Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
5 euro, nelimitat national si fara perioada contractuala
Last Updated: Feb 01 2020 11:12, Started by
dariusgherman
, Jul 04 2018 13:37
·
0
#37
Posted 05 July 2018 - 20:22
Cele 100 minute internationale sunt trecute in contract.
|
#38
Posted 06 July 2018 - 16:14
#41
Posted 09 July 2018 - 10:10
Pai pt roaming, trebuie trecut o luna la un abonament superior, dupa care se trece dinou pe oferta curenta. Apel la 12345678....
|
#42
Posted 09 July 2018 - 10:47
O data trecut la un abonament superior -> implica obligativitate de minim 12 luni pe el si nu se mai poate reveni pe acea perioada la cel de valoare mai mica
Edited by emanu900, 09 July 2018 - 10:49. |
#43
Posted 09 July 2018 - 10:49
delete.
Am postat intr-un topic gresit. Edited by danutz1, 09 July 2018 - 10:54. |
#44
Posted 09 July 2018 - 11:16
emanu900, on 09 iulie 2018 - 10:47, said:
O data trecut la un abonament superior -> implica obligativitate de minim 12 luni pe el si nu se mai poate reveni pe acea perioada la cel de valoare mai mica 1 - Abonamentul nu este compatibil cu Serviciul de Roaming. Pentru a beneficia de Serviciul de Roaming este necesara inlocuirea abonamentului cu unul compatibil cu Servicul de roaming, caz in care devin aplicabile prevederile cuprinse in CCE si TC cu privire la acest serviciu. 2 - ,,În perioada minimă contractuală clientul poate face o schimbare de plan tarifar doar către alte abonamente cu valoare egală sau superioară. În cazul în care clientul solicită schimbarea planului tarifar de la/către un plan tarifar din portofoliul Mobil, beneficiile acordate promoțional rămân valabile." Undeva am citit ca se trece la abonamentul superior, pentru perioada cat se doreste roaming-ul dupa care se suna dinou la 123456788 si se poate reveni la abonamentul acesta de 5 euro. Fara alte adaugari de perioade contractuale. |
#45
Posted 17 August 2018 - 15:32
Roaming:
Activarea serviciului de Roaming- poate fi realizată doar cu schimbarea abonamentului cu un abonament compatibil cu serviciul Roaming, adică Mobil 8, Mobil 11 sau Mobil 16. Dacă doreşti să activezi doar temporar serviciul de Roaming, acest lucru poate fi realizat activand temporar, pentru minim o lună de facturare, un abonament superior, adică Mobil 8, Mobil 11 sau Mobil 16 şi respectand următorii paşi: Solicită schimbarea abonamentului tău Mobil 5 cu un abonament superior, respectiv Mobil 8, Mobil 11 sau Mobil 16 printr-una din următoarele modalități: Selectează abonamentul dorit în My Account; Sună la 1234 (gratuit din rețelele Telekom fix şi mobil); Sună la 021.404.1234 şi 0766.12.1234 (tarif standard din orice rețea); Mergi în orice Magazin Telekom Utilizare -Păstreaza noul abonament activat timp de minim o luna de facturare, pentru a te bucura de serviciul de Roaming. Dezactivare -După o luna de la activarea abonamentului superior, solicită revenirea la abonament Mobil 5, printr-una din următoarele modalități: Sună la 1234 (gratuit din rețelele Telekom fix şi mobil); Sună la 021.404.1234 şi 0766.12.1234 (tarif standard din orice rețea); Mergi în orice Magazin Telekom. Dacă doreşti activarea temporară a serviciului de Roaming doar pentru o lună, de exemplu, asigură-te că soliciți dezactivarea abonamentului superior şi revenirea la abonamentul Mobil 5 dupa o lună de la activare |
#46
Posted 17 August 2018 - 15:43
dariusgherman, on 09 iulie 2018 - 11:16, said:
Undeva am citit ca se trece la abonamentul superior, pentru perioada cat se doreste roaming-ul dupa care se suna dinou la 123456788 si se poate reveni la abonamentul acesta de 5 euro. Fara alte adaugari de perioade contractuale. |
|
#48
Posted 17 August 2018 - 19:38
Dam dar pe site scrie ca poti migra temporar la abonamentul superior, cu roaming, si poti reveni inapoi cand nu mai ai nevoie de roaming. De asta intrebam, sa nu fie o teapa tipica (Rom)Telekom de indus in eroare clientii. In principiu, de la ei ma astept la orice.
|
#49
Posted 17 August 2018 - 20:23
biogood, on 17 august 2018 - 19:38, said:
Dam dar pe site scrie ca poti migra temporar la abonamentul superior, cu roaming, si poti reveni inapoi cand nu mai ai nevoie de roaming. De asta intrebam, sa nu fie o teapa tipica (Rom)Telekom de indus in eroare clientii. In principiu, de la ei ma astept la orice. Și ia să vezi cum la Tk, ca în fiecare an, folosesc roaming fix 4 luni și jumătate tot în UE, și nu mă deranjează nimeni cu mesaje și suprataxa. Da' p-astea nu vreți să le vedeți, împroșcați cu noroi într-o singură parte fără să țineți cont de realitate. |
#50
Posted 18 August 2018 - 16:20
Bravo, foarte bine ca permite patru luni si peste, cum e si normal dealtfel. Intrebarea mea era alta, daca ma pot baza pe regula aia de schimbat abonamentul in sus si in jos, enuntata pe site-ul lor.
|
#51
Posted 18 August 2018 - 21:57
biogood, on 18 august 2018 - 16:20, said:
Bravo, foarte bine ca permite patru luni si peste, cum e si normal dealtfel. Intrebarea mea era alta, daca ma pot baza pe regula aia de schimbat abonamentul in sus si in jos, enuntata pe site-ul lor. Acum, permite-mi te rog să te întreb și eu ceva: întrebai pentru că vrei să-ți faci abonament la ei, sau pentru că vrei să fii tendențios până la capăt?! |
|
#52
Posted 19 August 2018 - 13:26
Funcționează miscarea de schimbare plan tarifar-revenire la mobil 5.
|
#53
Posted 21 August 2018 - 09:02
mercedesbenz, on 18 august 2018 - 21:57, said:
Intrebarea ta a fost pusă într-un mod tendențios, așa cum procedezi aproape de fiecare dată când postezi pe aria Telekom. |
#54
Posted 21 August 2018 - 18:27
biogood, on 21 august 2018 - 09:02, said: Tendentioasa e interventia ta de mai sus. Intrebarea era pusa pentru ca luasem in calcul trecerea pe abonament la ei. Dupa caderea de duminica, a treia in mai putin de 12 luni, nu mai poate fi vorba de asa ceva. Am avut dreptate, e absolut riscant sa stau cu numarul principal in reteaua respectiva. Nu stii cand pica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users