfel de refuz: Quote
În luna aprilie a anului 2016, Autoritatea a sancționat RCS & RDS cu amendă contravențională în cuantum de 10.000 lei pentru că a refuzat portarea în regim prepaid a unui număr de telefonie mobilă care funcționa pe bază de abonament într-o altă rețea. „În urma sesizărilor primite de ANCOM, inspectorii Autorității au demarat o acțiune de control și au constatat că operatorul refuză portarea unui număr care funcționase pe bază de abonament într-o altă rețea către rețeaua RCS & RDS pe cartelă preplătită, ceea ce reprezintă o încălcare a drepturilor utilizatorilor și se sancționează contravențional”, a declarat Cristin POPA, Director Executiv ANCOM. O sa mai trec pe acolo peste un timp sa vad daca s-a mai schimbat ceva. Si daca nu s-a schimbat, atunci o sa incerc eu sa fac sa se schimbe cumva. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users